Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το σχόλιο - πρόταση είχε να κάνει με τη δημιουργία 'ζωνών ησυχίας' και όχι για τον αν θα πρέπει να ταξιδεύουν παιδιά στη business class. Όπως επίσης και ενδεχομένως η παροχή ωτοασπιδων αν κάποιος ζητήσει κάτι τέτοιο. Μικρές προσθέσεις που κάνουν τη διαφορά
Οι ζώνες ησυχίας υπάρχουν σε άλλες εταιρίες αλλά σε widebody αεροσκάφη όταν τις ζώνες αυτές τις χωρίζουν συνήθως τα galley μπρος πίσω. Στο 320 πχ τι ζώνη ησυχίας να δημιουργήσεις όταν θα σταματάει πχ στην σειρά 14 και στην 15 πιθανώς να γίνεται χαμός; Άρα μάλλον είναι ανέφικτη η ζώνη ησυχίας σε 320/321.
 
Ορισμένες φορές αρκεί να μη σου κοπανάνε την πλάτη χαριτωμένα ποδαράκια και χεράκια. Δεν εννοούσα να χωριστεί η καμπίνα, το κατανοώ ότι σε narrow bodies αυτό είναι ανέφικτο
 
Last edited by a moderator:
Επί της ουσίας:
H JetBlue εκτελεί πτήσεις 5, 6 και 7 ωρών (JFK προς LAX, LHR, LIM και αλλού), μάλλον δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα για σύγκριση. Πιθανόν να έχει αεροσκάφη με διαφορετική διαμόρφωση ανάλογα με τον προορισμό, αλλά δεν έχω χρόνο να ψάξω.

Συνεπώς, σωστά η Α3 δεν νιώθει υποχρεωμένη να προσφέρει το προϊόν που περιγράφεις, ειδικά όταν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρείες προσφέρουν το ίδιο ή χειρότερο προϊόν από εκείνο της Α3 (η TK είναι τελείως άλλο παράδειγμα επίσης, τα έχουμε ξαναπεί, καμία ευρωπαϊκή δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως η ΤΚ).
Δεν εννοώ το προϊόν mint της Jetblue ούτε transcon της American.
Εννοώ τις πτήσης εντός ΗΠΑ, αντίστοιχων αποστάσεων με αυτών των πτήσεων της aegean, όπου και 2χ2 business υπάρχει και οθόνες σε κάθε θέση (πχ A220 σε Jetblue και Delta).

Επί της ουσίας η aegean δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει τίποτα. Μπορεί ακόμα να γίνει και σα τη eurowings και το ATH σα το DUS. Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή είναι να προσφέρει ένα προϊόν κάτι σα business, κάτι σα premium economy και κάτι σα full low cost. Όχι μόνο η aegean, όλες οι πρώην legacy στην Ευρώπη
 
Δεν ξερω αν εχει συμβει και σε εσας αλλα ειναι η 3 πτηση που η priority βαλιτσα ερχεται κανονικα με ολες τις αλλες. Αυτο εγινε σε 1 πτηση εξωτερικου και σε 2 εσωτερικου εως τωρα.
Σε πολλά αεροδρόμια δυστυχώς αγαπητέ emgrs γίνεται αυτό (σίγουρα σε μένα σε RHO, SKG, HER). Λογικά όμως είναι θέμα goldair (επίγειας εξυπηρέτησης δλδ). Σίγουρα όμως από τη στιγμή που παρέχεται ως προνόμιο θα έπρεπε να εκπαιδευτεί και το προσωπικό από τον εκάστοτε πάροχο υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης.
 
Προσωπικά πάντως συμφωνώ στο ότι μια ανανέωση στα καθίσματα της business θα ήταν καλή, και θεωρώ ότι θα ανέβαζε επίπεδο την εταιρεία, καθώς θα διαφοροποιούταν από τον ανταγωνισμό και θα κέρδιζε καλή πελατεία, η οποία θα πλήρωνε και παραπάνω για το προϊόν αυτό. Τώρα τελευταία υπάρχει μια εμφανής προτίμηση ολοένα και περισσοτερων επιβατών σε καλές και ποιοτικές υπηρεσίες οπότε ευνοούν και οι συνθήκες. Με σωστό προγραμματισμό θα μπορούσαν να το δοκιμάσουν σε 2-3 αεροσκάφη που εκτελούν τις πτήσεις για LHR, CDG και ίσως FRA, MUC κλπ, και μόνο στην πρώτη σειρά για αρχή. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό βέβαια, όμως τώρα που η business προσφέρεται και σε αρκετές πτήσεις εσωτερικού με Airbus, δεν πιστεύω πως μια τέτοια δοκιμή θα τους περιόριζε σε flexibility. Ίσα ίσα, θα μπορούσαν να πουλάνε λίγο πιο ακριβά τις συγκεκριμένες θέσεις (όπως πλέον κάνουν κάποιες αεροπορικές στις πιο 'άνετες' θέσεις στη business long haul πτήσεων) και όπως είπα και προηγουμένως, θα τους διαφοροποιούσε και λίγο από τον ανταγωνισμό. Γιατί μόνο με περιορισμό του κόστους και περικοπές σε υπηρεσίες, δεν υπάρχει (αξιόλογο) μέλλον...
 
. Γιατί μόνο με περιορισμό του κόστους και περικοπές σε υπηρεσίες, δεν υπάρχει (αξιόλογο) μέλλον...
Φοβάμαι ότι η Aegean έχει πέσει στην παγίδα που αναφέρεις, όπως και η Lufthansa. Συχνά η αιτία είναι κακό και κοντόφθαλμο management στην κορυφή που πιέζει τα υψηλόβαθμα στελέχη για βραχυχρόνια θετικά αποτελέσματα εις βάρος της μεσοπρόθεσμης ανάπτυξης. Δεν είναι απαραίτητα ηθελημένο, αρκούν μερικά άστοχα σχόλια εκ μέρους του CEO για να δημιουργήσουν αυτό το σκηνικό.

Έχω την εντύπωση ότι η A3 έπεσε στην παγίδα αμέσως μετά τον θάνατο του ιδρυτή και την ανάληψη της διοίκησης από τον διάδοχο, ο οποίος φαίνεται ζηλεύει λίγο την δόξα του Ο'Λίγδη.
 
Αν θέλεις να κλείσεις πτήσεις με εξαργύρωση μιλίων σε Turkish και United, δεν μπορείς πλέον μόνο τηλεφωνικώς.
Αν θέλεις να αλλάξεις μια πτήση σε άλλη ημερομηνία δεν μπορείς πλέον, μόνο τηλεφωνικά.
Πάνε από το κακό στο χειρότερο τα πληροφοριακά τους συστήματα;
 
Ένα interface να κλατάρει και αυτό είναι ;)
Άσχετο αλλά βλέπω ότι έχει κάτι πτήσεις απο Κρήτη και Ρόδο που φτάνουν Αθήνα μέσα στην μαύρη νύχτα. Ποιος πεταει τέτοια ώρα ! Και το άλλο έχει ακόμα ACMIs με avion express κλπ. Δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση με τις παραδώσεις neo ακομα? Η σεζόν τελειώνει.
 
Αφού μας διαβάζουν στην Α3 και ελέγχουν τι κάνει η ΤΚ, μια νυχτερινή πτήση προς NCL θα δουλέψει. Δεν το λέω εγώ, ο φιλος μου ο Τζέιμς τα λέει.

 
Top