Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η αλήθεια είναι ότι οι επιβάτες αλλιώς αντιλαμβάνονται Ισπανία , Πορτογαλία κ αλλιώς Αίγυπτο ή ...Μπακού..Ίσως να είχαν κάποια τύχη με σωστό μάρκετινγκ , σύμπραξη με πρακτορεία κτλ..Η δε Τενερίφη δεν είναι καινούρια στην ελληνική αγορά.. Πριν αρκετά χρόνια έκανε θραύση εποχικά με πτήσεις της Futura τόσο από ATH όσο κ από SKG...Ας το σκεφτούν και ας βγάλουν ένα καλό προμο..Το ίδιο κ ο βορράς, νορβηγική φύση , northern lights..etc..
 
Ναι, αυτές τις πτήσεις της Futura είχα στο μυαλό μου.
Αν οι πτήσεις προς TFS είναι Νοέμβριο-Μάρτιο, όσο και και να κάνει να φτάσει, η εναλλακτική είναι το έδαφος.
Οι πτήσεις προς τα θέρετρα της Αιγύπτου σταμάτησαν για συγκεκριμένους λόγους και δεν ήταν καν HRG. Δεν υπάρχει αντιστοιχία.
 
Σε νέους, αχαρτογράφητους ορίζοντες ξανοίχτηκε από σήμερα το IFE της Aegean αφού το πρόγραμμα περιλάμβανε «βουντού» και λοιπά αφρικανικά έθιμα :p :


Όταν ανοίξουν νέες γραμμές προς Αφρική, ξέρετε, Λαγός, Αντίς Αμπέμπα και Ναϊρόμπι, θα πρότεινα ακόμα πιο ολοκληρωμένο Αφρικανικό φολκλόρ, όπως το Τούμπου Τούμπου Ζα:

 
Αποφάσισα να ξανά πετάξω με Α3 από DXB, κυρίως για να δω πώς/αν προοδεύει ως προϊόν. J παραμένει εντελώς άθλια ως offering. Προφανώς οι θέσεις είναι οι γνωστές (λογικό) και δεν αλλάζουν εύκολα, αλλά έλεος - ένα welcome drink, μια επιλογή σαμπάνιας, ένα κρασί της προκοπής, επιλογή επιδόρπιου, ένα ανθρώπινο ποτό, κάποια μορφή IFE (πχ Qantas έδινε iPad στην business σε αεροσκάφη χωρίς IFE εδώ και αρκετά χρόνια). Δεν είναι δύσκολο να δωθεί ένα ωραίο προϊόν, εντός των περιορισμών της καμπίνας, ειδικά όταν η χρέωση για το εισιτήριο είναι 2.5k. Συνολικά η εμπειρία είναι low-cost premium seating (ΜΑΚΡΑΝ χειρότερη από πχ flydubai), απλά χωρίς internet, IFE, και business seats.

Δύσκολη αγορά, αλλα τουλάχιστον το soft product μπορεί να γίνει επαρκές εύκολα.
 
Το προϊόν δεν θα αλλάξει πριν έρθουν τα νέα 321.

Πάντως εγώ δεν θα έδινα 2.5Κ για μπίζνες ακόμη και στην Emirates για τόση μικρής διάρκειας πτήση.
 
Μα υπάρχει welcome drink ("αφρώδης οίνος") που σερβίρεται στο 1 δάχτυλο, γιατί όπως μου είχε κάποτε μέλος πληρώματος έχουν ένα μικρό μπουκάλι μόνο και πρέπει να βγάλουν όλη τη μπίζινες (είτε έχει 1 είτε 10 σειρές). Γελάει ο κόσμος.
 
Το μεγάλο μπουκάλι του Τσέλεπου Αμαλία που νομίζω σερβίρουν (πάντως σίγουρα σέρβιραν στο παρελθόν) στην λιανική είναι στα 18-20Ε με ΦΠΑ. Αν τα πάρεις μαζικά όπως ένα εστιατόριο (πόσο μάλλον μια αεροπορική) με την έκπτωση χοντρικής φαντάζομαι βγαίνει κανένα 10-12Ε. Το κόστος δηλαδή μπορεί να βγαίνει κάπου στο 0.8-1Ε/επιβάτη (μαζί με όλα τα υπόλοιπα κόστη, μεταφορές, ψύξη κλπ). Ελπίζω αν έχεις δώσει 2.5Κ και ζητήσεις ένα ακόμα ποτήρι να μην σου δώσουν άκυρο...

Προσωπικά μού αρέσει να επιμένουν στο ελληνικό προιόν, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο, ούτε χρειάζεται η Α3 να υποκρίνεται κάτι που δεν είναι (πχ να σερβίρει Dom Perignon όπως η ΕΚ στη πρώτη θέση), ούτε πρέπει να έχουμε κόμπλεξ για τα ελληνικά προιόντα που είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία τους (αλλά να μην πάμε και στο άλλο άκρο σαν τους Έλληνες οινοπαραγωγούς που τιμολογούν λες και είναι το παλαιότερο σατό της Βουργουνδίας..). Με την προυπόθεση ότι η προσφορά της είναι ανάλογη της τιμής, γιατί το Ντουμπάι δεν είναι πολύ μακρύτερα από το Λονδίνο και κάπου χάνεται το μέτρο. Το προσφορά και ζήτηση ισχύει μέχρι να σου βγει το όνομα και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις (όπως η Λουφτι καλή ώρα, η ακριβότερη low cost της γης).

Αναμένουμε να δούμε αν θα πάρουν στα σοβαρά το προιόν business με τα νέα Α321 ή όπως λένε και στο χωριό μου να πάνε ''να βάψουν με π@ρδές αυγά''... Το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να βάλουν 3-4 μάνατζερ και 2-3 άσχετους σε back-to-back πτήσεις business, να καταγράψουν τον ανταγωνισμό και να στοχέψουν παραπάνω.
 
Πέταξα για AUH σε C που θα έπρεπε να λέγεται Premium economy ή economy + σε τέτοιες πτήσεις και επιστροφή σε Υ.

Για την Business με το SX-NEL ήμαστα 9 άτομα από τα 16. Έχω απορία για την 5η σειρά, το κουρτινάκι στην eco που φαίνεται ότι θα είναι ενοχλητικό καθώς καλύπτει τη θέση λίγο. Καλά τα amenities ίσως και λίγο άχρηστα για αυτό το σκέλος από άποψη ώρας, καλοδεχούμενα όμως, επίσης τα μάζεψαν πριν την απογείωση από τις κενές θέσεις. Tο legroom στη σειρά 2 είναι από economy. Είμαι 1.85 και τα πόδια μου σχεδόν ακουμπούσαν μπροστά. Αν είχα δώσει 1000€ θα είχα πολλά νεύρα. Δεν είχαμε welcome drink, είχα κάτι μαζί από το lounge απλά είχε στις θέσεις από πριν ένα μπουκαλάκι νερό. Σέρβιραν άμεσα το φαγητό και μετά το γλυκό. Μεγάλο αρνητικό, δεν είχαμε ίντερνετ και η σύνδεση στο IFE ήταν έτσι κ έτσι. Δεν υπάρχει ξεχωριστό boarding για Business ή Gold μέλη. To πλήρωμα ήταν εξαιρετικό και μας ρώτησε 2 φορές αν θέλοαμε κάτι. Μια κάπου πάνω από Κάιρο και μια πριν το Κατάρ. Η τουαλέτα μέτρια μέσα από καθαριότητα και εικόνα. Η κουβέρτα ΟΚ. Το μαξιλάρι μικρό. Ένα μεγάλο πρόβλημα με τις θέσεις των ΝΕΟ στην business είναι ότι το υποβραχίονο είναι ίδιο με την economy, απλά έχει βάση για το τραπεζάκι. Στα CEO στην business το υποβραχίονο κάνει ένα σπάσιμο και μπαίνει μέσα προς την κενή θέση που σου δίνει μερικά cm άνεσης, πάει και αυτό. Σε κάποια φάση έβγαλα το μεσαίο τραπεζάκι και ξάπλωσα. Ευτυχώς είχα το μαξιλάρι της διπλάνης θέσης. Για το service ζήτησα 2 φορές μαστίχα Χίου, μου έφερε την πρώτη φορά με πάγο ποσότητα 1 δάχτυλο. Επίσης δεν είχαμε το σοκολατάκι αυτά που ήταν σε μπλε και άσπρο...
Στην Economy; Με το SX-NEM άστα να πάνε, έκατσα αρκετά πίσω για να τσιμπήσω 3πλέτα όπως και μου έκατσε. Οι θέσεις στην σειρά 23 είναι απαράδεκτες. Το γόνατο μου ακουμπάει στη μπροστινή θέση. Δε χωρούσα στη κυριολεξία να καθίσω ίσα. Πόδια στο πλάι, καλά που δεν είχα διπλανό. Ευτυχώς μετά ξάπλωσα και το φιλικότατο πλήρωμα μας έφερε σε όσους ξαπλώναμε μαξιλάρια και σε όσους ζητήσαμε και κουβέρτα. Νομίζω θα έπρεπε να έχει κάθε θέση μαξιλάρι σε αυτές τις πτήσεις άνω των 3.5-4 ωρών. To φαγητό φτωχό. Είχε ζυμαρικά με κιμά και μια σαλάτα με πατάτες και όσπρια και κράκερ η άλλη επιλογή που τελείωσε δίπλα μου ήταν vegetarian μουσακάς. Αρκετά στεγνό φαγητό, άγευστο και κακής ποιότητας. Δεν μας έδωσαν ποτέ κάποιο επιδόρπιο όπως δίνους στις ενδοευρωπαϊκές πχ κιτκατ ή παστέλι κτλ. Άσχετο αλλά ήταν transit πτήση, μου κατέστρεψαν για άλλη μια φορά την αποσκευή. Ανοιχτό φερμουάρ και έλειπαν κάτι βλακείες και έλειπε και ο ιμάντας κλιπ με κωδικό που ήταν περασμένος από τους ιμάντες.

Στο σκέλος για AUH προς το παρόν 3 είναι στο παιχνίδι. Η EY έχει 1000άρικο τη business ανά σκέλος ενώ 600 και κάτι η Α3. Σε Eco η ΕΥ πολλές φορές είναι πολύ χαμηλότερη από A3 και W5. Πχ 11/3 ΕΥ στα 71€ ενώ Α3 στα 179€ στους χαμηλότερους ναύλους. Tι σου κάνει ο ανταγωνισμός... Σίγουρη επιλογή για μένα η ΕΥ για το λίγο παραπάνω legroom γιατί η Α3 έχει κάνει τις θέσεις πίσω από 10-12 για ανθρώπους μέχρι 1.60μ. και 60 κιλά. Όχι ότι η ΕΥ δίνει τρελό legroom.

Για σκέλος για DXB η τιμή της ΕΚ σε Premium Economy που στις φωτογραφίες φαίνεται καλύτερη θέση από Business της Α3 είναι σχεδόν ίδια τιμή με Business A3 στα 800κάτι το σκέλος (τυχαία για μέσα Φεβρουαρίου και μέσα Μαρτίου είδα). Αν δεν με ένοιαζε το *Α status θα επέλεγα 1000 φορές την ΕΚ. Σε economy σε μερικές ημερομηνίες που είδα η Α3 είναι στα 2/3 της τιμής της ΕΚ.

Σχετικά κοντά σε ώρες πτήσης LIS για 11/3 η Business είναι στα 328€...
 
Last edited:
Συμφωνώντας και συμπληρώνοντας από μια άλλη σκοπιά τους παραπάνω φίλους/Μέλη για την Α3, αν δεν τους προλάβει ο έτερος ανταγωνιστής όπως ψιθυρίζεται…. Γρυλίζοντας για wide body 350 κιόλας, αντί να συνεχίσουν το διαχρονική τους επιτυχημένη up grade πορεία σε ο, τι αφορά Ανθρώπινο Δυναμικό, Πτητικό Δίκτυο, Τεχνική Βάση, CAE Εκπαιδευτικό Κέντρο, Υποτροφίες Πιλότων +Τεχνικών κλπ θα επιφέρουν υπηρεσίες down grade.

Γυρνώντας πίσω το χρόνο, θα έπρεπε ίσως συνδυαστικά να εκμεταλλευθούν και να εκπονήσουν κατά την χρονική περίοδο της πανδημίας covid ένα έξυπνο αναθεωρημένο εναλλακτικό business plan το οποίο ούτως ή άλλως ήταν εν δυνάμει σε εξέλιξη επεξεργασίας για την επέκταση της εταιρίας και να είχαν προχωρήσει σε wet and/or dry leasing με ένα ζευγάρι Airbus 330 και ίσως κάποιο option παραγγελίας καινούργιων 330, διασφαλίζοντας τη πρωτοκαθεδρία της legacy εταιρίας στην Ελλάδα κι όχι μόνο, αφού είχαν ήδη προ covid πρόγραμμα επέκτασης του Δικτύου προορισμών, αγοράς νέων α/φ, long haul κλπ ( εικόνες πάλαι ποτέ ΟΑ των πέντε Ηπείρων και..... χωρίς κοριούς που έχουν τα α/φ της Turkish), καλά είναι τα 321 XLR αλλά κι αυτά μετά από δυο χρόνια για την απόκτησή τους και συμφωνώ ότι δεν συγκρίνεται με ο, τι περιγράφεται από τα παραπάνω Μέλη αναφορικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες συγκριτικά με Emirates/ Etihad κ.α

Όπως διαμορφώνεται πλέον η κατάσταση με τις κατασκευάστριες εταιρίες α/φ αφενός με τα ποικίλα συσσωρευμένα προβλήματα της Boeing ( την ξεχνάμε παρόλο που έπαιζε για το 787 ) και αφετέρου της Airbus ένεκα των πολλαπλών επιπτώσεων και της αδυναμίας του στόχου παράδοσης α/φ περίπου 800 plus α/φ για το 2024 και περισσότερων για το 2025 κλπ, συνδυαστικά μετά των προβλημάτων της Pratt&Whitney αλλά και των πολλαπλών υπέρογκων απαιτήσεων αποθετικών ζημιών κι όχι μόνο από πλευράς αεροπορικών εταιριών ένεκα αδυναμίας εκτελέσεως εκατοντάδων πτήσεων, ακόμα και να θελήσει η Α3 να παραγγείλει wide body …..θα πρέπει να αναμορφώσει το business plan για την πληρωμή και την παράδοσή τους, με πολιτική παρέμβαση ……του θείου Tesla κ. Maximus
 
Last edited:
Καλά συγκρίνουμε τώρα την αιγαίου με την Σκαι; Καλά είναι να πάρει η δεύτερη τα 350 αλλά τι να τα κάνει όταν δεν έχει καν loyalty Programme.

Οι πτήσεις που θα κάνουν τα 321LR θα είναι κυρίως medium haul.

Η αιγαίου δεν νομίζω να πάει long haul πριν το 28 και βάλε. Έχει τόσους άλλους προορισμούς που μπορεί να ανοίξει με 321LR.

7 ώρες πτήση με 321LR και ικανοποιητική μπίζνες και άνετη οικονομική είναι μια χαρά.

Πολλές άλλες κανουν το ίδιο όπως η etihad που ανέφερα σε άλλο πόστ.

Όλοι οι ξένοι εκθειάζουν την αιγαίου για το επίπεδο που προσφέρει (στο περιβάλλον και ανταγωνισμό που κάνει operate), και εμείς συνεχώς την μειώνουμε.

Αν θέλετε να δει εταιρείες που επιφέρουν service downgrade, κοιτάξτε την BA.
 
Top