Συμφωνώντας και συμπληρώνοντας από μια άλλη σκοπιά τους παραπάνω φίλους/Μέλη για την Α3, αν δεν τους προλάβει ο έτερος ανταγωνιστής όπως ψιθυρίζεται…. Γρυλίζοντας για wide body 350 κιόλας, αντί να συνεχίσουν το διαχρονική τους επιτυχημένη up grade πορεία σε ο, τι αφορά Ανθρώπινο Δυναμικό, Πτητικό Δίκτυο, Τεχνική Βάση, CAE Εκπαιδευτικό Κέντρο, Υποτροφίες Πιλότων +Τεχνικών κλπ θα επιφέρουν υπηρεσίες down grade.
Γυρνώντας πίσω το χρόνο, θα έπρεπε ίσως συνδυαστικά να εκμεταλλευθούν και να εκπονήσουν κατά την χρονική περίοδο της πανδημίας covid ένα έξυπνο αναθεωρημένο εναλλακτικό business plan το οποίο ούτως ή άλλως ήταν εν δυνάμει σε εξέλιξη επεξεργασίας για την επέκταση της εταιρίας και να είχαν προχωρήσει σε wet and/or dry leasing με ένα ζευγάρι Airbus 330 και ίσως κάποιο option παραγγελίας καινούργιων 330, διασφαλίζοντας τη πρωτοκαθεδρία της legacy εταιρίας στην Ελλάδα κι όχι μόνο, αφού είχαν ήδη προ covid πρόγραμμα επέκτασης του Δικτύου προορισμών, αγοράς νέων α/φ, long haul κλπ ( εικόνες πάλαι ποτέ ΟΑ των πέντε Ηπείρων και..... χωρίς κοριούς που έχουν τα α/φ της Turkish), καλά είναι τα 321 XLR αλλά κι αυτά μετά από δυο χρόνια για την απόκτησή τους και συμφωνώ ότι δεν συγκρίνεται με ο, τι περιγράφεται από τα παραπάνω Μέλη αναφορικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες συγκριτικά με Emirates/ Etihad κ.α
Όπως διαμορφώνεται πλέον η κατάσταση με τις κατασκευάστριες εταιρίες α/φ αφενός με τα ποικίλα συσσωρευμένα προβλήματα της Boeing ( την ξεχνάμε παρόλο που έπαιζε για το 787 ) και αφετέρου της Airbus ένεκα των πολλαπλών επιπτώσεων και της αδυναμίας του στόχου παράδοσης α/φ περίπου 800 plus α/φ για το 2024 και περισσότερων για το 2025 κλπ, συνδυαστικά μετά των προβλημάτων της Pratt&Whitney αλλά και των πολλαπλών υπέρογκων απαιτήσεων αποθετικών ζημιών κι όχι μόνο από πλευράς αεροπορικών εταιριών ένεκα αδυναμίας εκτελέσεως εκατοντάδων πτήσεων, ακόμα και να θελήσει η Α3 να παραγγείλει wide body …..θα πρέπει να αναμορφώσει το business plan για την πληρωμή και την παράδοσή τους, με πολιτική παρέμβαση ……του θείου Tesla κ. Maximus