Όλοι οι ξένοι εκθειάζουν την αιγαίου για το επίπεδο που προσφέρει (στο περιβάλλον και ανταγωνισμό που κάνει operate), και εμείς συνεχώς την μειώνουμε.
Αν θέλετε να δει εταιρείες που επιφέρουν service downgrade, κοιτάξτε την BA.
Κάτσε, εγώ μαζί σου για το να μην είμαστε μίζεροι κι ανάποδοι με την Α3, αλλά όταν χρεώνεις 2,500 ευρώ για σύνολο 9 ώρες στον αέρα πρέπει και να δίνεις ένα προϊόν που να τα αξίζει. Η eco ήταν 500 ευρώ. Άρα τα 2,000 της διαφοράς πρέπει να δικαιολογούνται από το προϊόν της business. Legroom δεν έχεις. Lie flat δεν έχεις. IFE δεν έχεις. Φαγητό αν και ωραίο είναι πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ περιορισμένο (δυο επιλογές, ελάχιστα κρασιά, σαμπάνια όχι, καλά ποτά πέραν του κρασιού όχι, αν θες να προ-παραγγείλεις το πλατώ τυριών έχουν το θράσος να σου πουν ότι θα αντικαταστήσει το κυρίως γεύμα σου). Internet δεν έχεις. Το amenity kit είναι σχεδόν άδειο (όχι ότι απαιτείται, αλλα εννοώ δεν κάνει μεγάλη διαφορά). Welcome drink δεν έχεις. Ε τελικά τι έχεις για το οποίο πλήρωσα 2000/9 = 220 ευρώ την ώρα έξτρα;
(Πληροφοριακά, με μίλια πλήρωσα, αλλά η τιμή ήταν 2,500 στο site της Α3).
Α, για να είμαι δίκαιος. Η μεσαία άδεια θεση πες ότι αξίζει όσο ένα εισιτήριο economy, το οποίο πληρώνω εγώ και ο διπλανός, οπότε πες τα 250 πάνε εκεί. Άρα 1,750 είναι η διαφορά, άρα 1750/9=195 την ώρα.
Last edited: