Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όλοι οι ξένοι εκθειάζουν την αιγαίου για το επίπεδο που προσφέρει (στο περιβάλλον και ανταγωνισμό που κάνει operate), και εμείς συνεχώς την μειώνουμε.

Αν θέλετε να δει εταιρείες που επιφέρουν service downgrade, κοιτάξτε την BA.

Κάτσε, εγώ μαζί σου για το να μην είμαστε μίζεροι κι ανάποδοι με την Α3, αλλά όταν χρεώνεις 2,500 ευρώ για σύνολο 9 ώρες στον αέρα πρέπει και να δίνεις ένα προϊόν που να τα αξίζει. Η eco ήταν 500 ευρώ. Άρα τα 2,000 της διαφοράς πρέπει να δικαιολογούνται από το προϊόν της business. Legroom δεν έχεις. Lie flat δεν έχεις. IFE δεν έχεις. Φαγητό αν και ωραίο είναι πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ περιορισμένο (δυο επιλογές, ελάχιστα κρασιά, σαμπάνια όχι, καλά ποτά πέραν του κρασιού όχι, αν θες να προ-παραγγείλεις το πλατώ τυριών έχουν το θράσος να σου πουν ότι θα αντικαταστήσει το κυρίως γεύμα σου). Internet δεν έχεις. Το amenity kit είναι σχεδόν άδειο (όχι ότι απαιτείται, αλλα εννοώ δεν κάνει μεγάλη διαφορά). Welcome drink δεν έχεις. Ε τελικά τι έχεις για το οποίο πλήρωσα 2000/9 = 220 ευρώ την ώρα έξτρα;

(Πληροφοριακά, με μίλια πλήρωσα, αλλά η τιμή ήταν 2,500 στο site της Α3).

Α, για να είμαι δίκαιος. Η μεσαία άδεια θεση πες ότι αξίζει όσο ένα εισιτήριο economy, το οποίο πληρώνω εγώ και ο διπλανός, οπότε πες τα 250 πάνε εκεί. Άρα 1,750 είναι η διαφορά, άρα 1750/9=195 την ώρα.
 
Last edited:
Επίτρεψέ μου να σου πω ότι έχεις ένα λάθος στο συλλογισμό σου. Πιστεύω ότι περισσότερο μη-ρεαλιστική τιμή ήταν τα €500 που ζητούσε στην Οικονομική και όχι τα €2.500 που ζητούσε για τη Business. Εν τούτοις συμφωνώ ότι το προσφερόμενο premium προϊόν για τέτοια απόσταση είναι σαφέστατα κάτω του μετρίου.

Εγώ είχα μία άλλη αντίστοιχη εμπειρία που με χάλασε. Είχα πληρώσει business πριν από κάτι μήνες για παραμονή Χριστουγέννων για Φινλανδία. Είχα μπει στο manage my booking και είχα προ-κρατήσει το γεύμα μου, από τις διαθέσιμες επιλογές που υπήρχαν. Θυμάμαι ότι ήταν κάποιο πρωινό με pancake ή κάτι τέτοιο. Γενικώς, τα πρωινά μου τα θέλω γλυκά. Μία μέρα πριν την πτήση, μπαίνω τυχαία στην επιλογή γεύματος και βλέπω ότι το είχαν αλλάξει με: τάρτα με μυζήθρα, γλυκιά κολοκύθα, κάστανα και σταφίδες. Αν θες να με κάνεις να σιχαθώ κάτι, βάλε σε αυτό που θα φάω, κάστανο. Φυσικά, δεν υπήρχε δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγής του γεύματος. Το επομένη μοιράστηκε το μενού της πτήσης. Προς έκπληξή μου, διαπίστωσα ότι ούτε η αρχική μου επιλογή ούτε αλλά ούτε και η εναλλακτική που είχαν βάλει αυτοί, υπήρχαν στο μενού. Οι υπόλοιποι επιβάτες σερβιρίστηκαν για πρωινό ένα μεσημεριανό γεύμα με ψητή γαλοπούλα ή μία άλλη παρόμοια επιλογή. Η ίδια ακριβώς επιλογή προσφέρθηκε και στην πτήση της επιστροφής.

Την άσχημη εντύπωση έσωσε το πραγματικά εξαιρετικό πλήρωμα της καμπίνας, που καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης ήταν πάντα δίπλα μας και πραγματικά χαιρόμουν να τους βλέπω να μας εξυπηρετούν ακούραστα.

Και απλά προς σύγκριση, επέστρεψα από Εσθονία με Lufthansa και πάλι σε business. Ζήτησα VLML γεύμα για να αποφύγω το κρύο καπνιστό ψάρι που βγάζουν συνήθως στη business. Για τιμωρία, στο TLL-FRA μου έβγαλαν ένα κρύο πιάτο με τραγανά φασολάκια και κομματάκια πατάτας με seasoning σουσάμι, το οποίο η Α3 δε θα έβγαζε ούτε ως σαλάτα στο ATH-BUH. Στο FRA-ATH, σερβιρίστηκε το ίδιο ακριβώς, αυτή τη φορά ως σαλάτα, για να με αποτελειώσουν με ένα πιάτο πιλάφι με vegan curry, τόσο βαρύ που δε μπορούσες να καταλάβεις τι λαχανικό ήταν μέσα στο curry. Φυσικά, δεν το άγγιξα. Τα πιλάφια του Uncle Ben για το φούρνο μικροκυμάτων είναι απείρως καλύτερα.
 
Έχει τύχει σε 4ωρη πτήση η αεροσυνοδός να έχει εξαφανιστεί μετά το γεύμα ένα μας εχει ήδη πει ότι βαριέται. Πήγα ο ιδιος να ζητήσω 2 κρασιά πριν την προσγείωση.
Σε άλλη πτήση η υπεύθυνη μας έφερε σαλάτα, μετά κυρίως και μετά γλυκό και ήταν συνέχεια εκεί. Είναι που θα πέσεις
 
Κάτσε, εγώ μαζί σου για το να μην είμαστε μίζεροι κι ανάποδοι με την Α3, αλλά όταν χρεώνεις 2,500 ευρώ για σύνολο 9 ώρες στον αέρα πρέπει και να δίνεις ένα προϊόν που να τα αξίζει. Η eco ήταν 500 ευρώ. Άρα τα 2,000 της διαφοράς πρέπει να δικαιολογούνται από το προϊόν της business. Legroom δεν έχεις. Lie flat δεν έχεις. IFE δεν έχεις. Φαγητό αν και ωραίο είναι πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ περιορισμένο (δυο επιλογές, ελάχιστα κρασιά, σαμπάνια όχι, καλά ποτά πέραν του κρασιού όχι, αν θες να προ-παραγγείλεις το πλατώ τυριών έχουν το θράσος να σου πουν ότι θα αντικαταστήσει το κυρίως γεύμα σου). Internet δεν έχεις. Το amenity kit είναι σχεδόν άδειο (όχι ότι απαιτείται, αλλα εννοώ δεν κάνει μεγάλη διαφορά). Welcome drink δεν έχεις. Ε τελικά τι έχεις για το οποίο πλήρωσα 2000/9 = 220 ευρώ την ώρα έξτρα;

(Πληροφοριακά, με μίλια πλήρωσα, αλλά η τιμή ήταν 2,500 στο site της Α3).

Α, για να είμαι δίκαιος. Η μεσαία άδεια θεση πες ότι αξίζει όσο ένα εισιτήριο economy, το οποίο πληρώνω εγώ και ο διπλανός, οπότε πες τα 250 πάνε εκεί. Άρα 1,750 είναι η διαφορά, άρα 1750/9=195 την ώρα.
Θα συμφωνήσω ότι 2500 δεν αξίζει και για αυτό είπα δεν θα τα έδινα ούτε στην Emirates.

Με τόσα μπορείς να πας με ΒΑ Βραζιλία και Ινδία από Λονδίνο, πτήσεις με διάρκεια 10 ώρες ( όταν έχει προσφορά)

Τυχαία που κοίταξα τον Μάρτιο, η business basic για Ντουμπάϊ είναι 1600+ με επιστροφή. Παρασκευή με Δευτέρα.

To Αμπου Νταμπι, είναι στα 1200 παρόμοιες μέρες όπως και το ριαντ.

Η Λισαβόνα που είναι στην ίδια διάρκεια , είναι 650.

Απλά, λόγω της οικονομικής ευχέρειας όσων μένουν στις αραβικές χώρες (ακόμη και έλληνες μετανάστες) μπορούν και χρεώνουν τόσο πολύ.

Εγώ πάντως ούτε στην Emirates θα έδινα ότι ζητάει για αυτή την διάρκεια πτήσης.

Η ΒΑ με 380 LHR-DXB ίδιες μέρες είναι 1900 λίρες με επιστροφή.

Γενικά στην Ελλάδα, νομίζω είτε η Αιγαίου είτε η Emirates , μας πιάνουν τον κ…
 
Last edited:
Εγώ δεν έχω καταλάβει εχει να κάνει με τον προορισμό? Και το Εδιμβούργο που πάω κάθε χρόνο είναι 4+ ώρες και δεν έχει kit ή μαξιλαράκια. Ότι τι είναι high class προορισμοί; Αμπου Νταμπι Ισως πήγαινα μια φορά μόνο απλα να δω αν και έχω πάει σε παρόμοια χώρα Bahrain που φαντάζομαι θα είναι το ίδιο λογικά πιο κιτς
 
Αποφάσισα να ξανά πετάξω με Α3 από DXB, κυρίως για να δω πώς/αν προοδεύει ως προϊόν. J παραμένει εντελώς άθλια ως offering. Προφανώς οι θέσεις είναι οι γνωστές (λογικό) και δεν αλλάζουν εύκολα, αλλά έλεος - ένα welcome drink, μια επιλογή σαμπάνιας, ένα κρασί της προκοπής, επιλογή επιδόρπιου, ένα ανθρώπινο ποτό, κάποια μορφή IFE (πχ Qantas έδινε iPad στην business σε αεροσκάφη χωρίς IFE εδώ και αρκετά χρόνια). Δεν είναι δύσκολο να δωθεί ένα ωραίο προϊόν, εντός των περιορισμών της καμπίνας, ειδικά όταν η χρέωση για το εισιτήριο είναι 2.5k. Συνολικά η εμπειρία είναι low-cost premium seating (ΜΑΚΡΑΝ χειρότερη από πχ flydubai), απλά χωρίς internet, IFE, και business seats.

Δύσκολη αγορά, αλλα τουλάχιστον το soft product μπορεί να γίνει επαρκές εύκολα.

2.500€ business, return, ΑΤΗ-DXB-ΑΤΗ μου βγάζει η Αιγαίου όταν ζητάω να πάω Μεγ. Τρίτη και να γυρίσω Τρίτη του Πάσχα, με το πρώτο σκέλος να είναι Emirates. Θέλω να πω, είναι ένα ακραίο παράδειγμα σε πτήση ή ημερομηνία μεγάλης ζήτησης.

Θα μου πείτε "μα ακόμα κι έτσι, 2,5k είναι πάρα πολλά, άς έβαζε ένα όριο κάπου", και θα σας απαντήσω "γιατί να βάλει; αφού τελικά την πούλησε τη θέση στα 2,5k". Καπιταλισμός λέγεται και οι τιμές ορίζονται από τη ζήτηση. Και αν πρέπει να κάποιους να "δαγκώσει" η Α3, μια χαρά ας δαγκώσει τους μπίζνες για/από DXB.

Ωστόσο, ο φίλος εδώ δεν λέει ότι 2,5k είναι πολλά λεφτά γενικώς, λέει ότι 2,5k είναι πολλά λεφτά για το προσφερόμενο προϊόν. Εδώ φυσικά θα συμφωνήσω. Αλλά και πάλι, το 2,5k το θεωρώ ακραίο παράδειγμα όταν η Α3 μου δίνει 1,600€ τη μπίζνες, return, για Μάρτιο ή Μάιο. Το πραγματικό ερώτημα, άρα, είναι αν αξίζει τα 1.600€ η Α3, τις ίδιες ημερομηνίες που η ΕΚ για μπίζνες θέλει 3.400€, δηλαδή πάνω από τα διπλά.
 
Το σημαντικότερο πλεονέκτημα της Αιγαίου, που ενδεχομένως να αποτελέσει κίνητρο, είναι τα μίλια, που είναι αρκετά.
 
Top