Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λίγο ότι να ναι τα δώρα βέβαια. Πχ 15% έκπτωση σε επιλογή θέσης και fast track μαζί σε ενα κουπονι, που το fast το έχω έτσι κι αλλιώς
 
Εγώ πάλι πήρα 15% έκπτωση από την επόμενη πτήση μου. Λέω να βγω στα κανάλια και να φωνάζω: «Που είναι το κράτος;;;»
( Και για να μην παρεξηγηθώ, μια χαρά μου έκατσε το δωράκι :great: )
 
Τι!!! Αυτα ειναι ... καπαμά. Έκπτωση 15% στην επόμενη πτήση; Μα πότε θα γινει επιτελους επανάσταση; :rant:
 
Εγώ έλαβα 15% και 1000 μίλια εξαργύρωσης. Δεν είναι κακό, αλλά θα μπορούσαν και καλύτερη έκπτωση ;)!
 
Είναι ένα δωράκι. Τώρα αν από 16euro πάει στα 14euro η επιλογή θέσης πχ. Δεν είναι να βγω στο μπαλκόνι να ρίχνω μπαλωθιες, αλλα και τίποτα να μην έδινε, πάλι θα συμπληρωνα ;)
 
Καλή χρονιά σε όλους!

Σήμερα πέταξα με Αιγαίου και παραθέτω εδώ μερικά σχόλια, για μια τυπική πτήση προς Γερμανία (DUS), περίπου 3 ωρών.

- Θέση: για να πω την ψωνίστικη άποψη μου, μού κακοφαίνεται όταν ως gold μπαίνω από το σύστημα σε μεσαία θέση (νομίζω 29Ε). Ναι, τέτοιος είμαι. Πλήρωσα 6Ε (που μου φαίνεται πολύ σωστή τιμή και θα φαινόταν λιγότερο γυφτιά αν το έβαζαν κατευθείαν στον ναύλο και μου αφήναν το δικαίωμα επιλογής από την αρχή) αν και το κουπόνι με -10% ( 0.6Ε :p ) που μού είχαν δώσει, είναι εντελώς άχρηστο καθώς δεν υπάρχει πεδίο εισαγωγής του κωδικού κατά την διάρκεια της πληρωμής.

- Τσεκ ιν: τα counters για gold/business είναι πολύ γρήγορα αλλά μάλλον για αυτόν τον λόγο οι βαλίτσες μπλοκάρουν και πρέπει να την πας στο νο.90 με τις ειδικές αποσκεύες.

Σε 12 λεπτά ήμουν από το εξωτερικό του αεροδρομίου (που κόβαν κλήσεις ευτυχώς σε αυτούς που είχαν αφήσει το αμάξι και φύγαν - άθλια εικόνα να έχεις μποτιλιάρισμα για αυτόν τον λόγο) στο lounge, που το θεωρώ πολύ γρήγορο.

Το lounge: To πρωί γίνεται της κακομοίρας και κάπως θα πρέπει να κοιτάξουν είτε το μέγεθος της αίθουσας (που δεν άλλαξε τραγικά) είτε το ποιος θα έχει πρόσβαση. Είτε να κοιτάξουν μήπως το ενώσουν με της LH, που έτσι και αλλιώς δεν πάει κανείς εκτός από τους Frequent Travellers/Silver που δεν έχουν πρόσβαση στης Α3. Πολύ ωραίο το νέο ντιζάιν, η προσφορά φαγητού παραμένει η ίδια και το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό.

Επιβίβαση: είναι κωμικοτραγικό να βάζεις ανθρώπους σε γκρουπ επιβίβασης όταν αυτή να γίνεται με λεωφορείο. Όχι δεν διευκολύνεις καμία οικογένεια αν μπει πρώτη με το καρότσι της στο λεωφορείο, αν αυτή πρόκειται να βγει τελευταία για το αεροσκάφος. Το ίδιο και με το group 2/business+gold. Μια σωστή εταιρεία βάζει τα γκρουπ 1+2 στο λεωφορείο, το στέλνει πρώτο και μετά επιβιβάζει τους άλλους. Έτσι βλέπω στη Αφρική, έτσι πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται και στου Βασιλάκη το μαγαζί.

Σερβις: πολύ φιλικό προσωπικό και φαίνεται ότι έχουν γίνει σωστά βήματα προς την ισορροπία ανδρών/γυναικών στην καμπίνα. Για το γεύμα, τα έχουμε ξαναγράψει, νομίζω παράγουν περισσότερο χαρτί για ανακύκλωση παρά ταίζουν πραγματικά κάποιον.

Οι βαλίτσες στο DUS ήρθαν πολύ γρήγορα και γενικά παραμένει μια αρκετά θετική εμπειρία το να πετάς με την Α3, ανώτερη από τις ανταγωνίστριες προς Γερμανία, τουλάχιστον ως FF με τα extras.
 
Το να χρεώνει τα χρυσά μέλη για την επιλογή θέσης (upfront σε κάθε περίπτωση αλλά και standard όταν έχεις κλείσει light) είναι αυτό που με ενοχλεί περισσότερο (ως χρυσό μέλος). Θα μπορούσαν να ανοίγουν όλες τις θέσεις δωρεάν στα χρυσά μέλη όταν π.χ. ανοίγει το check-in --που σημαίνει πως όποιος θέλει έχει προ-αγοράσει ή ακόμα και 24 ώρες πριν --που σημαίνει πως όποιου δεν του άρεσε η αυτόματη ανάθεση έχει πληρώσει. Βέβαια για να υλοποιήσει κάτι τέτοιο το ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ IT της εταιρείας θα πάρει 5 χρόνια. Και τελικά αυτό που καταφέρνουν είναι να κάθονται στις upfront όσοι ταξιδεύουν πρώτη φορά και κάνουν τσεκιν στο αεροδρόμιο οπότε παίρνουν ό,τι έχει μείνει. Έχω κάνει παράπονα επί του θέματος και κάθε φορά μου απαντάνε στο στυλ "μα πως κάνετε έτσι, αφού σας δίνουμε τόσες δυνατότηες να πληρώσετε για να καθήσετε όπου θέλετε" συνήθως με quotes από το site.
 
Μια σωστή εταιρεία βάζει τα γκρουπ 1+2 στο λεωφορείο, το στέλνει πρώτο και μετά επιβιβάζει τους άλλους. Έτσι βλέπω στη Αφρική, έτσι πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται και στου Βασιλάκη το μαγαζί.
Συμπάσχω και συμφωνώ... Αυτό βέβαια κοστίζει, αλλά έτσι τιμάς αυτόν που σε προτιμά.
 
LH Group είναι ακριβώς το ίδιο. Όταν η επιβίβαση γίνεται με λεωφορεία, το μόνο πλεονέκτημα του Priority boarding είναι ότι είσαι στο πρώτο λεωφορείο και ενδεχομένως θα βρεις χώρο για την χειραποσκευή σου. Και ναι, συμφωνώ ότι ξεχωριστό λεωφορείο θα ήτανε καλό, αλλά εκτός από την Α3 στη Θεσσαλονίκη (με την επιβίβαση από το lounge), ποιές εταιρίες το κάνουν πραγματικά;
 
ΓκουχουΤουρκιςΓκουχου :mrgreen: (για αεροδρόμια που δεν έχει φυσούνα).

Το ίδιο ισχύει και για την αποβίβαση, που και καλά οι της μπίζνες είναι μπροστά αλλά στο λεωφορειάτο, φεύγει όλο το Α320/1 με 1-2 λεωφορεία.

Συμπάσχω και συμφωνώ... Αυτό βέβαια κοστίζει, αλλά έτσι τιμάς αυτόν που σε προτιμά.
Kαι επειδή έπιασα τους γείτονες, σε κάποια αεροδρόμια στέλνουν αμάξια για την παραλαβή business, ότι κάνει η LH για τους HONs...

. Βέβαια για να υλοποιήσει κάτι τέτοιο το ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ IT της εταιρείας θα πάρει 5 χρόνια.

Έχει σχολιαστεί και από υπάλληλο στο τσεκ-ιν, πρέπει κάθε μέρα να νιώθουν ένα καινούργιο ζήτημα.

Το άλλο είναι το εξής: στη σημερινή πτήση υπήρχαν 3 κενές θέσεις. Αν επιλέξεις την θέση πχ παράθυρο αλλά δεν την πληρώσεις, το σύστημα σού κρατάει την νέα θέση ως unpaid και δίνει την μεσαία σε κάποιον άλλο. Άρα το αν κάποιος παρουσιαστεί στο τσεκ ιν και πει ''δεν θέλω να πληρώσω πλεον, μετάνιωσα τα 6 ή 15 Ε'', ο υπάλληλος είτε θα πρέπει να του βρει νέα θέση (καλή τύχη) και λίγο άβολα να τον στείλει πίσω σε μια άλλη μεσαία, είτε θα πρέπει να του δώσει την unpaid του δωρεάν. Σε κάθε περίπτωση, ο επιβάτης θα μπει στο αεροσκάφος, αυτό λέει το συμβόλαιο του. Just saying...
 
Top