Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
First world problems indeed :mrgreen:

Οι οθόνες είναι ωραίες, αλλά σημαίνουν εκατοντάδες κιλά βάρους, ένα ακόμα σύστημα που θέλει φροντίδα, συντήρηση, χειρισμό, επισκευές, πνευματικά δικαιώματα για το περιεχόμενο κ.ά χωρίς να πρόκειται για ουσιαστική παροχή στον επιβάτη. Μπελάς είναι για τον operator και δεν λύνει κάποιο πρόβλημα. Ενώ οι θύρες USB λύνουν αφού φτάνεις στον προορισμό σου με γεμάτη μπαταρία ό,τι κι αν έχεις κάνει με τις συσκευές σου στην πτήση.

Anyway, κατανοώ ότι οι ανάγκες και επιθυμίες του καθενός είναι προσωπικές. Ωστόσο, έχω τη σοβαρή υποψία ότι πολύ περισσότερος κόσμος εκτιμά τις θύρες και το ρεύμα, από ότι τη μονότονη απεικόνιση του χάρτη (και το λέω εγώ που τσεκάρω κάθε τόσο στο GPS app του κινητού θέση, ταχύτητα, ύψος κλπ). Γι' αυτό και σχεδόν όλοι οι operators τις έχουν καταργήσει από τα narrowbodies.

Το WiFi είναι ωραία προσθήκη (όταν δουλεύει), είναι σίγουρα πολύ χρησιμότερο από τις οθονίτσες οροφής, το δε τοπικό περιεχόμενο που δίνει η υπηρεσία είναι μαλλον φτωχό. Αλλά δεν στηρίζομαι σε αυτό έτσι κι αλλιώς, συνήθως διαβάζω βιβλίο ή βλέπω ταινία.

Η καθαριότητα είναι ένα πράγμα και η "κούραση" του εσωτερικού είναι άλλο. Η εντύπωσή μου είναι θετικότερη από αυτή που περιγράφεις, αλλά επειδή έχω 4 πτήσεις τον Νοέμβριο με neo, θα επανέλθω με νεότερες εντυπώσεις.
 
Στην τελευταία μου πτήση από Γερμανία και συγκεκριμένα με business class, είχα μια 'αναπάντεχη' έκπληξη. Πίσω μου καθόταν ένα παιδί προσχολικής ηλικίας. Το τελευταίο πράγμα που περίμενα είναι, έχοντας πληρώσει εισιτήριο business, να φτάσω στον προορισμό μου εκνευρισμενος.
Μήπως είναι καιρός να σκεφτεί κάποιος το ενδεχόμενο να υπάρχει σε κάθε πτήση μια ζώνη 'ησυχίας';
Προσπαθώ με τον πιο ευγενικό τροπο να θίξω ένα ζήτημα και να μην προσβάλω κανένα. Η Aegean μεταφέρει κυρίως Έλληνες, ελληνόπουλα και Έλληνες γονείς... Με ό,τι σημάνει αυτό
Ναί μεν αλλά. Το αεροπλάνο δεν παύει να είναι μέσο μαζικής μεταφοράς ασχέτως τους κόστους της κάθε καρέκλας και ως προς τέτοιο πρέπει να χρησιμοποιείται.
Και οι γονείς με το παιδί έχουν επίσης το δικαίωμα να ταξιδέψουν και εκείνοι πιό άνετα εφόσον έχουν την δυνατότητα να καλύψουν το αντίτιμο. Γιατί να στριμώχτουν;
Φυσικά οι γονείς οφείλουν να έχουν το/τα παιδί/ια υπό την επίβλεψη τους και όχι να τα αφήνουν να διαλύουν τα πάντα, συμπεριφορά που δεν είναι αποδεκτή πουθενά, π.χ. ούτε σε εστιατόριο.
Προσωπικά την τελευταία φορά που πεταξα business class, είχαμε μαζί 2 κυρίες που τίναξαν το μπαρ στον αέρα και κακαριζαν απτά γέλια για 2,5ωρες σε μεταμεσονύκτια πτήση, πράγμα που με κούρασε περισσότερο απο παιδιά που κλαίγανε σε άλλες πτήσεις.
 
Ομως το αεροσκάφος έδειχνε και ήταν βρώμικο με ίχνη από χυμένο αναψυκτικό στο κάθισμα του μπροστινού μου καθίσματος, με βρώμικα χαλιά ( κάτι σαν τριμμένο μπισκότο ή φρυγανιά σε αρκετά σημεία ) .

Κατά το 2020, θυμάμαι να έχω πετάξει με ένα αεροσκάφος που είχε παρόμοια ίχνη αλλά σε ερώτηση στο πλήρωμα μου είπαν πως είναι από το αντισηπτικό! Επί κορόνας (της παλιάς, της σκληρής) καθάριζαν τα αεροσκάφη με ένα αντισηπτικό που δεν ήταν καλής ποιότητας (γιατί φυσικά βρήκαν ό,τι φθηνότερο), το οποίο άφηνε αυτά τα ανεξίτηλα σημάδια. Δε ξέρω αν είναι τα ίδια "σημάδια".

Κατά τα άλλα, ευτυχώς τα γράφετε όλα εδώ πχια, και δε γεμίζουν τα άλλα thread με πολλή σαβούρα!
 
Ναί μεν αλλά. Το αεροπλάνο δεν παύει να είναι μέσο μαζικής μεταφοράς ασχέτως τους κόστους της κάθε καρέκλας και ως προς τέτοιο πρέπει να χρησιμοποιείται.
Και οι γονείς με το παιδί έχουν επίσης το δικαίωμα να ταξιδέψουν και εκείνοι πιό άνετα εφόσον έχουν την δυνατότητα να καλύψουν το αντίτιμο. Γιατί να στριμώχτουν;
Φυσικά οι γονείς οφείλουν να έχουν το/τα παιδί/ια υπό την επίβλεψη τους και όχι να τα αφήνουν να διαλύουν τα πάντα, συμπεριφορά που δεν είναι αποδεκτή πουθενά, π.χ. ούτε σε εστιατόριο.
Προσωπικά την τελευταία φορά που πεταξα business class, είχαμε μαζί 2 κυρίες που τίναξαν το μπαρ στον αέρα και κακαριζαν απτά γέλια για 2,5ωρες σε μεταμεσονύκτια πτήση, πράγμα που με κούρασε περισσότερο απο παιδιά που κλαίγανε σε άλλες πτήσεις.
Το σχόλιο - πρόταση είχε να κάνει με τη δημιουργία 'ζωνών ησυχίας' και όχι για τον αν θα πρέπει να ταξιδεύουν παιδιά στη business class. Όπως επίσης και ενδεχομένως η παροχή ωτοασπιδων αν κάποιος ζητήσει κάτι τέτοιο. Μικρές προσθέσεις που κάνουν τη διαφορά
 
Δίκιο έχεις, αλλά δεν υπάρχει ελπίδα.
Είμαι ο άνθρωπος που φοράει noise cancelling earbuds στα οποία ακούει ήχο καμπίνας αεροπλάνου ενώ ταξιδεύει με αεροπλάνο.
 
Το σχόλιο - πρόταση είχε να κάνει με τη δημιουργία 'ζωνών ησυχίας' και όχι για τον αν θα πρέπει να ταξιδεύουν παιδιά στη business class. Όπως επίσης και ενδεχομένως η παροχή ωτοασπιδων αν κάποιος ζητήσει κάτι τέτοιο. Μικρές προσθέσεις που κάνουν τη διαφορά
Σύμφωνοι..Δεν το πήρα προσωπικά, ούτε σκόπευα να σε θίξω και γώ.

Quiet zone - It ain't gonna happen in short haul που έλεγε και η γιαγιά μου στο χωριό της.

Ο χώρος στην καμπίνα είναι μετρημένα κουκιά, οπότε δεν υπάρχει περιθώριο να απομονωθεί χώρος και να βγαίνει και το μεροκάματο (κέρδος), παρά τις εξωφρενικές τιμές που χρεώνουν ορισμένοι αερομεταφορείς, είτε economy είτε business.
 
Δεν ξερω αν εχει συμβει και σε εσας αλλα ειναι η 3 πτηση που η priority βαλιτσα ερχεται κανονικα με ολες τις αλλες. Αυτο εγινε σε 1 πτηση εξωτερικου και σε 2 εσωτερικου εως τωρα.
 
Διαβάζοντας τα σχόλια για τα neo, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι συμφωνώ για τις μικροσκοπικες τουαλέτες και για το οριακό seat pitch.
Καταλαβαίνω ότι μια εξ ολοκλήρου αναδιοργάνωση της καμπίνας, επειδή ορισμένοι από εμάς είναι δυσαρεστημένοι, είναι όνειρα θερινής νυκτός, αλλά ίσως κάποια πράγματα μπορούν να βελτιωθούν. Όπως :
1. Ας αφαιρεθούν δύο σειρές καθισμάτων. Χονδρικά θα αυξηθεί το seat pitch κατά 2``. Εκτός και αν θέλουν στον τομέα αυτόν να είναι χειρότεροι από τη ryanair. Δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη δε χωράνε λένε στο χωριό μου.
2. Η European business class δίνει ευελιξία. Αλλά η Ελλάδα δε βρίσκεται στην κεντρική Ευρώπη, όπως πχ για την Swiss, όπου οι περισσότεροι προορισμοί είναι σε ακτίνα 2 ωρών πτήσης. Από την Αθήνα προορισμοί όπως FRA, BRU, AMS, PAR, LON κτλ με ώρες πτήσης 3,5+ θα μπορούσαν να στηρίξουν κατά τη γνώμη μου αεροσκάφη με καθαρά business class καθίσματα και διαμόρφωση 2χ2. Ίσως με τον κατάλληλο προγραμματισμό, να υπάρχουν neos με πραγματική business class τύπου turkish για συγκεκριμένους προορισμούς.
3. Τα overhead panels ίσως να προσθέτουν βάρος, ίσως ο κάθε επιβάτης να χρησιμοποιεί το δικό του tablet, lap top κτλ. Κάπου όμως πρέπει να γίνει η διαφορά... Και είναι ένα βήμα προς τα πίσω από τη στιγμή που αφαιρέθηκαν. Η jetblue είναι σχεδόν low-cost και έχει σε κάθε θέση οθόνες. Ναι, μιλάμε για βόρειο Αμερική, εδώ είναι Ευρώπη, τα standards είναι άλλα. Αλλά ας μη χρησιμοποιούμε αυτή δικαιολογία. Τόσο δύσκολο είναι να προβάλλονται στα overhead panels πχ διαφημίσεις από αλυσίδες ξενοδοχείων ή οτιδήποτε άλλο που μπορεί να επιφέρει έσοδα;

Με συγχωρείτε για το μακροσκελές κείμενο. Φυσικά η aegean προσπαθεί σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον να βγάλει κέρδος και να κρατήσει τις υπηρεσίες που προσφέρει σε κάποιο επίπεδο. Αυτό που με ενοχλεί ωστόσο είναι ότι οι low-cost κατάφεραν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο να τραβήξουν τις legacy προς τα κάτω, αντί οι legacy να τραβήξουν τις low cost προς τα πάνω. Πιστεύω ωστόσο ότι σιγά σιγά υπάρχει περισσότερο κόσμος που έχει τη διάθεση να πληρώσει κάποια χρήματα παραπάνω, ώστε να αποφύγει την ταλαιπωρία ένας ταξιδιού που δυστυχώς έχει γίνει πια κανόνας.
 
Αυτή τη στιγμή η Α3 δίνει το ATH-LIS-ATH στα 218€ τον Μάιο, η LH και η ΒΑ σε πάνε ORD, LAX ή SFO return με 450-500€ (από Αθήνα), πώς αλλιώς βγαίνουν αυτές οι τιμές αν όχι με στρίμωγμα, μικρότερες τουαλέτες και έξτρα χρέωση για βαλίτσα;

Θα πρέπει κάποτε να αποφασίσουμε πού δίνουμε προτεραιότητα. Ο περισσότερος κόσμος δίνει προτεραιότητα στα ευρώ, ο λίγος που δίνει προτεραιότητα στην άνεση πληρώνει upfront, τα βρίσκουμε κάπου στη μέση και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Επί της ουσίας:
H JetBlue εκτελεί πτήσεις 5, 6 και 7 ωρών (JFK προς LAX, LHR, LIM και αλλού), μάλλον δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα για σύγκριση. Πιθανόν να έχει αεροσκάφη με διαφορετική διαμόρφωση ανάλογα με τον προορισμό, αλλά δεν έχω χρόνο να ψάξω.

Επιπλέον, από τις πτήσεις που αναφέρεις, η FRA είναι στις 2,5 ώρες, BRU, CDG και AMS περίπου στις 3, το Λονδίνο σπάνια περνάει τις 3:40 (συνήθως παίζει στο 3:20 με τα neo), μόνο το DUB βλέπω σταθερό στις 4 ώρες.
(όλες οι ώρες από πραγματικές πτήσεις στο FR24)

Συνεπώς, σωστά η Α3 δεν νιώθει υποχρεωμένη να προσφέρει το προϊόν που περιγράφεις, ειδικά όταν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρείες προσφέρουν το ίδιο ή χειρότερο προϊόν από εκείνο της Α3 (η TK είναι τελείως άλλο παράδειγμα επίσης, τα έχουμε ξαναπεί, καμία ευρωπαϊκή δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως η ΤΚ).

Σε αυτό που λες ότι οι loco «τράβηξαν» τις legacy προς τα κάτω έχεις απόλυτο δίκιο. Μην ξεχνάς, όμως, ότι ο κόσμος που θέλει να πληρώσει κάποια χρήματα παραπάνω ώστε να αποφύγει την ταλαιπωρία, έχει την επιλογή της upfront ή premium economy ή όπως αλλιώς ονομάζει ο καθένας την υπηρεσία του, χωρίς να αφαιρέσει η εταιρεία 12 καθίσματα το έσοδο των οποίων θα πρέπει να το μοιράσει στους υπόλοιπους επιβάτες.
 
Θέλουμε να βάλει 2Χ2 Business η Α3 και οθόνες και εγώ αναρωτιέμαι πότε ο Light ναύλος θα έχει μόνο προσωπικό αντικείμενο και όχι κανονική χειραποσκευή.
 
Top