Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Se apantisi kapoiou pou rwtise poios itan energos ekeini ti mera.....an den kanw la8os otan to plirwma eftiaxne to FMC sto edafos prin tin anaxwrisi apo LCLK, energoi itan oi 21...vevaia argotera allaksan oi anemoi kai energoi itan oi 03.
 
Δηλώσεις εκπροσώπου της Μπόινγκ για το δυστύχημα

Δηλώσεις εκπροσώπου της Μπόινγκ για το δυστύχημα
«Το ατύχημα της 14ης Αυγούστου της εταιρείας Ήλιος φαίνεται ως το πιο περίεργο που έχει συμβεί σε Μπόινγκ 737-300 και σίγουρα θα χρειαστούν περισσότεροι από 6 μήνες μέχρις ότου καταλήξουμε στα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα για το τι έγινε πραγματικά στον αέρα προτού πέσει το αεροσκάφος».

Τα παραπάνω δήλωσε στην εφημερίδα «Τα Νέα» ο εκπρόσωπος της αμερικανικής εταιρείας, Τζιμ Πρου. Όπως αναφέρει ο κ. Πρου, «για την Μπόινγκ είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί το γιατί έπεσε ένα από τα ασφαλέστερα αεροπλάνα και για τον λόγο αυτό στην έδρα της εταιρείας στο Σιάτλ μεγάλος αριθμός ειδικών επιστημόνων θα προσπαθήσει να δώσει απαντήσεις».

Τα τελευταία 15 χρόνια, 15 αεροσκάφη αυτού του τύπου συνετρίβησαν με τραγικό απολογισμό 718 νεκρούς, όμως κανένα προηγούμενο ατύχημα δεν μοιάζει με αυτό του Γραμματικού.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Ας κραταμε πολυ μικρο καλαθι για τα "λεγομενα" των 16αρηδων. Τη στιγμη που το de-briefing ειναι και θα μεινει απορρητο, παρολες τις διαρροες, ειναι προφανες οτι διαρρεει μια λεξη απο το de-briefing και οι δημοσιογραφοι ...συμπληρωνουν τις υπολοιπες 30!
Λυσσαξανε. "Οι πιλοτοι τα ειδαν ολα οσα γινονταν μεσα μιας και πηγανε πολυ κοντα...στα 3 μετρα" ελεγαν χθες οι "σουπερ αξιοπιστες" πηγες του Βερυκιου. Ασχετα οτι το φτερο του 16 ειναι 5μετρα! Εβαλαν και 2 μετρα που περισσευαν...μεσα στην καμπινα του Ηλιου.

Εχθες, παρκαρισμενος στην πιστα διπλα σε αλλο Boeing με αποσταση απο το cockpit του αλλου στα 30 μετρα, παρολο οτι ηταν νυχτα (σκοταδι εξω φωτα ανοιχτα μεσα) και δεν μπορουσα να διακρινω αν και οι δυο πιλοτοι ηταν στην θεση τους.Και ειμασταν ακινητοι. Και χωρις αποσπασμενη προσοχη(κρατας σχηματισμο και προσπαθεις να δεις και μεσα) Φανταστητε τωρα μερα μεσημερι με πολυ ηλιο που αντανακλα στην ασπρη ατρακτο του Ηλιου και με τα μικρα παραθυρα του πιλοτηριου του 737 (σε σχεση με ενα π.χ Α340). Θα φαινοταν πολυ σκοτεινα μεσα.

Ο πτυχιουχος φροντιστης και οποιος πτυχιουχος ερασιτεχνης η' επαγγελματιας χωρις πειρα σε jet ασχετα ποσες φορες εχει μπει μεσα σε πιλοτηριο , οταν ερθει η ωρα να κατσει στα χειριστηρια (αν εκατσε), με το που θα καθισει, δεν θα ξερει ουτε πως τον λενε! Τα χανει. Το βαρος της ευθυνης ειναι τεραστιο. Θα ενοιωσε σαν να τον πεταξανε στην μεση του ωκεανου. Τι κι αν ξερεις να κολυμπας? Οτι και να εκανε (η΄δεν εκανε) ο φροντιστης δεν θα πρεπει να μας παραξενευει.
 
makedonas":uznh4jr9 said:
Αύριο θα οδηγηθεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ο 32χρονος ιδιωτικός υπάλληλος ο οποίος ισχυριζόταν ότι είχε λάβει μηνύματα SMS από επιβάτη του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρίας «Ηλιος» πριν από τη συντριβή του. Εναντίον του ασκήθηκαν ποινικές διώξεις για διασπορά ψευδών ειδήσεων και ψευδή αναφορά στις αρχές. Η εισαγγελέας ζήτησε να κρατηθεί ο 32χρονος στην Ασφάλεια μέχρι να οδηγηθεί αύριο το μεσημέρι στο Αυτόφωρο.

Ο 32χρονος φαρσέρ, παντρεμένος και πατέρας ενός ανήλικου κοριτσιού, δήλωσε μετανιωμένος για την πράξη του και είπε ότι το έκανε γιατί ήθελε δημοσιότητα.


source: naftemporiki.gr


------------------------------------------------------------------------------------------



Σκίστε τον.... Να γίνει παραδειγματική τιμωρία του, ως μήνυμα σε αυτούς που σκέφτονται να παίξουν με την μαζική συμπόνοια του λαου... :evil:

Σε έξι μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο φαρσέρ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2005 15:21

Σε έξι μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή για ψευδή αναφορά στις αρχές καταδικάστηκε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ο 32χρονος ο οποίος ισχυρίζονταν ότι είχε λάβει μήνυμα SMS από επιβάτη του αεροσκάφους της εταιρίας «Ηλιος» πριν από τη συντριβή.

Απολογούμενος με δάκρυα στα μάτια ο 32χρονος ζήτησε συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων και προσπαθώντας να εξηγήσει την πράξη του, είπε ότι «θόλωσε το μυαλό του». Η σύζυγός του ανέφερε στο δικαστήριο ότι η τρεισήμισι χρονών κόρη τους αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας και ο 32χρονος που έχει 67% αναπηρία συνεπεία μυϊκής ανεπαρκείας, αισθάνεται μειονεκτικά που δεν μπορεί να προσφέρει κάτι στην οικογένειά του καθώς αδυνατεί να εργασθεί.

Το δικαστήριο αθώωσε τελικά τον δράστη από την κατηγορία της διασποράς ψευδών ειδήσεων και τον καταδίκασε για την κατηγορία της ψευδής αναφοράς στις αρχές αναγνωρίζοντάς του το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου.
 
xerete
psaxnontas sto internet gia to crash tis helios vrika ayti ti selida
na dieykriniso den exo kamia sxesi me ta aeroplana
apla na rotiso kati thelo

kapios epivatis poy petaxe tin proigoumeni
kiriaki anefere oti to aeroplano estaze stis prostines thesis
ayto einai provlima tis sympiesis tis kampinas logo tis diaforas
thermokrasias mesa kai exo?

an isxyei kati tetio tote mipos egine kapio vraxikikloma sta kalodia
i sta ilektronika me apotelesma na kaoyn kai na yparxoyn toxikes anathimiasis mesa sti kampina ?
kai genikotera na xathoyn ola ta ilektronika kai mazi oi epoikinonies?
 
Σωστός ο CaptainChris που είπε για την ευθύνη της Κυπριακής FAA. Αν όντως ήταν προβληματικό το 733 και πάλι πέταγε τότε ευθύνονται πολλοί και φυσικά η Κυπριακή FAA που αδράνησε (και αυτά τα εκ των υστέρων "έφοδο στα γραφεία της Helios" και άλλα του ίδιου τύπου τα ακούω βερεσέ). Γιατί για μένα δεν υπάρχει δικαιολογία αφού πολύ καλώς οι αεροπορικοί κανόνες είναι ξεκάθαροι και αυστηροί γι'αυτό υπάρχουν και τα βιβλία με το ιστορικό του αεροπλάνου, οι υπογραφές που χρειάζονται, τα μαύρα κουτιά κλπ

Και φυσικά για τους γελεία συσχέτιση με όοοολες τις low-cost εταιρείες που ξαφνικά βγήκαν "αναξιόπιστες" τι να πω. Βρήκε όμως και ευκαιρία και η δική μας ΟΑ να κάνει επείδιξη (λίγοι τουλάχιστον) με το τεχνικό της τμήμα όπου λίγο ή πολύ έβγαλε σκάρτη κάθε τεχνική συντήριση αν δεν γίνεται απο αεροπορική εταιρεία η οποία έχει δικό της τεχνικό τμήμα. Είπαμε ρε ΟΑδες είμαστε πολύ καλοί αλλά αν εμείς κάνουμε μούρη τότε άλλα πιο βαριά υπόστεγα πχ LH τι πρέπει να κάνουν?

Όσο για τον φαρσέρ νομίζω υπερβάλουμε καθότι πολύ παροσμιτικός λαός. Άλλο το αίσθημα των οικογενειών και άλλο η έκταση της "ζημιάς" που έκανε, οπότε 6μήνο φυλάκιση με αναστολή το βλέπω φυσιολογικό. Αυτούς που θα έριχνα στη μένη του λαού θα ήταν τους δημοσιογράφους που βγάζουν τα πάντα χωρίς επιβεβαίωση στο "όνομα της ενημέρωσης" και μετά βρίσκουν εξηλαστήριο θύμα.
 
To έμα8α σε μία μέρα χαράς για μένα και ομολογώ ότι ήταν από τις χειρότερες τελικά. :cry:
Μόλις σήμερα κατάφερα να πάρω εφημερίδα και όταν έφτασα στο κομμάτι των μαρτύρων από το Γραμματικό και τις περιγραφές τους, δεν μπόρεσα να συνεχίσω...
Το απόγευμα στο αεροπλάνο της επιστροφής μου δεν ξαναένοιωσα τέτοια σκληρή σιωπή την ώρα που στο αεροσκάφος γινόταν η επίδειξη σωστικών μέσων και ασφαλείας. Απόλυτη σιωπή χωρίς ίχνος χάχανου και κόσμος (παντού) να τσεκάρει τις safety cards...
Ίσως από τα ασχημότερα ατυχήματα που θυμάμαι.
Εύχομαι και ελπίζω όλοι όσοι διαχειρίζονται αεροπορικές εταιρίες να συνειδητοποιήσουν ότι πίσω από τα γραφεία και τους υπολογιστές κρύβονται π.χ. και 45 ζωές παιδιών που δεν ξέρουν από λειτουργίες αεροπλάνων αλλά κάνουν ένα ταξίδι και εμπιστεύονται σε κάποιους τη ζωή τους. Όπως και τα πληρώματα που είναι και αυτοί που νόιώ8ουν κά8ε παλμό στο αεροπλάνο τους και όταν αρνούνται να πετάξουν, ε μα τον Θεό, κάποιους λόγους 8α έχουν.
Ξέθαψα και γω από το αρχείο μία προσέγγιση του 733.
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4335
Όσο δε για τους αυτούς τους φίλους δημοσιογράφους που έγιναν πρόσφατα και αεροποριολόγοι, απλά τους αξίζει η επιλογή off της συσκευής σας.
Όσο δε για κάποιους που παίξαν με αισθήματα ανθρώπων, νομίζω ότι για αυτό τον λόγο χτίστηκαν κάτι ιδρύματα που λέγονται ή φυλακές ή ιδρύματα, κάπως έτσι. Η κοινωνία δεν τους χρειάζεται...πια...
Μετά από χρόνια ταξιδιών, σήμερα, η φίλη μου αρνήθηκε να πετάξει μαζί μου στο αεροπλάνο. Την πίεσαν ψυχολογικά αυτά που είδε σε ένα ρεπορτάζ, παρόλες τις απαγορεύσεις μου... :evil: Πήρε το καράβι. Εγώ δεν προσπάθησα να της αλλάξω γνώμη γιατί θα ήταν χειρότερα.(Εγώ δεν είχα επιλογή λόγω δουλειάς.) Κυρίως όταν ενημερωθήκαμε το πρωί στο αεροδρόμιο αναχώρησης ότι το αεροπλάνο ίσως να ακυρώσει την πτήση λόγω βλάβης. (Υπήρχε βλάβη απ΄ότι έμαθα μετά από έγκυρη πηγή). Στη Δεύτερη πτήση που αναγκαστικά έπρεπε να πάρω, η καθυστέρηση άγγιξε τις 3 ώρες και ανακοινώθηκε μέσα στον θάλαμο διακυβέρνησης ότι το αεροπλάνο καθυστέρησε λόγω βλάβης. Απ' ότι έμαθα πάλι, δεν είχε βλάβη, απλά καθυστέρησε και έπρεπε να καλυφτεί η εταιρεία. Το βλέμμα όμως της διπλανής μητέρας με τα δύο της παιδιά προς τα μένα την ώρα που γίνονταν οι ανακοινώσεις, ε , ήταν όλα τα λεφτά. Μιλάμε για αγωνία παιδιά. Καποια στιγμή πρέπει και οι εταιρίες να αναλογιστούν το βάρος της αξιοπρέπειας και να φέρονται πιο σοβαρά.
Η κυρία στα γραφεία της εταιρίας στο αεροδρόμιο όπου η φίλη μου έκανε την ακύρωση της γύρισε πίσω τα λεφτά του εισητηρίου (αν και δεν υπήρχε τέτοια προβλεπόμενη επιστροφή) γιατί λέει ότι "ε με την αρχική κα8υστέρηση λόγω της βλάβης, λογικό είναι να μην θέλετε να πετάξετε, γι αυτο 8α σας δώσουμε τα λεφτά σας". Το να παίζεις με την ψυχολογία κάποιου είναι πολύ άσχημο πράγμα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.
Λυπάμαι που μακρυγόρησα, και γω πρέπει να σηκωθώ πολύ πρωί για δουλειά, αλλά ένοιωσα την αναγκη να σας τα πω αυτά. Έτσι, γιατί ίσως...δεν ξέρω κι εγώ... :?
 
gonso":1rf667mm said:
Ας κραταμε πολυ μικρο καλαθι για τα "λεγομενα" των 16αρηδων. Τη στιγμη που το de-briefing ειναι και θα μεινει απορρητο, παρολες τις διαρροες, ειναι προφανες οτι διαρρεει μια λεξη απο το de-briefing και οι δημοσιογραφοι ...συμπληρωνουν τις υπολοιπες 30!
Λυσσαξανε. "Οι πιλοτοι τα ειδαν ολα οσα γινονταν μεσα μιας και πηγανε πολυ κοντα...στα 3 μετρα" ελεγαν χθες οι "σουπερ αξιοπιστες" πηγες του Βερυκιου. Ασχετα οτι το φτερο του 16 ειναι 5μετρα! Εβαλαν και 2 μετρα που περισσευαν...μεσα στην καμπινα του Ηλιου.

Εχθες, παρκαρισμενος στην πιστα διπλα σε αλλο Boeing με αποσταση απο το cockpit του αλλου στα 30 μετρα, παρολο οτι ηταν νυχτα (σκοταδι εξω φωτα ανοιχτα μεσα) και δεν μπορουσα να διακρινω αν και οι δυο πιλοτοι ηταν στην θεση τους.Και ειμασταν ακινητοι. Και χωρις αποσπασμενη προσοχη(κρατας σχηματισμο και προσπαθεις να δεις και μεσα) Φανταστητε τωρα μερα μεσημερι με πολυ ηλιο που αντανακλα στην ασπρη ατρακτο του Ηλιου και με τα μικρα παραθυρα του πιλοτηριου του 737 (σε σχεση με ενα π.χ Α340). Θα φαινοταν πολυ σκοτεινα μεσα.

Ο πτυχιουχος φροντιστης και οποιος πτυχιουχος ερασιτεχνης η' επαγγελματιας χωρις πειρα σε jet ασχετα ποσες φορες εχει μπει μεσα σε πιλοτηριο , οταν ερθει η ωρα να κατσει στα χειριστηρια (αν εκατσε), με το που θα καθισει, δεν θα ξερει ουτε πως τον λενε! Τα χανει. Το βαρος της ευθυνης ειναι τεραστιο. Θα ενοιωσε σαν να τον πεταξανε στην μεση του ωκεανου. Τι κι αν ξερεις να κολυμπας? Οτι και να εκανε (η΄δεν εκανε) ο φροντιστης δεν θα πρεπει να μας παραξενευει.

Σήμερα ο Αλφα ξανάδειξε το περίφημο 3D animation που είχε δείξει καί χθές,μέ την διαφορά οτι αντί τής γυναικείας μορφής στη θέση τού κυβερνήτη υπήρχε μιά αντρική (υποτίθεται,τού πτυχιούχου πιλότου-φροντιστή).Ετσι,οι δημοσιογράφοι αυτοαναιρούνται αφού δέν είναι-καί δέν μπορούν νά είναι-σίγουροι γιά το ποιός ήταν στη θέση τού κυβερνήτη (εγώ πιστεύω οτι ούτε οι 16ρηδες ήταν σίγουροι γιά το τί είδαν).
Αλλωστε,το γεγονός οτι το πτώμα τής αεροσυνοδού βρέθηκε μέσα στο πιλοτήριο ( ήταν καί αυτό άραγε ανέπαφο όπως η ουρά; ) δέν σημαίνει τίποτε.

Θεωρώ όμως οτι ένας μέ πτυχίο πιλότου (καί μάλιστα επαγγελματικό,όπως θά πρέπη νά είχε ο φροντιστής,σύμφωνα μέ τά λεγόμενα τού αδελφού του),ακόμα καί στην περίπτωση που θά κληθή απρόσμενα νά κάτση στά χειριστήρια ενός αεροπλάνου άγνωστου σ'αυτόν,οπωσδήποτε θά μπορούσε νά το πετάξη τουλάχιστον manually μέχρι το κοντινότερο αεροδρόμιο.Δέν λέμε νά προγραμματίση τόν αυτόματο,απλά νά το πάη μέ stick-and-rudder,οι χειρισμοί που πρέπει νά κάνη δέν φαντάζομαι νά διαφέρουν τόσο πολύ αυτοί καθεαυτοί (δέν εννοώ εδώ το πόσο απαλοί ή απότομοι θα είναι,αυτό σίγουρα διαφέρει,εννοώ τον ίδιο τον χειρισμό).Εκτός φυσικά άν το αεροπλάνο παρουσίαζε καί άλλες βλάβες,στά πτητικά του συστήματα.
 
Και μία ακόμη σύμπτωση. Την ΙΔΙΑ ημέρα, το 757 της Air Greenland που εκτελούσε πτήση τσάρτερ από το Karup της Δανίας προς ΛΑΡΝΑΚΑ και Κουβέιτ, αναγκάστηκε να επιστρέψει στη Λάρνακα καθώς μετά την απογείωση παρουσιάστηκε πρόβλημα στον ένα κινητήρα. Βρήκα αυτήν την είδηση στην ιστοσελίδα της AirGreenland. Το δελτίο τύπου δημοσιεύτηκε μόνο στα δανέζικα (κάτι κατάφερα να μεταφράσω) και τα γροιλανδικά. Για κάποιο λόγο έκριναν σκόπιμο να μην το δημοσιεύσουν στα αγγλικά...


http://www.airgreenland.com/editor/down ... -05-da.pdf
 
Top