Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έκατσα και διάβασα όοολα τα posts μήπως και επιτέλους ενημερωθώ έστω και για 1% σε αντίθεση απο τους άχρηστους Έλληνες δημοσιογράφους (γιατί απο κάτι τέτοιες καταστάσεις καταλαβαίνεις την εγκυρώτητα των δημοσιογράφων) και 8 στα 10 ήταν αναμασητά των 150 υποθέσεων και 230 ιστοριών που άκουσα στην τν. Θα συμφωνήσω με τον Phantom Phixer και ειδικότερα στις 2 τελευταίες παραγράφους. Και απλά να προσθέσω κάτι που πουθενά δεν αναφέρθηκε, ούτε εδώ ούτε και στην τν: γιατί έπρεπε να γίνει κυβερνιτικό συμβούλιο επι 3+ ώρες με όλους τους υπουργούς που εμπλέκονται για ένα τέτοιο θέμα με την έννοια ότι και σε άλλες χώρες έχουν γίνει και όχι μόνο 1 αλλά εκεί αφήνουν απλά τις αρμόδιες υπηρεσίες να βγάλουν τα συμπεράσματα ? Και πως βγαίνει ο κ.Ρουσόπουλος απο τις πρώτες κι όλας ώρες και βγάζει ένα βγιαστικό συμπέρασμα ενώ δεν έχει βρεθεί καν το πρώτο μαύρο κουτί ? Και μάλιστα να αναφέρεται και σε "φήμες" και "ενδείξεις" απο τα media, είναι αυτό έγκυρη ενημέρωση και υπεύθυνη συμπεριφορά ?
 
OA269, θες πραγματικα απαντηση στα ερωτηματικα σου????

Σε μια χωρα που και γαιδαρος να στραβοπατησει ...φταιει η κυβερνηση (η εκαστοτε) και εγω στην θεση του πρωθυπουργου, οχι συσκεψη θα εκανα αλλα θα εκανα την πυροσβεση, την ανασυρση και το πορισμα μονος μου. Αφου ετσι και αλλιως θα τα "ακουγα" χοντρα η' ψιλα, θα κοιταζα να βουλωσω οσες τρυπες μπορουσα. Ξεχασαμε το chinook? Τοτε ΟΛΟ το θεμα ηταν αν ενημερωθηκε ο πρωθυπουργος στις παρα δεκα η' στις παρα τεταρτο και μπλα μλπα μερες στα καναλια μονο γι'αυτο! Λες και αν το μαθαινε 3 λεπτα μετα την πτωση θα ειχε γινει το θαυμα. Δεν φταινε ποτε οι δημοσιογραφοι. Φταινε πρωτον αυτοι που τους βλεπουν και δευτερον αυτοι που τους πληρωνουν.

ΓΕΛΟΙΑ τα περι καταριψης. Αν ειχαν αποφασισει να το καταριψουν , θα το ειχαν κανει πανω απο την θαλασσα (σιγουρα το 737 περασε και καποιες φορες πανω απο θαλασσα ολη αυτην την ωρα). Αν επεφτε στην θαλασσα, εκτος απο το προφανες πλεονεκτημα , θα "σβηναν" και τα ιχνη του sidewinder 8)
 
Telika h istoria auti tha mas parei akoma meres opou tha akoume polla...
To scenario me tin aposimbiesi kai tous pagomenous epibates pleon apomakrinetai mias kai to minima den stalthike pote, outos h allos den exoume oloi ta kinita mas kleista mesa se aeroplano? O iatrodikastis episis eipe oti ta ptomata pou eksetase eitan en zoh kata tin prosksousi, episeis ta dio atoma pou na kukloforoun pou eidan oi pilotoi ton F16.
Kati allo egine prepei telika na egine. Oso gia tin asfaleia tis Helios akoustikan para polla kai apo ton ypourgo singinonion tis Cyprus, giati tous afinoun kai petane kai den anakaloun prosorina tin adeia tous? Stin USA me tetoeis fimes den tha epetrepe alli ptisi tis eterias to FAA!
Bebaia meta apo ta stoixia ton zontanon epibaton mperdeuei kapos ta pragmata, telika tha kanoume arketo kairo na mathoume to ti egine kai to poios eftege! Oi blakies gia tin asfaleia pou akougetai ton low-cost eterion einai gia ton eisagelea ston opoio tha eprepe na prosfigoun tetoies eteries gia na timorithoun oi asxetoi dimosiografoi pou ta lene mesa stin agnoia tous. H asfaleia den einai mono thema ton eterion alla kai tis ypiresias politikis aeroporias tis kathe xoras kai den yparxi amfiboleia gia xores opos Agglia h Germania. Prosoxi se auta pou leme!
 
Κανονικά συνεχίζονται οι προγραμματισμένες πτήσεις των αεροπλάνων της αεροπορικής εταιρίας Helios Airways, δήλωσε χθες ο Πρόεδρος της εταιρίας Ανδρέας Δράκος, εκφράζοντας τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων της μοιραίας πτήσης και εξαγγέλλοντας την άμεση παροχή του ποσού των 20.000 ευρώ περίπου για κάθε επιβάτη, ως μέρος της συνολικής αποζημίωσης που θα δοθεί.

Ο κ. Δράκου ανέφερε ότι δύο πτήσεις της Helios αναχώρησαν σήμερα (χθες) κανονικά και άλλες τρεις πρόκειται να πραγματοποιηθούν στη συνέχεια, ενώ σχετικά με πληροφορίες για άρνηση προσωπικού της εταιρίας να επιβιβασθεί σε αεροπλάνα της Helios, ο Πρόεδρος της είπε ότι αυτό δεν ισχύει γενικά, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και οφείλεται στο ότι κάποιοι εργαζόμενοι έτυχε να συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις με συναδέλφους τους που χάθηκαν στο χθεσινό δυστύχημα.

"Σίγουρα υπάρχει το ψυχολογικό θέμα εκεί, που πρέπει να αντιμετωπισθεί", είπε ο κ. Δράκου, προσθέτοντας πως "δεν σημαίνει αυτό, ότι έχει σταματήσει η εταιρεία από το να συνεχίσει τις πτήσεις της". Η απώλεια ενός αεροπλάνου, συνέχισε, είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσει την επιχειρησιακή δυνατότητα της εταιρείας, αλλά όχι ότι θα σταματήσει τις πτήσεις της.

Παρόλα αυτά δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν στο http://www.traveldailynews.gr ότι ούτε το προσωπικό της εταιρίας, αλλά ούτε και οι επιβάτες θέλουν να πετάξουν με τα αεροπλάνα της. Μάλιστα, τουρίστες που έχουν παραμείνει στην Πράγα και είχαν πάει με την Helios Airways έχουν δηλώσει ότι δεν θέλουν να επανέλθουν στην χώρα μας με την ίδια αεροπορική εταιρία. Βέβαια, σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία είναι υποχρεωμένοι να πετάξουν με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία έχει κενές θέσεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν κενές θέσεις για την επιστροφή τους, αφού σε αυτό το δρομολόγιο κάνουν πτήσεις μόνο η CSA και η Helios Airways.

Ο κ. Δράκος, σε δηλώσεις του στη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης στη Λάρνακα, είπε ότι η εταιρία του ακολούθησε όλους τους διεθνείς κανονισμούς και διαδικασίες που έχουν καθορισθεί από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και ότι εγκαίρως δόθηκε από την εταιρεία στις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας ο κατάλογος με τα στοιχεία όλων των επιβατών.

Σε συνεργασία με την κυπριακή κυβέρνηση, όπως είπε, προέβη σε άμεση διευθέτηση για σύσταση ομάδας ειδικών ψυχολόγων και ιατρών για τη στήριξη των συγγενών των νεκρών επιβατών της μοιραίας πτήσης.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος που κατέπεσε, παρασύροντας στο θάνατο τους 121 επιβαίνοντες, ήταν τύπου Boeing 737-300 και ημερομηνίας κατασκευής το 1998, όπως ανέφερε ο κ. Δράκος, προσθέτοντας ότι αυτό ανήκε σε γερμανική εταιρεία και εντάχθηκε στο στόλο της Helios τον Απρίλιο του 2004.

Το αεροσκάφος αυτό, συνέχισε, έτυχε όλων των ενδεδειγμένων ελέγχων συντήρησης με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και -όπως είπε- απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν ευσταθούν οι πληροφορίες που μεταδίδονται ότι είχε αναφερθεί βλάβη του κλιματιστικού συστήματος αμέσως μετά την απογείωση του αεροπλάνου από το αεροδρόμιο Λάρνακας.

Συνεχίζοντας τόνισε ότι σε συνεννόηση και συνεργασία με την Ομάδα Διερεύνησης του αεροπορικού δυστυχήματος της πτήσης ZU 522 της εταιρίας Helios, έχουν προβεί στην παραχώρηση ομάδας τεχνικών, οι οποίοι θα βοηθήσουν τις ελλαδικές Αρχές στον προσδιορισμό των ακριβών αιτίων του δυστυχήματος, που στοίχισε χθες τη ζωή 121 ανθρώπων.

Σχετικά με παλαιότερες αναφορές τεχνικών προβλημάτων στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, ο κ. Δράκου είπε ότι όλα τα έως τώρα περιστατικά βλαβών και επισκευών είναι καταγραμμένα στο ειδικό βιβλίο του αεροπλάνου και θα εξετασθούν από τη Διερευνητική Επιτροπή.

"Θα θέλαμε να δώσουμε αυτά τα στοιχεία σε αυτούς τους αρμόδιους και θα απαντήσουν στην κατάλληλη στιγμή", είπε ο κ. Δράκου, δηλώνοντας ότι αυτός ο ίδιος μαζί με τα παιδιά και την οικογένειά του ταξίδευε πολύ συχνά με το αεροπλάνο αυτό.

Ερωτηθείς εάν αληθεύουν τα όσα μεταδόθηκαν από τα μέσα ενημέρωσης ότι, αμέσως μετά την απογείωσή τους χθες οι πιλότοι του μοιραίου αεροπλάνου επικοινώνησαν με την εταιρία αναφέροντας βλάβη του κλιματιστικού συστήματος, ο κ. Δράκου είπε ότι "αυτό είναι τελείως λανθασμένο", δεν θέλησε όμως να πει περισσότερα, διότι, όπως ανέφερε, "αυτό είναι θέμα της (Διερευνητικής) Επιτροπής".

Εκφράζοντας τη λύπη του στις οικογένειες των θυμάτων, για την καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στην ανακοίνωση των ονομάτων των ατόμων που επέβαιναν του αεροσκάφους, ο κ. Δράκου είπε πως "η εταιρία ακολούθησε όλους τους διεθνείς κανονισμούς και διαδικασίες που έχουν καθοριστεί από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου".

Ο κατάλογος προσωπικών δεδομένων των επιβατών και του προσωπικού, όπως ανέφερε ο κ. Δράκου, "παραδόθηκε έγκαιρα στις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας" και αυτός ο κατάλογος "περιλαμβάνει τα ίδια στοιχεία που τηρούν όλες οι εταιρείες σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς".

"Πρώτιστος στόχος μας", είπε, "ήταν να γίνουν όλες οι απαραίτητες διευθετήσεις για συμπαράσταση και υποστήριξη των οικογενειών και για αυτόν το σκοπό ζητήσαμε τις υπηρεσίες ενός εξειδικευμένου διεθνούς οίκου διαχείρισης επειγόντων περιστατικών".

"Η χθεσινή ήταν μια τραγική ημέρα για όλους μας και θα παραμείνει για πάντα στις μνήμες μας", είπε ο κ. Δράκου, προσθέτοντας ότι, προκειμένου να απαλύνουν τον πόνο των οικογενειών των θυμάτων στο μεγαλύτερο βαθμό, η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε άμεσα, θέτοντας σε εφαρμογή όλες τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και διευθετώντας ειδικό χώρο υποδοχής και συγκέντρωσης των οικογενειών των θυμάτων σε ξενοδοχείο της Λάρνακας.

"Στη συνέχεια", πρόσθεσε, "η κυπριακή κυβέρνηση, στην προσπάθεια της να βοηθήσει την όλη διαδικασία, παραχώρησε χώρο στον αερολιμένα Λάρνακας, όπου τόσο η Διεύθυνση όσο και το προσωπικό της Helios Airways έσπευσαν άμεσα παρέχοντας άμεση βοήθεια και υποστήριξη στις οικογένειες".

Τα αεροσκάφη του στόλου της Helios Airways είναι < b>πιστοποιημένα και συντηρούνται σύμφωνα με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας, είπε ο Πρόεδρος της εταιρίας, διευκρινίζοντας πως "το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν τύπου Boeing 737-300 με ημερομηνία κατασκευής το 1998, ανήκε στην εταιρεία Deutch BA και προσαρτήθηκε στο στόλο της Helios Airways το Απρίλιο 2004".

"Το αεροσκάφος ακολουθούσε όλους τους προβλεπόμενους ελέγχους συντήρησης βάσει των διεθνών κανονισμών, των προδιαγραφών της κατασκευάστριας εταιρίας και του τμήματος της Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου", είπε ο κ. Δράκου, αναφέροντας πως, "πριν την αναχώρηση, το αεροσκάφος ελέχθη πλήρως βάσει όλων των κανονισμών".

Ο κ. Δράκου ευχαρίστησε το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, την Κυπριακή Αστυνομία, την ελληνική κυβέρνηση και τις ελληνικές Αρχές, το Υπουργείο Υγείας, την Υπηρεσία Ψυχικής Υγείας, το Γραφείο Ευημερίας, το ΚΕΝΘΕΑ, την Πολυκλινική Αγιος Ραφαήλ και όσους άλλους φορείς έσπευσαν να συντονίσουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία, έτσι ώστε να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των συνεπειών του τραγικού συμβάντος.


source: traveldailynews.gr



----------------------------------------------------------------------------------------------------------



PS: Ρε παιδιά, γιατί δε μένουμε στα facts, μέχρι να βγει το επίσημο πόρισμα? Υποθέσεις μπορούν να γίνουνε πολλές - μέχρι και εξωγήινοι μπορεί να ευθύνονται για την πτώση - πράγμα παρανοϊκό, να το σκέφτεται κανεις!. Ας αφήσουμε, τα εάν, τα πως και γιατί, διότι κανένας μας δεν έχει ούτε πρόσβαση στα συντρίμμια, ούτε είναι και ειδικός.
 
Ας δώσουμε χρόνο στις αρμόδιες αρχές να εξετάσουν τα αίτια. Έτσι κι αλλιώς οι άνθρωποι που χάθηκαν δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω.

Αν πρόκειται όμως να κατηγορήσω κάποιους, αυτοί είναι οι άθλιοι δημοσιογράφοι και οι καλεσμένοι τους στα παράθυρα (για παράδειγμα πρόεδρος συνταξιούχων αεροσυνοδών, αυτόπτες μάρτυρες κλπ. κλπ.) που βγαίνουν για να καταθέσουν τις εμπειρίες τους και να... διαφωτίσουν εμάς τους άσχετους. Ντροπή για το αίσχος της ελληνικής ειδησεογραφίας. Επί τρεις ώρες τόσο η κρατική τηλεόραση (από την οποία θα περίμενα μια πιο υπεύθυνη στάση) όσο και τα υπόλοιπα ντόπια κανάλια έδειχναν αεροπλάνα των Κυπριακών Αερογραμμών και έλεγαν "Το αεροπλάνο ΗΛΙΟΣ των Κυπριακών Αερογραμμών". Στη συνέχεια τη σκυτάλη ανέλαβαν αυτοδίδακτοι ειδήμονες (Σταυρόπουλος, Βερύκιος) επί αεροπορικών θεμάτων οι οποίοι κατά το παρελθόν μας είχαν δείξει και την ευρύτητα της παιδείας τους στο θέμα Σινούκ, στην πτήση του Καραμανλή με την AF (με το αμίμητο Airbus 737), το μοιράιο Φάλκον αλλά και άλλα θέματα όπως κρίση στην Εκκλησία, δυνητικά φονικοί σεισμοί εντάσεως 3 ρίχτερ, η άνοδος των τιμών των πετρελαιοειδών και άλλα τέτοια (ντροπή στους σεισμολόγους που γνωρίζουν μόνο για τους σεισμούς, όταν ο Λιάγκας μπορεί να μιλάει και για σεισμούς και για το Boeing της Helios, αλλά στη συνέχεια πάω στοίχημα ότι θα μίλησε και για τη φημολογούμενη συμμετοχή του Καραφώτη στη Γιουροβίζιον και την άνοδο τις τιμής του Μπρεντ στο Λονδίνο και τις νέες γόβες της Μαρί Σαντάλ)

Αν λοιπόν καθ' ύλην αρμόδιος στα της εκκλησίας στα τηλεοπτικά παράθυρα είναι ο κάθε Παπα-Τσάκαλος, πως θα μπορούσα εγώ να εμπιστευθώ τις απόψεις του κάθε προσκεκλημένου σε αυτά ως ειδικού επί αεροπορικών θεμάτων για την εν λόγω τραγωδία; Για το λόγο αυτό έκανα ένα γρήγορο ζάπινγκ, είδα ό,τι είχα να δώ αλλά και την υστερία των ειδικών στα παράθυρα, οι οποίοι νομίζουν ότι όσο πιο δυνατά φωνάζει κανείς, τόσο πιο σωστή είναι η άποψή του, έκλεισα την τηλεόραση και την ξανα άνοιξα όταν το ΡΙΚ μετέδωσε τα ονόματα των θυμάτων.
 
Διαβαζοντας τα μεχρι τωρα ποστ (γιατι ελειπα) πολλοι απο εσας ουσιαστικα μεταφερετε το δημοσιογραφικο αλαλουμ στο φορουμ. Απο την ωρα που επεσε το 733 και μετα εχω ακουσει ολους τους δημοσιογραφους να λενε οτι τους κατεβει στο αδειο κεφαλι τους μονο και μονο για να καλυψουν το πολυωρο ρεπορταζ του ατυχηματος. Το μεγιστο γελιο ειναι οταν απευθυνουν ερωτησεις σε ειδικους επι των αεροπορικων θεματων (γιατι ευτυχως βγηκαν και ορισμενοι τετοιοι στα καναλια) και τους κανουν ασχετες ερωτησεις και οι τυποι μενουν κοκκαλο!!! Μονο στο CNN που ειδα, την επομενη του ατυχηματος εφεραν στο στουντιο εναν ειδικο ο οποιος με τα στοιχεια που ειχε προσπαθησε να εξηγησει τα πιθανα σεναρια για τα αίτια.
Παντως τα στοιχεια ειναι πολυ παραξενα και σχετικα πρωτογνωρα για τα αεροπορικα δεδομενα επι ατυχηματων. Οπως ειπε ο τυπος στο cnn δηλητηριωδη αερια δεν γινεται να υπαρξουν μεσα στην καμπινα ή στο κοκπιτ. Τοξικα μπορει (δηλαδη να υπαρχει στους επιβατες προβλημα στο να καταπιουν, τσουξιμο στα ματια ή δυσπνοια). Αλλα σε καμμια περιπτωση δηλητηριωδη. Αν αυτο ισχυει, σε συναρτηση με το ΚΑΘΗΚΙ :evil: που εκανε τη φαρσα με το sms περι παγωματος, ολα ειναι ανοικτα.
Πιστευω οτι αν ειχαν παγωσει θα ηταν δυσκολο ως απιθανο να δουν οι πιλοτοι των F-16 μεσα απο τα παραθυρα της καμπινας αφου το φυσιολογικο ειναι να ειχαν πιασει τουλαχιστον υδρατμους, αν οχι παγο αν η θερμοκρασια ηταν στους -35.
Το μεγαλο ερωτημα ειναι γιατι και οι 2 κυβερνητες ηταν "εκτος". Ο ενας λιποθυμος στο πηδαλιο και ο αλλος εξαφανισμενος. Και μαλιστα ακομα εξαφανισμενος αφου δεν εχουν βρει ουτε το πτωμα του. Τι μπορει λοιπον να εγινε ωστε να βγηκαν και οι 2 πιλοτοι off αλλα πισω να υπηρχαν ακομη ζωντανοι και μαλιστα η μια αεροσυνοδος που οπως λεγεται ηταν αυτη που ηταν στο κοκπιτ και προσπαθουσε να ανακτησει τον ελεγχο??? Και εφ'οσον ηταν ετσι, τοσην ωρα που πετουσε ακυβερνητο, δεν θα ειχε επικοινωνησει η αεροσυνοδος με καποια συχνοτητα??? Αρα ισως και οι επικοινωνιες ηταν off.

Δεν ξερω!!! Τρομερα πολυπλοκο το ολο θεμα, πολλα γεγονοτα ανεξηγητα, ελαχιστα στοιχεια, ακομα και τα βιντεο των F-16 ειναι "μη αξιοποιησιμα" :roll: (χμμμμ). Κανενα συμπερασμα δεν πρεπει να βγαζει κανεις σε ενα τοσο πολυπλοκο ατυσχημα. Αν παντως δεν ειναι θεμα αεροπειρατειας (γιατι και αυτο παιζει πλεον εστω και αμυδρα, αφου τα περι παγωματος με το sms ηταν ψευδη) τοτε ειναι ισως μια αλυσιδα βλαβων αλλα και λαθων των πιλοτων (κακη εκτιμηση).
Το θεμα ειναι αν θα το μαθουμε ποτε!!! :roll:

R.I.P. :cry:
 
&quot;Αεροπλάνο ΗΛΙΟΣ των Κυπριακών Αερογραμμών&quot;. Ήμαρτον...

Άκουσα από φίλους στην Κυπριακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τις Κυπριακές Αερογραμμές, ότι για τον λόγο αυτό οι Κ.Α. προτίθενται να αξιώσουν αποζημίωση για δυσφήμιση. Ευτυχώς ο δημοσιογράφος του Mega σήμερα το πρωϊ, δεν γνωρίζω πώς λέγεται αλλά ούτε εαν το σχόλιό του αυτό σχετίζεται στην "κοτσάνα" που αμόλυσε ο συνάδελφός του, έσπευσε να σημειώσει ότι δεν πρέπει σε καμμιά περίπτωση να κάνουμε σύγκριση ανάμεσα στην Helios και τις Κυπριακές Αερογραμμές γιατί δεν έχουν καμμία σχέση η μια με την άλλη, τόσο ιδιοκτησιακά όσο και από πλευράς στόλου, συντήρησης και προσφερόμενου προϊόντος.
 
se ena allo forum diabasa oti to aeroplano otan petouse gia tin dba dithen eihe dyo paromia peristatika.

sto internet gia tin ora brika plirofories stis selides tis BFU gia ena paromio peristatiko pou ypirkse ton Iounio tou 2001 me ena germaniko 737-31S.

Edo na diefkriniso oti i dba eihe dyo 737-31S

to proto einai to aeroplano pou epese kaito deutero petaei gia tin Aegean

I dba os prokatohos tou aeroplanou leei oti to aeroplano den eihe problima otan petouse gia autous kai oti prin paei stin Helios egine check stin Lufthansa sto Berolino
 
alex2":1qbws3xh said:
sto internet gia tin ora brika plirofories stis selides tis BFU gia ena paromio peristatiko pou ypirkse ton Iounio tou 2001 me ena germaniko 737-31S.

Δεν ισχύει. Τα δυο αυτά περιστατικά έγιναν με το D-ADBO το οποιο πετάει στην Bulagaria Air (LZ-BOM)
 
ta sillipitiria mou se olous........

gnorizi kanis pios diadromos (21 i 03) itane se xrisi sto LGAV ekino tp proi, giati stin KEA, opou mallon mpike sto holding, me vasi kapious palious xartes provlepetai mono holding sta STARs gia ton 21; etsi apo periergia rotao.

gia ta pithana aitia kalitera na perimenoume.
 
Top