xristos":265mcdxe said:
Το χρονικό από αυτά που μεταδίδουν τα δελτία ως τώρα έχει ως εξής:
Κάνω ένα update του χρονικού της πτήσης που είχα postάρει προχθές:
09:00 Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης ZU522.
09:07 Απογείωση του αεροσκάφους από το αεροδρόμιο της Λάρνακας.
09:10 (περίπου) Το αεροσκάφος επικοινωνεί μέσω της εταιρικής συχνότητας, με την εταιρεία του, για να ενημερώσει περί προβλήματος στο σύστημα κλιματισμού, κι ενώ αυτό βρίσκεται στο FL160. Έχει αναφερθεί ότι η εταιρεία ενημέρωσε την τεχνική βάση της ΟΑ στο LGAV, σχετικά με το πρόβλημα, για να γίνει η κατάλληλη επιδόρθωση στην Αθήνα.
09:17 Επικοινωνία του αεροσκάφους με το ΚΕΠ Λευκωσίας και εξουσιοδότηση για το FL340
09:37 Η Λευκωσία, μετά από αίτημα της αεροπορικής εταιρείας, επιχειρεί επικοινωνήσει ξανά με το αεροσκάφος, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το αεροσκάφος εισέρχεται στο FIR Αθηνών (100 μίλια ανατολικά της Ρόδου).
09:41 Η Λευκωσία ενημερώνει την Αθήνα για το πρόβλημα επικοινωνίας, ενώ και η Αθήνα αποτυγχάνει να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος (από κυπριακή πηγή). Ενημέρωση Υπουργού Άμυνας Κύπρου.
10:07 Διαπιστώνεται η αδυναμία επικοινωνίας με την Αθήνα (επίσημη ελληνική ενημέρωση).
10:20 Επικοινωνία Αθήνας με Λάρνακα, η οποία ενημερώνει ότι αναφέρθηκε (μέσω της εταιρικής συχνότητας) πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού του αεροσκάφους.
10:25 Το αεροσκάφος βρίσκεται πάνω από την Κέα-Κύθνο και αρχίζει να κάνει τους περίφημους "δεξιόστροφους κύκλους" (προφανώς εκεί τέλειωνε η προγραμματισμένη διαδρομή του αυτόματου πιλότου). Η ΥΠΑ ενημερώνει Εθνικό Κέντρο Έρευνας-Διάσωσης και το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων.
10:30 Γίνεται νέα προσπάθεια αποκατάστασης επικοινωνιών. Το αεροσκάφος χαρακτηρίζεται ως "ύποπτο renegade": Πολεμικά αεροσκάφη τίθενται σε 2λεπτη ετοιμότητα, Στοχοποιείται από συστοιχίες επίγειων αντιεροπορικών.
10:55 Απογειώνονται τα 2 F-16 από το την 111 ΠΜ, στην Ν. Αγχίαλο.
11:20 (11:1
Οι πιλότοι των F-16 προσεγγίζουν το αεροσκάφος και έχουν την πρώτη επαφή με αυτό.
11:35 Αναφορά των πιλότων των F-16 προς το Αρχηγείο, σχετικά με αυτά που διέκριναν στο cockpit μετά από την κοντινή επαφή τους (κυβερνήτης απών - αναίσθητος συγκυβερνήτης πάνω στο πηδάλιο κτλ.)
11:40 Τα F-16 διακρίνουν άτομο ή άτομα που
"προσπαθούν να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους" (κατ' άλλους το 2ο άτομο ίσως ήταν ο αναίσθητος συγκυβερνήτης ο οποίος είχε γύρει πίσω στο κάθισμα, λόγω της κίνησης του αεροσκάφους)
11:45 Το αεροσκάφος χαρακτηρίζεται ως "renegade". Διατάζεται διασπορά ενέριων, θαλάσσιων και επίγειων μέσων από τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ.
11:55 Το αεροσκάφος έχει πάρει πορεία βόρεια προς την Εύβοια. Ακολουθεί στροφή δυτικά προς Ταναγρά και νότια προς Μαραθώνα*. Παράλληλά, έχει κατέβει στα 7000 ft., στη συνέχεια στα 2000 ft. και μετά ανεβαίνει ξανά στα 7000 ft.
Φαίνεται πως πλέον τον "έλεγχο" του αεροσκάφους τον έχει αναλάβει το προαναφερθέν άγνωστο άτομο, και το έχει βγάλει πλέον από τη διαδικασία των "δεξιόστροφων κύκλων" (αποσυνδέοντας τον αυτόματο πιλότο).
12:04 Το αεροσκάφος συντρίβεται στο Γραμματικό, μετά από σχεδόν 3ωρη πτήση (μπορεί να δικαιλογηθεί εδώ η πιθανή εξάντληση των καυσίμων - η πτήση Λάρνακα-Αθήνα διαρκεί κανονικά 1h30-1h40).
*Η διαδρομή αυτή θυμίζει διαδικασία προσέγγισης προς 21L ή 21R.