Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αύριο θα οδηγηθεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ο 32χρονος ιδιωτικός υπάλληλος ο οποίος ισχυριζόταν ότι είχε λάβει μηνύματα SMS από επιβάτη του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρίας «Ηλιος» πριν από τη συντριβή του. Εναντίον του ασκήθηκαν ποινικές διώξεις για διασπορά ψευδών ειδήσεων και ψευδή αναφορά στις αρχές. Η εισαγγελέας ζήτησε να κρατηθεί ο 32χρονος στην Ασφάλεια μέχρι να οδηγηθεί αύριο το μεσημέρι στο Αυτόφωρο.

Ο 32χρονος φαρσέρ, παντρεμένος και πατέρας ενός ανήλικου κοριτσιού, δήλωσε μετανιωμένος για την πράξη του και είπε ότι το έκανε γιατί ήθελε δημοσιότητα.


source: naftemporiki.gr


------------------------------------------------------------------------------------------



Σκίστε τον.... Να γίνει παραδειγματική τιμωρία του, ως μήνυμα σε αυτούς που σκέφτονται να παίξουν με την μαζική συμπόνοια του λαου... :evil:
 
makedonas":1kv869dw said:
δήλωσε μετανιωμένος για την πράξη του και είπε ότι το έκανε γιατί ήθελε δημοσιότητα.

Όλοι μετά μετανιώνουν ... έπαιζε με τον πόνο πολλών ανθρώπων που έχασαν τις οικογενείς και τους φίλους τους γιατί ήθελε "δημοσιότητα" και τώρα μας λέει ότι λέει ότι το μετάνιωσε. Σα δε ντρέπεται λίγο :stupid:
 
H DBA eixe 12 B737-3S1 metaksi 1999-2003, apo ta opoia 1 pire h Helios kai 3 exei h Aegean!
 
Κανονικά, δέν πρέπει να του απαγγείλουν κατηγορίες του φαρσέρ. Μιά έφεση θα ασκήσει, και μετά ελεύθερος.
Το σωστό θα ήταν να τον αφήσουν στη διάθεση των συγγενών. "Δικός σας" κι έτσι. Εκεί θα αποδιδόταν δικαιοσύνη.
 
xristos":265mcdxe said:
Το χρονικό από αυτά που μεταδίδουν τα δελτία ως τώρα έχει ως εξής:

Κάνω ένα update του χρονικού της πτήσης που είχα postάρει προχθές:


09:00 Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης ZU522.

09:07 Απογείωση του αεροσκάφους από το αεροδρόμιο της Λάρνακας.

09:10 (περίπου) Το αεροσκάφος επικοινωνεί μέσω της εταιρικής συχνότητας, με την εταιρεία του, για να ενημερώσει περί προβλήματος στο σύστημα κλιματισμού, κι ενώ αυτό βρίσκεται στο FL160. Έχει αναφερθεί ότι η εταιρεία ενημέρωσε την τεχνική βάση της ΟΑ στο LGAV, σχετικά με το πρόβλημα, για να γίνει η κατάλληλη επιδόρθωση στην Αθήνα.

09:17 Επικοινωνία του αεροσκάφους με το ΚΕΠ Λευκωσίας και εξουσιοδότηση για το FL340

09:37 Η Λευκωσία, μετά από αίτημα της αεροπορικής εταιρείας, επιχειρεί επικοινωνήσει ξανά με το αεροσκάφος, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το αεροσκάφος εισέρχεται στο FIR Αθηνών (100 μίλια ανατολικά της Ρόδου).

09:41 Η Λευκωσία ενημερώνει την Αθήνα για το πρόβλημα επικοινωνίας, ενώ και η Αθήνα αποτυγχάνει να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος (από κυπριακή πηγή). Ενημέρωση Υπουργού Άμυνας Κύπρου.

10:07 Διαπιστώνεται η αδυναμία επικοινωνίας με την Αθήνα (επίσημη ελληνική ενημέρωση).

10:20 Επικοινωνία Αθήνας με Λάρνακα, η οποία ενημερώνει ότι αναφέρθηκε (μέσω της εταιρικής συχνότητας) πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού του αεροσκάφους.

10:25 Το αεροσκάφος βρίσκεται πάνω από την Κέα-Κύθνο και αρχίζει να κάνει τους περίφημους "δεξιόστροφους κύκλους" (προφανώς εκεί τέλειωνε η προγραμματισμένη διαδρομή του αυτόματου πιλότου). Η ΥΠΑ ενημερώνει Εθνικό Κέντρο Έρευνας-Διάσωσης και το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων.

10:30 Γίνεται νέα προσπάθεια αποκατάστασης επικοινωνιών. Το αεροσκάφος χαρακτηρίζεται ως "ύποπτο renegade": Πολεμικά αεροσκάφη τίθενται σε 2λεπτη ετοιμότητα, Στοχοποιείται από συστοιχίες επίγειων αντιεροπορικών.

10:55 Απογειώνονται τα 2 F-16 από το την 111 ΠΜ, στην Ν. Αγχίαλο.

11:20 (11:18) Οι πιλότοι των F-16 προσεγγίζουν το αεροσκάφος και έχουν την πρώτη επαφή με αυτό.

11:35 Αναφορά των πιλότων των F-16 προς το Αρχηγείο, σχετικά με αυτά που διέκριναν στο cockpit μετά από την κοντινή επαφή τους (κυβερνήτης απών - αναίσθητος συγκυβερνήτης πάνω στο πηδάλιο κτλ.)

11:40 Τα F-16 διακρίνουν άτομο ή άτομα που "προσπαθούν να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους" (κατ' άλλους το 2ο άτομο ίσως ήταν ο αναίσθητος συγκυβερνήτης ο οποίος είχε γύρει πίσω στο κάθισμα, λόγω της κίνησης του αεροσκάφους)

11:45 Το αεροσκάφος χαρακτηρίζεται ως "renegade". Διατάζεται διασπορά ενέριων, θαλάσσιων και επίγειων μέσων από τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ.

11:55 Το αεροσκάφος έχει πάρει πορεία βόρεια προς την Εύβοια. Ακολουθεί στροφή δυτικά προς Ταναγρά και νότια προς Μαραθώνα*. Παράλληλά, έχει κατέβει στα 7000 ft., στη συνέχεια στα 2000 ft. και μετά ανεβαίνει ξανά στα 7000 ft. Φαίνεται πως πλέον τον "έλεγχο" του αεροσκάφους τον έχει αναλάβει το προαναφερθέν άγνωστο άτομο, και το έχει βγάλει πλέον από τη διαδικασία των "δεξιόστροφων κύκλων" (αποσυνδέοντας τον αυτόματο πιλότο).

12:04 Το αεροσκάφος συντρίβεται στο Γραμματικό, μετά από σχεδόν 3ωρη πτήση (μπορεί να δικαιλογηθεί εδώ η πιθανή εξάντληση των καυσίμων - η πτήση Λάρνακα-Αθήνα διαρκεί κανονικά 1h30-1h40).

*Η διαδρομή αυτή θυμίζει διαδικασία προσέγγισης προς 21L ή 21R.
 
Σήμερα το μεσημέρι,στόν Αλφα έδειξαν ένα animation που υποτίθεται οτι βασίζεται στά όσα είδαν οι μαχητικοί πλησιάζοντας το αεροσκάφος καί έγινε εμφαντική αναφορά στην "ηρωϊδα αεροσυνοδό που προσπάθησε νά ελέγξη το αεροσκάφος μέ την τελευταία ικμάδα τών δυνάμεών της καί μάλιστα τρείς φορές το πέτυχε" ( αλλά πώς τής ξέφυγε τότε; ).

Στό ίδιο σενάριο αναφέρεται οτι οι μαχητικοί είδαν κίνηση καί μέσα στο θάλαμο επιβατών,όπου ο φροντιστής προσπαθούσε νά παράσχη πρώτες βοήθειες στους επιβάτες.Αμέσως μετά εμφανίστηκε ένα πλάνο όπου ο αδελφός αυτού τού φροντιστή εδήλωνε οτι το θύμα εργαζόταν προσωρινά ώς φροντιστής άν καί κανονικά ήταν..πιλότος (προφανώς δέν υπήρχαν ανάγκες πρόσληψης πιλότων στην HELIOS καί αυτός κάπως έπρεπε νά βγάζη το ψωμί του μέχρι νά βρή κάπου δουλειά στο αντικείμενό του).

Καί το ερώτημά μου είναι:αφού ο άνθρωπος ήταν πιλότος γιατί δέν πήγε αμέσως στο πιλοτήριο μόλις αντιλήφθηκε-γιατί σίγουρα αντιλήφθηκε-οτι το αεροπλάνο ήταν ακυβέρνητο;

Αν το είχε κάνει,σίγουρα δέν θά είχαμε κάν αεροπορική τραγωδία in the first place-μονάχα άλλο ένα αεροπλάνο τής HELIOS που θά προσγειωνόταν στον Βενιζέλο μέ 121 εξαγριωμένους -καί μερικούς από αυτούς λιπόθυμους-επιβάτες.

Ολως παραδόξως,ο δημοσιογράφος που έπαιρνε συνέντευξη από τον αδελφό τού φροντιστή δέν εξέφρασε αυτή την απορία.....
 
PROTEINO............

............Na siopasoume........oxi pos ipenisome pos edo grafonte anoisies...Einai polli endiaferousa h parathesesi apopseon pou diavazoume alla vre filoi mou......eilikrina autos o vomvardismos isos mberdevi.....na perimenoume na milisoun oi eidikoi.....an milisoun kai ti tha poun.......
 
1) Διάδρομος 2)Το αεροπλάνο στην dba

Πρώτα να πω ότι την ώρα που συνέβη το μοιραίο ήμουν στο Καβούρι Βουλιαγμένης και τα αεροπλάνα πήγαιναν στον 3 διάδρομο. Μάλιστα πρόσεξα ότι κάποια προς Δυτική Ευρώπη πετούσαν πάνω από το Καβούρι με κατεύθυνση προς Αργοσαρωνικό, δηλ. έκαναν δεξιά στροφή μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο αντί για ευθεία πάνω από τον Ευβοϊκό και μετά αριστερά πάνω από Μαραθώνα, Πεντέλη και βόρεια προάστεια που πάνε συνήθως, προφανώς για να αποφύγουν τον τόπο της συντριβής.

Επίσης το εν λόγω αεροπλάνο όταν πετούσε με την Deutsche BA είχε τρακκάρει με κάποιο όχημα στο έδαφος και από τότε άρχισαν τα "κουσούρια".

Όσον αφορά τα Β737-300 της Aegean, πέταξα αρκετές φορές με αυτά όταν ήταν στην Cronus πριν την συγχώνευση και δεν διαπίστωσα (ως επιβάτης) κάποιο πρόβλημα.
 
Re: 1) Διάδρομος 2)Το αεροπλάνο στην dba

Panos81":2fihle2l said:
Πρώτα να πω ότι την ώρα που συνέβη το μοιραίο ήμουν στο Καβούρι Βουλιαγμένης και τα αεροπλάνα πήγαιναν στον 3 διάδρομο. Μάλιστα πρόσεξα ότι κάποια προς Δυτική Ευρώπη πετούσαν πάνω από το Καβούρι με κατεύθυνση προς Αργοσαρωνικό, δηλ. έκαναν δεξιά στροφή μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο αντί για ευθεία πάνω από τον Ευβοϊκό και μετά αριστερά πάνω από Μαραθώνα, Πεντέλη και βόρεια προάστεια που πάνε συνήθως, προφανώς για να αποφύγουν τον τόπο της συντριβής.

Επίσης το εν λόγω αεροπλάνο όταν πετούσε με την Deutsche BA είχε τρακκάρει με κάποιο όχημα στο έδαφος και από τότε άρχισαν τα "κουσούρια".

Όσον αφορά τα Β737-300 της Aegean, πέταξα αρκετές φορές με αυτά όταν ήταν στην Cronus πριν την συγχώνευση και δεν διαπίστωσα (ως επιβάτης) κάποιο πρόβλημα.
KALISPERA TA 3 B-737-300 TIS DBA POY EXEI H AEGEAN POTE DEN HTAN STHN CRONUS TA PHRAN META TIN SYNXONEYSH.
 
Αθήνα


Η πορεία του μοιραίου αεροσκάφους της κυπριακής εταιρείας βρίσκεται ήδη καταγεγραμμένη και στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ στη Νάπολη, μέσω του συστήματος RAP (Recognizer Air Picture). Βάσει των όσων μεταφέρθηκαν εκεί, στο τελευταίο διάστημα της πορείας στην επιχείρηση συμμετείχε και ζεύγος Μirage.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Ελευθεροτυπία της Τετάρτης, το αεροσκάφος κινήθηκε ως εξής: διήνυσε την απόσταση από το σημείο εισόδου στο FIR Αθηνών μέχρι την Κέα σε 58 λεπτά, χωρίς συνοδεία μαχητικών και με σιγή ασυρμάτου.

Στην Κέα παρέμεινε για περίπου 60 λεπτά κάνοντας τουλάχιστον είκοσι στροφές στον αέρα πάνω από το νησί. Η πρώτη εκτίμηση είναι ότι το σκάφος δεν κινείτο με το αυτόματο πιλότο (όπως στο προηγούμενο τμήμα της διαδρομής), αλλά κάποιος ή κάποιοι προσπάθουσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο. Πάντα με κλειστό τον ασύρματο.

Εκείνη τη στιγμή δόθηκε η εντολή από τη Λάρισα να απογειωθούν δύο F-16, τα οποία προσέγγισαν αμέσως το αεροπλάνο. Αυτόματα, το Boeing άλλαξε πορεία και κινήθηκε προς την Κάρυστο, κατεβαίνοντας στα 25.000 πόδια. Στη συνέχεια κάνει αριστερή στροφή με κατεύθυνση προς κατοικημένες περιοχές στα 15.000 πόδια.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στο τελευταίο αυτό τμήμα της πορείας απογειώθηκαν και δύο Mirage από την Αεροπορική Βάση της Τανάγρας, τα οποία συνόδευσαν το αεροπλάνο μαζί με τα F-16 έως την πτώση του.

Σημειώνεται ότι το σύστημα RAP τέθηκε σε λειτουργία το 1196, με τη σύμφωνη γνώμη Ελλάδας και Τουρκίας, προκειμένου να μεταφέρονται στο ΝΑΤΟϊκό στρατηγείο όλα όσα συμβαίνουν στο Αιγαίο.

source: naftemporiki.gr


---------------------------------------------------------------------------------------------------


"1196"
Πωπωωωωωω τεχνολογική εξέλιξη που είχαμε πριν από 900 χρονια... Ξέρω, ήθελε να πει 1996, αλλα όπως και να έχει, η κακιούλα της ημέρας για τα ελληνικά ΜΜΕ, ε, έπρεπε να πέσει! :wink:
 
Top