Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
B747-400F":qwbngmhs said:
Γι αυτο επιχειρηματα του στυλ για την Ελλαδα καλα ειναι, δεν στεκουν.

Το παραπάνω δεν αφορά την ακριβή ζωή, αλλά τους χαμηλούς μισθούς σε όλους τους υπόλοιπους τομείς. Αυτό που εννούν όταν λένε κάποιοι οτι δεν είναι κ άσχημα τα χρήματα που δίνει η ΟΑ, προφανώς σε σύγκριση με άλλα επαγγέλματα. Απλά η ψαλίδα στο επάγγελμα του πιλότου είναι μικρότερη. Γιατί αν Συγκρίνω απόφοιτους στη γερμανία η τη φιλανδία, που ξεκινάνε δουλειές με 25.000 και 35.000 το χρόνο, οι αποδοχές στην ελλάδα με τα βίας ξεπερνάν 12.000-14.000, μιλάμε δηλαδή για τα μισά με ένα τρίτο. Στους πιλότους σαφώς και είναι λιγότερα από τους έξω, αλλά όχι και τα μισά, πόσο μάλλον το ένα τρίτο. Μακάρι να πέρνατε και 10.000 τη βδομάδα, δεν έχει κανείς πρόβλημα εδώ η κόμπλεξ να πάρετε λιγότερα. Το πρόβλημα που διακρίνουν οι περισσότεροι που γράφουν εδω είναι η υπεροψία οτι "Πιλότοι είμαστε, και είμαστε οι μόνοι που έχουμε δικαιώματα".
Καιρός έιναι πάντως το τοπικ να σταματήσει να εκτροχιάζεται, και ας ξαναγράψουμε όταν θα έχουμε πραγματικά νέα για τους πιλότους της Olympic Air, γιατί τώρα γράφουμε για το επάγγελμα του πιλότου, τα δικαιώματα του, σύγκριση πιλότων Ελλάδα έξω, και μάλιστα πιλότων της πΟΑ, καί όχι της νΟα!

Κουράσαμε...
 
aas59":1dqa5f14 said:
Αν και ιπτάμενος το επίπεδο συζήτησής σου είναι πολύ χαμηλό :oops:
Αφού δεν μπορείς με επιχειρήματα να ανταπεξέλθεις στον αντίλογο , μου απαντάς με όσα υποτιμητικά έχεις μέσα σου κρατημένα.
Σε προσωπικό επίπεδο φυσικά δεν πρόκειται να σου απαντήσω γιατί δεν αφορά το thread.
Σε Π.Μ όμως θα λαμβάνεις τις απαντήσεις που απαιτούνται.

To "επιπεδο" ειναι αναλογο...αλλοιως δεν θα με καταλαβαινες.
Και επειδη δεν φταινε οι υπολοιποι εδω μεσα να διαβαζουν εσενα και εμενα, προσωπικα δεν προκειται να απαντησω στο μελλον, οτι και να γραψεις.
Υπαρχει και το ΠΜ. :deadthread:
 
aas59":2opyzz0q said:
Για παράδειγμα η ETIHAD ζητά

First Officer A320
Location: Abu Dhabi
Expiry Date: 30/12/2009

Salary & Benefits:


Starting salary of AED 25480 or US$ 6925 per month for First officers and an annual salary increment of AED 500 per month.
Flight duty allowance of AED 40 per flying hour.
Meal allowance during layovers as per the following rates:
-Middle East/ GCC/ Sub Continent AED 12 per hour
-Asia/ Far East AED 15 per hour
-Africa/ Australasia AED 18 per hour
-Europe/ Americas AED 23 per hour

Benefits:

Housing allowance up to AED 160000 per year.

(Or)

Company provided housing depending on availability.
(Or)
The opportunity to take advantage of our innovative "Rent to Buy" house purchase programme.
Education allowance of AED 30000 for primary and AED 42000 for secondary up to 4 children from the ages of 4 up to 19 years old.
Income protection scheme. 42 Days annual leave.
Staff travel benefits.
End of service benefits.
Accidental and life insurance benefits.

The above is subject to change without prior notice.


Για τις πράξεις σημειώστε 1 € = 5,24 ΑΕD
Τα ποσά λοιπόν είναι στα ίδια περίπου πλαίσια με την εξής όμως διαφορά.
Ο Έλληνας χειριστής θα έχει το "πλεονέκτημα" να ζεί στην πατρίδα του και όχι στο Abu Dhabi , ενώ η Αραβική εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της να αλλάξει τους όρους ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ χωρίς ειδοποίηση.....

Στα παραπάνω υπάρχει η διαφορά του ότι η ETIHAD προσφέρει Ιδιωτικό σχολείο για τα παιδιά των χειριστών(έως 4),σπίτι,εφάπαξ,ασφάλεια πτυχίου και ζωής,εξασφάλιση εισοδήματος κλπ,τα οποία δυστυχώς από όσο έχω καταλάβει δεν προσφέρει η νΟΑ.Αν όλα αυτά μεταφραστούν σε χρήματα η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.

aas59":2opyzz0q said:
Από τα γραπτά σου συμπεραίνω ότι δεν επιθυμείς (-μείτε ) να σχολιάζουν ΜΗ επαγγελματίες πιλότοι τα εργασιακά των πιλότων .
Αν είναι όμως έτσι , κακώς τα θέτεται σε δημόσιο forum σαν topic και δεν τα κρατάτε σε αυστηρά πριβέ επίπεδο.

Κάποια πράγματα είναι λογικό να μη μπορούν να τα αφουγκραστούν,άνθρωποι που δεν αποτελούν μέλη μιας ομάδας που με τον Α ή β τρόπο θίγεται.Έτσι αρχίζουν οι αντιπαραθέσεις και οι τσακωμοί.
Πολύ καλά λοιπόν κάνεις και το γράφεις αυτό,αφού έχεις απόλυτο δίκιο...

Γενικότερα μιλώντας όμως ας μην καούν μαζί με τα ξερά και τα χλωρά,είναι άδικο για τους υπόλοιπους εργαζόμενους στον κλάδο.
 
eagle1":9rzzx8xr said:
Στα παραπάνω υπάρχει η διαφορά του ότι η ETIHAD προσφέρει Ιδιωτικό σχολείο για τα παιδιά των χειριστών(έως 4),σπίτι,εφάπαξ,ασφάλεια πτυχίου και ζωής,εξασφάλιση εισοδήματος κλπ,τα οποία δυστυχώς από όσο έχω καταλάβει δεν προσφέρει η νΟΑ.Αν όλα αυτά μεταφραστούν σε χρήματα η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.

Το πακέτο σπίτι (συνήθως μικρή βίλλα), αυτοκίνητο, σχολεία, κινητό κ εισητήρια για την χώρα καταγωγής (το οποίο βέβαια δεν έχει νόημα για πιλότους) κλπ προσφέρεται από κάθε σοβαρή εταιρεία του Κόλπου. Όσοι έχουν ζήσει εκεί καταλαβαίνουν ότι τα 12Κ της Etihad προσφέρονται για κάποιο λόγο, η ζωή είναι τυπική εγγλέζικη expatriate χάλια: ο αντίστοιχος διοικητικός υπάλληλος που στην Αθήνα βγάζει 900 καθαρά, στα ΗΑΕ θα πάρει 2.500Ε+ στέγη, αυτοκίνητο αλλά κ δουλειά 6 μέρες - 60ώρες/βδομάδα. Θέλω να πω οτί το τίμημα της μετακίνησης εκεί δεν είναι το ίδιο με το να δουλεύεις στο Λονδίνο.

Όσο για το μισθολογικό της ΟΑ γενικά: από την στιγμή που η πληρωμή γινόταν μέσω φόρων κάτι έχουν να που κ οι υπόλοιποι..το πόσα πληρώνει η MIG δεν ενδιαφέρει καθόλου αλλά κάτι "κεκτημένα" που οδηγούν σε αργόσχολούς πρέπει να αποφεύγονται..ιδιαίτερα εν μέσω κρίσης (εκτός κ αν κάποιοι δεν αγγίζονται από αυτή)
 
Η διαφορά (συνολική) στα ποσά που θα πάρει ένας έτοιμος Καπετάνιος στις Αραβικές χώρες σε σχέση με την Ελλάδα είναι σαφώς μεγάλη.
Σε σχέση με τα κρατούντα στην προηγμένη αεροπορικά Ευρώπη η απόσταση είναι μικρότερη αλλά υπαρκτή
Υπάρχουν βέβαια και υπέρ και κατά και στις δύο περιπτώσεις και ο ενδιαφερόμενος οφείλει να τις σταθμίσει και να κρίνει.
Σε ότι με αφορά , σε κανένα post μου δεν μπήκα στην ουσία του θέματος (άν παίρνουν πολλά η λίγα οι πιλότοι της ν Ο.Α , αν η σύμβαση είναι "καλή" η "κακή")γιατί από την στιγμή που θα είναι εργαζόμενοι σε ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία ποσώς μας αφορά.
Μας αφορούσε το θέμα μόνο όσο ήταν Δημόσιοι Υπάλληλοι.

Φυσικό είναι ο καθένας να επιθυμεί το μάξιμουμ στις αποδοχές του και είναι απόλυτα θεμιτό και κατανοητό.
 
Να λοίπόν flesland και κάτι που ίσως σε ευχαριστήσει.
Επειδή κανείς δεν έχει τα λεφτά ή την όρεξη να πληρώνει "αργόσχολους"-εδώ δεν πληρώνουν καλά καλά αυτούς που δουλεύουν-κατατέθηκε στη βουλή εχθές η τροπολογία του νομοσχεδίου που θα επιτρέπει στους πΟΑ χειριστές να παίρνουν απεριόριστη άδεια άνευ αποδοχών από την ΥΠΑ και να απασχολούνται σε εταιρείες του εσωτερικού ή του εξωτερικού.
Η πλειοψηφία των χειριστών έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον να συνεχίσει να απασχολείται στο επάγγελμα του πιλότου μετά το κλείσιμο της πΟΑ,οπότε να είσαι σίγουρος ότι οι πιο πολλοί θα κάνουν χρήση αυτού του δικαιώματος.
Όλα καλά θα πάνε...
 
Είμαι σίγουρος, κ εγώ αν ήμουν πιλότος θα προτίμούσα να πετάω από το να σκοτώνω μύγες. Είναι βέβαια ενδιαφέρον πώς κάποιος του δημοσίου μπορεί να απασχοληθεί στον ιδιωτικό ταυτόχρονα. Να δω πώς το εξηγείς στην εταιρεία του εξωτερικού ότι θα δουλεύεις για αυτούς ενώ είσαι σε άδεια. Όσο για το αν με ευχαριστεί, δεν πληρώνω φόρους στην Ελλάδα οπότε να σου πω την αλήθεια χεστ,.κ@.. Το κρίμα στους άλλους. Πάντως αν θες να πεις ότι δεν πληρώνονται αργόσχολοι, εδώ μάλλον διαφωνούμε.
 
EAGLE1, εισαι σιγουρος οτι τελικα "περασε" απο την βουλη το θεμα των αδειων "ανευ αποδοχων"?
Μακαρι, γιατι ειναι κατι που ειχαμε ζητησει απο καιρου, ουτως ωστε να παμε να εργαζομαστε με συμβολαια, που μας εχουν κατακλησει τα διαφορα "γραφεια".
Αν μπορεις, σε παρακαλω διαμεσου ΠΜ, ενημερωσε με!
Ευχαριστω
 
flesland":1iiy7961 said:
Όσο για το αν με ευχαριστεί, δεν πληρώνω φόρους στην Ελλάδα οπότε να σου πω την αλήθεια χεστ,.κ@.. Το κρίμα στους άλλους. Πάντως αν θες να πεις ότι δεν πληρώνονται αργόσχολοι, εδώ μάλλον διαφωνούμε.

Τώρα καλό είναι αυτό flesland?

Η Ελλάδα και γενικότερα η Ευρώπη έχουν περάσει από τόσα πολλά εδώ και χιλιάδες χρόνια,που καμία 15ετής παγκοσμιοποίηση προερχόμενη από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού-εξαιρουμένης της πόλης του Σικάγο κάποτε
και που πλέον έχει ξεχαστεί-δε μπορεί να ισοπεδώσει.
Ο εργαζόμενος ανεξαρτήτως τομέα (ιδιωτικού ή δημοσίου) έχει και δικαιώματα!

Επειδή λοιπόν οι πιο πολλοί εδώ στην Ελλάδα τέτοιοι είμαστε,όπως και στη Γαλλία και στην Ιταλία-που τουλάχιστον εκτιμώ ως χώρες για την ιστορία τους και την φιλία τους-οφείλουμε όταν βλέπουμε κλάδους να δικαιώνονται να τους υποστηρίζουμε και να ακολουθούμε το παράδειγμά τους!
To "να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα επειδή εγώ δεν έχω" που πολύ πετυχημένα κάποιος ανέφερε στο παρελθόν εδώ,πρέπει να σταματήσει να υπάρχει ως νοοτροπία.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε και κάτι σημαντικό.Όλα τα Ελληνικά κόμματα ανεξαρτήτως χρώματος σέβονται ευτυχώς ακόμη τα όποια δικαιώματα και καλώς για την πλειοψηφία ή κακώς για τη μειοψηφία τα προστατεύουν !
 
Ωρε γλεντια , κοιτα πλακα που εχει πιασει ο καυμος τωρα μερικους ex-δημοσιους υπαλληλους για το καλο του ελληνα αεροπορου!
Δεν λενε οτι ολοι προτιμουν να πανε να αραξουν στην ΥΠΑ με Χ λεφτά και στην ουσια να μην κανουν τιποτα ασε ποσο ''χαρτι'' θα παρουν στο ''εβγα'' απο την Ο.Α.
Βασικα θα προτιμουσαν να τους ειχε προσλαβει ολους ο Βγενο με τα ιδια λεφτά και να γινουν αυτοι χαλιφιδες στην θεση του χαλιφη , αλλα μας τελειωσε το παραμυθι ....

Απο το να κραζουν τους νεους Αρχιχειριστες την νεα ''γιαλατζι'' ΟΑ ας την αφησουν να δουλεψει και αυτους που επελεξαν να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ(και να βγαλουν το ψωμι τους) μεσα σε αυτο το νεο αερομεταφορεα και ας συνεχισουν τις θεωριες πισω απο τα fredo,εχπες,forums και γραφεια της ΥΠΑ (με το καλο)....

Χωστε τωρα...

Ευχαριστω... :D
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top