Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αυτο που αναφερεσε φιλε για τη Etihad ειναι για απολαβες συγκυβερνητη.
Ο Blade μας παραθετει συμβολαιο για κυβερνητη! :rolleyes:
 
Σαν παράδειγμα το έβαλα....
Ορίστε και για τον κυβερνήτη.....

Salary & Benefits:

Starting salary of AED 34320 or US$ 9325 per month for Captains and an annual salary increment of AED 700 per month.
Flight duty allowance of AED 50 per flying hour.
Meal allowance during layovers as per the following rates:
-Middle east/ GCC/ Sub continent AED 12 per hour
-Asia/ Far East AED 15 per hour
-Africa/ Australasia AED 18 per hour
-Europe/ Americas AED 23 per hour

Benefits

Housing allowances up to AED 170000.
(Or)
Company provided housing depending on availability.
(Or)
The opportunity to take advantage of our innovative "Rent to Buy" house purchase programme.
Education assistance of AED 30000 for primary and AED 42000 for secondary up to 4 children from the ages of 4 up to 19 years old.
Income protection scheme.
42 days annual leave.
Staff Travel benefits.
Accidental and life insurance benefits
End of service benefits.
The above is subject to change without prior notice.


Τα "ψιλά" γράμματα βρίσκονται στο up to και στα (Or)......

Εδώ το τί προσφέρει η Easyjet

Basic Pilot Scheme Salaries
Direct Entry Pilots
Captain £81,509
Senior First Officer £49,419
First Officer (frozen ATPL) £40,247

Ισοτιμία € / GBP = 0.88

Και μιλάμε για πιλότους που θα ζουν στην Αγγλία (που το κόστος ζωής είναι σαφώς ανώτερο από την χώρα μας).
 
Ελέυθερη αγορά...έτος 2010....

Πιστέψτε με, εσείς οι διευθυντές, δε χρειάζεται να ανυσυχείτε καθόλου...
Είναι έτσι το σύστημα που αν δεν είστε όπως πρέπει θα σας πετάξει μόνο του έξω, αλλά όπως λέτε είστε το τόπ στο Ελλαδιστάν, όποτε όλο και κάποιος θα σας αποροφήσει!
Να είστε σίγουροι, οτι οι εταιρία δε θα κλείσει αν δε πάρει εμένα κ εσάς...
 
docORL":xa3bao39 said:
george_a":xa3bao39 said:
Πράγματι, λοιπόν, ας ισχύσει η 'ελεύθερη αγορά', και ας καταργηθεί άμεσα η πρόβλεψη ότι οι χειριστές της πρώην ΟΑ θα μπορούν να βρίσκονται σε αργομισθία με γενναίους μισθούς τους οποίους θα πληρώνει με τους φόρους του ο κάθε φορολογούμενος, μεταξύ των οποίων και η αφεντιά μου.
Ας καταργηθεί, λοιπόν, και θα δούμε τότε πόσο 'τζάμπα μάγκες' είναι ορισμένοι.

Μετα απο 30 χρονια μονιμοτητας, ε, υπαρχουν και μερικα δικαιωματα. Μεσα στο κομφουζιο και την ψευτια της ζημιας του 1 εκ/ριου (υποτιθεται) ανα ημερα της ΟΑ, το κρατος θα πληρωνει αυτους που θα εργαζονται, η αυτους που θα καθονται σαν συνταξιουχοι. Εν πασει περιπτωσει, εισαι κακοηθης, κατηγοροντας σαν ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ αυτους που θα εργαστουν στην ΥΠΑ . Ασε πρωτα να πανε (παμε) στην ΥΠΑ, και αν υπαρξει αργομισθια, τοτε βγες στα καναλια και κατηγγειλε το. Μεχρι τοτε ομως δεν δικαιουσαι να κατηγορεις συνανθρωπους σου, για κατι που δεν εχουν κανει! Αιδως!

Ας μου εξηγήσει κάποιος πόσες κενές οργανικές θέσεις έχει σήμερα η ΥΠΑ που προϋποθέτουν πτυχίο πτητικής ικανότητας. 10? 20?
Και ας δούμε πόσοι χειριστές της πρώην ΟΑ θα πάνε. Μέχρι τότε, ναι, θα επιμένω ότι θα έχουμε χρυσοπληρωμένους αργόμισθους. Και το βασικότερο: αν δεν υπήρχε αυτή η πρόβλεψη (συν τόσες άλλες που χρυσώνουν το χάπι), θα είχαμε συνθήκες ελεύθερης αγοράς? Θα έκαναν οι πρώην χειριστές της ΟΑ τόσο εύκολα τους τζάμπα μάγκες?
 
GONSO, BLADE ....Σωστοι! Ειδικα ο πρωτος, εχει καταλαβει απολυτα του τι συμβαινει. Οσο για τον δευτερο, δεν εχω απολυτως κανενα λογο να διαφωνισω μιας και μαλλον προερχεται απο τις ταξεις των επαγγελματιων αεροπορων, και γνωριζει πολυ καλα....
Μια διευκρινηση....Η φορολογια ηταν 15%, και με τα νεα μετρα αυξανεται κανονικα στα επιπεδα του 40%, πραγμα που μειωνει τις καθαρες αποδοχες ουσιαστικα.
Ποιος λοιπον μ******ς θα παει να πεταξει παιρνοντας καθαρα τοσα χρηματα οσο ενας κ2 σημερα? Ποιος θα απεμπολισει την ΥΠΑ, οπου οι καθαρες αποδοχες θα ειναι σχεδον διπλασιες?
Οσο για τον αλλο "καπαδοκη" που αναφερεται και ο blade, καλα θα κανει να ασχολειται με τα του "οικου" του, και ας αφησει εμας τους επι 30 και πλεον χρονια αεροπορους, να εχουμε την γνωμη μας επι των θεματων που ο ιδιος ΝΟΜΙΖΕΙ οτι κατεχει. AAS η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας! Απο την παραλια λοιπον, και κοιτα να μην βρεξεις και τα καινουργια σου παπουτσακια!
levantes":4gwdgvdj said:
Αυτο που αναφερεσε φιλε για τη Etihad ειναι για απολαβες συγκυβερνητη.
Ο Blade μας παραθετει συμβολαιο για κυβερνητη! :rolleyes:
Οι φελλοι παντα επιπλεουν! Φυσικα δεν εννοω εσενα levantes!

Ας μου εξηγήσει κάποιος πόσες κενές οργανικές θέσεις έχει σήμερα η ΥΠΑ που προϋποθέτουν πτυχίο πτητικής ικανότητας. 10? 20?
Και ας δούμε πόσοι χειριστές της πρώην ΟΑ θα πάνε. Μέχρι τότε, ναι, θα επιμένω ότι θα έχουμε χρυσοπληρωμένους αργόμισθους. Και το βασικότερο: αν δεν υπήρχε αυτή η πρόβλεψη (συν τόσες άλλες που χρυσώνουν το χάπι), θα είχαμε συνθήκες ελεύθερης αγοράς? Θα έκαναν οι πρώην χειριστές της ΟΑ τόσο εύκολα τους τζάμπα μάγκες?[/quote]
εχει και παραεχε πολλες κενες θασεις η ΥΠΑ. Η λεξη SAFA λεει κατι?
Τελος η κακοηθεια καποιων να κατηγορουν μια μεριδα επαγγελματιων οικογενειαρχων ως αργομισθους, ειναι απαραδεκτη, ποσο μαλλον οταν ακομα δεν εχουν γινει οι τοποθετησεις αυτων στην ΥΠΑ, οπου να ειστε απολυτα σιγουροι, επικειται πολυ εργασια....Τα αλλα ολα ειναι λογια του αερα, συκοφαντιες, και εχουν ως σκοπο να δημιουργησουν "τζερτζελε"....
Τελος το ποσοι θα πανε, εξαρταται απο το αν θα αλλαξει η οικονομικη πολιτικη της νεας εταιριας, οσον αφορα τους μισθους, και τις συνθηκες. Αν καλυτερεψουν, δεν βρισκω τον λογο να μην πανε πολλοι απο εμας εκει να πεταξουμε. Γιατι κακα τα ψεματα, αλλο το cockpit και αλλο το γραφειο....οπως ειπε και ο blade.
Εκφρασεις του στυλ "Τσαμπα μαγκες" , "φιλτατε" να τις λες στην οικογενεια σου και τους φιλους σου, και οχι σε ατομα που δεν γνωριζεις. Καταλαβες?
Και μιλάμε για πιλότους που θα ζουν στην Αγγλία (που το κόστος ζωής είναι σαφώς ανώτερο από την χώρα μας).
Εχεις παει ποτε Αγγλια? Η μηπως εισαι και εσυ απο τους εν Bayswater and Kensington κατοικουντες?
Φιλαρα, δεν μας τα λες καλα!
 
Επειδη μιλαμε για τη Εtihad και τις απολαβες του Κ1 στη ΕΥ!
Εκανα καποιους προχειρους υπολογισμους με 70 ωρες πτησεις και 8 διανυκτερευσεις (ας πουμε 13 ωρες η καθεμια) ο μισθος παει περιπου στις 12000 ευρω το μηνα ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ, δηλαδη τα μισα που δινει η ΟΑ!
Για τη Easyjet αυτο το νουμερο (80000) ειναι μονο ο βασικος χωρις το flight allowance!
 
Αν το 40% στην εφορία ισχύσει, τότε μιλάμε σε άλλη βάση.

Για να τα κάνουμε φραγκοδίφραγκα, τα λεφτά στην ΕΖ μετά από όλες τις προσθαφαιρέσεις, είναι περίπου 5-5,5 χιλιάδες λίρες καθαρές στο χέρι κάθε μήνα (Για Κ1, με περίπου 7-8 χρόνια στην εταιρεία). Σε ευρώ δηλαδή περίπου 6 χιλιάδες, με αρκετή δουλειά. Συγκρίσεις κόστους ζωής Ελλάδας-Αγγλίας είναι παντελώς άτοπες. Δεν υπάρχει πλέον καμμία διαφορά. Όποια ελάχιστη διαφορά υπήρχε πρότινος, εξαλείφθηκε από την πτώση της Λίρας.

Πόσοι πιά επιθεωρητές ΣΑΦΑ θα χρειαστούν???? Μήν κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Σαφώς και η Ελλάδα είναι πολύ πίσω στο πρόγραμμα αυτό, αλλά η δουλειά γινόταν και με το 1/4 των θέσεων, και πολλές λέω. Με την ίδια λογική, η Ισπανία έπρεπε να έχει πάνω από 500 επιθεωρητές και η Αγγλία 1000. Πόσους λές να έχουν? Υπάρχει η "κοινωνική πλευρά" στο θέμα και μήν εθελοτυφλούμε.
 
docORL":nwegkwga said:
Απο την παραλια λοιπον, και κοιτα να μην βρεξεις και τα καινουργια σου παπουτσακια!
docORL":nwegkwga said:
Οι φελλοι παντα επιπλεουν!
docORL":nwegkwga said:
Φυσικα δεν εννοω εσενα levantes!
docORL":nwegkwga said:
Η μηπως εισαι και εσυ απο τους εν Bayswater and Kensington κατοικουντες?
Φιλαρα, δεν μας τα λες καλα!
Αν και ιπτάμενος το επίπεδο συζήτησής σου είναι πολύ χαμηλό :oops:
Αφού δεν μπορείς με επιχειρήματα να ανταπεξέλθεις στον αντίλογο , μου απαντάς με όσα υποτιμητικά έχεις μέσα σου κρατημένα.
Σε προσωπικό επίπεδο φυσικά δεν πρόκειται να σου απαντήσω γιατί δεν αφορά το thread.
Σε Π.Μ όμως θα λαμβάνεις τις απαντήσεις που απαιτούνται.

Σε προτρέπω όμως να διαβάσεις από την αρχή όλα τα μηνύματα και να σκεφτείς πόσο καλή εικόνα δίνει το συγκεκριμένο ύφος που χρησιμοποιείς.
Το thread αυτό τελικά (όπως και αυτό για τις αεροσυνοδούς) είναι πολύ χρήσιμο γιατί απομυθοποιεί συγκεκριμένες εικόνες που ίσως είχαν σχηματίσει οι μακρύτερα από το αεροπορικό γίγνεσθαι άνθρωποι .
 
Οι συμβασεις οντως ειναι γραμμενες σε μικτες αποδοχες. Η αλλαγη στην φορολογια ερχεται, οποτε θα μειωθουν οι καθαρες
αποδοχες αισθητα.
Η νΟΑ το βρισκει αναγκαιο να προειδοποιηση τους υποψηφιους με παρενθεση στην αγγελια στο FLIGHT: low tax rate (current)
current σημαινει οσο το χαρεις, το χαρηκες, γιατι ερχεται καμπανα.
Και ας μην παρεξηγηθω εδω. Δεν υπερασπιζομαι φορολογικα προνομια και ανισοτητες. Απλα αυτο που μετραει, ειναι τα καθαρα στο χερι, και αυτα ειναι ηδη χαμηλα σε συγκριση με χωρες που ειναι στην ΕΕ απο το 1981 οπως η Ελλαδα. Αν μιλαμε για ανατολικη Ευρωπη και Βαλκανια, τοτες ναι συγκρινονται οι αποδοχες, και ειναι κι ανταγωνιστικες, αλλα αυτο ειναι το κριτηριο; Ο στοχος της συγκλησης μας αυτος ειναι;
Νομιζω πως η εταιρειες θα πρεπει να βαλουν το χερι στην τζεπη, να απορροφησουν μεγαλο μερος της επιβαρυνσης. Μεχρι τωρα ειχαν και αυτες μεγαλη οικονομια, πληρωνοντας χαμηλοτερα μικτα, για να πετυχουν οι χειρηστες τα αναμενομενα καθαρα.

Απο προσωπικη εμπειρια,και απο συγκριση με αλλες χωρες της Ευρωπης εχω να πω, οτι η Ελλαδα ειναι μια χωρα ακριβη. Πολυ ακριβη!
Γι αυτο επιχειρηματα του στυλ για την Ελλαδα καλα ειναι, δεν στεκουν.
Δεν καταλαβαινω επισης την εμμονη καποιων, που χαιρονται με τις χαμηλες αποδοχες που προτεινοντε απο την συμβαση.
Οι αποδοχες ακομα και της παλιας ΟΑ δεν ηταν ανταγωνιστικες. Το ξερω, γιατι εκει ημουν, εφυγα, και ξερω καλα τι επαιρνα,
καθως και τι παιρνω τωρα.
Πολλοι εφυγαν τα τελευταια χρονια απο την ΟΑ, με τους παλιους ορους, τωρα με αυτα δεν εχουν κανενα λογο να ερθουν πισω.

Ακομα και για καποιους αυτοαποκαλουμενους πιλοτους, που τασσονται υπερ των νεων συνθηκων. Αυτα που εγκρινεις τωρα για αλλους, θα σε βρουν στην πορεια σου.

Οση εμμονη και να εχουμε με τους πιλοτους τησ πΟΑ, και οσες ευθηνες και να τους καταλογιζουμε, το να στηθη ενα μαγαζι με τους ορους της νΟΑ
ειναι κακο για ολο τον κλαδο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top