GONSO, BLADE ....Σωστοι! Ειδικα ο πρωτος, εχει καταλαβει απολυτα του τι συμβαινει. Οσο για τον δευτερο, δεν εχω απολυτως κανενα λογο να διαφωνισω μιας και μαλλον προερχεται απο τις ταξεις των επαγγελματιων αεροπορων, και γνωριζει πολυ καλα....
Μια διευκρινηση....Η φορολογια ηταν 15%, και με τα νεα μετρα αυξανεται κανονικα στα επιπεδα του 40%, πραγμα που μειωνει τις καθαρες αποδοχες ουσιαστικα.
Ποιος λοιπον μ******ς θα παει να πεταξει παιρνοντας καθαρα τοσα χρηματα οσο ενας κ2 σημερα? Ποιος θα απεμπολισει την ΥΠΑ, οπου οι καθαρες αποδοχες θα ειναι σχεδον διπλασιες?
Οσο για τον αλλο "καπαδοκη" που αναφερεται και ο blade, καλα θα κανει να ασχολειται με τα του "οικου" του, και ας αφησει εμας τους επι 30 και πλεον χρονια αεροπορους, να εχουμε την γνωμη μας επι των θεματων που ο ιδιος ΝΟΜΙΖΕΙ οτι κατεχει. AAS η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας! Απο την παραλια λοιπον, και κοιτα να μην βρεξεις και τα καινουργια σου παπουτσακια!
levantes":4gwdgvdj said:
Αυτο που αναφερεσε φιλε για τη Etihad ειναι για απολαβες συγκυβερνητη.
Ο Blade μας παραθετει συμβολαιο για κυβερνητη!
Οι φελλοι παντα επιπλεουν! Φυσικα δεν εννοω εσενα levantes!
Ας μου εξηγήσει κάποιος πόσες κενές οργανικές θέσεις έχει σήμερα η ΥΠΑ που προϋποθέτουν πτυχίο πτητικής ικανότητας. 10? 20?
Και ας δούμε πόσοι χειριστές της πρώην ΟΑ θα πάνε. Μέχρι τότε, ναι, θα επιμένω ότι θα έχουμε χρυσοπληρωμένους αργόμισθους. Και το βασικότερο: αν δεν υπήρχε αυτή η πρόβλεψη (συν τόσες άλλες που χρυσώνουν το χάπι), θα είχαμε συνθήκες ελεύθερης αγοράς? Θα έκαναν οι πρώην χειριστές της ΟΑ τόσο εύκολα τους τζάμπα μάγκες?[/quote]
εχει και παραεχε πολλες κενες θασεις η ΥΠΑ. Η λεξη SAFA λεει κατι?
Τελος η κακοηθεια καποιων να κατηγορουν μια μεριδα επαγγελματιων οικογενειαρχων ως αργομισθους, ειναι απαραδεκτη, ποσο μαλλον οταν ακομα δεν εχουν γινει οι τοποθετησεις αυτων στην ΥΠΑ, οπου να ειστε απολυτα σιγουροι, επικειται πολυ εργασια....Τα αλλα ολα ειναι λογια του αερα, συκοφαντιες, και εχουν ως σκοπο να δημιουργησουν "τζερτζελε"....
Τελος το ποσοι θα πανε, εξαρταται απο το αν θα αλλαξει η οικονομικη πολιτικη της νεας εταιριας, οσον αφορα τους μισθους, και τις συνθηκες. Αν καλυτερεψουν, δεν βρισκω τον λογο να μην πανε πολλοι απο εμας εκει να πεταξουμε. Γιατι κακα τα ψεματα, αλλο το cockpit και αλλο το γραφειο....οπως ειπε και ο blade.
Εκφρασεις του στυλ "Τσαμπα μαγκες" , "φιλτατε" να τις λες στην οικογενεια σου και τους φιλους σου, και οχι σε ατομα που δεν γνωριζεις. Καταλαβες?
Και μιλάμε για πιλότους που θα ζουν στην Αγγλία (που το κόστος ζωής είναι σαφώς ανώτερο από την χώρα μας).
Εχεις παει ποτε Αγγλια? Η μηπως εισαι και εσυ απο τους εν Bayswater and Kensington κατοικουντες?
Φιλαρα, δεν μας τα λες καλα!