Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μερικές μικρές απορίες:

1) όταν έκλεισε η Axon (2001), η Apollo, η Venus, και απολύθηκαν οριστικά όλοι οι υπάλληλοί της (ναι, και οι κυβερνήτες συγκαταλέγονται σε αυτούς), ποιός από αυτούς προσλήφθηκε στο Δημόσιο, ΥΠΑ, κλπ?

2) Για ποιόν από αυτούς χάλασε κόσμο η ΕΧΠΑ (καλό θα ήταν να τη λέγαμε ΕΧΟΑ τότε)?

3) Διαβάζω το πόσο απεχθείς είναι οι όροι που προσφέρει η νέα ΟΑ σε σχέση με κάποιες Etihad κλπ. Σε σχέση με την Aegean, πώς 'μετράει' η σύγκριση? Μάλλον αυτό θα είχε νόημα, για να συγκρίνουμε κάπως όμοια πράγματα.
 
george_a":1hp8n88k said:
Μερικές μικρές απορίες:
......................
3) Διαβάζω το πόσο απεχθείς είναι οι όροι που προσφέρει η νέα ΟΑ σε σχέση με κάποιες Etihad κλπ. Σε σχέση με την Aegean, πώς 'μετράει' η σύγκριση? Μάλλον αυτό θα είχε νόημα, για να συγκρίνουμε κάπως όμοια πράγματα.

H απάντηση είναι μάλλον εύκολη. Κοίταξε πόσους πιλότους έχασε η Α3 (μέσω των προσλήψεων της Μίγκ) και θα πάρεις την απάντηση σου.
 
Φίλε gonso η απάντηση που προτείνεις μάλλον δεν θα είναι αντιπροσωπευτική , διότι αυτούς που έχασε η Α3 ( κυρίως Κ1 ) προφανώς ήταν κολλητοί των κεφαλών/αποστατών της Α3 προς MIG που ενδεχομένως συμπαρέσυραν μαζί τους , τάζοντας λαγούς με πετραχύλια. Άλλωστε ακούστηκε ότι αρκετοί οπισθοχώρησαν , οπότε μάλλον τελικά δεν πήγαν πολλοί! Θα δούμε αργότερα το ζήτημα συνολικά και γενικότερα, διότι έχουν ακουστεί διάφορα και ποικίλα σχετικά όχι μόνο για τους χειριστές αλλά για όλες τις ειδικότητες των προσληθφέντων. Πάντως είναι λυπηρό που πολλά μέλη προσπάθησαν να κατασπαράξουν τους παλιούς ΟΑ χειριστές για τις θέσεις τους έναντι του "σωτήρα" MIG!
 
AOA, μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά δεν έγινα αντιληπτός. Το γεγονός ότι ενώ στην αρχή υπήρχε η εντύπωση ότι θα φέυγανε όλοι από την Α3, αλλά τελικά δεν έγινε, σημαίνει ότι μεταξύ των δύο υπάρχουν τουλάχιστον ίδια πακέτα, αν όχι χειρότερο της Μίγκ. Αν είναι ίδια, δεν πήγαν από φόβο πρός το καινούργιο (το μαντρί που το ξέρεις, δύσκολα το αλλάζεις).

Αν της Μίγκ είναι χειρότερο, είναι προφανές γιατί δεν πήγαν. Να είναι της Μίγκ καλύτερο, αποκλείεται εκ του αποτελέσματος. Λίγες διαρροές, σχετικά.
 
Μού φαίνεται πάντως παράξενο η OAir νά θέλη να προσλάβη υπαλλήλους καί να προσφέρη μισθολογικά πακέτα χειρότερα από αυτά που ήδη υπάρχουν γιά τους αντίστοιχους υπαλλήλους άλλων αεροπορικών εταιρειών.Καί δέν πιστεύω οτι ο Βγενόπουλος (καί οι συνεργάτες του) είναι τόσο αφελείς ώστε να προσφέρουν μισθούς κωπηλάτου γαλέρας (έχοντας γνώση τού τί δίνουν οι ανταγωνιστές του) και να περιμένουν να γίνουν ουρές από πιλότους (καί λοιπούς υπαλλήλους) γιά να συγκαταλεχθούν στην εταιρεία του....

Οι δέ μικρές απορίες που διατύπωσε ο george_a μέ απασχολούν κι'εμένα-ιδίως η πρώτη.Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που μπορούμε να ανοίξουμε...
 
george_a":1705bc4z said:
1) όταν έκλεισε η Axon (2001), η Apollo, η Venus, και απολύθηκαν οριστικά όλοι οι υπάλληλοί της (ναι, και οι κυβερνήτες συγκαταλέγονται σε αυτούς), ποιός από αυτούς προσλήφθηκε στο Δημόσιο, ΥΠΑ, κλπ?

....Όποιος είχε μέσο !!!! :mrgreen:


Δεν ήθελα να απαντήσω σε αυτό, αλλά είδα ότι ο Hastaroth δεν το αφήνει να πέσει κάτω!
 
Δουλευω 12 χρονια στην ολυμπιακη(δυτικο,σπατα και τωρα.... mig)και το μονο που μπορω να πω για την olympic air-hadling ειναι οτι δειχνουν να εχουν χασει το παιχνιδι, σε ολα τα επιπεδα ,πριν καν αυτο ξεκινησει.
Θα μιλησω για την olympic handling που γνωριζω, αυτο που δεν υπηρξε απο τη πρωτη στιγμη (απο καν ξεκινησει!!!) ειναι η minimum εμπιστοσυνη μεταξυ της μεγαλης πλειοψηφιας των εργαζομενων και της διοικησης.
Ευθηνη για αυτο δε φερουν οι εργαζομενοι αλλα τα ανωτερα και μεσα στελεχη(Α3 κατα βαση) που επελεγησαν για να οργανωσουν την επιχειρηση.
Απο που να ξεκινησει και που να τελειωσει καποιος
Ατομικες συμβασεις με διαφορες που φτανουν ακομα και στα 1000!!!ναι στα 1000 ευρω στο load control !!!απλα και μονο γιατι ετυχε και υπεγραψαν συμβαση σε μεταγενεστερο χρονο και ηταν απο αλλη εταιρια εκτος παλιας ΟΑ.
Ατομα με 10 ετη προυπηρεσια στο αεροδρομιο στο κλαδο τους και παντρεμενοι ,παιρνουν λιγοτερα χρηματα απο ανυπαντρους αλλοδαπους μεταναστες , χωρις οχι αεροδρομιακη προυπηρεσια φυσικα ,αλλα χωρις....καν ενσημα (στους εργατες).
Διαφορες 200 ευρω στους πισταδορους ,500 ευρω στους χειριστες.
Να σου λενε να δουλεψεις προγραμματισμενο ρεπο και να το πληρωνουν ως υπερωρια,χωρις ενσημο!!να λενε οτι θα πληρωνουν τις κυριακες και τις νυχτες στους υπαλληλους και εργατες και να βαζουν 100 ευρω στους υπαλληλους για 3 κυριακες και 50 ωρες νυχτερινα και στους εργατες ΤΙΠΟΤΑ!!! ναι ΤΙΠΟΤΑ!!! μαλλον τους θεωρουν πειναλεους.
Με λιγα λογια τι συμφωνιες να κανεις με τετοιους ανθροπους που απο τη πρωτη στιγμη μεχρι σημερα το μονο που τους ενδιαφερει ειναι πως θα σε παγιδευσουν????
 
Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω τα παραπάνω.
Όμως είτε το θέλουν ορισμένοι είτε όχι,Νόμοι υπάρχουν και απορώ που τα καταγγέλλεις σε ένα forum (καλά κάνεις) και όχι εκεί που πρέπει!!!
Ελπίζω να το κάνεις (κάνετε) σαν επώνυμη (η και ανώνυμη αφού το δικαιούσαι και αυτό) καταγγελία και προς διευκόλυνση σου δίνω κάποια links του αρμόδιου υπουργείου = Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) καθώς και τηλέφωνα /emails/ Fax

Περιμένουμε να μας ενημερώσεις και για τις ενέργειές σας προς τα εκεί.........
 
gonso":1yihmih7 said:
george_a":1yihmih7 said:
1) όταν έκλεισε η Axon (2001), η Apollo, η Venus, και απολύθηκαν οριστικά όλοι οι υπάλληλοί της (ναι, και οι κυβερνήτες συγκαταλέγονται σε αυτούς), ποιός από αυτούς προσλήφθηκε στο Δημόσιο, ΥΠΑ, κλπ?

....Όποιος είχε μέσο !!!! :mrgreen:


Δεν ήθελα να απαντήσω σε αυτό, αλλά είδα ότι ο Hastaroth δεν το αφήνει να πέσει κάτω!

Δέν το άφησα να πέση κάτω διότι σέ κάποιο σημείο τού παρόντος thread διάβασα οτι υπάρχει ειδική νομοθετική ρύθμιση γιά τούς πιλότους εκείνους τής παλαιάς ΟΑ που δέν θά προσληφθούν στην νέα ΟΑ,που τους επιτρέπει να μεταταγούν στήν ΥΠΑ ή σέ άλλη δημόσια υπηρεσία (καί μάλιστα κάπου είδα οτι θά μπορούν επίπλέον να παίρνουν άδεια από την υπηρεσία όπου θα μεταταγούν,διάρκειας από έξι μήνες ώς δύο χρόνια,γιά νά δουλέψουν σέ άλλη αεροπορική εταιρεία-ώστε να μήν χάνουν την πτητική τους ικανότητα).

Και ερωτώ:υπήρξε τέτοια νομοθετική ρύθμιση γιά τους πιλότους τής Venus ή τής Apollo κλπ defunct εταιρειών (ώστε νά μήν χρειάζεται να έχουν "μέσο" γιά να μπούνε στο δημόσιο);
 
Για τον ιδιωτικό τομέα τις πιο πολλές φορές δεν υπάρχει κάποια αντίστοιχη νομοθετική πρόβλεψη για την προστασία των εργαζομένων,παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις,όπου και όταν απειλείται η κοινωνική συνοχή και οικονομική ζωή μικρών συνήθως πόλεων.

Παρόλα αυτά πράγματι,πολλοί νόμοι υπάρχουν και για τον ιδιωτικό τομέα,αλλά δυστυχώς δεν εφαρμόζονται συχνά μιας και οι καταγγελίες των εργαζομένων σε αυτόν-όταν δεν υπάρχει κάποιο αντιπροσωπευτικό επαγγελματικό και όχι συνδικαλιστικό απαραίτητα σωματείο-είναι πολύ λίγες,αφού η θέση τους στην εταιρεία θα είναι πλέον υπό άμεση απειλή.

Πάντως καλό θα ήταν όσοι από τους φίλους πιστεύουν ότι θίγονται τα εργασιακά τους δικαιώματα,να απευθυνθούν σε κάποιον καλό ειδικό εργατολόγο,είτε μόνοι τους,είτε μέσω του σωματείου τους-αν έχουν-για να μάθουν στα σίγουρα εάν μπορεί κάποτε να δικαιωθούν ή εάν τελικά κάπου κάνουν λάθος και δε μπορούν να διεκδικήσουν οτιδήποτε από τον εργοδότη τους...

Η ανώνυμη καταγγελία που αναφέρει ο φίλος aas59 είναι επίσης μια πολύ καλή λύση!

Α!Και ένα νεότερο που άκουσα στο αεροδρόμιο και έχει αρκετή δόση-προσωρινής-ελπίζω αλήθειας.
Πόσα θα παίρνουν οι συγκυβερνήτες που θέλει ο Koς Βαμβακούλας να προσλάβει για τα Fokker50 που θα εκτελούν τα επιδοτούμενα από το κράτος δρομολόγια που διεκδικεί?
...1300€.
Ας μη σχολιαστεί παρακαλώ το τελευταίο,μέχρι να επιβεβαιωθεί και επίσημα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top