Στο θέμα μας.
2/3 κοντή ή 1/3 κοντή, γεγονός είναι ότι η εταιρεία είναι κοντή από πιλότους.
Έγραφα εδώ τον περασμένο Απρίλιο, ότι ανάλογα με το πόσοι πιλότοι από το εξωτερικό θα κάνουν αιτήσεις, ανάλογα θα είναι και τα συμβόλαια. Πολύς κόσμος, λίγα λεφτά. Λίγος κόσμος, περισσότερα λεφτά.
Δύο παρατηρήσεις.
Διαβάζοντας το συμβόλαιο που παρέθεσε ο φίλος μας, έχω την γνώμη ότι τα λεφτά δεν είναι τόσο άσχημα. Σαφώς αν μιλάμε για έμπειρο Κ1, ο οποίος προερχόμενος από ΟΑ, δέχεται μείωση αποδοχών και πολύ περισσότερη και δυσκολότερη δουλειά. Κανείς δεν αντιλέγει. Καλά κάνει και δεν πάει, ειδικά όταν υπάρχει η "θεία" ΥΠΑ. Προφανώς αν δεν υπήρχε, και το δίλλημα ήταν: "ξεροκόμματο" και Ελλάδα ή παντεσπάνι και Αραπιά, σίγουρα πολύ περισσότεροι από ότι τώρα, θα κατέληγαν στην Μίγκ. Όμως, αν δούμε την προσφορά τελείως αντικειμενικά και εξ αποστάσεως, λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι υπάρχει μεγάλη κρίση, και ότι γίνεται (ελπίζω) προσπάθεια δημιουργίας βιώσιμης εταιρείας, η προσφορά είναι ΟΚ......just.
Μήν ξεχνάμε ότι η φορολογία των χειριστών στην Ελλάδα είναι σκανδαλωδώς χαμηλότερη από των υπολοίπων χειριστών στην Ευρώπη. Επίσης τα οικονομικά έξτρα που αναφέρονται στην σύμβαση (ανά ώρα-ανά προσγείωση), είναι ισόποσα με πολλές Ευρωπαικές εταιρείς τέτοιου στύλ (σύμπτωση?).
Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι η Μίγκ, το έριξε στον τσαμπουκά. Εγώ τόσα δίνω. Πράγμα πολύ επικίνδυνο. Και εντάξει, τον ΟΑ δεν είναι εύκολο να τον δελεάσεις. Να μήν δελεάσεις ούτε τον Α3? Για τους πιλότους από εξωτερικό (Έλληνες και πόσο μάλλον ξένους), δεν τους δελεάζεις ούτε με σφάιρες, οπότε μήν το συζητάμε κάν.
Μία λύση θα ήταν να έδινε στους πολλούς και εμπειρότατους (μέχρι παρεξηγήσεως) Κ2 της ΟΑ, το τέταρτο γαλόνι. Πολλοί πιστεύω θα το πέρνανε. Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο σε νέα εταιρία, με νέο τύπο αεροπλάνου να βάλεις κατευθείαν νέους Κ1 και να μήν περιμένεις να κάτσει στραβή.
Είναι η εντύπωσή μου ή η Μίγκ αυτήν την στιγμή "πληρώνει" και την πιθανή προκατάληψη που μπορεί να έχουν οι μάνατζερ/πιλότοι που έχει προσλάβει,έναντι των πιλότων της ΟΑ?