Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Angel Aviation":1d2j3dp6 said:
Ποια η διαφορά του "κυβερνητης" με τον "Θεό" γιατί κάπως έτσι μας το παρουσιάζεις.

Η απάντηση αυτή είναι γνωστή από χρόνια στους επαγγελματίες του κλάδου. Ο Θεός δεν νομίζει ότι είναι κυβερνήτης.... :D :D :D

Πέρα από τη πλάκα όποιος δεν θέλει δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάζει τη συγκεκριμένη συζήτηση κύριε Μακεδόνα. Αν δεν θέλετε στο παρόν forum επαγγελματίες αεροπόρους φτάνει να μας το πείτε και να αλλάξετε το όνομα του από airliners.gr σε planespotting.gr ή airtravel.gr
 
Απο την τροπη που πηρε αυτο το θεμα, φαινεται και παλι οτι υπαρχει αναγκη για ενα φορουμ επαγγελματιων χειριστων στον ελληνικο χωρο.

Αν και γυρισα την πλατη στις ελληνικες εταιρειες πριν καποια χρονια, και γνωρισα και τα της πΟΑ εκ των εσω, εχω να πω, πως παρ ολες τις παραλειψεις και τα σφαλματα των χειριστων στο παρελθον εχουν δικιο σε αυτα που γραφουν για τις προτεινομενες συμβασεις στην νεα εταιρεια.
Ασ το δεχτουμε, οτι οι χειριστες της πΟΑ δεν ενδιαφεροντε επειδη εχουν την εναλλακτικη της μεταταξης στο δημοσιο. Αφου ειναι τοσο ανταγωνιστικοι οι οροι, πως γινετε ολοι οι γνωστοι μου, που εφυγαν στο εξωτερικο, και ηθελαν μια επιστροφη στην πατριδα, μολις ειδαν την συμβαση να εκαναν πισω;
Αν και γραφτηκε σε αλλα τοπικς του φορουμ πως ο ερχομος της νεας εταιρειας θα βελτιωσει της συνθηκες εργασιας στην ελληνικη αγορα, εγω δεν βλεπω κατι τετοιο, για τους χειριστες τουλαχιστον. Το αντιθετο βλεπω.

Αν βλεπουνε ανταγωνιστικους ορους σε αυτα που εγραψαν στις προτεινομενες συμβασεις, μαλλον πηραν τον πατο της αγορας για παραδειγμα.
 
Οπως εγραψε και ο lenante και ο blade, δυστυχως καποιοι δεν θελουν να γνωρισουν την αληθεια, διοτι θα ξεβρακωθουν. "Γνωστες" επι παντος, δεν θελουν να ακουσουν αυτα που καποιοι 30 χρονια τωρα ΕΖΗΣΑΝ και ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ στον αερα.
Εν πασει περιπτωσει, ειτε το θελουν καποιοι ειτε οχι, ο νομος υπαρχει, οι οικογενειες μας δεν θα πεινασουν χαρις στην ΕΧΠΑ και τους συνδικαλιστες μας που καταφεραν αυτη την συμφωνια, και ο δρομος ανοιγει για νεες εταιριες στο εξωτερικο με απολαβες οπως θα πρεπει να ειναι για καποιον με 17000 ωρες και καμμια 10 ratings. Η ΥΠΑ απλα ια ειναι το "μαξιλαρι" μας. Τωρα για να επανελθουμε στο θεμα.....Πιλοτους ΔΕΝ προκειται να βρει στην ελευθερη αγορα, απλα διοτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, και οσοι ενδεχομενως υπαρχουν ΔΕΝ προκειται να εργαστουν με τετοιες απολαβες. Τελεια και παυλα. Ανοιξτε κανενα flight και διαβαστε τις αγγελιες τους για χειριστες.
Αν ηταν τοσο σιγουροι οτι θα βρουν απο εμας, γιατι μας εχουν σπασει τα τηλεφωνα να παμε? Γιατι βαζουν αγγελιες?
Εμεις σαν πιλοτοι της παλιας ΟΑ, δεν θα παμε, αν δεν βαλουν το χερι βαθια στην τσεπη. Αλλοστε οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε ηδη ετοιμα συμβολαια. Θα μου πειτε οχι εδω. Καλυτερα! Δεν θα κινδυνευουμε απο τις φωτιες!
Τελος, καποιοι θα πρεπει να ενημερωσουν τους επενδυτες, γιατι δεν στηθηκε το ¨μαγαζι" οπως περιμεναν....

Και για αρση καθε παρεξηγησης, εμεις ΘΕΛΟΥΜΕ να αρχισει η νεα ΟΑ να πεταει, για να γινει επιτελους αυτη η εκκαθαριση, να φυγουμε να παμε στην ΥΠΑ και απο εκει με τις αδειες ανευ αποδοχων να παμε να εργαστουμε στο εξωτερικο.
Ετσι θα αφησουμε ανοικτες τις πυλες, για εσας τους νεους .

"B747-400F" έxεις δικιο, αλλα καποιοι εχουν παροπιδες, και σαν φανατικοι αντι-ολυμπιακαριοι, ευχαριστιουνται , οι δυστυχεις, διοτι νομιζουν οτι μας ξεβρακωσαν! Αντε περαστικα τους!
 
Δεν είμαι πιλότος, ήμουν κατά της κρατικής ΟΑ γιατί ως επιχείρηση / εταιρεία ήταν ελλειμματική, χαίρομαι που η εταιρεία έγινε ιδιωτική, αλλά α) από ότι μαθαίνω η MIG (γενικότερα ως επιχείρηση και σε όλα της τα παρακλάδια) δεν ακούγεται ότι αμείβει καλά και β) -το βασικότερο για μένα- όλοι αυτοί οι πιλότοι της πΟΑ που δεν υπέγραψαν, ανήκουν όλοι στην κατηγορία "κακός δημόσιος υπάλληλος";

Δεν γνωρίζω τις συμβάσεις των πιλότων στην νΟΑ ή στην Aegean ή σε άλλες αεροπορικές εταιρείες και τι περιέχεται σε αυτές. Απλά μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι τόσοι πολλοί έχουν παράλογες απαιτήσεις.

Μήπως κάπου έχουν δίκιο;
 
docORL":ej8gconr said:
Πιλοτους ΔΕΝ προκειται να βρει στην ελευθερη αγορα, απλα διοτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, και οσοι ενδεχομενως υπαρχουν ΔΕΝ προκειται να εργαστουν με τετοιες απολαβες.

Το καλό με τα γραπτά είναι ότι μένουν...............
Θα πέσεις άλλη μία φορά έξω στις προβλέψεις σου , όπως τότε που προέβλεπες ότι δεν θα ιδιωτικοποιηθεί η ΟΑ...
docORL":ej8gconr said:
θελουν απο τωρα να προετοιμασουν την κοινη γνωμη, για την αποτυχια του εγχειρηματος της πωλησης της ΟΑ.
και την επόμενη έλεγες
docORL":ej8gconr said:
θα την δωσουν σε καποιον απο τους " μικρους", ουτως ωστε και "ελεγχο" να εχουν (καποιος αχυρανθρωπος θα την παρει)

Το να πέφτει κάποιος έξω στις προβλέψεις του επανειλημμένα κάτι δείχνει.....
Εκφράσεις δε του τύπου
docORL":ej8gconr said:
μπορεί να είναι περιγραφικές αλλά δεν είναι καλαίσθητες....

Η νέα Ο.Α θα πετάξει σε όλο το δίκτυο που θα κρατήσει και εδώ είμαστε σε ένα δύο χρόνια να ξανασυζητήσουμε για το ποιοι πιλότοι πήγαν , τι εθνικότητες έχουν και .....πόσο πληρώνονται.
 
Αγαπητέ aas59 μια και δεν είσαι αεροπόρος (τουλάχιστον όχι επαγγελματίας) τι θα έλεγες να διάβαζες καλύτερα το τι γράφουν κάποιοι με πολλά χρόνια στον αέρα για το θέμα αντί να προσπαθείς να βγάλεις αναξιόπιστο τον docORL με ανούσιες παραθέσεις παλαιοτέρων μηνυμάτων του. Έχεις να μας πεις κάτι για το θέμα μας;

Πιο πάνω σου έγραψα:

Αγαπητέ aas59 η προσπάθεια σου να υποβαθμίσεις τους αεροπόρους της Ολυμπιακής έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη ιστορία της Πολιτικής Αεροπορίας στη Ελλάδα. Αν είναι τόσο καλή η καινούργια εταιρία λες να μην πηγαίνανε πρώτοι και καλύτεροι; Πιστεύεις ότι το όνειρο της ζωής τους ήταν να παλεύουν με χαρτιά στη ΥΠΑ; Αεροπόροι είναι όλοι τους και στον αέρα είναι ευτυχισμένοι όπως πολύ σωστά είπε ο Angel Aviation πιο πάνω. Αλλά επειδή είναι μακράν και οι εμπειρότεροι επαγγελματίες στην Ελλάδα δεν μπορούν να αφήσουν ένα hedge fund με όργανα κάτι απίστευτους τύπους (γενίτσαρους και ΟΑ pilots wannabes) να τους κοροιδεύουν με όρους και αποδοχές Αλβανίας.

Τι έχεις να πεις πάνω σε αυτά;
 
Αν κάποιος είναι η όχι αξιόπιστος μπορεί να το κρίνει ο καθένας μας .
Για εμένα ένα από τα κριτήρια αξιοπιστίας είναι τα post του παρελθόντος.
Δέχομαι όμως ότι για εσένα τα σχόλια του παρελθόντος μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερη σημασία.

Αυτά που έγραψες τα διάβασα αλλά δεν σου απάντησα γιατί δεν είναι προσωπικό το θέμα.
Σε κανένα post μου δεν θα βρεις ούτε καν υπαινιγμό που να υποβαθμίζει τους πιλότους (εκτός και αν η διευκρίνηση που παρέθεσα για την έννοια του Υπαλλήλου θεωρείται "Υποβάθμιση").

Τώρα αν εσείς της παλαιάς ΟΑ που μιλάτε με τόσο υποτιμητικά λόγια
Blade":2dfb52ta said:
γενίτσαρους και ΟΑ pilots wannabes
για πιθανά μελλοντικούς σας συναδέλφους (τους οποίους όμως προτρέπετε να εγγραφούν στην "Απελευθερωμένη" πλέον ΕΧΠΑ) πιστεύετε ότι έχετε το ελεύθερο σε διαβεβαιώ κάνεις λάθος.
 
Για να βοηθήσω λίγο τη κουβέντα και για να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε βρήκα όλως τυχαίως ένα αντίγραφο της σύμβασης που πρότεινε η MIG σε κυβερνήτες jet με μίνιμουμ 19 χρόνια στον αέρα και μάξιμουμ 27. Διαβάστε τη και σκεφτείτε ότι αυτοί οι άνθρωποι κουβαλάνε χρόνια ολόκληρα εσάς και τις οικογένειες σας χωρίς να ανοίξει ρουθούνι σε jet αεροπλάνο.
Μετά σκεφτείτε το εξής: Όταν παρουσιαστεί ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας σε ποιον γιατρό ψάχνουμε να πάμε; Σε αυτόν που χρεώνει λίγα και έχει ωραία αίθουσα αναμονής και ας ξεκίνησε εχθές να εγχειρίζει ή στον καθηγητή που έχει φάει με το κουτάλι περιπτώσεις σαν τη δική μας και ξέρει τα πάντα γύρω από τη δουλειά του. Απλά σκεφτείτε το. Σε ποιον θα εμπιστευόσασταν τη ζωή σας;

Θα παρακαλέσω τους κυρίους που απλώς θέλουν να εκφράσουν μία αντιλογία χωρίς τίποτα ουσιαστικό να προσφέρουν στη συζήτηση αυτή τη φορά να συγκρατηθούν. Απλά διαβάστε τη σύμβαση, κάντε τις πράξεις και τη συζητάμε.

Σύμβαση MIG
http://rapidshare.com/files/271863800/MIG_contract.pdf
aas59":5sptfbym said:
Τώρα αν εσείς της παλαιάς ΟΑ που μιλάτε με τόσο υποτιμητικά λόγια
Blade":5sptfbym said:
γενίτσαρους και ΟΑ pilots wannabes
για πιθανά μελλοντικούς σας συναδέλφους (τους οποίους όμως προτρέπετε να εγγραφούν στην "Απελευθερωμένη" πλέον ΕΧΠΑ) πιστεύετε ότι έχετε το ελεύθερο σε διαβεβαιώ κάνεις λάθος.

Οποιοσδήποτε επαγγελματίας της ελληνικής αγοράς που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα κατάλαβε τι και ποιους συγκεκριμένους εννοώ με αυτές τις λέξεις. Είναι φυσιολογικό ένας μη σχετικός να παρεξηγεί. Εγώ δεν χώνομαι στα του επαγγέλματος σου aas59 θα σε παρακαλέσω να μην χώνεσαι και εσύ στα δικά μου αφού δεν γνωρίζεις.

Στη ζωή αυτή και ειδικότερα στο επάγγελμα αυτό αυτό που μένει είναι η υστεροφημία. Και μια και όλα είναι ρόδα και γυρίζουν κάποτε θα πληρωθούν και οι πιθανοί μελλοντικοί μας συνάδελφοι, όπως λες, με το ίδιο νόμισμα. Όπως ακριβώς οι σημερινοί αεροπόροι της Ολυμπιακής πληρώνουν τα πολλαπλά λάθη των παλαιοτέρων προκατόχων τους σε θέματα όπως η κλειστή ΕΧΠΑ, η μη αναγνώριση άλλων επαγγελματιών στην Ελλάδα και άλλα που ανήκουν σε άλλη συζήτηση.
 
Στο θέμα μας.

2/3 κοντή ή 1/3 κοντή, γεγονός είναι ότι η εταιρεία είναι κοντή από πιλότους.

Έγραφα εδώ τον περασμένο Απρίλιο, ότι ανάλογα με το πόσοι πιλότοι από το εξωτερικό θα κάνουν αιτήσεις, ανάλογα θα είναι και τα συμβόλαια. Πολύς κόσμος, λίγα λεφτά. Λίγος κόσμος, περισσότερα λεφτά.

Δύο παρατηρήσεις.

Διαβάζοντας το συμβόλαιο που παρέθεσε ο φίλος μας, έχω την γνώμη ότι τα λεφτά δεν είναι τόσο άσχημα. Σαφώς αν μιλάμε για έμπειρο Κ1, ο οποίος προερχόμενος από ΟΑ, δέχεται μείωση αποδοχών και πολύ περισσότερη και δυσκολότερη δουλειά. Κανείς δεν αντιλέγει. Καλά κάνει και δεν πάει, ειδικά όταν υπάρχει η "θεία" ΥΠΑ. Προφανώς αν δεν υπήρχε, και το δίλλημα ήταν: "ξεροκόμματο" και Ελλάδα ή παντεσπάνι και Αραπιά, σίγουρα πολύ περισσότεροι από ότι τώρα, θα κατέληγαν στην Μίγκ. Όμως, αν δούμε την προσφορά τελείως αντικειμενικά και εξ αποστάσεως, λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι υπάρχει μεγάλη κρίση, και ότι γίνεται (ελπίζω) προσπάθεια δημιουργίας βιώσιμης εταιρείας, η προσφορά είναι ΟΚ......just.

Μήν ξεχνάμε ότι η φορολογία των χειριστών στην Ελλάδα είναι σκανδαλωδώς χαμηλότερη από των υπολοίπων χειριστών στην Ευρώπη. Επίσης τα οικονομικά έξτρα που αναφέρονται στην σύμβαση (ανά ώρα-ανά προσγείωση), είναι ισόποσα με πολλές Ευρωπαικές εταιρείς τέτοιου στύλ (σύμπτωση?).

Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι η Μίγκ, το έριξε στον τσαμπουκά. Εγώ τόσα δίνω. Πράγμα πολύ επικίνδυνο. Και εντάξει, τον ΟΑ δεν είναι εύκολο να τον δελεάσεις. Να μήν δελεάσεις ούτε τον Α3? Για τους πιλότους από εξωτερικό (Έλληνες και πόσο μάλλον ξένους), δεν τους δελεάζεις ούτε με σφάιρες, οπότε μήν το συζητάμε κάν.


Μία λύση θα ήταν να έδινε στους πολλούς και εμπειρότατους (μέχρι παρεξηγήσεως) Κ2 της ΟΑ, το τέταρτο γαλόνι. Πολλοί πιστεύω θα το πέρνανε. Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο σε νέα εταιρία, με νέο τύπο αεροπλάνου να βάλεις κατευθείαν νέους Κ1 και να μήν περιμένεις να κάτσει στραβή.

Είναι η εντύπωσή μου ή η Μίγκ αυτήν την στιγμή "πληρώνει" και την πιθανή προκατάληψη που μπορεί να έχουν οι μάνατζερ/πιλότοι που έχει προσλάβει,έναντι των πιλότων της ΟΑ?
 
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι δεν κατάλαβα τι εννοείς με το "γενίτσαρους και ΟΑ pilots wannabes".
Σε κατάλαβα απολύτως και γιαυτό και το σχόλιο ότι μιλάτε υποτιμητικά.
Επισημαίνω επίσης το οξύμωρο από την μία να υποτιμούνται οι "wannabes" και από την άλλη να προτρέπονται να σπεύσουν να ενταχθούν στο πρώην πριβέ club της ΕΧΠΑ για το ... καλό τους !!!
Αυτές είναι διαπιστώσεις , δεν είναι προσωπικές θέσεις.
Η αναστάτωση που φέρνει η μεταβολή της όποιας εργασιακής κατάστασης (εν προκειμένω η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α)στην ζωή κάποιον άμεσα ενδιαφερόμενων είναι κατανοητή , όπως κατανοητή (και ίσως και θεμιτή) είναι και η επιθυμία για διατήρηση του υψηλού επιπέδου αμοιβών/συνθηκών εργασίας που απολάμβαναν .
Το σχέδιο συμβάσεως το έχω υπ' όψιν μου και φυσικά δεν φθάνει στο ύψος των χρημάτων που έδινε η π.ΟΑ άλλα όπως λέει και ο gonso είναι στα επίπεδα που σήμερα προσφέρονται σε διεθνές επίπεδο.

Για παράδειγμα η ETIHAD ζητά

First Officer A320
Location: Abu Dhabi
Expiry Date: 30/12/2009

Salary & Benefits:


Starting salary of AED 25480 or US$ 6925 per month for First officers and an annual salary increment of AED 500 per month.
Flight duty allowance of AED 40 per flying hour.
Meal allowance during layovers as per the following rates:
-Middle East/ GCC/ Sub Continent AED 12 per hour
-Asia/ Far East AED 15 per hour
-Africa/ Australasia AED 18 per hour
-Europe/ Americas AED 23 per hour

Benefits:

Housing allowance up to AED 160000 per year.

(Or)

Company provided housing depending on availability.
(Or)
The opportunity to take advantage of our innovative "Rent to Buy" house purchase programme.
Education allowance of AED 30000 for primary and AED 42000 for secondary up to 4 children from the ages of 4 up to 19 years old.
Income protection scheme. 42 Days annual leave.
Staff travel benefits.
End of service benefits.
Accidental and life insurance benefits.

The above is subject to change without prior notice.


Για τις πράξεις σημειώστε 1 € = 5,24 ΑΕD
Τα ποσά λοιπόν είναι στα ίδια περίπου πλαίσια με την εξής όμως διαφορά.
Ο Έλληνας χειριστής θα έχει το "πλεονέκτημα" να ζεί στην πατρίδα του και όχι στο Abu Dhabi , ενώ η Αραβική εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της να αλλάξει τους όρους ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ χωρίς ειδοποίηση.....

Υ.Γ: Αγαπητέ Blade , μία συζήτηση που γίνεται στα πλαίσια ενός αεροπορικού Forum την θεωρείς "Χώσιμο" κάποιων στο επάγγελμα άλλων???
Προφανώς και δεν ανακατεύομαι στην προσωπική επαγγελματική εξέλιξη κανενός μέλους του Forum (δεν είναι δυνατόν αυτό ) όπως και κανείς δεν μπορεί να ανακατευθεί στην δική μου .
Από τα γραπτά σου συμπεραίνω ότι δεν επιθυμείς (-μείτε ) να σχολιάζουν ΜΗ επαγγελματίες πιλότοι τα εργασιακά των πιλότων .
Αν είναι όμως έτσι , κακώς τα θέτεται σε δημόσιο forum σαν topic και δεν τα κρατάτε σε αυστηρά πριβέ επίπεδο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top