Ολυμπιακή και MIG

Όταν λένε οτι θα επενδύσουν 500 εκατ. σε αγορά jet αεροσκαφών, αυτό δεν σημαίνει γύρω στα 7-8 αεροσκάφή; λίγα δεν είναι;;;;;;;;;;; εκτός κι αν εννοούν ότι τα 500 εκατ. θα είναι για τη μίσθωσή τους, και όχι για την αγορά καινούριων. Ίδωμεν................................
 
Προφανώς αυτοί θα είναι οι προορισμοί των Airbus. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι προορισμοί εξωτερικού.
Η εταιρεία μέχρι χθες ανακοίνωνε ότι θα επικεντρωθεί στα Βαλκάνια. Άρα μας λείπει το Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Σοφια και Τίρανα που προφανώς θα εκτελούνται με τα Q400.
 
Πόσο σίγουρο είναι το οτι η γερμανία μένει εκτός? μου φαίνεται απίθανο να το πιστέψω...!ειδικά δεδομένου οτι για αθήνα πετάει μόνο η Α3 και ΟΑ τώρα από DUS, FRA, MUC... Δεν θέλω να το πιστέψω..
 
CaptainChris":19v1xyc7 said:
Οι προορισμοι εξωτερικου της Olympic Air: Amsterdam, Brussels, Cairo, Istanbul, Larnaca, London Heathrow, Milan Linate, Paris CDG, Rome, Tel Aviv, Vienna.
Μάλλον πήρες μόνο τους προορισμούς για τους οποίους η MIG έβγαλε προκηρύξεις για π.χ. Sales manager. Οπότε αμφιβάλω, μια εταιρία με τουλάχιστον 14 Airbus 32S να εκτελεί διεθνή δρομολόγια μόλις σε 11 προορισμούς του εξωτερικού.
 
Αν προσθέσεις και τα εσωτερικού από Αθήνα προς SKG,HER,RHO,CHQ,AXD,CFU όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Α319/320, δεν βγαίνουν? Αλλά υποτίθεται θα μείνουν στο στόλο και 6 737... :?
 
Να προσθέσω στο σωστό συλλογισμό του προλαλήσαντα ότι αρκετοί από τους προορισμούς εξωτερικού θα εξυπηρετούνται λογικά με πάνω από ένα δρομολόγιο ημερησίως (LHR, CDG, LIN, FCO, LCA). Οπότε ψιλοβγαίνουν τα αεροσκάφη τουλάχιστον για αρχή.
 
Δεν πιστευω οτι φτανουν τα αεροπλανα για να καλυψουν ολο το δικτυο, (τι θα κρατησουν 737? ειστε σιγουροι?) την Γερμανια δεν μπορουν να την ανταγωνιστουν τωρα με την Α3 και την Λουφτανσα ετσι προσπαθουν να κρατησουν οτι μπορουν, αργοτερα οταν θα ερθουν κι αλλα αεροπλανα θα κανουν την αναπτυξη στα Βαλκανια και στα ανατολικα! Παντως Μαδριτη και Μοσχα δεν πρεπει να αφησουν ουτε μια μερα πιστευω, ειναι λαθος που δεν συμπεριλαμβανωνται απο την αρχη. Επισης πιστευω οτι ενα Α330-200 επρεπε να νοικιασουν και να κρατησουν την Νεα Υορκη αλλα αυτοι ξερουν.
Εχετε ομως καταλαβη οτι η ΟΑ θα εχει ιδιο ακριβως στολο με την Α3? (Η Α3 θα νοικιασει Q400 για της αγονες γραμμες που θα παρει). Μηπως τα γευματα Βγενοπουλου-Βασιλακη τελικα κατι κρυβουν για το μελλον? :)
 
Απλώς να παρατηρήσω πως στο Μιλάνο η ΟΑ θα χρησιμοποιεί πλέον μόνο το Linate, ενώ προς Malpensa συνεχίζουν πτήσεις κανονικά οι Α3, ΕΖ καθώς και η νέα ΑΖ.
 
CaptainChris":1a3vwd9j said:
την Γερμανια δεν μπορουν να την ανταγωνιστουν τωρα με την Α3 και την Λουφτανσα

Γιατι δεν μπορούν να την ανταγωνιστούν? ίσα Ίσα, αρχικά πιστεύω Πάαααρα πολλοί θα πετάξουν με ολυμπιακή'απο ενδιαφέρον, περιέργεια κτλ κτλ, και αν όλα πάνε ρόδινα, θα είναι απλά θέμα τιμής το ποια εταιρία θα επιλέξουν κάθε φορά. οι Μπιζνες μεν, που πετάνε με λουφτυ, οκ, θα παραμείνουν στην ίδια εταιρία, αλλα για τον κοσμάκη δεν έχει διαφορά. Και στη τελική δε ξέρουμε και τι συμφωνίες θα κάνει ο ΟΑ. αν ήδη ξεκινήσει τη λογική των codeshare, με Δελτα, τότε ποιος αποκλείει ενα code share με Air Berlin, τη δεύτερη μεγαλύτερη της γερμανίας. Το DUS μάλιστα θεωρείτε το προπύργιο της Air Berlin, μετά την εξαγορά της LTU. Απο τη στιγμή που τα slots υπάρχουν, κάτι θα γίνουν...
Ας περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις,,,
 
Από τις 2 Αυγούστου ξεκινούν οι πτήσεις προς και από τα Γιάννενα με τα νέα αεροσκάφη της Ολυμπιακής, η οποία από τον Οκτώβριο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Τα νέα αεροσκάφη που θα αντικαταστήσουν τα γνωστά ελικοφόρα θα είναι τα Q-400...

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 694999.htm
Γνωρίζει κανείς αν ευσταθούν οι παραπάνω πληροφορίες;
 
Top