Reventon
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/07/2009
- Μηνύματα
- 87
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CAY
- ICQ
- 576133600
Θα σταθω λιγο σε αυτο που ειπε ο φιλος Belavia. Δε νομιζω η MIG να αγορασε την ΟΑ για να την δωσει μετα στην Α3.. Η ΟΑ εχει το δικο της δικτυο που σε αρκετες περιπτωσεις ειναι διαφορετικο απο αυτο της Α3, και η Α3 δεν καιγεται να εχει δικους της προορισμους οπως η ΟΑ στο εξωτερικο (βλεπε Β. Αμερικη π.χ.) αλλιως θα ειχε αγορασει ηδη με καλυτερους ορους αναλογα αεροσκαφη, οταν εδωσε τη μεγαλη παραγγελια στην Airbus. Γιαυτο υπαρχει και η στενοτατη συνεργασια με την Λουφτχανσα.
Σαν ιδιωτικη εταιρεια η MIG θελει να επενδυσει και απο την επενδυση να βγαλει μακροπροθεσμα κερδος. Μια πρακτικη που ο Ελληνας δεν την εχει κατανοησει ακομα, μιας και ειναι αρπακολλατζης. Ας συνερθουμε λιγο, βγαζοντας τις παρωπιδες και σταματοντας να βλεπουμε παντου φαντασματα και να παραδεχτουμε οτι η MIG ηταν η καλυτερη εγχωρια επιλογη. Εκτος βεβαιως και αν μερικοι προτιμουσαν καποιους Ρωσους η αλλης περιεργης προελευσης "επιχηρηματιες"..
Σαν ιδιωτικη εταιρεια η MIG θελει να επενδυσει και απο την επενδυση να βγαλει μακροπροθεσμα κερδος. Μια πρακτικη που ο Ελληνας δεν την εχει κατανοησει ακομα, μιας και ειναι αρπακολλατζης. Ας συνερθουμε λιγο, βγαζοντας τις παρωπιδες και σταματοντας να βλεπουμε παντου φαντασματα και να παραδεχτουμε οτι η MIG ηταν η καλυτερη εγχωρια επιλογη. Εκτος βεβαιως και αν μερικοι προτιμουσαν καποιους Ρωσους η αλλης περιεργης προελευσης "επιχηρηματιες"..