Ολυμπιακή και MIG

Θα σταθω λιγο σε αυτο που ειπε ο φιλος Belavia. Δε νομιζω η MIG να αγορασε την ΟΑ για να την δωσει μετα στην Α3.. Η ΟΑ εχει το δικο της δικτυο που σε αρκετες περιπτωσεις ειναι διαφορετικο απο αυτο της Α3, και η Α3 δεν καιγεται να εχει δικους της προορισμους οπως η ΟΑ στο εξωτερικο (βλεπε Β. Αμερικη π.χ.) αλλιως θα ειχε αγορασει ηδη με καλυτερους ορους αναλογα αεροσκαφη, οταν εδωσε τη μεγαλη παραγγελια στην Airbus. Γιαυτο υπαρχει και η στενοτατη συνεργασια με την Λουφτχανσα.

Σαν ιδιωτικη εταιρεια η MIG θελει να επενδυσει και απο την επενδυση να βγαλει μακροπροθεσμα κερδος. Μια πρακτικη που ο Ελληνας δεν την εχει κατανοησει ακομα, μιας και ειναι αρπακολλατζης. Ας συνερθουμε λιγο, βγαζοντας τις παρωπιδες και σταματοντας να βλεπουμε παντου φαντασματα και να παραδεχτουμε οτι η MIG ηταν η καλυτερη εγχωρια επιλογη. Εκτος βεβαιως και αν μερικοι προτιμουσαν καποιους Ρωσους η αλλης περιεργης προελευσης "επιχηρηματιες"..
 
Συμφωνώ με την επιλογή της MIG, ήταν η ανικτειμενικά καλύτερη για το μέλλον της ΟΑ και νομίζω ότι είναι ανούσιο και περιτό να συζητάμε στην υπερ-φιλελεύθερη παγκόσμια οικονομία του άκρατου καπιταλισμού, της διαφθοράς και του μαύρου χρήματος ,για εγχώριες επιλογές και "περίεργες προελεύσεις επιχειρημτιών και χρήματος", καλύτερα άστο αυτό φίλε Reventon εκτός κουβέντας, διότι θα καταλήξουμε αλλού!!
Όλα καλά ...και μακάρι να έχουν μακρά βιοσιμότητα τόσο η ΟΑ όσο και η Α3 , χώρια ή ίσως μαζί αργότερα , να μεγαλώνει η πίτα για τις περιοχές που μπορεί να πάιξουν σοβαρό επιχειρησιακό ρόλο,για να εργάζεται και κανένας έλληνας, πριν αρχίσουν κι αυτοί να προσλαμβάνουν πληρώματα αλλοεθνών για ευνόητους λόγους, διότι όπου έχει μπει ο Βγενο ( όχι ότι ο Βασ είναι καλύτερος ) οι συμβάσεις εργασίας γυρίζουν δεκαετίες πίσω!! sorry για το ελαφρώς off topic - τέλος!
 
Η MIG πήρε την ΟΑ με σκοπό να διατηρηθεί αυτό το παραδοσιακό brand. Η Α3 είναι μια εταιρεία που σε μια δεκαετία έχει δημιουργήσει ισχυρό και διαφορετικό (από την ΟΑ) brand στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Δε νομίζω ότι αυτές οι δύο εταιρείες μπορούν και θέλουν να συνυπάρξουν στην Ελληνική αγορά όπως είναι σήμερα.

AOA":30nru8yl said:
...διότι όπου έχει μπει ο Βγενο ( όχι ότι ο Βασ είναι καλύτερος ) οι συμβάσεις εργασίας γυρίζουν δεκαετίες πίσω!!

Αν οι συμβάσεις τις ΟΑ είναι δεκαετίες πίσω αυτό δε σημαίνει ότι σε όλες τις εταιρείες της MIG ισχύει το ίδιο. Το group είναι μεγάλο και σε αρκετές εταιρείες του οι συμβάσεις και ο τρόπος λειτουργίας είναι πολύ pio μπροστά από τον υπόλοιπο Ελληνικό ανταγωνισμό.
 
Προχθες στην βουλη ψηφιστηκε η τροπολογια του ν. 3717, που αφορα την μεταταξη σαν χειριστες, στην ΥΠΑ (σε προσωποπαγεις θεσεις) των στην ΟΑ πιλοτων που δεν θα θελουν να συμμετασχουν στην νεα εταιρια. Αυτο που προβλεπω, ειναι στριμωγμα στην ΥΠΑ, μιας και οι αποδοχες εκει ειναι υψηλοτερες απο αυτες που προσφερθησαν , και φυσικα υπαρχει αυτη η "σιγουρια" του δημοσιου.....Και αυτο που ακουγεται καθημερινα ειναι οτι το μεγαλυτερο ποσοστο (που φτανει απο τις δικες μου εκτιμησεις στο εξωφρενικο ποσοστο του 90%) θα ακολουθησουν την λυση-ΥΠΑ.Κριμα να βλεπει κανεις χειριστες των 10 και 15 χιλιαδων ωρων, 40-50 ετων να "απασχολουνται" σε προσωποπαγεις θεσεις στην ΥΠΑ, και να μην καταλαμβανουν θεση στα cockpit. Αυτο ισως βοηθησει στο αμεσο μελλον την καλυτερευση των προσφερομενων αποδοχων και συνθηκων απο τις εταιριες, προς τους χειριστες, ωστε να τους δελεασουν, στο να αφησουν την σιγουρια του δημοσιου, και να ξαναγυρισουν στα παλια λημερια.
Δυσκολο σημερα να βρεις 350-400 ετοιμοπολεμους και πεπειραμενους χειριστες.
Τελος, θα πρεπει να δωθει μια πιστωση χρονου καποιων μηνων, προς την νεα ΟΑ, ουτως ωστε να βρει τον δρομο της.
Νεοι ανθρωποι, οι περισσοτεροι, απειροι, και εκπαιδευομενοι , κανουν οτι μπορουν για να ανταπεξελθουν στο νεο status.
Προσωπικα ευχομαι στην νεα ΟΑ να μεγαλουργησει μιας και εζησα εκει μεσα κοντα στα 30 χρονια.
Και ειμαι απολυτα σιγουρος, οτι αυτο θα γινει, αν λαβει υπ'οψιν του καποιος οτι το "αφεντικο" ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σημερα στην χωρα μας. Και θεωρω την εταιρια τυχεροτατη, που εχει ενα τετοιο αφεντικο.
 
Ωραια ολα, αλλα ξεχνας κατι βασικο...Οι χειριστες αυτοι ειναι τοσα χρονια στα Boeing και μαλιστα κυριως στα 737 (μιας και οι πιο παλιοι φανταζομαι εχουν συνταξιοδωτηθει).Σε ποια εταιρια θα πανε?Αφου τωρα που ολες εχουν Α3ΧΧ(319/320/321)!Σε καμια εταιρια δε χωρανε, και ειναι απατηλα ονειρα οτι θα τους "δελεασουν" με υψηλους μισθους, γιατι δεν υπαρχει πια αυτος ο τυπος στην Ελλαδα.
 
Φίλε DocORL πολύ καλά τα λες αλλά δυστυχώς ( να μην τα ξαναλέμε ) για τα πολλαπλά λάθη και τις συνέπειες έχετε κι εσείς μερίδιο ευθύνης, όμως έστω κι έτσι τακτοποιείστε αρκετοί συγκριτικά με άλλους εργαζόμενους εν μέσω κρίσης, το δυσάρεστο είναι ότι έμπειροι χειριστές 40-50/ρηδες γίνονται "γραφιάδες" και το "ευχάριστο" ίσως δίνετε σειρά εργασίας σε νεότερους συναδέλφους σας στη νέα ΟΑ! Πάντως από τα ποστς σου εδώ μέσα σε πήγαινα γύρω στα 40-45, αλλά μάλλον δεν είναι έτσι αφού ήσουν 30 χρόνια ατην ΟΑ, οπότε σου εύχομαι τα καλύτερα !
 
ΑΟΑ η ηλικια μου ειναι εκει κοντα.....Δεν επεσες εξω!
Λυπαμαι με την τροπη μου πηραν τα "πραγματα", και οι περισσοτεροι συναδελφοι μου, θα πανε στο εξωτερικο, θα συνταξιοδοτηθουνε σχετικα πλουσιοπαροχα σε ηλικιες κοντα στην δικη μου, η θα πανε σε προσωποπαγεις θεσεις στην ΥΠΑ, οπου ελπιζω να συμβαλλουν θετικα (επιτελους) στην υπηρεσια αυτη, σαν inspectors οπου θα επανδρωσουν την υ=ηρεσια αυτη.
Ας μην επανερχομαστε στα τετριμμενα για το ποιος φταιει. Ολοι μας φταιξαμε, αλλοι περισσοτερο και αλλοι λιγοτερο.
Τωρα τι γινεται? Θα μπορεσει αυτη η νεα προσπαθεια να δημιουργησει μια νεα και μεγαλη ΟΑ οπως την αφησε ο αειμνηστος Ωνασης?
Θα στελεχωθει (μιλαω για χειριστες), απο καλους και πολυπειρους που ειχε η "παλια" ΟΑ?
Ο Κυβερνητης ο Συνκυβερνητης, ο Αεροπορος, η ο Ιπταμενος Χειριστης, ΔΕΝ ειναι "Υπαλληλος"! Κανενας αεροπορος δεν ειναι υπαλληλος. Και αυτο να το καταλαβετε και να το εμπεδωσετε, ειδικα οι νεοι αεροποροι.\
Οι αεροποροι ειναι λεβεντες, ανθρωποι με μεγαλη ευθυνη, πολυ μεγαλη ευθυνη, υπευθυνοι.
Υπαρχουν και καποια ορια αξιοπρεπειας τα οποια θα καθορισουν και τον αριθμο των "παλιων" χειριστων που θα θελησουν να μεταπηδησουν στην νεα εταιρια.
Δεν ειναι μονο τα χρηματα. Ειναι κυριως η αντιμετωπιση τους σαν επαγγελματιες. Αυτο ειναι το κυριοτερο. Το χρηματικο "πανω-κατω" βολευεται. Η αξιοπρεπεια δεν παζαρευεται.
Και μιας και αναφερομαι σε αυτο, θα πρεπει να σας πληροφορησω, οτι ο νομος 3717/2008 που διεπει την ιδιωτικοποιηση της ΟΑ, εχει πολλες παγιδες, για αυτους που θα "μεταπηδησουν" στην νεα εταιρια, απο την παλια, που ενδεχομενως χασουν πολλα, ακομα και να μεινουν "ξεκρεμαστοι" αν μεταπηδησουν πριν την "κρισιμη ημερομηνια" που ειναι η ημερομηνια οπου η εταιρια (παλια) θα τεθει σε εκκαθαριση (μεσα στον Σεπτεμβρη).
Θελω να ελπιζω οτι οι ιθυνοντες και διευθυνοντες την νεα εταιρια, να αφουγκραστουν αυτα που γινονται και να αλλαξουν "ροτα", γιατι μπορει καποτε να βρεθουμε ολοι μας μπροστα στο φαινομενο, να επανδρωθει η νεα εταιρια με αλλοδαπους χειριστες, και οι ελληνες με την μεγαλη πειρα, να ειναι καθηλομενοι στα γραφεια της ΥΠΑ.
Ας μην γελιομαστε. 350 εμπειροι χειριστες ΔΕΝ υπαρχουν στην αγορα σημερα,,,,Ποσοι εχουν προσληφθει? 40, 50? Δεν ξερω, αλλα αυτα εχω ακουσει. Μπορει να κανω λαθος. Οποιος γνωριζει ας μας πληροφορησει και εμας.
Τελος τονιζω οτι το μονο σωματειο που "πατροναρισε" την ιδιωτικοποιηση της ΟΑ ηταν (και ειναι) η ΕΧΠΑ.
Θελοντας δε να δουμε την νεα εταιρια να μεσουρανει, θα ειμαστε σκληροι επικριτες οταν χρειαζεται, και σκληρα εργαζομενοι οσοι παμε εκει, για να ικανοποιησουμε αφ'ενος τους ιδιους μας τους εαυτους, αλλα και τον Ομιλο που ειχε την πιστη και το θαρρος να πιστεψει στο ονομα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.
Προσωπικα ευχομαι οτι καλυτερο στον Ομιλο, οτι καλυτερο στην προσπαθεια και στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, οτι καλυτερο στην διοικηση και τους εργαζομενους.
 
Καλησπερα στα μελη της κοινοτητας.

Επιτρεψτε μου να στειλω τις ευχες μου στην νεα εταιρεια για καλες πτησεις,
και να στειλω ακομη ενα ευχαριστω στον Κυβερνητη docORL και ολους τους συναδελφους του που τοσα
χρονια οχι μονο μας μετεφερουν με ασφαλεια αλλα και ποτε δεν αρνηθηκαν να μας μεταδωσουν ενα μερος απο την αεροπορικη γνωση.
Πιστευω οτι αυτο για ολους εμας που
αγαπαμε την αεροπορια ειναι ενα μεγαλο δωρο. Ενα δωρο που η οικογενεια της Ολυμπιακης παντα μας προσφερε.

Να ειστε καλα.
Τις καλυτερες ευχες για το μελλον.
 
Top