Ολυμπιακή και MIG

Angel Aviation":2sc83lco said:
@spotterakis χμμμ, αγνωούσα την ύπαρξη της συμφωνίας,,,θενξ :) (πως φαίνεται οτι δεν το διαφημίζουν τόσο όπως η Aegen-lufthansa :)

lets see...

Πρώτον η συμφωνία υπογράφθηκε μεταξύ Olympic Airlines & Air Berlin, επομένως δε νομίζω να ισχύει και για την νέα εταιρία Olympic Air.

Δεύτερον η συμφωνία προβλέπει την συνεργασία στα σκέλη από τα γερμανικά αεροδρόμια που πετάει (ακόμα!) η Ολυμπιακή, προς άλλα περιφερειακά αεροδρόμια της Γερμανίας. Απο την στιγμή λοιπόν που η ΟΑ θα πάψει να πετάει στην Γερμανία, η συμφωνία αυτή θα καταστεί άχρηστη. Και για να αναλάβει η ΑΒ το κομμάτι Γερμανία-Αθήνα το βλέπω λίγο δύσκολο... Μην ξεχνάμε πως έχει κόψει εδώ και ένα χρόνο όλες τις πτήσεις για Αθήνα ;) .
 
Κακό αυτό πάντως... διότι λογικά τέρμα τα ωραία 110€ πάει-έλα της aegean για γερμανία σιγά σιγά..... :(
 
sagittarius":d4i98b7o said:
Και για του λόγου το αληθές: http://www.flightglobal.com/jobs/job/ca ... 512604.htm

Permanent Contracts παρακαλώ! Και ζητάει τα πάντα όλα. Όλους τους τύπους, Κ1,Κ2 και μηχανικούς. Τι έγινε ρε παιδιά?

Eπιτέλους έμαθαν να βάζουν αγγελίες που να αναγράφουν και τι προσφέρουν,όχι μόνο τι θέλουν :D
 
Akis":165iyi53 said:
Από τις 2 Αυγούστου ξεκινούν οι πτήσεις προς και από τα Γιάννενα με τα νέα αεροσκάφη της Ολυμπιακής, η οποία από τον Οκτώβριο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Τα νέα αεροσκάφη που θα αντικαταστήσουν τα γνωστά ελικοφόρα θα είναι τα Q-400...

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 694999.htm
Γνωρίζει κανείς αν ευσταθούν οι παραπάνω πληροφορίες;

Δεν καταλαβαίνω από που τα βρήκαν αυτά που γράφουν στη Ναυτεμπορική αλλά η Ολυμπιακή στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων δεν επιβεβαιώνει καμιά τέτοια πληροφορία.
 
Alkyon":2p4z2hwf said:
Πρώτον η συμφωνία υπογράφθηκε μεταξύ Olympic Airlines & Air Berlin, επομένως δε νομίζω να ισχύει και για την νέα εταιρία Olympic Air.

Δεύτερον η συμφωνία προβλέπει την συνεργασία στα σκέλη από τα γερμανικά αεροδρόμια που πετάει (ακόμα!) η Ολυμπιακή, προς άλλα περιφερειακά αεροδρόμια της Γερμανίας. Απο την στιγμή λοιπόν που η ΟΑ θα πάψει να πετάει στην Γερμανία, η συμφωνία αυτή θα καταστεί άχρηστη. Και για να αναλάβει η ΑΒ το κομμάτι Γερμανία-Αθήνα το βλέπω λίγο δύσκολο... Μην ξεχνάμε πως έχει κόψει εδώ και ένα χρόνο όλες τις πτήσεις για Αθήνα ;) .

Πως το προδικάζεις ότι δεν θα πετάει Γερμανία? Δεν έχει βγει ακόμα καμία επίσημη ανακοίνωση για το δίκτυο της νέας ΟΑ. Η Γερμανία αποτελεί ένα τεράστιο business/leisure-VFR κομμάτι στις αεροπορικές συνδέσεις της με την Ελλάδα,πολύ σημαντικό σε yields/revenues για να αγνοηθεί..Σίγουρα Λούφτυ και Αιγαίου έχουν προβάδισμα αυτή τη στιγμή(για να το πω ευγενικά)αλλά εάν το προσφερόμενο προϊόν της νέας ΟΑ αποδειχθεί τόσο αναβαθμισμένο όσο μας θέλουν να πιστεύουμε ότι θα είναι-άρα ανταγωνιστικό απέναντι στις άλλες εταιρείες, τότε πιστεύω η Γερμανία θα πρέπει να είναι από τους πρώτους προορισμούς που θα ενταχθούν στο δίκτυο της ΟΑ, ειδικά Φραγκφούρτη και Μόναχο (έχει πολύ business πηγαινέλα η Μίζενς στόρυ :mrgreen: )...
 
Παντως το προγραμμα σε εμας δεν εχει ανανεωθει, αλλα μπηκα στη περιεργεια να κοιταξω με τι γινονται τα IOA ολο τον Αυγουστο, και ειδα οτι ενω μεχρι τη 1η εχει καθε μερα Swiftair, μετα απο τις 2 εξαφανιζεται...Και δεν εχει ουτε ενα νοικιασμενο ολο το μηνα και μετα.Αρα μαλλον εισαι σωστος Ακη.
 
Μια χαρά κάνει και ζητά πιλότους απο το εξωτερικό η νέα Ολυμπιακή!
Οι της τωρινής ΟΑ όχι μόνο τον έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ αλλά νομίζουν οτι μόνο αυτοί ξέρουν να πιλοτάρουν και κανένας άλλος. Ηρθε η ώρα νομίζω να προσγειωθούν κι αυτοί στην πραγματικότητα και να καταλάβουν επιτέλους τι σημαίνει ιδιωτική εταιρεία! Τι νομίζουν δηλαδή οτι και στην MIG θα παίρνουν τους μισθούς των 7.000 και 8.000? Με τα ατελείωτα επιδόματα?
Αυτοί μεταξύ άλλων βούλιαξαν την ΟΑ! Ολοι έχουν βίλες με πισίνες,σκάφη κτλ.χώρια τα σπίτια στο εξωτερικό!
Εχω πετύχει να πετάξω με πιλότο που δεν έμπαινε στο ήδη καθυστερημένο αεροπλάνο εάν δεν του έδιναν τα 6 ευρώ του ΤΑΧΙ!!!!!!!
Αυτά τα ρεζιλίκια θέλουν να συνεχίσουν και τώρα? Γι'αυτό και ο εκβιασμός της τελευταίας στιγμής, ωστέ να υποκύψει ο Βγενό
και μετά με το παραμικρό θα του αφήνουν τα αεροπλάνα κάτω!
 
'Ο,τι του αρέσει κάνει... ναι. Το αν κάνει "μια χαρά", συζητιέται.

Πιο πολύ εντύπωση μου κάνει το permanent contract που προσφέρει στους ξένους (μακριά από μένα ο ρατσισμός). Αυτό σημαίνει ότι όσοι έρθουν...κάτσανε. Και μιλάμε για Κ1, για Κ2 και μηχανικούς. Κάτσανε δηλαδή για πολλαααά χρόνια. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κάποιοι μοιράστηκαν την πίκρα τους μαζί μας που δεν τους προσέλαβε η αγαπημένη μου. Η ΟΑιρ δε βλέπω να προσλαμβάνει νέους χειριστές για πολλά πολλά χρόνια.
 
Nontas":2hd4jd60 said:
Υπάρχει ο όρος στην συμφωνία με την ΕΕ ο οποίος υποχρεώνει τη νέα εταιρεία για κάποιο χρονικό διάστημα στην αρχή (6 ή 18 μήνες, δεν θυμάμαι) να περιοριστεί στο 65% του έργου της παλιάς εταιρείας.

Κάνεις λάθος, ο όρος αυτός λέει ότι πρέπει να ξεκινήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το 65% των δρομολογίων, δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστεί σε αυτά!
Είναι ξεκάθαρο αυτό αν δεις τις δηλώσεις του Χατζηδάκη, αναφέρει ξεκάθαρα ότι η εταιρεία την πρώτη μέρα λειτουργίας θα έχει τουλάχιστον 65% των δρομολογίων και είναι ελεύθερη να τα αυξήσει όσο θέλει!
 
Παίδες, ως προς το θέμα των πτήσεών τους και των αλλαγών στο πρόγραμμα, γνωρίζετε πότε θα περάσει στο online booking τους; Γιατί αυτή τη στιγμή μου επιτρέπει να κλείσω εισιτήρια για Γερμανία για το 2010!
 
Top