Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
Κάνεις λάθος, ο όρος αυτός λέει ότι πρέπει να ξεκινήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το 65% των δρομολογίων, δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστεί σε αυτά!
Είναι ξεκάθαρο αυτό αν δεις τις δηλώσεις του Χατζηδάκη, αναφέρει ξεκάθαρα ότι η εταιρεία την πρώτη μέρα λειτουργίας θα έχει τουλάχιστον 65% των δρομολογίων και είναι ελεύθερη να τα αυξήσει όσο θέλει!
Τα παρακάτω είναι αποσπάσματα απο την επίσημη απόφαση έγκρισης της Ευρωπαικής Επιτροπής για το σχέδιο ιδιωτικοποίησης (το πλήρες κείμενο μπορείτε να το κατεβάσετε απο το europa.eu)
......................................................................................................................................................
(5Στους όρους της πώλησης θα προβλέπεται επίσης το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο για την Ρantheon (το οποίο ο ιδιώτης αγοραστής θα έχει την ευχέρεια να προσαρμόσει). Θα προβλέπεται επίσης ότι θα έχει ήδη ληφθεί η έγκριση της Επιτροπής βάσει των διατάξεων περί κρατικών ενισχύσεων· στους όρους της πώλησης θα προσδιορίζονται επίσης τα είδη των δραστηριοτήτων που θα δύναται να πραγματοποιεί η Ρantheon κατά τη μεταβατική περίοδο, καθώς και το χρονοδιάγραμμα για τα σημαντικότερα γεγονότα ή ενέργειες. Στους όρους της πώλησης θα καθίσταται σαφής η δέσμευση των ελληνικών αρχών ότι τόσο η Ρantheon όσο και η πλήρως ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που θα προέλθει από την διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα κατά το πέρας της κοινοποιηθείσας διαδικασίας που δεν θα υπερβαίνει το 65% της μεταφορικής ικανότητας των Ολυμπιακών Αερογραμμών κατά την ημερομηνία της κοινοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, η μεταφορική ικανότητα ενός αερομεταφορέα μετράται βάσει των διαθέσιμων θέσεων ανά χιλιόμετρο" (εφεξής ΑSΚ ή ΔΘΧ).
....................................................................................................................................................
(70) Η Pantheon σταδιακά θα αποκτήσει από την αγορά και άλλα περιουσιακά,
στοιχεία που θεωρούνται αναγκαία στο πλαίσιο του επιχειρηματικού της
σχεδίου, τα οποία θα της επιτρέψουν να είναι σε πλήρη επιχειρησιακή
ετοιμότητα την επομένη της εκκαθάρισης των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Σε
περίπτωση που ο ιδιώτης αγοραστής αποφασίσει να αγοράσει επιπλέον
περιουσιακά στοιχεία την Ολυμπιακών Αερογραμμών πριν από την
εκκαθάριση, αυτό θα συμβεί σε τιμές της αγοράς (κατόπιν ανεξάρτητης
αποτίμησης. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, η Ελλάδα θα εξασφαλίσει
ότι τόσο η Pantheon όσο και η πλήρως ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που θα
προέλθει από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα λειτουργούν σε επίπεδο που
δεν υπερβαίνει το 65% του δυναμικού ΑSΚ των Ολυμπιακών Αερογραμμών,
όπως προβλέπεται στη δέσμευση των ελληνικών αρχών (βλ. παράγραφο 58
ανωτέρω).
Περι αξιοπιστίας των πολιτικών και πως τα δημοσιογραφοπαπαγαλάκια παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο για να εξυπηρετήσουν τους χρηματοδότες τους δεν χρειάζεται να τα σχολιάσουμε...