Ολυμπιακή και MIG

Κάνεις λάθος, ο όρος αυτός λέει ότι πρέπει να ξεκινήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το 65% των δρομολογίων, δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστεί σε αυτά!
Είναι ξεκάθαρο αυτό αν δεις τις δηλώσεις του Χατζηδάκη, αναφέρει ξεκάθαρα ότι η εταιρεία την πρώτη μέρα λειτουργίας θα έχει τουλάχιστον 65% των δρομολογίων και είναι ελεύθερη να τα αυξήσει όσο θέλει!

Τα παρακάτω είναι αποσπάσματα απο την επίσημη απόφαση έγκρισης της Ευρωπαικής Επιτροπής για το σχέδιο ιδιωτικοποίησης (το πλήρες κείμενο μπορείτε να το κατεβάσετε απο το europa.eu)

......................................................................................................................................................
(5:cool:Στους όρους της πώλησης θα προβλέπεται επίσης το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο για την Ρantheon (το οποίο ο ιδιώτης αγοραστής θα έχει την ευχέρεια να προσαρμόσει). Θα προβλέπεται επίσης ότι θα έχει ήδη ληφθεί η έγκριση της Επιτροπής βάσει των διατάξεων περί κρατικών ενισχύσεων· στους όρους της πώλησης θα προσδιορίζονται επίσης τα είδη των δραστηριοτήτων που θα δύναται να πραγματοποιεί η Ρantheon κατά τη μεταβατική περίοδο, καθώς και το χρονοδιάγραμμα για τα σημαντικότερα γεγονότα ή ενέργειες. Στους όρους της πώλησης θα καθίσταται σαφής η δέσμευση των ελληνικών αρχών ότι τόσο η Ρantheon όσο και η πλήρως ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που θα προέλθει από την διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα κατά το πέρας της κοινοποιηθείσας διαδικασίας που δεν θα υπερβαίνει το 65% της μεταφορικής ικανότητας των Ολυμπιακών Αερογραμμών κατά την ημερομηνία της κοινοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, η μεταφορική ικανότητα ενός αερομεταφορέα μετράται βάσει των διαθέσιμων θέσεων ανά χιλιόμετρο" (εφεξής ΑSΚ ή ΔΘΧ).
....................................................................................................................................................
(70) Η Pantheon σταδιακά θα αποκτήσει από την αγορά και άλλα περιουσιακά,
στοιχεία που θεωρούνται αναγκαία στο πλαίσιο του επιχειρηματικού της
σχεδίου, τα οποία θα της επιτρέψουν να είναι σε πλήρη επιχειρησιακή
ετοιμότητα την επομένη της εκκαθάρισης των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Σε
περίπτωση που ο ιδιώτης αγοραστής αποφασίσει να αγοράσει επιπλέον
περιουσιακά στοιχεία την Ολυμπιακών Αερογραμμών πριν από την
εκκαθάριση, αυτό θα συμβεί σε τιμές της αγοράς (κατόπιν ανεξάρτητης
αποτίμησης. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, η Ελλάδα θα εξασφαλίσει
ότι τόσο η Pantheon όσο και η πλήρως ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που θα
προέλθει από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα λειτουργούν σε επίπεδο που
δεν υπερβαίνει το 65% του δυναμικού ΑSΚ των Ολυμπιακών Αερογραμμών,
όπως προβλέπεται στη δέσμευση των ελληνικών αρχών
(βλ. παράγραφο 58
ανωτέρω).



Περι αξιοπιστίας των πολιτικών και πως τα δημοσιογραφοπαπαγαλάκια παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο για να εξυπηρετήσουν τους χρηματοδότες τους δεν χρειάζεται να τα σχολιάσουμε...
 
Δηλαδή,από το κείμενο αυτό πρέπει να συμπεράνουμε οτι ο Βγενόπουλος αγόρασε μιά εταιρεία την οποία δέν τού δίνει το κράτος το δικαίωμα να την αναπτύξη;Ετσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ.

Ητοι,η Olympic Air δέν θα μπορή να ανοίξη άλλους προορισμούς άν κρίνη οτι μπορούν να τής αποφέρουν κέρδη;
 
Nontas":2adivvrz said:
το πλήρες κείμενο μπορείτε να το κατεβάσετε απο το europa.eu

Θα ήταν χρήσιμο αν έβαζες το πλήρες link......
 
Με το 65% ειναι αναγκασμενοι να ξεκινησουν, απο εκει και περα οπως καθε εταιρια ειναι ελευθεροι να κανουν οτι θελουν, δηλαδη μετα απο μια μερα (Οκτ 2) μπωρουν να αναπτηχθουν οσο θελουν. Οσο για τα Q400 απο τη στιγμη που τα νοικιαζουν wet lease απο Αυγουστο 2009 εως Σεπτεμβριο 2010 ειναι λογικο αυτες της μερες να ερθουν στην Ελλαδα και να αρχισουν δρομολογια, οπως και τα Α319/320 δεν νομιζω οτι θα κατσουν εως τον Οκτωβριο, μαλλων θα αναλαβουν καποια απο τα τωρινα δρομολογια της ΟΑ αντικαθιστοντας τα wet lease!
 
Μα καλά τι λογική έχει αυτό; Από 2 Οκτωβρίου;;; (είναι και τα γενέθλιά μου :cool:) Δεν παίζει να μην υπάρχει καθορισμένη περίοδος για την οποία να ισχύει το 65%, αλλιώς τι νόημα έχει δηλαδή;;
 
CaptainChris":11jcjwmg said:
Με το 65% ειναι αναγκασμενοι να ξεκινησουν, απο εκει και περα οπως καθε εταιρια ειναι ελευθεροι να κανουν οτι θελουν, δηλαδη μετα απο μια μερα (Οκτ 2) μπωρουν να αναπτηχθουν οσο θελουν. Οσο για τα Q400 απο τη στιγμη που τα νοικιαζουν wet lease απο Αυγουστο 2009 εως Σεπτεμβριο 2010 ειναι λογικο αυτες της μερες να ερθουν στην Ελλαδα και να αρχισουν δρομολογια, οπως και τα Α319/320 δεν νομιζω οτι θα κατσουν εως τον Οκτωβριο, μαλλων θα αναλαβουν καποια απο τα τωρινα δρομολογια της ΟΑ αντικαθιστοντας τα wet lease!


Στις 7 Αυγουστου ξεκινανε σιγουρα τα δρομολογια,τουλαχιστον γα την Μυκονο θα εκτελειται με το Q400 καθημερινα η 658/9, στις 4 Αυγούστου το περιμένουμε σε μία εκπαιδευτική πτήση!
Αντε καλα ταξίδια!
Το αεροσκάφος τελικα είναι όντως 78Υ.
 
sagittarius":1z6qpnxq said:
'Ο,τι του αρέσει κάνει... ναι. Το αν κάνει "μια χαρά", συζητιέται.

Πιο πολύ εντύπωση μου κάνει το permanent contract που προσφέρει στους ξένους (μακριά από μένα ο ρατσισμός). Αυτό σημαίνει ότι όσοι έρθουν...κάτσανε. Και μιλάμε για Κ1, για Κ2 και μηχανικούς. Κάτσανε δηλαδή για πολλαααά χρόνια. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κάποιοι μοιράστηκαν την πίκρα τους μαζί μας που δεν τους προσέλαβε η αγαπημένη μου. Η ΟΑιρ δε βλέπω να προσλαμβάνει νέους χειριστές για πολλά πολλά χρόνια.

To permanent πολλές φορές δεν εξυπηρετεί τους ξένους πιλότους μιας και για να φύγει κάποιος από τη χώρα του και να πάει στο εξωτερικό,χρειάζεται κάποια εξασφάλιση στο ότι η εταιρία που θα τον χρησιμοποιήσει θα συνεχίσει να του δίνει δουλειά για ένα εύλογο χρονικό διάστημα που θα δικαιολογεί τον "ξενιτεμό" του,
Γι αυτόν το λόγο ακριβώς οι πιο πολλοί ξένοι προτιμούν τα κλειστά συμβόλαια 1-5 ετών που τους εξασφαλίζουν κάποιες καλές αποδοχές και την όποια διασφάλιση των αποδοχών τους και όχι τις συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Είδωμεν...

mies":1z6qpnxq said:
Μια χαρά κάνει και ζητά πιλότους απο το εξωτερικό η νέα Ολυμπιακή!
Οι της τωρινής ΟΑ όχι μόνο τον έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ αλλά νομίζουν οτι μόνο αυτοί ξέρουν να πιλοτάρουν και κανένας άλλος. Ηρθε η ώρα νομίζω να προσγειωθούν κι αυτοί στην πραγματικότητα και να καταλάβουν επιτέλους τι σημαίνει ιδιωτική εταιρεία! Τι νομίζουν δηλαδή οτι και στην MIG θα παίρνουν τους μισθούς των 7.000 και 8.000? Με τα ατελείωτα επιδόματα?
Αυτοί μεταξύ άλλων βούλιαξαν την ΟΑ! Ολοι έχουν βίλες με πισίνες,σκάφη κτλ.χώρια τα σπίτια στο εξωτερικό!
Εχω πετύχει να πετάξω με πιλότο που δεν έμπαινε στο ήδη καθυστερημένο αεροπλάνο εάν δεν του έδιναν τα 6 ευρώ του ΤΑΧΙ!!!!!!!
Αυτά τα ρεζιλίκια θέλουν να συνεχίσουν και τώρα? Γι'αυτό και ο εκβιασμός της τελευταίας στιγμής, ωστέ να υποκύψει ο Βγενό
και μετά με το παραμικρό θα του αφήνουν τα αεροπλάνα κάτω!

Δηλ. αν παίρνουν από 4-6000 που τους προσφέρει σήμερα η MIG είναι λίγα?Με πόσα θα ήσουν ευχαριστημένος?
Έτσι κι αλλιώς θα αυξηθεί και η φορολογία τους με τα νέα φορολογικά μέτρα του χειμώνα οπότε θα πέσουν και οι μισθοί.
Πιστεύω πάντως ότι καλά κάνουν έτσι ώστε να φτιάξουν επιτέλους οι μισθοί και στις ανταγωνίστριες εταιρίες...
 
sagittarius":7k43dw9n said:
Πιο πολύ εντύπωση μου κάνει το permanent contract που προσφέρει στους ξένους (μακριά από μένα ο ρατσισμός). Αυτό σημαίνει ότι όσοι έρθουν...κάτσανε. Και μιλάμε για Κ1, για Κ2 και μηχανικούς. Κάτσανε δηλαδή για πολλαααά χρόνια. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Με την ίδια λογική αγαπητέ, δεν θα έπρεπε να προσλαμβάνονται Έλληνες χειριστές σε Ryanair/Easyjet/Singapore (όπου μάλιστα υπήρχε πριν κάποια χρόνια νεαρότατος Έλληνας συγκυβερνήτης σε 747-400) και αλλού. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση είμαστε, όπως εσύ και εγώ μπορούμε να πάμε στην Αγγλία και να "φάμε" τη θέση κάποιου Άγγλου, έτσι και οι άλλοι μπορούν να έρθουν εδώ και να "φάνε" τη θέση κάποιου Έλληνα. Και πολύ καλά κάνουν/κάνουμε.
 
Top