Γιώργος Μάναρης
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/02/2012
- Μηνύματα
- 341
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lgat
Καλημέρα ώ,φόρουμ,καλημέρα χαρά!
Νομίζω βιάζεστε λιγάκι να κρίνετε τήν πολλά υποσχομένη Αιγαίου."Μηδένα πρό τού τέλους μακάριζε". Θα δοκιμαστεί και αυτή,θα κάνει τον δικό της κύκλο,θα διαγράψει τη δική της πορεία,θα γράψει τη δική της ιστορία,θα κριθεί και αυτή ακριβοδίκαια και τότε θα δούμε αν άξιζε να γίνει αυτό πού έγινε.Με ξενίζει λίγο αυτή η χαιρεκακία με τήν αρνητική Ολυμπιακή και τήν θετική Αιγαίου πού έχει όλα τα καλά.Ακόμα δεν είδαμε τίποτα.Θα περάσει τίς δικές της αναταράξεις,θα αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα,θα δώσει τίς δικές της λύσεις,κ.ο.κ.
Μακρινές πτήσεις αποδεδειγμένα δεν μπορεί να κάνει.Εθνική αεροπορική εταιρεία δεν είναι.Ή μήπως είναι; Εξ'ού και η συζητήσεις για τίς (πομπώδεις) Ελληνικές Αυτοκρατορικές αερογραμμές,τήν SkyGreece, τις Αερογραμμές τού Κατάρ,τήν αποδημητική Ντέλτα πού τήν έκανε για το χειμώνα...Το κενό που άφησε η Ολυμπιακή είναι φανερό και ας μη θέλετε να το παραδεχτείτε. Η Ολυμπιακή εκτός τών άλλων αναλώθηκε και σε δρομολόγια πού ποτέ δεν ήταν κερδοφόρα,πχ Αθήνα-Νέα Υόρκη,γι αυτό όμως ήταν Εθνική εταιρεία.Όλοι εσείς οι ρεαλιστές και ορθολογιστές μιλάτε για το κέρδος τήν εξυγίανση.Είναι η Αιγαίου κερδοφόρα; αυτό πρώτα θα ρωτήσω.Γιατί αν δεν είναι,πότε προβλέπει να γίνει; Όταν συγχωνευθεί με τήν Ολύμπικ αίρ; Αν δεν συγχωνευθεί; Και οι Κυπριακές τί θα γίνουν τώρα με τήν κρίση; Δέστε τις ζώνες σας,γιατί μπαίνουμε σε περιοχή με αναταράξεις...
Νομίζω βιάζεστε λιγάκι να κρίνετε τήν πολλά υποσχομένη Αιγαίου."Μηδένα πρό τού τέλους μακάριζε". Θα δοκιμαστεί και αυτή,θα κάνει τον δικό της κύκλο,θα διαγράψει τη δική της πορεία,θα γράψει τη δική της ιστορία,θα κριθεί και αυτή ακριβοδίκαια και τότε θα δούμε αν άξιζε να γίνει αυτό πού έγινε.Με ξενίζει λίγο αυτή η χαιρεκακία με τήν αρνητική Ολυμπιακή και τήν θετική Αιγαίου πού έχει όλα τα καλά.Ακόμα δεν είδαμε τίποτα.Θα περάσει τίς δικές της αναταράξεις,θα αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα,θα δώσει τίς δικές της λύσεις,κ.ο.κ.
Μακρινές πτήσεις αποδεδειγμένα δεν μπορεί να κάνει.Εθνική αεροπορική εταιρεία δεν είναι.Ή μήπως είναι; Εξ'ού και η συζητήσεις για τίς (πομπώδεις) Ελληνικές Αυτοκρατορικές αερογραμμές,τήν SkyGreece, τις Αερογραμμές τού Κατάρ,τήν αποδημητική Ντέλτα πού τήν έκανε για το χειμώνα...Το κενό που άφησε η Ολυμπιακή είναι φανερό και ας μη θέλετε να το παραδεχτείτε. Η Ολυμπιακή εκτός τών άλλων αναλώθηκε και σε δρομολόγια πού ποτέ δεν ήταν κερδοφόρα,πχ Αθήνα-Νέα Υόρκη,γι αυτό όμως ήταν Εθνική εταιρεία.Όλοι εσείς οι ρεαλιστές και ορθολογιστές μιλάτε για το κέρδος τήν εξυγίανση.Είναι η Αιγαίου κερδοφόρα; αυτό πρώτα θα ρωτήσω.Γιατί αν δεν είναι,πότε προβλέπει να γίνει; Όταν συγχωνευθεί με τήν Ολύμπικ αίρ; Αν δεν συγχωνευθεί; Και οι Κυπριακές τί θα γίνουν τώρα με τήν κρίση; Δέστε τις ζώνες σας,γιατί μπαίνουμε σε περιοχή με αναταράξεις...