Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημέρα ώ,φόρουμ,καλημέρα χαρά!
Νομίζω βιάζεστε λιγάκι να κρίνετε τήν πολλά υποσχομένη Αιγαίου."Μηδένα πρό τού τέλους μακάριζε". Θα δοκιμαστεί και αυτή,θα κάνει τον δικό της κύκλο,θα διαγράψει τη δική της πορεία,θα γράψει τη δική της ιστορία,θα κριθεί και αυτή ακριβοδίκαια και τότε θα δούμε αν άξιζε να γίνει αυτό πού έγινε.Με ξενίζει λίγο αυτή η χαιρεκακία με τήν αρνητική Ολυμπιακή και τήν θετική Αιγαίου πού έχει όλα τα καλά.Ακόμα δεν είδαμε τίποτα.Θα περάσει τίς δικές της αναταράξεις,θα αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα,θα δώσει τίς δικές της λύσεις,κ.ο.κ.
Μακρινές πτήσεις αποδεδειγμένα δεν μπορεί να κάνει.Εθνική αεροπορική εταιρεία δεν είναι.Ή μήπως είναι; Εξ'ού και η συζητήσεις για τίς (πομπώδεις) Ελληνικές Αυτοκρατορικές αερογραμμές,τήν SkyGreece, τις Αερογραμμές τού Κατάρ,τήν αποδημητική Ντέλτα πού τήν έκανε για το χειμώνα...Το κενό που άφησε η Ολυμπιακή είναι φανερό και ας μη θέλετε να το παραδεχτείτε. Η Ολυμπιακή εκτός τών άλλων αναλώθηκε και σε δρομολόγια πού ποτέ δεν ήταν κερδοφόρα,πχ Αθήνα-Νέα Υόρκη,γι αυτό όμως ήταν Εθνική εταιρεία.Όλοι εσείς οι ρεαλιστές και ορθολογιστές μιλάτε για το κέρδος τήν εξυγίανση.Είναι η Αιγαίου κερδοφόρα; αυτό πρώτα θα ρωτήσω.Γιατί αν δεν είναι,πότε προβλέπει να γίνει; Όταν συγχωνευθεί με τήν Ολύμπικ αίρ; Αν δεν συγχωνευθεί; Και οι Κυπριακές τί θα γίνουν τώρα με τήν κρίση; Δέστε τις ζώνες σας,γιατί μπαίνουμε σε περιοχή με αναταράξεις...
 
Αγαπητά μέλη,

Είχα την τύχη να υπάρξω προμηθευτής αεροπορικών εισιτηρίων εσωτερικού για έναν tour operator στην Ανατολική Ασία. Η συνεργασία μου είχε ξεκινήσει επί της εποχής της "αείμνηστης". Είναι γεγονός πως η κρατική ΟΑ προσέφερε πολύ χαμηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό (Αιγαίου), παρ' όλα αυτά, ο πελάτης τις περισσότερες φορές προτιμούσε την Αιγαίου. Θα προσπαθήσω να σου περιγράψω τον τρόπο με τον οποίο έκλεινα τις ομαδικές μετακινήσεις:

α) Αιγαίου και ΝΟΑ
Αποστολή e-mail στο τμήμα γκρουπ. Η απάντηση ερχόταν το πολύ μέσα σε 24 ώρες, με κοινοποίηση στο τμήμα πωλήσεων. Εάν συμφωνούσα, υπέγραφα το σχετικό συμφωνητικό και το έστελνα με fax ή e-mail στο τμήμα γκρουπ. Το τμήμα γκρουπ μου άνοιγε την κράτηση και μου έστελνε οδηγίες έκδοσης, προκειμένου να καταχωρήσω τα σωστά στοιχεία μέσα στα e-tickets. Περνούσα μέσα στην κράτηση τα ονόματα και τα στοιχεία τιμολόγησης και προχωρούσα σε έκδοση εισιτηρίων, τρεις μέρες πριν την κράτηση. Αν αθετούσα τους όρους του συμβολαίου, λίγες μέρες μετά, ερχόταν το χρεωστικό, ηλεκτρονικά.

β) Ολυμπιακές Αερογραμμές
Αποστολή φαξ στο τμήμα πωλήσεων. Αναμονή απάντησης. Εάν περνούσαν μερικά 24ωρα χωρίς απάντηση, έπρεπε να πάρω τηλέφωνο. Εάν απαντούσαν στο τηλέφωνο, έπρεπε να τους περιγράψω τι ζητούσα. Κάποιες φορές, η απάντηση ήταν "αποκλείεται να το έχετε στείλει, δε λάβαμε τίποτα". Κάποιες άλλες φορές, η απάντηση ήταν ότι "η αρμόδια λείπει και πρέπει να περιμένετε". Κάποιες φορές, πήγα αυτοπροσώπως για να δώσω ο ίδιος το αίτημα (σπατάλη χρόνου και χρήματος, αλλά δε βαριέσαι, για τα γκρουπ της Σκιάθου, δεν έχεις επιλογές). Λίγες μέρες μετά, με καλούσαν να πάω να καταβάλω την εγγύηση (μην τυχόν και οι ασιάτες δεν πετάξουν). Αν δεν έβρισκα την ταμία στο ισόγειο, έπρεπε να περιμένω να ελευθερωθεί μία θέση από τα εκδοτήρια. Στη συνέχεια ανέβαινα με το παραστατικό στο τμήμα πωλήσεων για να μου πουν ένα "εντάξει, φύγετε τώρα".

Ακολουθούσε αποστολή λίστας ονομάτων με φαξ σε κάποιο τμήμα στο Ελληνικό. Όταν τα ονόματα πέρναγαν μέσα στην κράτηση, μου έστελναν πίσω τη λίστα ονομάτων. Έπρεπε να ελέγξω ένα-ένα τα ονόματα, διότι ακόμα και στην αντιγραφή ονομάτων Ιαπώνων, γίνονταν πάντα λάθη. Εάν έβρισκα λάθη, έστελνα πίσω τη λίστα με τις διορθώσεις κι εκείνοι έστελναν πίσω τη διορθωμένη λίστα. Ακολούθως, δημιουργούσα μία "παθητική κράτηση" στο σύστημά μου (αντίγραφο της πραγματικής) και έδινα εντολή έκδοσης. Αν όλα ήταν σωστά, η παθητική κράτηση "πατούσε" επάνω στην ενεργή και όλα καλά. Τους τελευταίους μήνες, για να είμαι δίκαιος, επετράπη να ανοίγω ο ίδιος την κράτηση και να καταχωρώ τα ονόματα. Προφανώς είχαν μάθει την εντολή.

Όταν οι Ιάπωνες πετούσαν, έπρεπε να πάω πάλι στη Συγγρού για την αντίστροφη διαδικασία. Το τμήμα πωλήσεων έπρεπε να πάει στην προϊσταμένη, για να βεβαιωθούν ότι οι Ιάπωνες όντως πέταξαν (πολύ δύσκολο να ανοίξεις την κράτηση και να το δεις, ε;). Ακολούθως, μου επέστρεφαν το παραστατικό, κατέβαινα στο ισόγειο, περίμενα την ταμία και έπαιρνα τα χρήματα της εγγύησης πίσω.

Όλα αυτά γίνονταν σε μία εποχή που α) η ΟΑ είχε ήδη αποκτήσει το σύστημα AXSRES για τη διαχείριση των κρατήσεων, που έχει και η σημερινή ΟΑ και της παρείχε πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών. β) η ΙΑΤΑ της παρείχε όλα τα εργαλεία παρακολούθησης και χρέωσης του γραφείου που αθετούσε το συμβόλαιο (κοινώς, την άλλη μέρα το χρεωστικό σημείωμα είχε φτάσει στο λογαριασμό μου) γ) Εν έτει 2008 το e-mail ήταν ευρέως διαδεδομένο και όλοι οι υπάλληλοι της ΟΑ είχαν ένα λογαριασμό, αλλά δεν το χρησιμοποιούσαν. Κοινώς είχαν όλα τα εργαλεία για να γίνουν αποδοτικότεροι και με λιγότερο κόπο, αλλά καμία διάθεση να το κάνουν.

Επίσης, χαρακτηριστική ήταν και η εικόνα στα γραφεία του τμήματος πωλήσεων: τα παράθυρα ήταν ανοικτά λόγω καπνίσματος, αλλά τα κλιματιστικά λειτουργούσαν ακόμα. Το φαξ βρισκόταν στο κέντρο της αίθουσας, αλλά για τα εισερχόμενα χρησιμοποιείτο χαρτί από προηγούμενα -junk και μη- εισερχόμενα. Πέρα από μερικούς πραγματικά φιλότιμους υπαλλήλους (εποχικούς ή stage), παρά το ότι τα τηλέφωνα χτυπούσαν διαρκώς, οι περισσότερες από τις 40άρες κυρίες ασχολούνταν με άλλα πράγματα. Κατά καιρούς είχα δει επιδείξεις για πώληση εικονισμάτων και κεριών, σεμινάριο πλεξίματος, επιδείξεις των αγορών από τις κοντινές μπουτίκ, αφήγηση για το "πόσο ωραία περνάγαμε τότε στη Μπανγκόκ και πώς περιμένω να στείλω πάλι τα πεθερικά στη Νέα Υόρκη, να ηρεμήσω για ένα μήνα". Χαρακτηριστικό ήταν επίσης και το ότι αν πήγαινες 9 το πρωί, για να τελειώσεις τη δουλειά σου νωρίτερα, ήταν πολύ πιθανό να περίμενες ως τις 11 γιατί "μάλλον θα της έτυχε κάτι στο δρόμο" της κυρίας που περίμενες "και εγώ δε μπορώ να σας εξυπηρετήσω, γιατί δεν ξέρω τι έχει κάνει και δεν έχω πρόσβαση στις κρατήσεις της" (έλα τώρα...) . Περιττό να πω ότι παρά το γεγονός ότι κάποιος "ξένος" είχε μπει στο γραφείο, εκείνες δεν τηρούσαν τα στοιχειώδη προσχήματα (π.χ. να σταματήσουν τις επιδείξεις εικονισμάτων και την περιγραφή -μεγαλοφώνως- του πώς γίνεται το σωστό στιφάδο και για το αν οι βελόνες πλεξίματος είναι καλύτερες από το βελονάκι).

Αν μου λείπει η ΟΑ; Όχι, να μου λείπει ΑΥΤΗ η ΟΑ. Αν θέλω να ξαναζήσω τέτοιες σκηνές, πάω και στην τοπική Δημόσια Υπηρεσία, αν και νομίζω ότι κι εκεί έχει πέσει σφίξιμο τώρα τελευταία.
 
Και εγώ θα μπορούσα να σού πω για τις ασυνέπειες,ηθελημένες ή μή,συνήθως το πρώτο,πρακτορείων και πρακτόρων πρός τούς επιβάτες τους πού ταξίδευαν με Ολυμπιακή γιατί θυμάμαι τέτοια περιστατικά και από το Ελληνικό και από τα Σπάτα,αλλά μπαίνουμε σε άλλα χωράφια.Αν θές όμως να μπούμε σε τέτοια συζήτηση, μπορώ.
 
Κάνε ό,τι νομίζεις. Η εικόνα που είχα για αυτήν την ΟΑ, όπου οι προσπάθειες των φιλότιμων και των εργατικών ανθρώπων θάβονταν από την αεργία των περισσοτέρων, δε νομίζω ότι μπορεί να αναθεωρηθεί. Το ότι δεν έκοψε τον κwλο αυτών των πρακτόρων, που έκαναν τα malpractices, δείχνει για άλλη μια φορά την αδιαφορία. Αν και εδώ που τα λέμε, τα malpractices ήταν γενικότερο φαινόμενο του δημοσίου τομέα.
 
Akunz πόσο δίκιο έχεις!!!

Η πλάκα ποιά είναι εγω σαν χειριστής γνωρίζοντας την κλίκα τους και τα καραγκιοζηλίκια τους του λέω ανοικτά πως ξέρουμε τι παίζει και ας αφήσουμε τις κλάψες να π'αμε μπροστά.

Εσύ του δίνεις την γέυση πως είναι εμπορικά να συνεργαζόσουν με τα τμήματα της εταιρείας....και αυτός επιμένει.

Αλλά Κύριε Γιώργο κατάλαβες οτι μέσα στην σαρακοστή δεν μασάμε ταραμά και εσύ μας λές τα δικά σου.

Είπαμε λίγο ντροπή!!!!
 
Κύριε Μάναρη,βλέπεις γιατί χάνεις πάντα;Τι σημασία έχει αν τα πρακτορεία ήταν ασυνεπή προς την ΟΑ;Δικαιολογεί την εταιρεία;Για αυτό σου λέω ότι έχεις ευθύνη όταν υπερασπίζεσαι τέτοιες συμπεριφορές και δε παραδέχεσαι την αλητεία τους.
Και επειδή λες ότι γνωρίζεις,γνωρίζω και εγώ και άλλοι:πολλοί από αυτούς τους πράκτορες που ανεφέρεις έκαναν "δωράκια" σε υπαλλήλους της ΟΑ.Για αυτό λοιπόν,αν θέλεις να συζητηθεί,πες το αλλά να είσαι έτοιμος για όλα.
 
Τώρα καταλαβαίνουμε πως ο συνδικαλισμός και τέτοιες νοοτροπίες εργαζομένων συνέβαλαν στην ταφόπλακα της ΟΑΛ.
Έχει ενδιαφέρον πάντος γιατί έτσι ξεμπροστίζονται όλοι οι ολυμπιακάριοι εργατοσυνδικαλιστικοπατέρες και επιτέλους ακόμη και ο πιο άσχετος μπορεί να καταλάβει ότι μια τέτοια εταιρία είναι παντελώς αδύνατο να έχει μέλλον μέσα στο πλαίσιο του ανταγωνισμού. Και γιαυτό όλοι αυτοί εκνευρίζονται με την ύπαρξη της ελεύθερης αγοράς και του ανταγωνισμού, γιατί τόσα χρόνια μονοπώλιο και δημόσιο έκαναν ότι ήθελαν και δεν έδιναν και λογαριασμό σε κανένα!
 
Αϊντε,μπράβο!
Άσε που οι καλοί υπάλληλοι είχαν από χρόνια γίνει εξαίρεση και δακτυλοδεικτούμενοι από τους υπόλοιπους γιατί έκαναν τη δουλειά τους και χάλαγαν τη πιάτσα.Κύριε ΜΑΝΑΡΗ,μας λες σε παρακαλώ τι συνέβαινε στις περιπτώσεις που κάποιος υπάλληλος δεν ήταν συνεπής;Δε μπορεί,τόσα γνωρίζεις,θα γνωρίζεις και αυτό.
 
Αντι να θαβομαστε με τον οποιαδηποτε εδω περα Ολυμπιακαριο η μη δεν παμε εξω απο την Βουλη να βαρεσουμε καμια καρπαζια σε αυτους τους αθλιους για το πως μας καταντησανε??? :wall: :rant:
 
Ήθελες να σε καταντήσουνε...
Τι ψήφιζες τόσα χρόνια φίλε μου;
Όταν σε διορίζανε τους φιλούσες το χέρι και τώρα που σταμάτησε(;) το πάρτι θέλεις να ρίξεις καρπαζιές.
 
Top