Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ενω εσυ δεν ηθελες???Ελεος πια....οσο για το τι ψηφιζα ελα να στο πω απο κοντα.... :D :wall:
Και ποιος με διορισε καλε μου ανθρωπε???Ειπα κατι εγω κατι για το που δουλευω η οχι????
Μου φενετε εχετε λιγο εως αρκετα ξεφυγει μερικοι απο εσας εδω μεσα....
Καλο να κρατηει το φορουμ για το σκοπο που φτιαχτηκε
Την αγαπη και το hobby για τα αεροπλανα :great:
 
Μετά από τόσα χρόνια που δεν υπάρχει Ολυμπιακή, είναι τραγικό κάποιος να αυτοπροσδιορίζεται σαν «Ολυμπιακάριος».
 
stergio":2ntn1h3o said:
1.Ναι η Αιγαίου πάτησε στο πτώμα της Ολυμπιακής.
2...αλλά και πάλι στο πουκάμισο μου φοράω πουλάδα κερδισμένη και δουλεμένη με ιδρώτα.
3.Όχι στα κακά πληρωμένα ιπτάμενα πληρώματα,εδώ είναι η μοναδική πληγή που βλέπω.
4.Δείξε λίγο σοφία παρακαλώ αν μη τι άλλο λόγω εμπειρίας και ηλικίας.:(
Αγαπητέ stergio,σταχυολογώ ορισμένα σου σχόλια γιατί είναι πολύ χαριτωμένα:
1.Αυτό είναι αλήθεια.Δεν έχει καταφέρει όμως και τίποτα άλλο...αξιόλογο.
2.Το πουκάμισό σου να το ιδρώνεις όπως το ίδρωνα και εγώ που έτρεχα πάνω κάτω και μέσα και έξω από το κτίριο.Έχεις δεί ορισμένους στο αεροδρόμιο πού φορούν κάτι μαύρα παπούτσια τύπου Reebok;Εγώ το άρχισα αυτό.Εσύ κύριε χειριστά,κάτσε στο ανυψωτικό μηχάνημα,φόρτωνε κοντέινερ στη DLH και άσε τούς άλλους να τρέχουν...
3.Γιατί αυτή η αλληλεγγύη πρός τα πληρώματα τής Αιγαίου;Σε αυτό σού έχει ήδη απαντήσει ο spy1:"Αν δεν σάς άρεσε γιατί δεχτήκατε να δουλέψετε;"Σωστός ο παίκτης!
4.Συμπαθώ τούς νέους και πάντα δείχνω κατανόηση.Είναι τόσο συμπαθείς μέσα στην απονήρευτη απειρία τους... :wink:
 
Γιώργος Μάναρης":2abihwad said:
1.Αυτό είναι αλήθεια.Δεν έχει καταφέρει όμως και τίποτα άλλο...αξιόλογο.

Όταν λες αξιόλογο τι έννοείς ? Το να έχει μαζέψει κομματόσκυλα που έπρεπε κάπου να μπουν ? Το να έχει καταφέρει μέσα σε 12 xρόνια λειτουργίας, να είναι "ατυπη" flag carrier της Ελλάδας ? Το ότι βραβεύεται κάθε χρόνο, έστω και σαν regional, ως η καλύτερη εταιρία ? Το ότι έχει συνέπεια στους χρόνους της ? Το ότι κατάφερε να μπει στην Star Alliance, έστω κι αν αυτ΄οδεν της επιτρέπει να ανοιχτεί σε "εξωτικούς" προορισμούς ?

Το αξιόλογο της ΟΑ, εκτός από το πτητικό της έργο, που κάθε σωστή εταιρία οφείλει να έχει, πιο ήταν ? Το να διορίζει σε θέση βοηθού μολυβοξύστη, τον ανηψιό του υποκομματάρχη της Κάτω Αχλαδιάς ?

Επιτέλους, αποδέξου την πραγματικότητα. Η ΟΑ έκλεισε γιατί έπρεπε να κλείσει, αλλά δυστυχώς δεν απέφερε τα ποθητά αποτελέσματα, γιατί όλοι οι βολεμένοι ξαναβολεύτηκαν αλλού.

Προς τους κ.κ. συντονιστάς: Πιστέυω ότι το παρόν νήμα, έκανε πια τον κύκλο του.
 
Γιατρέ,δεν υπάρχει κι άλλο θέμα να κάνουμε τήν πλάκα μας,εκτός κι αν νομίζεις ότι μιλάμε σοβαρά.Αν δεν σού αρέσει η συζήτηση δεν είσαι υποχρεωμένος να παίρνεις μέρος.Όχι όμως να απαιτείς με το κύρος ενός δόκτορα να το κλειδώσουν οι συντονιστές. Έχουμε και εμείς γνώμη και άποψη,άν μάς το επιτρέπεις. Καί ούτε είναι απαραίτητο να έχεις εσύ τήν τελευταία λέξη. Άλλωστε, "η σιωπή είναι μία από τίς βασικές αρετές τής συζήτησης"....
 
Την οποία αρετή δε βλέπω να κατέχεις, αγαπητέ.
 
alex96":1yhqfard said:
Άσε που οι καλοί υπάλληλοι είχαν από χρόνια γίνει εξαίρεση και δακτυλοδεικτούμενοι από τους υπόλοιπους γιατί έκαναν τη δουλειά τους και χάλαγαν τη πιάτσα.Κύριε ΜΑΝΑΡΗ,μας λες σε παρακαλώ τι συνέβαινε στις περιπτώσεις που κάποιος υπάλληλος δεν ήταν συνεπής;Δε μπορεί,τόσα γνωρίζεις,θα γνωρίζεις και αυτό.
Αν είχες δουλέψει σε αεροδρόμιο alex 96,θα ήξερες ότι στη δουλειά αυτή,και μιλάμε για αεροδρόμιο,πού είναι σκληρή δουλειά,κάνεις αυτό πού πρέπει να κάνεις,όπως πρέπει να το κάνεις,όταν πρέπει να το κάνεις.Έτσι απάντησα κάποτε σε μία καινούργια συνάδελφο πού με είχε ρωτήσει.Αλλιώς η δουλειά θα σε βάλει στη θέση σου,με άσχημο τρόπο,εννοείται.Να πονέσει για να το θυμάσαι για μία βδομάδα.Όχι,παίζουμε.Είναι μία δουλειά "εδώ και τώρα".Το αεροπλάνο πρέπει επιτακτικά να φύγει.Θα επιστρέψει για να κάνει κι άλλο δρομολόγιο και καμμιά φορά κι άλλο ένα.Η δουλειά σε κάνει ό,τι θέλει εκείνη.Δεν μπορεί κανένας σε τέτοια δουλειά να το παίξει αποστασιοποιημένος άν θέλει να φτουρήσει.Και αυτό ίσχυε για όλους...Ήταν όλοι συνεπείς.Όποιος κουραζόταν ή δεν τού άρεσε,εύρισκε κάτι καλύτερο και δεν ξαναρχόταν.Ήταν τέτοιος ο ανταγωνισμός καμμία φορά! Κανείς δεν ξέρει τι θα πεί μίσος αν δεν έχει δουλέψει σε αεροδρόμιο.
Μού κάνει εντύπωση όμως πού είσαστε λάτρεις τής αεροπορίας (ποιάς Αεροπορίας;) και ώρες-ώρες πετάτε κάτι κοτσάνες,μά κάτι κοτσάνες!
 
Πώς μπορείς να γνωρίζεις αν ο alex96 έχει δουλέψει σε αεροδρόμιο ή όχι; Τον ρώτησες; Ρώτησέ τον και ίσως εκπλαγείς! Από εκεί και πέρα, η δουλειά σου δεν ήταν η σημαντικότερη. Άλλοι ανέβαιναν στα αεροπλάνα και αναλάμβαναν την ευθύνη για την ασφαλή εκτέλεση της πτήσης, όχι εσύ. Από εκεί και έπειτα, κάποιες εταιρείες είναι επιτυχημένες διότι κάτι κάνουν καλά στον τομέα τους. Η Ολυμπιακή προφανώς κάτι δεν έκανε καλά και για αυτό είχε την κατάληξη που όλοι γνωρίζουμε. Αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, αυτό είναι δικό σου θέμα και όχι δικό μας.
 
Λοιπόν, ώρα να πέσουν οι τόνοι και να συνεχιστεί η συζήτηση ήρεμα. Χωρίς συναισθηματικές φορτίσεις και αερολογίες. Και προς Θεού δηλαδή....πως είναι δυνατόν σε κάθε συζήτηση να προκύπτει κόντρα μεταξύ ΟΑ και Α3 και οτι κάποιοι τα "αρπάζουν" απο τους μεν και κάποιοι απο τους δε...
Ας σοβαρευτούμε λίγο αν θέλουμε να συνεχίσουμε να συζητάμε....

Οπότε.....συνεχίζουμε ήρεμα και ΟΧΙ εκτός θέματος. Αυτά κύριοι και κυρίες. :rant:
 
Σήμερα βγήκε το ΦΕΚ που απομακρύνουν τους μηχανικούς και πιλότους της ΟΑ από την ΥΠΑ.
Προτού χαρούν μερικοί, ας σκεφτούν τις επιπτώσεις που έχει η απόλυση αυτή στην αγορά εργασίας στα δύο αυτά επαγγέλματα στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Για τους πιλότους δε γνωρίζω διαδικασίες, αλλά στους μηχανικούς αρκεί ένα recurrent και γύρω στους 6 μήνες εργασία σε οργανισμό συντήρησης για να επανενεργοποιηθούν τα πτυχία τους και πιστέψτε οι περισσότεροι από τους συναδέλφους έχουν αρκετή εμπειρία και τύπους.
Εδώ η είδηση:
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=536287
και εδώ το ΦΕΚ:
http://www.tovima.gr/files/1/2013/10/23/aeroskaf.pdf
 
Top