Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιώργος Μάναρης":d1wndgrf said:
ού θυμίζεις κάτι επιβάτες πού ήθελαν να απολογούμαστε για όλα.Είχε καιρό στα Ιωάννινα;Φταίγαμε εμείς.Τι κόσμο διακινούσαμε Θεέ μου!
Τόσα χρόνια "στην πρώτη γραμμή" δεν έμαθες ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;;;
Μάλλον στην ΟΑ δεν ίσχυε αυτό.
Ίσχυε το <<Να περάσει η ώρα να πάμε σπίτια μας κι μήνας έχει 9>>.
Θυμήσου ότι οι πελάτες που εχει μια εταιρία είναι ανάλογοι του προσωπικού της και των υπηρεσιών που παρέχει.
 
Αυτό το είχα παρατηρήσει και εγώ,έχεις απόλυτο δίκιο,το σωστό να λέγεται.Όλοι οι ανασφαλείς πού πρόσεχαν για τήν ασφάλειά τους ταξίδευαν με τήν Ολυμπιακή,ενώ όλοι οι περιπετειώδεις έκαναν τούς πιό παράξενους συνδυασμούς όταν έκλειναν τα εισιτήριά τους.Κι όταν καμμιά φορά τήν πατούσαν,δεν ήξεραν ποιόν να κατηγορήσουν.Τι χαρακτήρες,Θεέ μου!
 
Άλλο λέω άλλα καταλαβαίνεις....
Δεν πρόκειται να συννενοηθούμε ποτέ . Κάκώς μπήκα στη συζήτηση.
Κι ο μήνας έχει 9.
 
Επειδή η καραμέλα περί "ασφάλειας" και "ακρίβειας" της ΟΑ έχασε πλέον τη γεύση και το χρώμα της, επιτρέψατέ μου αγαπητέ να σας είπω τα εξής : Η ιστορία έχει αποδείξει ότι όλες σχεδόν οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ατυχήματα, δυστυχήματα και καθυστερήσεις. Δυστυχώς, η ΟΑ δεν αποτέλεσε εξαίρεση στον κανόνα.

Όταν επί 50 χρόνια ο Έλληνας έβλεπε κι άκουγε την Ολυμπιακή, στο σινεμά, στις διαφημήσεις, στα τουριστικά γραφεία, στα ξενοδοχεία κλπ κλπ, φυσικό ήταν να ξέρει μόνο την Ολυμπιακή. Όταν στην Ελλάδα, δημιουργήθηκαν κι άλλες αεροπορικές εταιρείες και η πίτα μοιράστηκε, οι ψαγμένοι ταξιδιώτες δοκίμασαν το νέο προϊόν και φυσικά το βρήκαν ισάξιο, να μην πω καλύτερο του κατεστημένου. Μπορεί ο αιώνιος εγχώριος ανταγωνιστής να μην ένωνε τους απανταχού Έλληνες, αλλά πρόσφερε ασφαλείς πτήσεις, καλό service και πάνω απ' όλα ΑΚΡΙΒΕΙΑ, κάτι που η ΟΑ στα τελευταία της ποτέ δεν είχε. Κάποια στιγμή αναβάθμισε το στόλο, άρα προσέφερε περισσότερη άνεση/πολυτέλεια και ασφάλεια,σε σχέση με τα σαραβαλάκια της ΟΑ και τα HOLAδικα, οπότε λογικό ήταν να τραβήξει κι άλλο κόσμο.

Έκανε και μια σωστότατη κίνηση, την ένταξη σε μια συμμαχία, που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν το επιδίωξε η ΟΑ και φυσικά έδωσε το τελειωτικό χτύπημα. Η ΟΑ, όσο κι αν σου φαίνεται λυπηρό κ. Μαναρη, ΑΦΕΘΗΚΕ να πεθάνει. Αφέθηκε και από τους πολιτικούς και από τους εργαζόμενους και το κυριότερο αλλά και λυπηρότερο ΚΑΙ από τους απλούς επιβάτες της... Τον επιχειρηματία που ήθελε να είναι στη Νέα Υόρκη στην ώρα του, δεν τον ένοιαζε αν θα έτρωγε ντολμαδάκια με ασημένια μαχαιροπίρουνα αλλά να φτάσει στην ώρα του, οπότε διάλεγε Lufthansa, British, Swiss κλπ κλπ.

Τα περί βολεμένων, λαμόγιων κλπ κλπ, είναι χαρακτηριστικά της Ελληνικής Μπανανίας από ιδρύσεως Ελληνικού κράτους, οπότε μια κρατικοδίαιτη επιχείρηση όπως η ΟΑ, δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

Πιστευω, πως το να μιλάμε για την ΟΑ 3,5 χρόνια μετά την κηδεία, δεν έχει πια νόημα.
 
flying Doc":3hmz1lao said:
Επειδή η καραμέλα περί "ασφάλειας" και "ακρίβειας" της ΟΑ έχασε πλέον τη γεύση και το χρώμα της.....άρα προσέφερε περισσότερη άνεση/πολυτέλεια και ασφάλεια,σε σχέση με τα σαραβαλάκια της ΟΑ και τα HOLAδικα, οπότε λογικό ήταν να τραβήξει κι άλλο κόσμο.
Τον επιχειρηματία που ήθελε να είναι στη Νέα Υόρκη στην ώρα του, δεν τον ένοιαζε αν θα έτρωγε ντολμαδάκια με ασημένια μαχαιροπίρουνα αλλά να φτάσει στην ώρα του, οπότε διάλεγε Lufthansa, British, Swiss κλπ
Όταν έγινε το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα το 1998,που έκανε τη Swissair να κλείσει,με το MD-11 πού έπεσε από ψηλά σαν πουλί στη θάλασσα,έξω από τη Νέα Υόρκη ή τη Βοστώνη (μέσα υπήρχαν και τέσσερις Έλληνες) ο κόσμος έλεγε με νόημα στο λεωφορείο: "Δεν τούς άρεσε η Ολυμπιακή".Ο κόσμος δεν χάνει το δίκιο του...δεν μού αρέσει ο τρόπος πού το αναφέρω αλλά ελπίζω να έδωσα μία απάντηση.
 
Γιώργος Μάναρης":2iec6bny said:
Όταν έγινε το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα που έκανε τη Swissair να κλείσει το 1998,με το MD-11 πού έπεσε από ψηλά σαν πουλί στη θάλασσα,έξω από τη Νέα Υόρκη ή τη Βοστώνη

Επειδή τυγχάνετε ολίγον ανιστόρητος, το δυστύχημα έγινε ανοιχτά του Halifax, στον Καναδά, οι Έλληνες επιβάτες ήταν 2 (1 + 1 Ελληνοαμερικάνος) και η Swissair έκλεισε το 2002.

Αφήνω ασχολίαστο το ότι η Swissair έκλεισε λόγω του δυστυχήματος. Μόνο γέλωτας μπορεί να προκαλέσει.....
 
Και ολα αυτα γιατρε ηταν τυχαια? με το κρατος να μενει αμετοχο? Η μηπως να κανει οτι μπορει για να την ξεκανει για να την παρει ο ανταγωνισμος που λες και συ μισοτιμης. Και η κουτση Μαρια ξερει οτι ο Θοδωρας την ειχε βαλει στο ματι εδω και δεκαετιες και μεθοδευμενα με τις ευλογιες των απο πανω τα καταφερε. Ολα αυτα περι ανταγωνισμου και αναβαθμισμενου προιοντως τα ακουω βερεσε αφου δεν εγιναν τυχαια και σιγουρα επι ισοις οροις εχωντας μια πολιτεια που μεχρι τελους σαμποταρε και ετρωγε απο το πτωμα της ΟΑ.Στο οτι δεν εχει νοημα αυτη η κουβεντα μετα απο τοσο καιρο συμφωνουμε απολυτα αλλα οταν βλεπω τετοια θερμη υποστηρηξη για την Αγια Αιγαιου που ηρθε να μας σωσει, που η σαπιλα της οσον αφορα τα εκ των εσω ειναι γνωστη δεν μπορω να κρατηθω.

Φιλικα
 
Όσο "τα των εσω" της Aegean δεν επηρρεάζουν εμένα που πληρώνω για να πετάω, ας τους έχει να δουλεύουν με το μαστίγιο. Επιχειρηματίας, είναι, δεν την έφτιαξε για να περάσει την ώρα του...
 
Διαβάζω το Θρέντ αυτό και λέω μέσα μου ...τώρα θα σκάσει σε λίγο θα σκάσει..τσούπ..να σου η Αιγαίου!!!

Σαφώς αφού ζούμε σε ελέυθερη οικονομία και κοινωνία εκτός αν προτιμά κάποιος την μοναρχική καθετοποίηση..υπάρχει ο ανταγωνισμός και τα υποκατάστατα.
Ναι η Αιγαίου πάτησε στο πτώμα της Ολυμπιακής ειδικά την περίοδο πανικού ακυρώσεις απεργίες συνδικάτα κλπ καφέ τσιγάρο τυρόπιτα..πληρώνει ο λαός και ο μήνας έχει εννιά..
Πώς κέρδισε με συνέπεια χαμόγελο καθαρά αεροπλάνα και όχι σαράβαλα HOLA ή τα Ατάρια τα καημένα πούλησε φρεσκάδα και χαμόγελο συνέπεια.

Ναι είναι μια ιδιωτική εταιρεία με σκοπό το κέρδος. Σαφώς και δεν χρυσώνει κανέναν.
Ναι στην ανάπτυξη και στον ανταγωνισμό μακάρι για νέους ακόμα operators πραγματικά μακάρι.
Ναι στο να γίνει ακόμα πιο προσιτή η αερομεταφορά στην Ελλάδα και να γίνει μια χώρα του 2013 και όχι του 40 καλύτερη σε όλους τους τομείς.
Οχι στα κακά πληρωμένα ιπτάμενα πληρώματα εδω είναι η μοναδική πληγή που προσωπικά βλέπω.

Οχι στους εργατοπατέρες της πΟΑ και στον κάθε εργατοπατέρα.

Σας πληρώσαμε πολλά όλα αυτά τα χρόνια και όσο για τα πιο πάνω πόστ κύριε Γιώργο με όλο τον σεβασμό και την ειλικρίνεια μου έχετε δίκιο γιατί να μιλάω όταν η αυτού μεγαλειώτης πολλών Ολυμπιακάριων κοιταζε τα πληρώματα της Αιγαίου απαξιωτικά σαν τους φτωχούς συγγενείς με ύφος και τουπέ..Ναι κύριε εσείς που βιαστήκατε να πείτε για την δική μου βολή μάλλον μπήκες στην Ολυμπιακή με κανα 2 τενεκέδες λάδι...αλλά και πάλι στο πουκάμισο μου φοράω πουλάδα κερδισμένη και δουλεμένη με ιδρώτα όχι όπως τέκνα Ολυμπιακάριων με τα Ηobbs να γράφουν ρελαντί στο έδαφος σε αερολέσχες της Florida για να πάρουμε Φαστ Φουντ FAA CPL...και με απολυτήριο λυκείου 11 καρφί στο 737...βγάλαμε και ένα ΑΕΙ...Off the record.
Έκλεισε τέλος! Έπεσε η αυλαία και το θέατρο σχόλασε για πές μας αδικημένε τι έχεις να πείς για το 30% ανέργων με 5 γλώσσες Πτυχίο ΑΕΙ και μεταπτυχιακό που παίρνει 700-και 800 ευρώ και σκίζει την αξιοπρέπεια του κάθε μέρα?
Δείξτε λίγο σοφία παρακαλώ αν μη τι άλλο λόγο εμπειρίας και ηλικίας.

Καλό σας ξημέρωμα. :( :( :(
 
Top