Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν μπείτε στο http://www.google.com και πληκτρολογήσετε αυτό πού γράφει,βγάζει πληροφορίες και βίντεο. Δεν έχει κανένα ενδιαφέρον όμως.Και ground proximity warning system είχε πού δεν το έλαβαν υπόψη τους, και cockpit voice recorder είχε(που δεν τα είχαν τα SD-330 πού φόρτωσαν στην Ολυμπιακή),και όμως δεν απέφυγαν το δυστύχημα.Τι να συμπεράνει κανείς; Είτε έτσι είτε αλλιώς,άμα είναι να γίνει κάτι θα γίνει.Αυτό;
Πανομοιότυπες συνθήκες,σύγχρονο τζετ (και όχι το λεγόμενο flying shoebox) και όμως τα κατάφεραν...
Μία διαφορά:αν στην περίπτωση τής Ολυμπιακής ήταν πτήση γνωριμίας,θα προχωρούσαν στην αγορά;
 
Γιώργος Μάναρης":3mkhj2d8 said:
Τι να συμπεράνει κανείς; Είτε έτσι είτε αλλιώς,άμα είναι να γίνει κάτι θα γίνει.Αυτό;

Τέτοια επιχειρήματα, μόνο σε επίπεδο καφενείου και σε προβλέψεις χαρτορίχτρας ταιριάζουν. Και, επίσης, σε άτομα/οργανώσεις/κοινωνίες που έχουν εθιστεί στα εξής: ραχάτ, χατίρ, ρουσφέτ, κισμέτ, μπαξίς. Και δεν μπορούν να εξηγήσουν τίποτε στον κόσμο, αν δεν συμπεριλάβουν στα επιχειρήματά τους τα ανωτέρω.

Το 'τι να συμπεράνει κανείς' ξεκινά, σε έναν εξαιρετικά επαγγελματικό χώρο όπως είναι η αεροπορία, και ειδικά σε ένα ατύχημα που, όπως η έρευνα έδειξε ήταν CFIT, με αναζήτηση του τι πήγε λάθος σε: Οργάνωση, Εκπαίδευση, Πειθαρχία, Απόλυτη τήρηση κανονισμών. Ελπίζω να μην αναρωτηθεί κανείς τι σημαίνουν όλα αυτά. Γιατί θα είναι σε λάθος forum.

Γιώργος Μάναρης":3mkhj2d8 said:
Μία διαφορά:αν στην περίπτωση τής Ολυμπιακής ήταν πτήση γνωριμίας,θα προχωρούσαν στην αγορά;

ibid.
 
Το "άμα είναι να γίνει,θα γίνει" αφορά μόνο τις εταιρείες που "θέλουμε".Όταν πρόκειται για άλλες,αυτές κάνουν "τραγικά λάθη και παραλείψεις".-
 
george_a":1ahtrymy said:
Τέτοια επιχειρήματα, μόνο σε επίπεδο καφενείου και σε προβλέψεις χαρτορίχτρας ταιριάζουν. Και, επίσης, σε άτομα/οργανώσεις/κοινωνίες που έχουν εθιστεί στα εξής: ραχάτ, χατίρ, ρουσφέτ, κισμέτ, μπαξίς. Και δεν μπορούν να εξηγήσουν τίποτε στον κόσμο, αν δεν συμπεριλάβουν στα επιχειρήματά τους τα ανωτέρω.
..........................
ibid.
Για όλους εμάς πού έχουμε δουλέψει στο αεροδρόμιο και μάλιστα στη λεγόμενη "πρώτη γραμμή", δεν χρειάζεται να προσθέσω ότι μάς αδικείς διότι η δουλειά μας είναι τα απρόοπτα και το τρέξιμο.Τώρα,έξω από το χορό πολλά τραγούδια ακούγονται. Ορισμένοι βλέπουν το αεροδρόμιο με τα μάτια τού τουρίστα και φαντάζονται διάφορα,διότι αλλιώς δεν θα τα έγραφαν αυτά.Μπορεί να τούς έχουν επηρεάσει τα ταξίδια με τη "Χανούμ Μπουρέκ"...Ραχάτι το αποκλείω κατηγορηματικά.Ο/η υπάλληλος έπρεπε να δίνει ρέστα αλλιώς έλεγαν "δεν τραβάει".Χατίρι λίγο δύσκολο.Το ρουσφέτι πάλι είναι ξεπερασμένο για αεροδρόμιο,δεν το συζητώ. Ισχύει σίγουρα το "μπελά",παίζει το "γρουσούζ",βεβαίως και το "χαλβέτ". Αυτο το τελευταίο όμως, εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες...
Και βέβαια,η απουσία τής Ολυμπιακής είναι σκέτο "λοκούμ" για μερικές,βλέπε DAL,DLH et cetera...

Ib,ibid,ibidem!
 
Το έχουμε κουράσει το θέμα για μια εταιρία που τελικά έκλεισε.
Μπορούμε να κάνουμε κουβέντα για ώρες.
Υπήρχαν καλά και άσχημα στην εταιρία αυτή, αλλά κυριαρχούσαν τα δεύτερα.
Να σας πω πως σε αεροσκάφος που ήταν σε βαριά συντήρηση, παραγγέλνανε ανταλλακτικά AOG με πολλαπλάσιο κόστος;
Τι είχαμε παραπάνω ως εργαζόμενοι στην ΟΑ από αυτούς των άλλων εταιριών και παίρναμε δωρεάν e-pass, δωρεάν φαγητό στα βραδινά, επίδομα αεροδρομίου {μετακίνησης}.
Γιατί ένας άλλος εργαζόμενος, πχ στην Α3, έπρεπε να ξοδεύει γύρω στα 80 ευρώ e-pass & 150 σε βενζίνες, με τις τότε τιμές, από τον μικρότερο μισθό του;
Υπήρχαν και πολλά άλλα παραδείγματα.

Υπήρχαν μερικά άτομα που ήταν πραγματικά αστέρια και μερικά που πραγματικά καταλάβαινες με ποιο τρόπο μπήκαν...
Μισθοί; Πολύ μεγαλύτεροι από το έργο που παρήγαγαν.

Δυνατότητες να αναπτυχθεί το τμήμα συντήρησης; Απεριόριστες αν υπήρχε θέληση από τους εργαζόμενους ανα τα χρόνια και από τη διοίκηση.
Το τμήμα συντήρησης είχε κάνει προσλήψεις το '84, '91, '97 {μικρός αριθμός} '99 και τέλος το 2008 σε διάφορες ειδικότητες. Οι δύο τελευταίες υπό ΑΣΕΠ.
Καθαρά μηχανικοί με πτυχία Β1/Β2 ή παλιότερα ICAO type II ήταν λίγοι.
Ρώτησα λοιπόν έναν καλό και σωστό παλιό: Αν αναλογιστούμε πως κάθε χρόνο από το 84 έπαιρναν σύνταξη τουλάχιστον 10-15 έμπειροι μηχανικοί, γιατί κάνετε τόσες λίγες προσλήψεις νέων μηχανικών;
Η απάντηση: Αν κάναμε σωστές προσλήψεις {αριθμητικά - ποιοτικά}, πώς θα δικαιολογούσαμε τις υπερωρίες;
Να πούμε πώς χάθηκε η συμφωνία για συντήρηση των 747 της TWA;

Γιατί στην ΟΑ, ΟΤΕ κτλ όταν έκλεισαν οι νέοι εργαζόμενοι πήραν μετάταξη και παλιότεροι, ακόμα και άτομα 40 ετών σύνταξη ενώ όταν κλείνουν άλλες εταιρίες όλοι πάνε ΟΑΕΔ;

Φυσικά και υπήρχαν άτομα εργατικά, αλλά η πλειοψηφία ήταν αυτό που χαρακτηρίζουμε Δημόσιος υπάλληλος.
Η μεγάλη μου ερώτηση: Γιατί τα συνδικάτα είναι χωρισμένα κομματικά; Αν δηλαδή κυβερνάει η ΝΔ, ο συνδικαλιστής της δε θα μας "προστάτευε" σε μια άδικη κατάσταση;
Κανείς δε μου έδωσε απάντηση.

Η εταιρία έκλεισε και τέλος. Ας το πάρουμε απόφαση και να αναλογιστούμε πως βρεθήκαμε σε καλύτερη μοίρα από άλλους.
Ένα κομμάτι ψωμί υπάρχει για όλους όσους έφυγαν ή μετατάχθηκαν. Αναλογιστείτε τον υπόλοιπο κόσμο.
Απλά δεν έγιναν τα νοσοκομεία και τα σχολεία που υποσχέθηκαν στον Ελληνικό λαό με τα χρήματα που εξοικονόμησαν.
 
Υποκλίνομαι στον αγαπητό συμφορουμίτη. Επιτέλους, ένας πρώην Ολυμπιακάριος που δεν πλέκει εγκώμια για την ΟΑ, που τα λέει όπως είχαν, όπως τα συζητούσε όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Που δεν ξυπνάει τα φαντάσματα του παρελθόντος, που δε ζει μέσα στα όνειρα περί της Ολυμπιακής των 5 ηπείρων....

Η ΟΑ ήταν μια προβληματική δημίσια επιχείρηση που έτρεφε ένα σωρό λαμόγια και που έπρεπε να κλείσει. Όπως πρέπει να κλείσουν ή να μικρύνουν πολλοί δημόσιοι οργανισμοί και ΔΕΚΟ που αποτελούν τον πίθο των Δαναϊδων στην κατεστραμμένη Ελλάδα του σήμερα. Απλά, τα λαμόγια που τρύπωσαν εκεί μέσα, είναι πολλά περισσότερα και κομματικά ισχυρότερα από τους πρώην Ολυμπιακάριους...

Κλείνοντας, θα σας αφηγηθω μια προσωπική εμπειρία. Γείτονας, χειριστής μηχανημάτων πίστας (δεν ξέρω τη σωστή ορολογία) επί ΟΑ, όταν έκλεισε το 2009, απολύθηκε κι έλαβε αποζημείωση 70.000€. Σε μια εβδομάδα αγόρασε SUV 50.000 και έλεγε, δεν τρέχει τίποτα ξ'έρω τι κάνω. Όντας απολυμένος, πήρε μετάταξη στην ΥΠΑ στο αεροδρόμιο, αλλά επειδή ΔΕΝ είχε γραφείο κι αντικείμενο τον ξαναγύρισαν στην πίστα. Δηλαδή ΚΑΙ απόλυση ΚΑΙ αποζημείωση ΚΑΙ μετάταξη ΚΑΙ δουλειά.

Αυτή ήταν, είναι και θα είναι η Ολυμπιακή σας ....
 
flying Doc":3pymc4ir said:
που δε ζει μέσα στα όνειρα περί της Ολυμπιακής των 5 ηπείρων...

Αυτή ήταν, είναι και θα είναι η Ολυμπιακή σας ....
Κανονικά θα έπρεπε να πείς "αυτό ήταν,είναι και θα είναι το κράτος".Το κράτος τήν κακοδιαχειρίστηκε.Ήταν ή δεν ήταν "ο μέτοχος"; Τις αποφάσεις τις έπαιρναν ή δεν τις έπαιρναν οι εκάστοτε υπουργοί μεταφορών; Ας μη τήν έκλειναν.Τήν απαξίωσαν συστηματικά για να μπορούν κάποιοι να μιλούν με ανακούφιση.Ας δούμε τι θα καταφέρουν τώρα οι επίγονοι τής Ολυμπιακής πού όπως ακούω επιστράτευσαν τις Κυπριακές Αερογραμμές σαν ανταγωνιστή μόνο και μόνο για να εγκριθεί πιό εύκολα η συγχώνευσή τους.Αυτό πού μού έκανε πάντως εντύπωση είναι πώς έχουν ήδη γίνει,λέει,20.000 κρατήσεις για τις πτήσεις τής Cyprus στο εσωτερικό τής Ελλάδας. Δεν τούς άρεσε η Ολυμπιακή,ούτε η Αιγαίου δεν τούς αρέσει τώρα; Άλλαξαν ερωμένη...
"Αυτή ήταν,είναι και θα είναι η Ολυμπιακή σας." Μού άρεσε αυτό.Μού θυμίζει το ρητό τού Μεσαίωνα:"Το τέλος μου είναι η αρχή μου,η αρχή μου είναι το τέλος μου"...Ποτέ σου δεν τήν ένοιωσες δική σου!
 
Ε,και;Υποχρεωμένος είναι να τη "νοιώσει δική του";
Τώρα,αν έφταιγε το κράτος που οι υπάλληλοι είχαν αισχρές συμπεριφορές ή που συνεργαζόταν αρμονικά και αποτελεσματικότατα σε διάφορες λαμογιές την ίδια ώρα που κραύγαζαν για το κοινωνικό έργο και διάφορα άλλα,τι να πω;
Αν είναι μέρα-μεσημέρι και εσύ θέλεις να πείσεις το σύμπαν ότι είναι μεσάνυχτα,κάνε το.
Οι εργαζόμενοι έχουν ευθύνη για τις δικές τους πράξεις και αν πραγματικά ήθελαν,τα πράγματα θα είχαν διαφορετική τροπή.
Ανάμεσά τους είσαι και εσύ,κεΜΑΝΑΡΗ.Γιατί,πρώτα από όλους μερικοί εργαζόμενοι έπρεπε να την αισθανθούν δική τους και να μη σκυλεύουν πάνω της.-
(Αν μου ζητήσεις παραδείγματα επιζήμιων για την εταιρεία συμπεριφορών των εργαζομένων,θα σου παραθέσω ΠΟΛΛΑ)
 
alex96":1fs9u4pi said:
Ε,και;Υποχρεωμένος είναι να τη "νοιώσει δική του";
Οι εργαζόμενοι έχουν ευθύνη για τις δικές τους πράξεις και αν πραγματικά ήθελαν,τα πράγματα θα είχαν διαφορετική τροπή.
Ανάμεσά τους είσαι και εσύ,κεΜΑΝΑΡΗ.
(Αν μου ζητήσεις παραδείγματα επιζήμιων για την εταιρεία συμπεριφορών των εργαζομένων,θα σου παραθέσω ΠΟΛΛΑ)
Είναι δυστυχώς αλήθεια ότι "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει".Τι θα είχε καταφέρει πχ.η Αιγαίου αν κάποιοι δεν είχαν δώσει τέτοιες αφορμές;Ποιός θα τήν είχε πάρει στα σοβαρά;Και τόσες μικρές πολλά υποσχόμενες αεροπορικές,μερικές από τις οποίες δεν κατάφεραν κάν να απογειωθούν;Τόσους μήνες παρακολουθώ τέτοιες συζητήσεις πού μού θυμίζουν αυτό πού παθαίνουν οι κάμπιες όταν χάσουν τον αρχηγό τους: Χάνουν τον δρόμο τους δεξιά και αριστερά.Καμμία δεν τα καταφέρνει να γίνει Η αρχηγός.Τόσον καιρό οι συμφορουμίτες ψάχνονται ακούραστα τι έκανε η μία και τι ενδεχομένως ΘΑ κάνει η άλλη.Τήν Ολυμπιακή τήν έφαγε ο κακός συνδικαλισμός,διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Όχι όμως οι απλοί εργαζόμενοι όπως πχ. ο Μάναρης πού ήταν εποχικός από το 1995 και ακόμα τραβιέται.Διότι πρός το τέλος,η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων ήταν συμβασιούχοι,οι οποίοι από το 1994,1993 και παλιότερα ήταν σε ένα καθεστώς μόνιμης κινητικότητας.Αυτά για να εξηγούμεθα.Το "ανάμεσα σε αυτούς είσαι και εσύ κε Μάναρη" σού το επιστρέφω ως "Απαράδεκτο".
Και επειδή αναφέρεσαι σε "λαμόγια" θέλω να σού επισημάνω ότι πολλοί επιβάτες εμπίπτουν σε αυτή τήν κατηγορία αλλά έπρεπε να τούς εξυπηρετούμε.Αλλά όταν ο Έλληνας θέλει να βρίσει,βρίζει και στην Αλιτάλια. Θυμάμαι ενδιαφέρον,σπαρταριστό περιστατικό πού όμως δεν αφορά στο παρόν νήμα....

ΥΓ.Το σχόλιό σου "Ε,και,Υποχρεωμένος ήταν να τη νοιώσει δική του",λέει πολλά, alex 96.Πιό πολλά απ' όσα δείχνει. "It speaks volumes"! Σε χαιρετώ....
 
Γενικά συμφωνώ με τη διατύπωσή σου με δύο επισημάνσεις:
α) Το αν ο εργαζόμενος ήταν "εποχιακός","αορίστου χρόνου" 'η "μόνιμος" δεν έχει καμία απολύτως σημασία ως προς το τελικό αποτέλεσμα της εργασίας,τουλάχιστον όπως το αντιλαμβανόταν οι τρίτοι (επιβάτες,κοινό,κοινή γνώμη).Φυσικά οι "εποχιακοί" είστε οι μεγάλοι αδικημένοι αλλά αυτό αφορά ενδοεταιρικά θέματα και εργασιακές σχέσεις.
β) Υπάρχει άλλη μια μεγάλη διάκριση:Εργαζόμενοι στις Υπηρεσίες Εδάφους και Ιπτάμενοι.Υπήρξαν διαφορές στις αντιλήψεις,στους χειρισμούς των θεμάτων διάσπαση στις διεκδικήσεις,βιλαέτια και φέουδα κ.α.Αυτό είναι ένα επίσης ενδιαφέρον θέμα για να ασχοληθούμε σε μια από τις εκπομπές μας.
 
Top