Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το πιό ενδιαφέρον πού λέει σε αυτή τήν τηλεγραφική παρουσίαση είναι στην τέταρτη γραμμή για τη συνεργασία Ολυμπιακής και Β.Ε.Α. στη γραμμή Αθηνών-Λονδίνου με τους κομήτες: soon after,(Olympic) began codesharing with British European Airways....Τήν εποχή εκείνη μπορούσε κομήτης τής Β.Ε.Α.με πληρώματα τής Αγγλικής εταιρείας να κάνει δρομολόγιο τής Ολυμπιακής και το αντίθετο.Αυτό θα πει codeshare,και μιλάμε γιά τη δεκαετία τού '60.Οι πρώτες διδάξασες.Άλλωστε η Ολυμπιακή ήταν Κριός σαν τήν Pan Am.Είχε τίς πρωτοπορίες της....
 
PILOT-737":2go6kkf4 said:
Υπήρξε άραγε καμία φορά που το προσωπικό να έκανε κάποια κίνηση / διαμαρτυρία όταν ακούστηκαν κρούσματα διαφθοράς και μίζας στην αγορά αεροσκαφών κλπ ; Οι εργαζόμενοι που λένε ότι νοιάζονται για την εταιρία τους δε θα πρέπε να τη διαφυλάξουν απο τέτοια φαινόμενα ; Η ολοι τα βλέπανε αλλα δεν ξέρανε / δεν γνωρίζανε ;

Ο stergio λίγο πιο πάνω πρέπει να δίνει την καλύτερη απάντηση - εξήγηση: "Βύσματιες άπειροι σωματεία άπειρα και μια δεξαμένη λεφτά να πληρώνει ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ."

Είναι δυνατό να περιμένεις από τέτοιους να ...καταγγείλουν κρούσματα διαφθοράς και μίζας?
 
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος απο εσάς ήταν υπάλληλος της πΟΑ και εβλεπε να μπαινοβγαίνει καθημερινά στα γραφεία της εταιρείας ο αντιπρόσωπος της ισπανικής ΗΟΛΑ ( ναι, είχε και έλληνα αντιπρόσωπο) και όλως τυχαίως το Δ.Σ να κάνει με αυτήν, συμβάσεις μίσθωσης α/φ της τελευταίας στιγμής, wetlease, με πολλαπλάσιο κόστος απο όσο θα έπρεπε κανονικά, αφού τα καλοκαιρινά δρομολόγια ήταν γνωστά και μπορούσε να έχει οργανωθεί με πολύ πιό οικονομικό τρόπο, τί θα κανατε, που λέτε οτι δεν μιλούσε το προσωπικό !! μήπως θα βγαίνατε και θα κάνατε καταγγελίες ? ωραία και αγαθά σκεπτόσαστε ... όταν όμως πρόκειται για μιζες εκατομυρίων τότε δεν προλαβαίνεις να πείς κίχ... σε φαγανε λάχανο, ιδίως οταν η δικαιοσύνη δεν είναι και τόσο τυφλή, που όπως ξέρουμε συμβαίνει στη χώρα μας. !!! Πάντως εγώ , θυμαμαι να έχουν βγεί διάφορα στις εφημερίδες και αυτά δεν γράφτηκαν επειδή υπήρχαν κάποια λαγωνικά δημοσιογράφοι που άψαχναν .. μάλλον κάποιοι απο μέσα τους τα έλεγαν.. αποτέλεσμα όμως κανένα. γιατί για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να πάρει σειρά η δικαιοσύνη, ο εισαγγελέας και να κάνει έρευνα. Αλλά τέτοιες ενέργειες στην Ελλάδα γίνονται μόνο κατόπι τηλεφωνημάτων απο κυβενητικά στελέχη, άρα θάφτηκαν ολα αυτά και κατέληξε εκεί που ξέρουμε όλοι μας. !"Η Ελλάδα ψηλά" !
 
Πριν από 2-3 χρόνια και αφότου είχαν κλείσει τήν Ολυμπιακή για να...σωθεί η Ελληνική οικονομία-και οι συντελεστές πληρότητας ορισμένων αεροπορικών εταιρειών,τής Ντέλτα (DAL) μή εξαιρετέας-ταξίδεψε συγγενικό μου πρόσωπο γιά Αμερική με τήν εν λόγω εταιρεία και το αεροπλάνο ήταν γεμάτο Έλληνες. Ακουγες,λέει,παντού Ελληνικά.Ε,ούτε έτσι δεν κατάφερε να διατηρήσει το δρομολόγιο επί ετησίας βάσεως,παρά μόνο σαν εποχικό.Τι άλλο έπρεπε να γίνει δηλαδή;Να τήν επιδοτούμε κιόλας; Αλλά τί να περιμένει κανείς από τέτοια εταιρεία; Το 1990 και ενώ κοτζάμ Παν Αμ παρέπαιε σοβαρά,η DAL (η αγαπημένη του) είχε δεσμευθεί να τήν στηρίξει με αντάλλαγμα τούς Ευρωπαϊκούς της προορισμούς.Και αφού πήρε επιλεκτικά αυτά πού τήν συνέφεραν σα νάταν...κερασάκια,απέσυρε ξαφνικά τήν οικονομική της υποστήριξη με αποτέλεσμα η Παν Αμ να καταρρεύσει κατά τό "Ο θάνατός σου η ζωή μου".Άσε μας βρε DAL με το 767 σου, 10 ώρες non-stop.Ποιός να ταξιδέψει μ'αυτό,κορόιδο είναι; Καλύτερα...Άντε να κάνεις μπίζνες αλλού.
 
PILOT-737":2g6t78ei said:
Υπήρξε άραγε καμία φορά που το προσωπικό να έκανε κάποια κίνηση / διαμαρτυρία όταν ακούστηκαν κρούσματα διαφθοράς και μίζας στην αγορά αεροσκαφών κλπ ; Οι εργαζόμενοι που λένε ότι νοιάζονται για την εταιρία τους δε θα πρέπε να τη διαφυλάξουν απο τέτοια φαινόμενα ; Η ολοι τα βλέπανε αλλα δεν ξέρανε / δεν γνωρίζανε ;

Για ποιούς από το προσωπικό αναφέρεσαι. Όταν πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών ήταν διορισμένοι πρασινοφρουροί της Δήμητρας του αστρολόγου της Θωμαδάκη και των λοιπών διοικητών (Ακριβάκηδες κτλ) ποιος θα τολμούσε να μιλήσει;;; Οι καλύτεροι κομματικοί διορισμοί τόσο οικονομικά όσο και ως πρεστιζ ήταν η Ολυμπιακή και οι δεύτεροι καλύτεροι (αλλά χωρίς πρεστίζ) ήταν ο ΟΣΕ.

Τα ίδια φυσικά ακολούθησαν και οι επόμενες κυβερνήσεις, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
 
Έχω ένα ενδιαφέρον βιβλίο με τίτλο "Μονόδρομος οι ιδιωτικοποιήσεις; Φάκελος Ολυμπιακή Αεροπορία", τού κ.Γιάννη Λαϊνου. Στις σελίδες 122-125 (για να μιλάμε και με στοιχεία),γράφει για παράδειγμα σχετικά με τήν προμήθεια τών SD-330 τα οποία είχαν κριθεί ακατάλληλα από τις υπηρεσίες τής ΟΑ.Από τούς εργαζόμενους καταγγέλθηκε ότι τήν αγορά αυτή τήν είχε επιβάλλει η Θάτσερ (γιατί γράφτηκε ότι δεν έκαναν καταγγελίες) και η διοίκηση τής εταιρείας απάντησε με τη σύσταση ερευνητικής επιτροπής τον Γενάρη τού 1982 η οποία δύο μήνες αργότερα υπέβαλε πόρισμα στο οποίο με οκτώ παρατηρήσεις επιβεβαίωσε τήν καταγγελία τών εργαζομένων.Όμως και η αγορά υλοποιήθηκε και οι υπεύθυνοι πού τα επέλεξαν έμειναν ατιμώρητοι.Για να καταλήξει ότι τα δύο κόμματα τής εξουσίας ακολούθησαν παρόμοια τακτική και μεθόδους σχετικά με τήν επιλογή και τήν αγορά αεροπλάνων....
ΥΓ.Παραλίγο να μού διαφύγει: (σελ.124) "Μετά τήν απόφαση τής νέας διοίκησης τής ΟΑ για αγορά τών SD-330 αντικαταστάθηκαν από τίς διοικητικές τους θέσεις όλοι όσοι,αφού είχαν δεί τις ατέλειές του,είχαν διαφωνήσει με τήν αγορά του,μεταξύ τών οποίων και ο κυβερνήτης Κ.,υπεύθυνος εξεταστής του σμήνους SD-330 από τήν ελληνική Υ.Π.Α."
Είπατε τίποτα;
ΥΓ2.Η απώλεια του SX-BGE τον Αύγουστο τού 1989 επιβεβαίωσε με τον χειρότερο τρόπο τις διαφωνίες όσων είχαν το θάρρος τής γνώμης τους.Από δώ και πέρα όμως βγαίνω εκτός θέματος.....
 
Καλησπέρα,
και OFF Topic mode On.
κ.Μανάρη το δυστύχημα στο οποίο αναφέρεστε έχει κατηγοριοποιηθεί ως CFIT. Όσο και αν η επιλογή των SD-330 μπορεί να είχε κατακριθεί δεν νομίζω ότι το δυστύχημα επιβεβαίωσε όσους εξέφρασαν τις διαφωνίες τους για την αγορά του συγκεκριμένου τύπου.
http://aviation-safety.net/database/rec ... 19890803-1
Για όποιον το θεωρεί αξιόπιστη πηγή αξιζεί να αναγνωσθεί η περιγραφή του δυστυχήματος.
 
Κύριε Κώστα,το δυστύχημα έγινε γιατί δεν υπήρχε σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης ground proximity. Τα αεροσκάφη αυτά ήταν κατάλληλα για το Αγγλικό τοπίο με τις απέραντες πεδιάδες,όχι όμως γιά τήν ορεινή Ελλάδα.Έχουμε βγεί εκτός θέματος,το θέμα μας είναι ότι και καταγγελίες γινόντουσαν από τα σωματεία, έπεφταν όμως στο κενό.
 
OFF topic mode ON
Κ. Γιώργο, όσο και αν σέβομαι τις απόψεις σας και διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον τι έχετε να πείτε, στο τελευταίο σας post λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω κάθετα.
Δεν γνωρίζω εάν τα SD330 είχαν GPWS η έστω αν είχαν την δυνατότητα να εξοπλιστούν με αυτό και κάποιος αδαείς δεν το πρόβλεψε στην παραγγελία . Επίσης δεν έχω ΚΑΜΙΑ πρόθεση να ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου, ούτε καν να συζητήσω για το εν λόγο δυστύχημα (για το οποίο ελάχιστα γνωρίζω εξάλλου – όσα είχα ακούσει τότε σαν μικρό παιδί και όσα διάβασα στο internet).
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το δυστύχημα ΔΕΝ έγινε «γιατί δεν υπήρχε σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης ground proximity». Το εν λόγο σύστημα ναι μεν μπορεί να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ένα δυστύχημα σαν κι’αυτό, αλλά ΠΟΤΕ δεν είναι η ΑΙΤΙΑ του δυστυχήματος.
Το terrain παραμένει terrain , οι διαδικασίες παραμένουν διαδικασίες, και το IFR δεν γίνεται ποτέ VFR, είτε υπάρχει GPWS είτε όχι.

Αυτά όσον αφορά το GPWS και όχι το δυστύχημα επαναλαμβάνω, ούτε και το τέλος της ΟΑ. Απολογούμαι σε όλους, και ιδιαίτερα στους διαχειριστές, για το off-topic.
 
Τέσσερις λέξεις εκτός θέματος από εμένα: Mount Salak Sukhoi Superjet.

όποιος κατάλαβε τι εννοώ, κατάλαβε.
 
Top