Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κρίμα γενικότερα για το τέλος της τι να κάνουμε ας μείνει στο μυαλό με τα καλά της και τα κακά της.

Τώρα για πιο παλαιά πόστ πάντα υπάρχουν άνθρωποι που είναι καλοί και κακοί επαγγελματίες και η πΟΑ είχε και απο τους δυό.
Ισχύει πως μερικοί άνθρωποι είχαν να λαμβάνουν προνομίων πολλών αδίκως εις βάρος της εταιρείας και εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.

Ισχύει επίσης πως μεγάλη μερίδα εργαζομένων μπήκε στην πΟΑ απο το παράθυρο στην κυριολεξία και δεν είναι μόνο στην πΟΑ αλλά και σε άλλους κλάδους Δημοσίου.

Γενικά όντως το να χάνεις την βολή σου είναι άσχημο και το καταλαβαίνουμε όλοι. Έπρεπε να κλείσει και πολύ σωστά έγινε.

Γενικά το ξύδι κάνει καλό το έχουμε ξαναπεί :D :D :D
 
stergio":32sgwh3o said:
Κρίμα γενικότερα για το τέλος της τι να κάνουμε ας μείνει στο μυαλό με τα καλά της και τα κακά της. Έπρεπε να κλείσει και πολύ σωστά έγινε.Γενικά το ξύδι κάνει καλό το έχουμε ξαναπεί :D
Πριν από μήνες σε πρωινή εκπομπή ρώτησαν τον πρώην υπουργό κ.Στέφανο Μάνο: "κύριε,τήν Ολυμπιακή τήν κλείσαμε,η οικονομία όμως δεν πάει καλύτερα".Εκείνος απάντησε ότι έπρεπε να περάσει καιρός ακόμα μέχρι να φανούν τα καλά αποτελέσματα......Τό "έπρεπε να κλείσει" προφανώς ήταν πολύ σωστό μόνο γιά τα συμφέροντα τών ανταγωνιστών της,βλέπε πχ Ντέλτα (DAL),Λουφτάνσα (DLH),πού τούς ενοχλούσαν οι υψηλές πληρότητες τής Ολυμπιακής.Εδώ συμφωνώ και επαυξάνω!
(Και βέβαια σού διαφεύγει το γεγονός ότι οι απλοί υπάλληλοι τήν αγάπησαν όπως τόσοι και τόσοι επιβάτες πού τήν προτιμούσαν πεισματικά).Όπως μού είπε σήμερα πρώην συνάδελφος: "Όλοι τήν ξεζούμιζαν και κανείς δεν τήν τάιζε".Είναι όμως σεβαστές όλες οι απόψεις.Όλοι έχουν τούς λόγους τους και τό δίκιο τους.
 
Όντως, διακυβεβόταν το μέλλον της LH εξαιτίας της πληρότητας της OAL για Αμερική και είπε ή αυτοί ή εμείς. H δε DAL κέρδισε τόσο πολύ από τη συγκεκριμένη απώλεια που την καθημερινή πτήση που είχε για KJFK & KATL την έκανε εποχιακή μόνο για KJFK.
 
Έλεγα να μη μιλήσω σε αυτό το θέμα αλλά:
Μπορεί να μη διακυβεύοταν το μέλλον της LH από τη Ν.Υόρκη της ΟΑ αλλά δε τη χαλάει να παίρνει με τη γλαροΑ3 όλους τους επιβάτες πλέον χωρίς ανταγωνισμό σε όλα τα δρομολόγια,Ευρώπης,εσωτερικά κ.α.,έτσι;Όσο για HΠΑ,Καναδά κλπ μακράς διαρκείας δρομολόγια,δε τους χαλάει μια 300αρα επιβάτες κάθε μέρα ανά αφος.
Επίσης, για το "ευτυχώς" και άλλα τέτοια:Η ΟΑ είχε περιέλθει σε ΚΑΤΑΝΤΙΑ.Δε θα παύσει ποτέ όμως να αποτελεί ΣΧΟΛΗ για όλους τους επόμενους και αυτά που είχε κατορθώσει αναδεικνύοντας το καλύτερο πρόσωπο των Ελλήνων σε εποχές που η υπόλοιπη χώρα έψαχνε το βηματισμό της βαριά τραυματισμένη.Για αυτό και αποτελεί επιπλέον τη ΜΗΤΡΑ της Ελληνικής Πολιτικής Αεροπορίας και αυτό δε θα αλλάξει με τίποτα.
 
300 επιβάτες ημερεσίως μπορεί να είχε σε παλιότερες εποχές. Σήμερα σίγουρα όχι. Και αν ανατρέξουμε στις πτήσεις της ΟΑL λίγο πριν κλείσει, η πτήση προς Ν.Υ. είχε πολύ χαμηλότερες πληρότητες
Επίσης όσοι δεν ταξιδεύουν με OAL, δεν σημαίνει ότι αυτόματα ταξιδεύουν για Αμερική με LH. Το αντίθετο, οι περισσότεροι επιλέγουν πιο οικονομικές εταιρίες. Αυτή τη στιγμή καλύτερες τιμές δίνει η BA, ΤΚ, Swiss
 
Παλιότερα είχε και Βοστώνη,Σικάγο,Ν.Υόρκη δύο φορές την ημέρα,Αυστραλία,Τόκυο και πολλά άλλα.Μη μας λες ότι δε τους ήθελαν οι άλλες εταιρείες λοιπόν. :wink: Τώρα,αν άλλαξαν οι εποχές και αν θα ξανά αλλάξουν είναι κάτι άλλο.Το ζήτημα είναι πως το μεταφορικό έργο της ΟΑ εκχωρήθηκε σε ιδιώτες.
 
To παλιότερα που αναφέρεις είναι τουλάχιστον 2 δεκαετίες. Ας βλέπουμε την επιβατική κίνηση έτσι όπως διαμορφώθηκε μετά την 09/11.
Κι εγώ πετούσα για Αμερική, την δεκαετία του 80 και 90. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες ειδικά μετά τα μέσα του 80 είχε υποβαθμιστεί πάρα πολύ, σε περιόδους, που οι αντίστοιχα παρεχόμενες υπηρεσίες από KLM, Swissair ήταν απείρως καλύτερες. Πολλοί αυτοί που μέτά την δεκαετία του 80 σταμάτησαν να πετούν OAL, όταν πλέον μετατράπησε σε χώρο διορισμού της πράσινης νεομεκλατούρας με ότι αυτό συνεπάγεται και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, μεταξύ δε αυτών κι εγώ.

Αν θέλουμε να δούμε τα πραγματικά νούμερα, τότε θα πρέπει να δούμε όχι τις πληρότητες του 60, 70, 80 αλλά τις πληρότητες 2-5 χρόνια πριν κλείσει η ΟAL. Εκεί θα μετρήσει ο πραγματικό αριθμός επιβατών που την χρησιμοποιούσαν. Οι πληρότητες σε καμιά περίπτωση δεν ήταν 80%-90% σε καθημερινή βάση, επομένως ας μην μιλάμε για 300 επιβάτες καθημερινά!!!! Ο μέσος δείκτης πληρότητας από το έτος 2005-2009 κυμαινόταν μεταξύ 65-72%, και αυτό για το σύνολο των πτήσεων. Oι longhaul πτήσεις παρουσίαζαν την μικρότερη πληρότητα (με εξαίρεση περιόδους μετακίνησης μεταναστών Χριστούγεννα-Πάσχα - Καλοκαίρι), γιαυτό και μετά βίας κρατούσαν την πτήση για Ν.Υ. και γιαυτό κόπηκαν όλες οι υπόλοιπες.

Οπότε ας μην μιλάμε για 300 άτομα δώρο προς την Αιγαίου ή την LH, ή την DAL σε καθημερινή βάση, γιατί ακόμη και ότανι πετούσε η OAL, από τα 300 άτομα, περίπου οι μισοί χρην χρησιμοποιούσαν και αυτό κυρίως για λόγους γλώσσας ή λόγω της απευθείας πτήσης.
 
Eιλικρινά μ αρέσει που το βλέπεται σφαιρικά το ζήτημα και έχετε παιδιά όλοι δίκιο.

Φυσικά και είναι σχολείο η πΟΑ και όλα τα σχετικά αλλά φυσικά δεν έφτασε εκεί που έφτασε λόγω των Longhaul η εταιρεία.
Λυπάμαι και εγώ όπως όλοι που ο Εθνικός μας αερομεταφορέας έφτασε στο τέλος του αλλά η καραμέλα με τους ''κακούς'' ιδιώτες πρέπει κάπου να σταματήσει.
Πιστέυω πως οι κυβερνήσεις ρήμαξαν την εταιρεία και με τους διορισμούς αλλά και με την πάντοτε υποδειγματική κακοδιαχείρηση του μάντζμεντ μέσα στα χρόνια.

Και για να είμαι δίκαιος υπήρξαν άνθρωποι στο ανθρώπινο δυναμικό εξαιρετικοί επαγγελματίες υπήρξαν και απάραδεκτοι λουφαδόροι εξαιρετικής κατάρτισης άνθρωποι αλλά και εξαιρετικά άξεστοι άνθρωποι.
Βύσματιες άπειροι σωματεία άπειρα και μια δεξαμένη λεφτά να πληρώνει ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
Έχουν κουράσει πραγματικά τα σωματεία με τα επιδόματα και τα ασφαλιστικομπινοπολιτικά τρύκ σας την τσέπη του έλληνα πολίτη.
Το μόνο άδικο είναι τα ομόλογα μόνο εκεί σας αδικήσανε ναι αφού έγιναν τα πράγματα έτσι ναι έπρεπε να παρετε χρήματα.
Υπάρχουν άνθρωποι που αποζημιώθηκαν για την απόλυση τους και το δημόσιο τους ξαναπροσελαβε σε άλλες υπηρεσίες όλα αυτά. (Γι αυτό δεν είδα καμία συναισθηματική κρίση)
Τα πράσινα και τα μπλέ χρώματα έχουν ρημάξει την πατρίδα μας γενικά οχι μόνο την πΟΑ.
 
Η χιλιοστή μου δημοσίευση

Η ιστορία της Ολυμπιακής σε μια σελίδα.
 
Υπήρξε άραγε καμία φορά που το προσωπικό να έκανε κάποια κίνηση / διαμαρτυρία όταν ακούστηκαν κρούσματα διαφθοράς και μίζας στην αγορά αεροσκαφών κλπ ; Οι εργαζόμενοι που λένε ότι νοιάζονται για την εταιρία τους δε θα πρέπε να τη διαφυλάξουν απο τέτοια φαινόμενα ; Η ολοι τα βλέπανε αλλα δεν ξέρανε / δεν γνωρίζανε ;
 
Top