Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να με συγχωρείς αλλά κάποιοι από αυτούς συνετέλεσαν τα μάλα στο κλείσιμο της ΟΑ.Γιατί να νοιαστούμε οι υπόλοιποι;
 
Δεν είπα να νοιαστείς, αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Έγραψα να αναλογιστεί κανείς τις επιπτώσεις για όποιον εκτός πρωην ΟΑ ψάχνει για δουλειά ως μηχανικός ή ως πιλότος.
Βάλε και τις απολύσεις από την Olympic Air επιπλέον.
Πιστεύω πως πιάνεις το νόημα.
 
Δηλαδή, η 'διατήρηση' σε θέσεις 'εργασίας' που μόνο κατ' όνομα έχουν σχέση με τα προσόντα ή προηγούμενη εμπειρία σε ένα διοικητικό οργανισμό όπως η ΥΠΑ, σε τι ακριβώς συντελούσε σε παραγωγικότητα; Η ΥΠΑ πριν την 'απορρόφηση' των συγκεκριμένων ανθρώπων είχε δραστηριότητες πτητικές ή συντήρησης αεροσκαφών; Πολύ απλά, στο 'μαζί τα φάγαμε', εδώ είναι μια ακόμα περίπτωση δημιουργίας 'θέσεων εργασίας' με εικονικό έργο. Την οποία πληρώνει, μέχρι και σήμερα, και για πολύ καιρό ακόμα, ο άγρια φορολογούμενος και στερούμενος πραγματικά εργαζόμενος. Αν αυτοί οι άνθρωποι είχαν τα προσόντα ή τα 'κότσια' να βρουν αντικείμενο εργασίας αλλού (αρκετοί το έκαναν, το γνωρίζω αυτό), γιατί τότε μας 'φορτώθηκαν';
 
B737Mech":29jasnfd said:
Προτού χαρούν μερικοί, ας σκεφτούν τις επιπτώσεις που έχει η απόλυση αυτή στην αγορά εργασίας στα δύο αυτά επαγγέλματα στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Και πρωτού με 'πυροβολήσουν' μερικοί, ας σκεφθούν τις επιπτώσεις που έχει αυτή η συμπεριφορά (όχι βέβαια μόνο των συγκεκριμένων, ολόκληρες στρατιές από κρατικοδίαιτους μπορώ να σκεφθώ) στη σημερινή κατάσταση της χώρας. Να ζούμε σε βάρος των επόμενων γενιών με το να 'προσποιούμαστε' ότι εργαζόμαστε σε 'δήθεν' θέσεις εργασίας "σε θέση βοηθού μολυβοξύστη", όπως γράφηκε παραπάνω.

Και κάτι ακόμα, για να προλάβω το επιχείρημα ότι 'τα κόμματα φταίνε'. Τα 'κόμματα' είμαστε εμείς. Δεν είναι εξωγήινοι με πράσινα μάτια και μυτερά αυτιά. Είμαστε εμείς που επιδιώκουμε, βολευόμαστε, να ζούμε τόσα χρόνια σε αυτήν την εικονική 'πραγματικότητα'. Είμαστε εμείς που αντιδρούμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια να αλλάξουμε πραγματικά, με ό,τι θυσίες αυτό απαιτεί. Και που 'επιβάλλουμε' ως λύση τη συνεχή και άγρια φορολόγηση όσων πραγματικά εργάζονται και παράγουν (πραγματικές θέσεις εργασίας), αντί να κόψουμε το σάπιο κομμάτι των 'βοηθών μολυβοξύστη'. Είμαστε εμείς που περιμένουμε να βγεί το 'Α' κόμμα κυβέρνηση για να ...διορίσει 600,000 άτομα στο δημόσιο τομέα για να ...λύσει το θέμα της οικονομίας. Και είμαστε εμείς που λοιδωρούμε όποιο κόμμα 'Β' προτείνει δραστική, οριστική, και αμετάκλητη απαλλαγή από τη νοοτροπία του 'ας είμαι βοηθός μολυβοξύστη' για 'να περνώ εγώ καλά'. Και, που, μεταξύ μας, αυτό το κόμμα 'Β' δεν το βλέπω να παίρνει καν το 3%.
 
Πιστεύω πως πιάνεις το νόημα.
Ναι,όντως,αυτή τη φορά κατάλαβα καλύτερα τι θέλεις να πεις. Ωστόσο,δεν είμαι σίγουρος ότι πιλότοι και μηχανικοί οι οποίοι έμειναν ανενεργοί από το 2009 είναι σίγουρα ανταγωνιστικοί...
 
Άποψή μου είναι ότι όταν γίνονται απολύσεις μαζικά, μεταξύ των απολυόμενων ΔΕΝ είναι μόνον "άχρηστοι".
Το σίγουρο με την Ολυμπιακή Αεροπορία είναι ότι με το κλείσιμό της χάθηκε όχι μόνον πολύτιμη τεχνογνωσία αλλά και μια σημαντική εταιρική κουλτούρα.
Σίγουρα δεν είναι εύκολο να έχεις 3 εκατομμύρια ώρες πτήσης με jet αεροσκάφη χωρίς κανένα ατύχημα, τη στιγμή που ο μέσος όρος στα ανεπτυγμένα κράτη είναι 1 θανατηφόρο ατύχημα για κάθε 1 εκατομμύριο ώρες πτήσης. Και αυτό το πετύχαμε με αεροσκάφη γερασμένα πέρα από κάθε αποδεκτό (για τα δυτικά πρότυπα) όριο.
Θα μου πείτε ότι με την εταιρική κουλτούρα που είχαμε φτάσαμε να έχουμε υπερβολικό κόστος συντήρησης, αλλά επιτρέψτε μου να γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ποτέ δεν δόθηκαν τα εργαλεία που απαιτούντο. Μονάχα οι "Εγγλέζοι" το επιχείρησαν αλλά πριν ολοκληρωθεί η προσπάθειά τους απολύθηκαν από τον τότε Υπουργό Μεταφορών. Ο λόγος της απόλυσής τους επίσημα ήταν ότι δεν υπέβαλαν προσφορά για την εξαγορά του 20% της ΟΑ, οι ίδιοι όμως ήθελαν το 50%+1. Και προφανώς δεν τους απέλυσα ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος εργαζόμενος της ΟΑ.
Όσον αφορά τους συναδέλφους μου που απολύονται, οι περισσότεροι θα μπορούν να συνταξιοδοτηθούν. Αυτό όμως σημαίνει ότι η εξειδικευμένη τεχνογνωσία τους δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Συμφωνώ ότι οι συγκυρίες είναι δύσκολες για τη χώρα αλλά σίγουρα κάτι χάνεται.
 
Αγαπητέ AGV,

συμφωνώ μαζί σου σε αρκετά σημεία. Ωστόσο, ένα θέμα που πρέπει να συμφωνήσεις κι εσύ είναι ότι, ανεξάρτητα από το ποιόν και τα προσόντα των ατόμων που 'βρέθηκαν' στην ΥΠΑ, όντας πριν χειριστές ή μηχανικοί ΑΦ, είναι σίγουρο ότι εκεί ΔΕΝ απέδιδαν, ίσως δεν απασχολούταν καν με αυτό το οποίο ήταν το εργασιακό τους προσόν. Άρα, η 'εξειδικευμένη τεχνογνωσία' τους (μιλώντας με όρους 2009, και με ΑΦ που σήμερα έχουν αποσυρθεί ή αποσύρονται από την αγορά), μάλλον πήγε περίπατο όταν δέχθηκαν να 'βολευτούν' σε θέσης 'δήθεν εργασίας'. Γιατί από όσο ξέρω, η ΥΠΑ δεν είναι αεροπορική εταιρεία. Άρα αυτό που 'κάτι χάνεται' έχει χαθεί τέσσερα χρόνια τώρα.
 
Συμφωνώ στο ότι γενικά δεν απασχολούντο σε θέσεις που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους. Διαφωνώ με τον όρο "βολεύτηκαν" γιατί αφενός μεν δεν ήταν επιλογή δική τους, αφετέρου η αρχική ιδέα ήταν να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους.
Για να εξηγηθώ, πολλές φορές η ΥΠΑ χρησιμοποιούσε συνταξιούχους τεχνικούς και πιλότους της ΟΑ σαν επιθεωρητές. Επιπλέον, υποτίθεται ότι υπήρχαν ακόμα αρκετά σημεία όπως στη ΣΠΟΑ, στην ΕΔΑΑΠ (εντάξει, δεν είναι ΥΠΑ) κ.α. όπου θα μπορούσαν να αποδώσουν. Δεν θα μπω στη λογική του ποιός φταίει, μιλάω μόνον για το αποτέλεσμα.
Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, εγώ είμαι ο πρώτος βολεμένος, αφού διάλεξα από το 2009 να συνταξιοδοτηθώ. Το θεωρώ καλό για την οικογένειά μου αλλά εγκληματικό για τη χώρα, λόγω των εξειδικευμένων γνώσεών μου. Εγώ τη θέληση να βοηθήσω τη χώρα μου την είχα, και την έχω. Επειδή λοιπόν στις "τελευταίες ημέρες της Πομπηίας" έβλεπα τους περισσότερους συναδέλφους γύρω μου να προσπαθούν να κρατήσουν με νύχια και με δόντια την Ολυμπιακή, όπως συνήθιζαν και παλαιότερα, θεωρώ ότι και εκείνοι είχαν και έχουν τη διάθεση και γιαυτό το επισημαίνω. Συμφωνώ ότι ανάμεσα στους εκατοντάδες υπαλλήλους είναι λογικό να υπάρχουν επίσης κηφίνες, φελλοί και άλλα επιπλέοντα υλικά. Η Ολυμπιακή όμως τελικά, δεν ήταν αυτοί.
 
AGV":szv97e54 said:
Μονάχα οι "Εγγλέζοι" το επιχείρησαν αλλά πριν ολοκληρωθεί η προσπάθειά τους απολύθηκαν από τον τότε Υπουργό Μεταφορών. Ο λόγος της απόλυσής τους επίσημα ήταν ότι δεν υπέβαλαν προσφορά για την εξαγορά του 20% της ΟΑ, οι ίδιοι όμως ήθελαν το 50%+1.
Ανεπίσημα ξέρεις ποιός ήταν;
--------------------------------------------------
Λοιπόν,όπως θυμάμαι,λίγο πρίν φύγουν οι Άγγλοι το 2000,είχαν κάνει το εξής: Κατήργησαν το πρωινό Λονδίνο ΟΑ 259/260 πού όπως άκουσα τον τότε προϊστάμενό μου στο Station control να λέει κάπως με έκπληξη και απορία,πού θα πεί ότι το θέμα είχε συζητηθεί,η ώρα αφιξαναχώρησής του στο Λονδίνο ήταν ένα από τα καλύτερα slots γενικώς. Μετά από αυτό η Ολυμπιακή πήρε μέτρα, όπως είπε,και επανέφερε γρήγορα πάλι το δρομολόγιό της,υποχρεώνοντας τήν Μπρίτις να δώσει δικό της αντίστοιχο slot. Πρέπει να ήταν η σταγόνα πού έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει γιατί οι Άγγλοι δεν δικαίωσαν ποτέ τήν παρουσία τους στην ΟΑ.
Πάντως το θέμα τών Άγγλων έχει αρκετό ενδιαφέρον και δεν το έχουμε θίξει.Θα επανέλθουμε....
 
αχ, αυτοί οι κακοί ξένοι. Πάντα, μα πάντα φταίνε. Επειδή, προφανώς, είμαστε τόσο ωραίοι και μας ζηλεύουν...
 
Top