- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.142
- Likes
- 396
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Το 2001 όμως η κυβέρνηση προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο για να βγεί η εταιρεία από τα χρέη και το αδιέξοδο:Με ένα νομικό τέχνασμα μετέφερε το πτητικό μέρος τής εταιρείας πάνω στο επιχειρησιακό σχήμα τών Μακεδονικών αερογραμμών μετονομάζοντάς το σε Ολυμπιακές Αερογραμμές, απαλλάσσοντάς το απο τα χρέη και αφήνοντάς το καθαρό, μεταθέτοντας αυτά εν συνεχεία στην "Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες" εδάφους.Κάτι ανάλογο έγινε και με το "κλείσιμο" τής Swissair: Τρείς μέρες αργότερα συνέχισε σα να μή συνέβη τίποτα ως Swiss πάνω στο επιχειρησιακό σχήμα τής θυγατρικής της Crossair και με κωδικό LX στη θέση τού SR. Δεν θυμάμαι μόνο ποιά από τίς δύο προηγήθηκε. Τίς μέρες εκείνες είχε έρθει ο υπουργός Μεταφορών κ.Βερελής στο Στακό ένα βράδυ και κάθησε μέχρι το πρωί όπως έμαθα τήν άλλη μέρα.Το παράπονό του μερικά χρόνια αργότερα ήταν ότι παρέδωσε τήν εταιρεία καθαρή στήν επόμενη κυβέρνηση (άλλου κόμματος) και εκείνο τήν ξανάφτασε πάλι στο ίδιο σημείο. Τα έχουμε ξαναπεί όμως αυτά: Έκαναν ό,τι μπορούσαν εναντίον τής εταιρείας οδηγώντας την τελικά εκεί πού τήν οδήγησαν.AGV":3ez9zz6z said:Από τη στιγμή λοιπόν που εκδιώχθηκαν οι Εγγλέζοι πριν επιστρέψει η ΟΑ στην κερδοφορία, η καταδίκη της ΟΑ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήταν δεδομένη. Προσωπική μου άποψη, κρίνοντας βέβαια από το αποτέλεσμα, είναι ότι από εκείνη τη στιγμή καμιά Διοίκηση δεν μπορούσε πλέον να σώσει την Εταιρεία.
Γιώργος Μάναρης":2wu0v7g1 said:Το 2001 όμως η κυβέρνηση προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο για να βγεί η εταιρεία από τα χρέη και το αδιέξοδο:Με ένα νομικό τέχνασμα μετέφερε το πτητικό μέρος τής εταιρείας πάνω στο επιχειρησιακό σχήμα τών Μακεδονικών αερογραμμών μετονομάζοντάς το σε Ολυμπιακές Αερογραμμές, απαλλάσσοντάς το απο τα χρέη και αφήνοντάς το καθαρό, μεταθέτοντας αυτά εν συνεχεία στην "Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες" εδάφους.