Κερδίσαμε φυσικά… :shock: δύσκολα τεκμηριώνεται.
Πόσα λαμόγια φάγανε και αντί τα Α340 να πουληθούν το 2007 στην Avitas $180 εκ. πουλήθηκαν το 2012 στην Apollo $40 εκ. Πόσα λεφτά φαγώθηκαν στην συντήρηση αυτών των κουφαριών;
Πόσοι εργαζόμενοι της πΟΑ πήραν σύνταξη (και βαρβάτες αποζημιώσεις
) και τώρα τους πληρώνει το Δημόσιο; Οι περιβόητοι πιλότοι που πάλι γύρισαν στην ΥΠΑ και τους πληρώνει το Δημόσιο;
Ενώ με τις τωρινές συνθήκες θα εργάζονταν στον ιδιωτικό τομέα; Οι πολιτικές συνθήκες τότε ήταν άλλες. Όλοι μαζί τα τρώγαμε, ώσπου δεν έμεινε τίποτα να γλύψουν και οι επόμενες γενιές.
Μήπως αυτά ισοσκελίζονται με τα λεφτά που πήρε το Δημόσιο από την πώληση της ΟΑ; Τόσο αφέλεια να το πιστέψουμε αυτό. Αλλά εδώ μερικοί χόρευαν στο Σύνταγμα. Άπ(μ)ειρος ο Ελληνικός νους.
Το ότι και τώρα οι πολιτικοί πετούν τσάμπα στην Α3 είναι καλύτερα από την πΟΑ που ολόκληρα Β747 πήγαιναν στην Κίνα και έφερναν μαζί με τους πολιτικούς και την οικοσκευή τους; Αυτό δεν το ξέρουμε γιατί δεν μπορούμε να βρούμε τις συμφωνίες που γίνονται τώρα, κάτω από το τραπέζι. Τότε το πλήρωνε το Ελληνικό Δημόσιο.
Το ότι ιδιώτες επωφελήθηκαν, αυτό είναι γεγονός. Τώρα εάν τα έσοδα του Δημοσίου από τους φόρους είναι περισσότερα από το συνάλλαγμα που έφερνε η πΟΑ, αυτό πολύ δύσκολα τεκμηριώνεται. Τώρα ότι η Α3 πετά σε κάτι δευτερεύοντα αεροδρόμια φέρνοντας τουρίστες (επιπλέον των βασικών αεροδρομίων που εξυπηρετούσε και η πΟΑ), αυτό με οργάνωση θα μπορούσε να το κάνει και η πΟΑ.
Τα επιπλέον δρομολόγια που κάνει η Α3 έναντι της πΟΑ του 1999 είναι: ADB,BUD,EVN,HAM,TBS,WAW και αρκετά εποχικά: BRI, BLL, BHX, BOD, BES, CTA, DOL, DUB, DBV, HAJ, HEL, KRK, LIL, LIS, LJU, LUX, LYS, ETZ, NTE, OSL, PSA, RUH, SPU, SXB, TLS. Αλλά Ελληνικό Δημόσιο και οργάνωση είναι ετερόκλητες έννοιες.
Που θα έμπαιναν οι στρατιές των κομματόσκυλων.
Η Α3
δεν κατάφερε με ίδιες επενδύσεις να δημιουργήσει διεθνή κόμβο την ΑΤΗ όπως έκαναν άλλοι γείτονες και σε αυτό δεν φταίει η ΕΕ. Εύκολα ο Έλληνας βρίσκει εξωτερικούς εχθρούς, αλλά την βόλεψή του και την αποφυγή ρίσκου δεν την κατακρίνει.
Για τον απλό Έλληνα επιβάτη σίγουρα η Α3 παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά με την πΟΑ μπορούσε να πετάξει σε long haul πτήσεις και όχι να είναι ο φτωχός συγγενής των Ευρωπαίων. Οι συνθήκες φυσικά μπορεί να αλλάζουν αλλά και τα Ελληνικά μυαλά δεν αλλάζουν. Οι Έλληνες δυστυχώς δεν έχουμε οραματιστές, έχουμε διαχειριστές.
Όσο για την ασφάλεια πτήσεων θεωρώ ότι με την πΟΑ ήταν καλύτερα τα πράγματα γιατί υπήρχε πακτωλός χρημάτων (έστω δανικών) και όλα τα ανταλλακτικά αλλάζονταν (για να πάρουν και μερικοί το λαδάκι) με καινούργια. Η συντήρηση της πΟΑ ήταν απαράμιλλη.
Φυσικά εάν δεν αλλάξεις και δεν προσαρμοσθείς στις νέες συνθήκες, κλείνεις. Καλά να πάθεις.!
Ευκαιρίες τις δόθηκαν στην πΟΑ αλλά δεν ήθελε να αλλάξει.
Καλά να πάθει και έκλεισε όπως και οι Κυπριακές. Δεν τους κάνουμε μνημόσυνα γιατί εάν άξιζαν θα επιβίωναν. Ο επιτυχής επιβιώνει, και το έξυπνο ψαράκι αποφεύγει το μεγάλο ψάρι.
Το ότι αποκτήσαμε Α3 μικρό ψαράκι που τρώει τα αποφάγια του καρχαρία… ε.. αυτό δεν είναι και για να καυχόμαστε.
Το ότι κάποτε η πΟΑ μας έκανε υπερήφανους είναι αναμφισβήτητο.
Κάποτε
πΟΑ και εξυπηρέτηση επιβατών ήταν συνώνυμο. Το ότι έκανε γνωστό το Ελληνικό τουριστικό προϊόν στην ανώτερη τουριστική οικογένεια πρέπει να της το αποδώσουμε.