Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
satcorfu":ihmx9nbc said:
οι εργαζόμενοι της π ΟΑ έχουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί...το βάζω στο περίπου 10-20%, το υπόλοιπο 30-40% ανήκει στις διοικήσεις, ιδίως των τελευταίων ετών, που φέσωναν την εταιρεία με έξοδα δυσβάσταχτα - πχ τα wet lease της Hola (αλήθεια γιατί είχε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα αυτή η εταιρεία ? και γιατί μπαινόβγαινε στα γραφεία της ΟΑ ?? τυχαίο θα ήταν !) η ταφόπλακα 40-50% ήταν η αναγκαστική μεταστέγαση της στο Ελ. Βεν . μαζί με την τεχνική βάση , τα έξοδα της οποίας την αποτελείωσαν. Μη ξεχνάμε τα νοίκια που πλήρωνε στο Ελ Βεν. για τα α/φ που είχαν παροπλιστεί και της το επέβαλλαν ! Οι εργαζόμενοι βεβαίως και βολευόταν απο ενα σωρό ιδιαίτερες μεταχειρήσεις , κακές αποφάσεις , κλοπές , μίζες και αναξιοκρατικές προσλήψεις μετά απο τηλέφωνα απο πολιτικά γραφεία...!! Είμαι σίγουρος όμως οτι αν κάποιος που τώρα βρίζει αυτή την κατάσταση , θα "έτρεχε" να βολευτεί και αυτός αν τότε του έταζαν μια τέτοια δουλειά !! άλλωστε εκείνες τις εποχές τα λεφτά ήταν γενικώς καλά στις αερομεταφορές...φτάσαμε να παίρνει σήμερα μηνιάτικο περίπου 1000 ευρώ μια αεροσυνοδός για μια σύμβαση 6 μηνών.!!

Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία, γύρω στο 2005, η τότε πρόεδρος της ΟΑ, υπέβαλε προσφυγή στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο με τον ισχυρισμό ότι το έλλειμμα της ΟΑ ήταν πλασματικό και οφειλόταν στο γεγονός ότι το κράτος ουδέποτε απέδωσε στην ΟΑ αυτά που όφειλε, τόσο για τις άγονες γραμμές, όσο και για τις πτήσεις που έκανε η ΟΑ κατά παραγγελία του κράτους (πρωθυπουργικές πτήσεις κλπ). Η υπόθεση εκδικάστηκε το 2010 και η ΟΑ δικαιώθηκε. Το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το έλλειμμα ήταν πλασματικό, ότι κακώς επιβλήθηκαν όλα τα πρόστιμα και όλες οι κυρώσεις στην ΟΑ άρα κακώς είχε κλείσει η ΟΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
 
Ξέρεις, το σκηνικό που περιγράφεις λέγεται φαυλοκρατία. Είναι το καθεστώς που αναπολούν όλοι οι νοσταλγοί της Ολυμπιακής, που τώρα μου έγιναν σκυλάκια του ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα ο Σπίρτζης κάποια στιγμή τους έριξε ένα κόκκαλο-πυροτέχνημα για ίδρυση νέας κρατικής αεροπορικής εταιρείας (*), μαζί με διάφορα άλλα πονηρά που σχετίζονται με Τράπεζα Αττικής, νέα κρατική σιδηροδρομική εταιρεία κλπ.

(*) Κατ'αρχήν δεν απαγορεύεται, και αν βγάζει τα λεφτά της OK, αλλά έτσι και έχει συνεχείς ζημιές κλείνει πολύ σύντομα.
 
Air Greece":qxzln8wl said:
Καραμήτρος Air":qxzln8wl said:
Η τεράστια ανάπτυξη των αεροπορικών συγκοινωνιών έκτοτε εχει ωφελήσει πάρα πολύ κόσμο και την εθνική οικονομία
Την...εθνική οικονομία; Τι λες ωρέ Καραμήτρου;
Κλαίω....
Κλάψε για την ασχετοσύνη σου!
Η έκρηξη στον αριθμό των ανθρώπων που διακινούνται στα Ελληνικά αεροδρόμια μετα την απελευθέρωση της αγοράς και πως λειτουργεί πολλαπλασιαστικά για την οικονομία της χώρας μας και της κάθε χώρας σου λέει κάτι?
Μην περιμένεις οδηγίες απο το καθοδηγητή, εσυ μόνος σου σαν ενήλικος πολίτης την γνωρίζεις έστω και επιδερμικά?
Αν οχι άρχισε να κλαις για την άγνοια σου....
 
AGV η Ελλάδα χει καταδικαστεί οριστικά και αμετάκλητα για τις παράνομες επιδοτήσεις της στην κρατική Ολυμπιακή.-
Καμία "δικαίωση" των κρατιστών δεν υπάρχει στο ζήτημα αυτο που είναι και ο βασικός λόγος που έκλεισε.-

Air Greece":b6if7gz7 said:
Έλα όμως πού ξαναγύρισε και λέγεται Olympic Air. Μού λύνεις μιά απορία: αφού η Αιγαίου την αγόρασε δεν θα έπρεπε να είχε βάψει τα Dash και τα ATR όλα Aegean και να σβήσει το όνομα Olympic; Γιατί το κάνει αυτό;
Θέλω να πιστευω πως το έκανε για να πικάρει και να τσατίζει τους νοσταλγούς του αίσχους της κρατικής ΟΑ! 8)
Φαίνεται να το κατάφερε μια χαρά!

Air Greece":b6if7gz7 said:
Δηλαδή αυτή τη στιγμή η Αιγαίου έχει κέρδη; Τι τάξεως κέρδη παρακαλώ; Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθότι είναι το ζητούμενο για μία υγιή επιχείρηση. Τώρα γιατί απέτυχε η Ολυμπιακή είναι συζητήσιμο αλλά δεν μπορούν να το συζητήσουν άνθρωποι που δεν έχουν κάν δουλέψει στον αεροπορικό χώρο....μήπως γιατί "η Ολυμπιακή ήταν μία αγελάδα πού όλοι την άρμεγαν και κανείς δεν την τάιζε;" Έτσι την ήθελε ο "μέτοχος" και αυτός έπαιρνε όλες τις αποφάσεις. Όποιος διευθυντής σκεφτόταν ανεξάρτητα, σε έξι μήνες πήγαινε στο σπίτι του. :wink:

Η Αιγαίου εν αντίθεση με την κρατική ΟΑ ενεργεί με βάση τα συμφέροντα των μετόχων της.
Αρα δεν χρειάζεται να πληρώνει 2,500 προϊσταμένους! :wall:
Αρα εχει ένα λογιστήριο και οχι τρία.
Αρα ως εισηγμένη εταιρεία δημοσιεύει κάθε τρίμηνο αποτελέσματα και κάθε χρόνο αποτελέσματα της χρονιάς.
Πανεύκολο ειναι να τα βρεις.
Δεν μπορεί να αρνηθεί απλά να δημοσιεύσει ισολογισμούς για 3-4 χρόνια όπως έκανε η κρατική ΟΑ.

Και στην ΟΑ όπως και σε κάθε άλλη δημόσια επιχείρηση το πραγματικό αφεντικό ειναι οι σύλλογοι εργαζομένων.
Καμία διοίκηση δεν μπορεί να κάνει το οτιδήποτε χωρίς τη συμφωνία τους.
Η αγελάδα της κρατικής ΟΑ την οποία ταΐζαμε οι φορολογουμενοι μιας και αληθινά κέρδη δεν έβγαλε ποτέ τα 30 χρόνια που άνηκε στο δημόσιο ευτυχώς μας τελείωσε.
Όσοι την νοσταλγείτε ψάξτε άλλη ΔΕΚΟ να διορίσετε όσους συγγενείς σας παραμένουν ακομα αδιόριστοι. :banana:
 
Τοσα χρονια περασανε, τοσα πολλα εχουνε γραφτει, ακομα πιο πολλα εχουν συμβει, και εσεις τρωγεστε ακομα...

:wall: :wall: :wall:
 
Η Ολυμπιακή είχε φορτωθεί πολλά για να είναι επικερδής.Τι φορεία, τι γραμμές για λόγους γοήτρου,βλέπε Αθήνα - Νέα Υόρκη (εθνικούς λόγους). Η συγκεκριμένη γραμμή απ' όσο ξέρω μόνο δύο χρονιές ήρθε μία η άλλη και τις υπόλοιπες έκλεινε με ζημιά. Την είχαν κάνει σαν την Αεροφλότ.Και τους ψεκασμούς στους αγρούς η Αεροφλότ τούς έκανε. Η Αιγαίου έχει απαλλαγεί από όλα αυτά,μένει να δούμε τί θα καταφέρει.Όμως είναι μία περιφερειακή εταιρεία,όπως βολεύει τις μεγάλες ξένες εταιρείες,δεν θα την δούμε ποτέ να κάνει υπερπόντια δρομολόγια και κάποτε θα κάνει και αυτή τον κύκλο της όπως τόσες και τόσες εταιρείες...
 
Και αν δεν εκπληρωθεί ούτε αυτή η προφητεία υπάρχει πάντα η λύση του να της κάνετε βουντού!
Ή ξόρκια.
Οτιδήποτε βρε παιδί μου μπας και πιστέψετε πως ο κρατικός αερομεταφορέας, οι διοικήσεις του και οι υπάλληλοι του απέτυχαν τόσο οικτρά λόγο ...συμφερόντων, κακού κάρμα και φυσικά παγκόσμιας συνωμοσίας εναντίων του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας!
:deadthread:
 
Καραμήτρος Air":oe809ruy said:
Η έκρηξη στον αριθμό των ανθρώπων που διακινούνται στα Ελληνικά αεροδρόμια μετα την απελευθέρωση της αγοράς και πως λειτουργεί πολλαπλασιαστικά για την οικονομία της χώρας μας και της κάθε χώρας σου λέει κάτι?
Μου λέει ότι γίνεται σε βάρος του εργαζόμενου και ωφελεί μόνο τα ντόπια και ξένα συμφέροντα. Ο φτωχός λαός στενάζει κάτω από μνημονιακές τακτικές όταν τα ιδιωτικά μονοπώλια αποκομίζουν τεράστια κέρδη. (Λέμε και καμιά μ.... να περνάει η ώρα)
 
Παιδια μην βγαζετε "κακιες"για την αειμνηστη..Τουρισμος παντα υπηρχε αλλα η εξαπλωση του διαδικτυου(κυριως) ,η ευκολια που πλεον μπορεις να κλεισεις ξενοδοχειο online στην τιμη που θελεις αλλα και η διαφημηση που κανει ο ΕΟΤ τα τελευταια ειδικα 12 χρονια εχουν βοηθησει παρα πολυ.Βεβαια μην παραβλεπετε το γεγονος οτι και λογω της ασταθειας στην Β.Αφρικη πολλοι τουριστες low cost, all inclusive ηρθαν Ελλαδα αλλα δεν αφηνουν τα χρηματα που αφηνουν οι κλασσικου τυπου τουριστες.
Αρα το θεμα δεν ειναι συνδικαλιστικο μονο αλλα και στο μυαλο σας ως εμμονη.Τσαρτερ παντα υπηρχαν(οσοι θυμουνται Ανατολικο εκει στην βαση)..απλως δεν υπηρχε το σωστο promotion και οι συνθηκες για να επωφεληθει η χωρα..
 
Ναι, λόγω ΕΟΤ και των πανάξιων πολιτικών του προβολής της χώρας μας έρχονται τουρίστες στην Ελλάδα.
Επι μακαρίτισσας ΟΑ δεν ερχόντουσαν γιατί δεν είχαμε ...Κουντουρά! :wall:
Παιδευτήκαμε αλλα βρήκαμε τι είχαν τα έρμα και ψοφάγαν. :thx:

sv1xv":3vmth0rx said:
Μου λέει ότι γίνεται σε βάρος του εργαζόμενου και ωφελεί μόνο τα ντόπια και ξένα συμφέροντα. Ο φτωχός λαός στενάζει κάτω από μνημονιακές τακτικές όταν τα ιδιωτικά μονοπώλια αποκομίζουν τεράστια κέρδη. (Λέμε και καμιά μ.... να περνάει η ώρα)
Μη ξεχνάμε και τη ζήλια των ξένων (έτσι γενικά) για τους Έλληνες που ζούμε στο καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη!
 
Top