satcorfu":ihmx9nbc said:οι εργαζόμενοι της π ΟΑ έχουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί...το βάζω στο περίπου 10-20%, το υπόλοιπο 30-40% ανήκει στις διοικήσεις, ιδίως των τελευταίων ετών, που φέσωναν την εταιρεία με έξοδα δυσβάσταχτα - πχ τα wet lease της Hola (αλήθεια γιατί είχε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα αυτή η εταιρεία ? και γιατί μπαινόβγαινε στα γραφεία της ΟΑ ?? τυχαίο θα ήταν !) η ταφόπλακα 40-50% ήταν η αναγκαστική μεταστέγαση της στο Ελ. Βεν . μαζί με την τεχνική βάση , τα έξοδα της οποίας την αποτελείωσαν. Μη ξεχνάμε τα νοίκια που πλήρωνε στο Ελ Βεν. για τα α/φ που είχαν παροπλιστεί και της το επέβαλλαν ! Οι εργαζόμενοι βεβαίως και βολευόταν απο ενα σωρό ιδιαίτερες μεταχειρήσεις , κακές αποφάσεις , κλοπές , μίζες και αναξιοκρατικές προσλήψεις μετά απο τηλέφωνα απο πολιτικά γραφεία...!! Είμαι σίγουρος όμως οτι αν κάποιος που τώρα βρίζει αυτή την κατάσταση , θα "έτρεχε" να βολευτεί και αυτός αν τότε του έταζαν μια τέτοια δουλειά !! άλλωστε εκείνες τις εποχές τα λεφτά ήταν γενικώς καλά στις αερομεταφορές...φτάσαμε να παίρνει σήμερα μηνιάτικο περίπου 1000 ευρώ μια αεροσυνοδός για μια σύμβαση 6 μηνών.!!
Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία, γύρω στο 2005, η τότε πρόεδρος της ΟΑ, υπέβαλε προσφυγή στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο με τον ισχυρισμό ότι το έλλειμμα της ΟΑ ήταν πλασματικό και οφειλόταν στο γεγονός ότι το κράτος ουδέποτε απέδωσε στην ΟΑ αυτά που όφειλε, τόσο για τις άγονες γραμμές, όσο και για τις πτήσεις που έκανε η ΟΑ κατά παραγγελία του κράτους (πρωθυπουργικές πτήσεις κλπ). Η υπόθεση εκδικάστηκε το 2010 και η ΟΑ δικαιώθηκε. Το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το έλλειμμα ήταν πλασματικό, ότι κακώς επιβλήθηκαν όλα τα πρόστιμα και όλες οι κυρώσεις στην ΟΑ άρα κακώς είχε κλείσει η ΟΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα.