Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φαντάζομαι, απόκτηση μεριδίου στον ΑΙΑ μέσω της επικείμενης περαιτέρω αποκρατικοποίησης δεν συμβαδίζει με τους στόχους της Αιγαίου, ε;
 
Μήπως θα υπήρχε θέμα σε αυτή την περίπτωση απο την επιτροπή ανταγωνισμού επειδή ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου θα ήταν ταυτόχρονα και μέτοχος του?
 
Πόσιμπολ, αν και το Δημόσιο ήταν κάποτε και ο συνιδιοκτήτης του ΑΙΑ αλλά και ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου αερομεταφορέα της χώρας ταυτόχρονα, οπότε δε νομίζω να είναι εκεί το θέμα. Προφανώς η Αιγαίου προσδοκά ότι θα έχει μεγαλύτερα οφέλη επενδύοντας €20 εκ. (από τα €200 εκ του ομολογιακού της, άραγε;) στο Ελληνικό παρά στη δική της δραστηριότητα ως αερομεταφορέας.
 
Καραμήτρος Air":30xbuemu said:
Μήπως θα υπήρχε θέμα σε αυτή την περίπτωση απο την επιτροπή ανταγωνισμού επειδή ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου θα ήταν ταυτόχρονα και μέτοχος του?
Για τόσο μικρά μετοχικά πακέτα, (κάτω του 10%) τα οποία δεν οδηγούν σε έλεγχο επί της επιχείρησης, συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
aakunz":30afoep5 said:
...Προφανώς η Αιγαίου προσδοκά ότι θα έχει μεγαλύτερα οφέλη επενδύοντας €20 εκ. (από τα €200 εκ του ομολογιακού της, άραγε;) στο Ελληνικό παρά στη δική της δραστηριότητα ως αερομεταφορέας.

Αυτό! Η εντύπωση που μου άφησε εμένα η συγκεκριμένη κίνηση της Αιγαίου είναι ότι θέλει να μετατραπεί σε μια εταιρία holding με διάφορες υπηρεσίες συναφείς με τον τουρισμό. Κάτι σαν την Apple που θέλει να περάσει από την iPhone / Mac εποχή στις υπηρεσίες ( τηλεόραση, μουσική ) κλπ.

Πιο πολύ με προβληματίζει το πολύ μικρό ποσοστό συμμετοχής ( πολύ μικρό για να σημαίνει κάτι ουσιαστικό ), καθώς και το ακαταλαβίστικο της ανακοίνωσης της Αιγαίου που εν μέρει λέει:

"...As per the agreement, AEGEAN will use its inflight media to present its passengers with project material and information relating to the new services, experiences and products that become available as the project evolves. The objective of the effort is to amplify awareness of the project and therefore, contribute to its successful progress."

Δηλαδή θα διαφημίζει το πρότζεκτ στους επιβάτες της αλλά αντί να την πληρώνουν θα πληρώσει εκείνη για το "προνόμιο" αυτό; :!: :?:
 
Αν προσδοκά κέρδη ως μέτοχος, και εφόσον το κανάλι (in-flight media) το έχει, γιατί να μην το διαφημίσει;
 
Εντάξει, δεν κάνει και τίποτα πρωτοποριακό η Aegean. Τα ίδια κάνουν / έκαναν και άλλες αεροπορικές, επενδύοντας με ακόμα μεγαλύτερα μερίδια (βλ. Radisson SAS, Swissôtel κλπ). Ας είναι καλά οι μέτοχοι, οι ομολογιούχοι, το Blue και το Aegean IFE, το οποίο προβλέπεται να γίνει ακόμα πιο βαρετό στο μέλλον.
 
Σχετικά με το ΙFE της Aegean, το safety briefing με τον Αντετοκούμπο είναι μακράν το πιο ενδιαφέρον κομμάτι :mrgreen:

Αυτό το κλιπάκι από το μουσείο με τα μουστακια του Καραϊσκάκη να τρεμοπαίζουν το έχω σιχαθεί μιλάμε…
 
Ενδέχεται βέβαια, πέρα από τη διαφήμιση, ότι και σαν μέτοχος και επίσημος αερομεταφορέας, μέρος της επένδυσης θα ισοσκελιστεί με αεροπορικά εισιτήρια για τα στελέχη των εταιριών που θα εμπλακούν στην επένδυση. Χώρια που σε όλες τις χώρες-στόχους του καζίνο μπορεί να παίζει και η αντίστοιχη διαφήμιση "Visit the newest casino with Aegean Airlines"...
 
Και κανένα special livery.
 
Top