Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Άμεσο grounding είναι αυτό που λέει η λέξη, σταματάνε τα operations λόγω κάποιας emergency AD (οπως εγινε με το 737-max 9 door plug). Το πρόβλημα με τα GFT εξελιχθηκε σε προγραμματισμένο, θα γινει grounding βάσει schedule σε συμφωνία με τον Κατασκευαστή.

Είτε είναι leased είτε αγορασμένο το κόστος (και ο χρόνος απόσβεσης) είναι μεγαλύτερο στα neo (o lessor θα το μετακυλίσει στον lessee),
 
Δεν βγάζει κανένα νόημα αυτό που λες.
 
Ποιο απο τα 2 σκέλη σε δυσκολεύει;! ή και τα δυο;
 
Δεν αιτιολογείς τίποτα από όσα λες με κάτι εμπεριστατωμένο. Όποτε κανένα από τα δυο δε βγάζει νόημα.

Ποιο είναι το point σου με το άμεσο και προγραμματισμένο grounding? Και τι σχεση εχει το κοστος αποσβεσης; Για αποσβεση μιλαμε σε περιπτωση αγορας ενος asset. Τα αεροπλανα μισθωνονται απο τραπεζες (lessors) οποτε υπαρχει συμβαση χρονου ή οποια προφανως οταν το αεροπλανο ειναι unusable παυει.
 
Σε ότι αφορά το grounding νομίζω είναι ξεκάθαρο. Ανέφερα το παράδειγμα με το άμεσο grounding κάποιων 737 που σίγουρα γνωρίζουν οι περισσότεροι. Όσον αφορά σε leasing ειναι επίσης απλό - όσο πιο καινούριο το Α/Φ τόσο πιο ακριβό το μίσθωμα. Οι Εταιρείες leasing βασίζονται σε τράπεζες και επενδυτές, δεν είναι τράπεζες οι ίδιες...Σε οτι αφορά την συντήρηση δεν θα αναφερθώ σε κανένα (απλοικό) παραδειγμα/σύγκριση κόστους συντήρησης τύπου Μερσέντες...
 
Ναι εξακολουθείς να μη μας λες ποιο είναι το point σου με το grounding??!!

Επισης οπως ειπα (!) οσο ειναι grounded τα αεροπλανα δεν καταβάλεται μισθωμα.

Εν πάρει περιπτώσει, 5 posts παραπάνω ρώταγες τι σχέση έχει ο κινητήρας ceo με την αυξημενη καταναλωση καυσιμου οποτε υποθετω οτι οι γνωσεις σου ειναι περιορισμενες. Θα σταματησω εδω γιατι δεν εχει κανένα νόημα η συζήτηση.
 
Σωστά, δεν έχει νόημα η συζήτηση. Όσον αφορά τις περιορισμένες μου γνώσεις εν μέρει έχεις δίκιο γιατί οταν σπούδασα αεροναυπηγική δεν υπήρχε το neo....
 
Aegean: Περισσότερους από 12,5 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε το 9μηνο 2024

Ξεπέρασε τους 12,5 εκατομμύρια επιβάτες κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 η επιβατική κίνηση της AEGEAN, σημειώνοντας 5% αύξηση συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ενώ μετέφερε περισσότερους από 5,3 εκατ. επιβάτες το 3ο τρίμηνο, διατηρώντας σταθερά υψηλά την επιβατική κίνηση.

Η εταιρεία και κατά το 3ο τρίμηνο του έτους συνέχισε να αναπτύσσεται προσφέροντας περισσότερες από 6,3 εκατ. θέσεις (+2% σε σχέση με πέρυσι), με τις συνολικά προσφερόμενες θέσεις για το εννεάμηνο 2024 να έχουν ξεπεράσει τις 15,2 εκατ. θέσεις, αυξημένες κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικότερα, κατά το 3ο τρίμηνο η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού κατέγραψε σταθερή ανοδική τάση, σημειώνοντας αύξηση 6%, ενώ η επιβατική κίνηση του δικτύου εξωτερικού σημείωσε μικρή πτώση 3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, αποτυπώνοντας κυρίως τη μείωση της δραστηριότητας στο Ισραήλ και ευρύτερα στη Μέση Ανατολή (Βηρυτό, Αμάν), αλλά και τον σημαντικό περιορισμό της δραστηριότητας σε ναυλωμένες πτήσεις που επιλέχθηκε για την αντιμετώπιση της στενότητας στη διαθεσιμότητα αεροσκαφών.

Περισσότερα εδώ: AEGEAN: Σταθερά ψηλά η επιβατική κίνηση - Μετέφερε πάνω από 12,5 εκατομμύρια ταξιδιώτες, στο 9μηνο - BusinessNews.gr
 
Τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα.
Τα βρήκα και στα δικαιολογητικά news αλλά έδειξα αυτοσυγκράτηση και τα παραθέτω από εδώ ;)

 
Top