Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εφοσον η εταιρεία πάει τόσο καλά στα οικονομικά, μπορούν να δώσουν και μόνιμα συμβόλαια στα πληρώματα καμπίνας (δεν γνωρίζω για τις υπόλοιπες θέσεις) που είναι από σύμβαση σε σύμβαση και στο 18μηνο βγαίνουν εκτός για 45 μέρες τουλάχιστον, για να μην τους κάνουν μόνιμους...
γι αυτό περηφανεύονται για το ότι δεν έκαναν καμία απόλυση εν μέσω κόβιντ

Best Place to work :1:
 
Aegean: Αυξημένα έσοδα αλλά κάμψη κερδών στα 43,9 εκατ.
Στα 480 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2ο τρίμηνο με άνοδο 7%. Πονοκέφαλος οι επισκευές των κινητήρων για τα A320/A321 neo καθώς επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα, συντήρηση αλλά και μισθώματα αεροσκαφών.
Aegean: ÎÏξημÎνα ÎÏοδα αλλά κάμÏη κεÏδÏν ÏÏα 43,9 εκαÏ.
 

Attachments

  • 7527852785287.jpeg
    7527852785287.jpeg
    31,4 KB · Προβολές: 27
Γιαυτό άραγε άργησαν τόσο να τα ανακοινώσουν; Μετρούσαν τους σκασμένους κινητήρες;

Επίσης, ο δείκτης πληρότητας έπεσε ελαφρά από το 82.6% στο Q2 2023 στο 81.2% (στο εξάμηνο έπεσε από 82.2% στο 81.4). Ίσως και να είναι τα πρώτα σημάδια της υπερ-προσφοράς θέσεων στη μετά COVID εποχή (που στο αμέρικα τα βιώνουν ήδη).

Κατά τα άλλα, μη του πείτε του παπά, με τόσα neo κάτω, τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπεράσανε τα 800 μύρια (814.4) σε σχέση με 706.3 το τέλος του 2023, παρά το δημόσιο που πήρε πίσω 85.4 (από τα 120 που είχε πάρει άνευ όρων και προϋποθέσεις απλά και μόνο επειδή και οι "μέτοχοι βάλαν το χέρι στην τσέπη") και τα 67.3 μύρια μέρισμα στους μετόχους (που οι καημένοι είχαν να δουν μέρισμα τέσσερα ολόκληρα χρόνια). Καλοφάγωτα!
 
Πονοκέφαλος οι επισκευές των κινητήρων για τα A320/A321 neo καθώς επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα, συντήρηση αλλά και μισθώματα αεροσκαφών.
"Η αποζημίωση που λαμβάνεται από τον κατασκευαστή, καλύπτει σημαντικό μέρος αλλά σε καμία περίπτωση το σύνολο του αύξησης του κόστους και τις απώλειες προσφοράς επιπλέον διαθεσίμων θέσεων."
 
Aegean: Αυξημένα έσοδα αλλά κάμψη κερδών στα 43,9 εκατ.
Στα 480 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2ο τρίμηνο με άνοδο 7%. Πονοκέφαλος οι επισκευές των κινητήρων για τα A320/A321 neo καθώς επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα, συντήρηση αλλά και μισθώματα αεροσκαφών.
Aegean: ÎÏξημÎνα ÎÏοδα αλλά κάμÏη κεÏδÏν ÏÏα 43,9 εκαÏ.
"..καθώς επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα..."

τα καύσιμα τι σχέση έχουνε με τους κινητήρες εν προκειμένω ;
 
Φανταζομαι γιατι χρησιμοποιουν περισσοτερα ceo απο οσα θα υπολογιζαν, και τα ceo "καινε" περισσοτερο.
 
πέφτει συνέχεια η τιμή της κηροζίνης . . . :great:
 
ΟΙ εταιρείες δεν αγοράζουν Jet A1 ("κηροζίνη") με την τιμή που έχει το βαρέλι κάθε πρωί στο ράφι. Κάνουν συμφωνίες hedging για 3+ χρόνια με συμφωνημένη σταθερή τιμή που δεν επηρεάζεται από τις αυξομοιωσεις της τιμής. Οι κινητήρες των ceo κανει περιπου 30% περισσοτερο καυσιμο. Το Α321neo ειναι πολυ πιο οικονομικο απο το Α319ceo και το πρωτο κουβαλαει σχεδον 100 επιβατες επιπλεον με βαρος απογειωσης 30τονους πανω απο το 319!

Όποτε το να υπάρχουν καθηλωμένα neo και να πετανε τα ceο εχει τραγικο απολογισμο. Πιο ακριβη συντηρηση, επεκταση leasing contracts καθως πολλα θα ειχαν επιστραφει, αυξημενη καταναλωση καυσιμου, και -λιγοτερο σημαντικο βεβαια, κατωτερη ποιοτικα εμπειρια του επιβατη σε σχεση με τα επιπεδα θορυβου και ανεσης των neo.
 
"Πλάκα" κάνω με τη τιμή καυσίμων....! Εννοείται ότι ειναι καλύτερο να εχεις NEO αντι για CEO......αλλά αν γινόταν άμεσο και όχι 'προγραμματισμένο' grounding θα είχαμε εντελώς διαφορετική οπτική...
Η εξοικονόμηση καυσίμου σε ότι αφορά τον κινητήρα είναι της τάξης των 15% και όχι 30%. Για το κόστος συντήρησης δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι θα είναι πιο χαμηλό στα neo. Ας μην μιλήσουμε για το κόστος αγοράς- απόσβεσης....
 
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς άμεσο και προγραμματισμένο grounding.

Το κόστος συντήρησης είναι σαφέστατα μεγαλύτερο. Σκέψου αναλογικά, αν έχεις ένα αυτοκίνητο 1 έτους έχει το ίδιο κόστος σέρβις/επισκευών με ένα 18 χρόνων με 150Κ χιλιόμετρα; Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τα αεροπλάνα. Πετάω και neo και ceo και η διαφορα ειναι τεραστια. Τα ceo εχουν συνεχως open maintenance items και πολυ συχνα ειναι grounded η θελουν resets σε συστηματα συνεχως. Οπως ενα παλιο αυτοκινητο που θελει συνεχως συντηρηση και "αγαπη". Τα neo ειναι σαν μια καινουρια καλογυαλισμενη Mercedes. H αναλογια μου δεν ειναι υπερβολικη.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς κόστος- αγοράς απόσβεσης. Το 90% των αεροπλάνων δεν ανήκουν στις εταρειες αλλά σε lessors.
 
Top