Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο από τους πίνακες είναι ότι μόνο για τους 9 μήνες του 2023 απέδωσε στο δημόσιο 47 εκατ. ευρώ ως φόρο εισοδήματος (και άλλα 35 εκατ. πέρσι).
Προσθέστε ότι μία αεροπορική με τζίρο 1,5 δισ. έχει οικονομικό «αποτύπωμα» εκατοντάδων εκατομμυρίων και μόνο που υπάρχει (σκεφτείτε μόνο πόσοι φόροι και τέλη αποδίδονται στο δημόσιο από τις συναλλαγές που προκύπτουν, από ΦΠΑ μέχρι τέλη αεροδρομίων, πληρωμές συνεργαζόμενων εταιρειών κ.λπ).
Σκεφτείτε πόσες εισφορές αποδίδονται στα ταμεία για 3.000 υπαλλήλους (με πολλούς από αυτούς υψηλόμισθους).
Και όλα τα παραπάνω χωρίς να πιάσω καν το όφελος για τον τουρισμό, τη σύνδεση των κοινοτήτων, το όφελος για την Airbus και τα κράτη-μετόχους, τη θετική εικόνα της Ελλάδας στην Ευρώπη. Και αφήστε κάποιους να μιλάνε για «ζημιά του δημοσίου» από την ενίσχυση του 2021. Πρέπει να είναι δυνατός ο αντίλαλος στο μίζερο καβούκι τους.
Προσθέστε ότι μία αεροπορική με τζίρο 1,5 δισ. έχει οικονομικό «αποτύπωμα» εκατοντάδων εκατομμυρίων και μόνο που υπάρχει (σκεφτείτε μόνο πόσοι φόροι και τέλη αποδίδονται στο δημόσιο από τις συναλλαγές που προκύπτουν, από ΦΠΑ μέχρι τέλη αεροδρομίων, πληρωμές συνεργαζόμενων εταιρειών κ.λπ).
Σκεφτείτε πόσες εισφορές αποδίδονται στα ταμεία για 3.000 υπαλλήλους (με πολλούς από αυτούς υψηλόμισθους).
Και όλα τα παραπάνω χωρίς να πιάσω καν το όφελος για τον τουρισμό, τη σύνδεση των κοινοτήτων, το όφελος για την Airbus και τα κράτη-μετόχους, τη θετική εικόνα της Ελλάδας στην Ευρώπη. Και αφήστε κάποιους να μιλάνε για «ζημιά του δημοσίου» από την ενίσχυση του 2021. Πρέπει να είναι δυνατός ο αντίλαλος στο μίζερο καβούκι τους.