Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πήγα να πω κι εγώ σχεδόν τα ίδια OveLix, αλλα με πρόλαβες.

Ενα fun fact ακομα: Από τα 7000 A320/321 που πετάνε σήμερα τα 4000 είναι leased. Έχουν αλλάξει οι εποχές...
 
Οι εποχές έχουν αλλάξει, αλλά τα φόρουμ μένουν ίδια. :mrgreen:

Φυσικά και μπορεί κανείς να έχει τη δική του άποψη, αλλά όχι και τα δικά του γεγονότα.

Στην επίσημη ανακοίνωση τον Μάρτιο του 2018, ο τότε αντιπρόεδρος (νυν πρόεδρος) είχε πει σαφώς ότι όλα τα νέα αεροσκάφη θα πληρωθούν μέσω sale and lease back ή/και εταιρειών leasing και χρηματοδότησης δανείων. Στις παραλαβές του 2016, οι ανακοινώσεις ανέφεραν σαφώς τη AWAS. Δεν καταλαβαίνω πώς ξαφνικά ανακαλύπτει κάποιος με έκπληξη ότι τα αεροσκάφη «δεν είναι ιδιόκτητα», αναφέρει την τιμή της μετοχής και μιλά για μπαλόνια. Είπαμε, απόψεις. Ιδιωτικές εξ ολοκλήρου.
 
«μπορεί κανείς να έχει τη δική του άποψη, αλλά όχι και τα δικά του γεγονότα.»

Κάντε το κορνίζα και βάλτε το σπίτια σας (μας) παιδιά, τα μισά προβλήματα του κόσμου θα είχαν λυθεί.
 
OveLix":31jkst6g said:
Οι εποχές έχουν αλλάξει, αλλά τα φόρουμ μένουν ίδια. :mrgreen:

Φυσικά και μπορεί κανείς να έχει τη δική του άποψη, αλλά όχι και τα δικά του γεγονότα.

Στην επίσημη ανακοίνωση τον Μάρτιο του 2018, ο τότε αντιπρόεδρος (νυν πρόεδρος) είχε πει σαφώς ότι όλα τα νέα αεροσκάφη θα πληρωθούν μέσω sale and lease back ή/και εταιρειών leasing και χρηματοδότησης δανείων. Στις παραλαβές του 2016, οι ανακοινώσεις ανέφεραν σαφώς τη AWAS. Δεν καταλαβαίνω πώς ξαφνικά ανακαλύπτει κάποιος με έκπληξη ότι τα αεροσκάφη «δεν είναι ιδιόκτητα», αναφέρει την τιμή της μετοχής και μιλά για μπαλόνια. Είπαμε, απόψεις. Ιδιωτικές εξ ολοκλήρου.

Αυτοί που προβλέπουν χρεοκοπία της Aegean επειδή δεν θα πάρει όλα τα αεροσκάφη ιδιόκτητα είναι σαν αυτούς στο ταμείο που λένε, "Κοίτα τον μπροστινό, πλήρωσε με πιστωτική κάρτα, πρέπει να μην έχει μια" :p

Επίσης είναι παράδοξο να ελπίζουν απο το καρντιά τους να κλείσει μια μεγάλη ελληνική εταιρία, με την ελπίδα λογικά να νεκραναστηθεί η πΟΑ :wall:
 
Ας μας πει ποια ακριβώς εταιρεία στην Ευρώπη το 2019, έχει όλο της τον στόλο ιδιόκτητο... ώστε να κάνει το ιδιο και η Aegean. :rolleyes: :D
 
Το θέμα είναι ότι ο μέσος επιβάτης της εκάστοτε αεροπορικής αγνοεί τι σημαίνει "Sale And Lease Back" και «τιμές καταλόγου» και πιστεύει πως ό,τι αεροπλάνο φέρει τα λογότυπα της, είναι αγορασμένο και αυτομάτως της ανήκει. Από τη δική της πλευρά, η ίδια η αεροπορική με πολύ εύσχημο τρόπο αποφεύγει να διευκρινίσει μέσω των μέσων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό (in flight περιοδικό, δελτία τύπου, πληρωμένα ρεπορτάζ σε δελτία ειδήσεων κλπ), αφήνοντάς το να πιστεύει, ότι π.χ. η Aegean θα επενδύσει 5 δις ευρώ στην ανανέωση του στόλου της, ενώ στην πραγματικότητα το πραγματικό ποσό που έβγαλε από το ταμείο της είναι πολύ μικρότερο.

Αυτά βέβαια συμβαίνουν παντού. Και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών διαφημίζουν το 5G δίκτυο ή τις οπτικές ίνες. Το θέμα είναι πού προσφέρονται οι εν λόγω υπηρεσίες.
 
CHRISTOS55":e18tvmg5 said:
Εξ όσων γνωρίζω, η εταιρεία έχει μόνο ελάχιστα ιδιόκτητα α/φη. Άρα σύμφωνα με την έννοια του όρου "sale and lease back" μόνο αυτά μπορεί να πουλήσει και να τα νοικιάσει πάλι για όσο χρονικό διάστημα τα χρειάζεται, αποκτώντας ρευστό σήμερα και πληρώνοντας το κόστος ενοικίασης με τον μήνα. Η πρόσφατη αγορά ????? όπως ανακοινώθηκε δεν έχει αυτή την έννοια.

Έχει και παραέχει. Πολλές εταιρείες εφαρμόζουν το sale & lease back άμα τη παραλαβή, Είναι ακριβώς τότε που το ΑΦ έχει τη μεγαλύτερη αξία 'μεταπώλησης'. Αμέσως μετά την πρόσφατη 'αγορά'. Ουσιαστικά πρόκειται για μεταφορά των όρων οικονομικής επιβάρυνσης, με λίγο ή πολύ το leasing που κάνουν πολλές εταιρείες στα εταιρικά αυτοκίνητα. 'Αγοράζω' αυτό, σημαίνει ότι εγώ κάνω την παραγγελία, αλλά στο δίνω να το βάλεις στο δικό σου porftolio, σε αντάλλαγμα σου δίνω τόσα κάθε μήνα για (π.χ.) 10 χρόνια.
 
aakunz":3g695q40 said:
Φαντάζομαι, απόκτηση μεριδίου στον ΑΙΑ μέσω της επικείμενης περαιτέρω αποκρατικοποίησης δεν συμβαδίζει με τους στόχους της Αιγαίου, ε;
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι να δικαιολογούν κάτι τέτοιο, μεταξύ των οποίων:
1. ίσως να μην πληρούσε τα κριτήρια συμμετοχής στο διαγωνισμό
2. ίσως να μην ήθελε να αναλάβει το ρίσκο να είναι ταυτόχρονα αγοραστής και πωλητής υπηρεσιών αεροδρομίου (σε περίπτωση που μειωθούν τα έσοδα από το πτητικό έργο, αναποφευκτα θα μειωθούν τα έσοδα και από τις υπηρεσίες αεροδρομίου από τη στιγμή που είναι ο μεγαλύτερος χρήστης, --> διπλό ρίσκο)
 
joker2013":2mpqmb2h said:
, με την ελπίδα λογικά να νεκραναστηθεί η πΟΑ
Νόμιζα ότι το πλάνο της νεκρανάστασης αρχειοθετήθηκε στο χρονοντούλαπο μετά την αποχώρηση του συντρόφου Σπίρτζη.
 
Top