OveLix":31jkst6g said:Οι εποχές έχουν αλλάξει, αλλά τα φόρουμ μένουν ίδια.
Φυσικά και μπορεί κανείς να έχει τη δική του άποψη, αλλά όχι και τα δικά του γεγονότα.
Στην επίσημη ανακοίνωση τον Μάρτιο του 2018, ο τότε αντιπρόεδρος (νυν πρόεδρος) είχε πει σαφώς ότι όλα τα νέα αεροσκάφη θα πληρωθούν μέσω sale and lease back ή/και εταιρειών leasing και χρηματοδότησης δανείων. Στις παραλαβές του 2016, οι ανακοινώσεις ανέφεραν σαφώς τη AWAS. Δεν καταλαβαίνω πώς ξαφνικά ανακαλύπτει κάποιος με έκπληξη ότι τα αεροσκάφη «δεν είναι ιδιόκτητα», αναφέρει την τιμή της μετοχής και μιλά για μπαλόνια. Είπαμε, απόψεις. Ιδιωτικές εξ ολοκλήρου.
CHRISTOS55":e18tvmg5 said:Εξ όσων γνωρίζω, η εταιρεία έχει μόνο ελάχιστα ιδιόκτητα α/φη. Άρα σύμφωνα με την έννοια του όρου "sale and lease back" μόνο αυτά μπορεί να πουλήσει και να τα νοικιάσει πάλι για όσο χρονικό διάστημα τα χρειάζεται, αποκτώντας ρευστό σήμερα και πληρώνοντας το κόστος ενοικίασης με τον μήνα. Η πρόσφατη αγορά ????? όπως ανακοινώθηκε δεν έχει αυτή την έννοια.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι να δικαιολογούν κάτι τέτοιο, μεταξύ των οποίων:aakunz":3g695q40 said:Φαντάζομαι, απόκτηση μεριδίου στον ΑΙΑ μέσω της επικείμενης περαιτέρω αποκρατικοποίησης δεν συμβαδίζει με τους στόχους της Αιγαίου, ε;
Νόμιζα ότι το πλάνο της νεκρανάστασης αρχειοθετήθηκε στο χρονοντούλαπο μετά την αποχώρηση του συντρόφου Σπίρτζη.joker2013":2mpqmb2h said:, με την ελπίδα λογικά να νεκραναστηθεί η πΟΑ