Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το θέμα του στόλου είναι λογικό ότι θα το έβρισκαν μπροστά τους, θεωρώ μάλιστα βέβαιο ότι κάθε επιλογή που έχει ή θα γίνει είναι η βέλτιστη για τη δεδομένη στιγμή. Το να κάνεις sublease είναι η μια δυνατότητα ωστόσο για Ευρώπη λίγο δύσκολο ή πιθανόν μη συμφέρον, η άλλη που δειλά δειλά δουλεύουν είναι το χαμπάρισμα του ΑΙΑ ωστόσο κι αυτό ούτε φτηνό είναι ούτε γίνεται απ΄τη μια μέρα στην άλλη. Συνεχίζω να υποστηρίζω ότι max μέχρι το 2018 η A3 πρέπει να "προσδεθεί" σε κάτι μεγαλύτερο, προσωπικά θέλω -κι έχω εξηγήσει γιατί- IAG, αλλά ας είναι οτιδήποτε μεγαλύτερο που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα αλλά και γενικότερα μικροοικονομικό βάθος σε ένα μακροοικονομικό εφιαλτικό μέλλον όπως προδιαγράφεται...
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοι

Συμφωνώ απολυτα με το οτι θα ταίριαζε στο portfolio της IAG, η οποια ομως θα μπορούσε να κανει το ιδιο πραγμα, που πιθανώς να έκανε με μια ενδεχόμενη αγορά της Α3, ευκολότερα και κυρίως φτηνότερα με την VY. Ωστόσο εδω τίθεται κατι πολυ ενδιαφερον. Στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα η A3 συνεχίζει να ειναι κερδοφόρα και μαλιςτα με καλο margin. Καποια στιγμή αργα η γρήγορα θα κεντρίσει το ενδιαφερον αρκετών τολμώ να πω επενδυτών και μεγαλύτερων αεροπορικών (ομίλων). Γιατι φαντάζομαι έφοσον στο κλίμα που επικρατεί ειναι κερδοφόρα στο βαθμό που ειναι, σε περίοδο ανάπτυξης στη χώρα (αν ερθει/οταν ερθει) όπου θα τονιστεί η εγχώρια ζήτηση, η αντίστοιχη επέκταση/κερδοφορία -τουλαχιστον- θα αυξηθεί.

Nevertheless, το μελλον της Α3 ειναι σιγουρα ενδιαφερον.
 
OA702":3k1xu5y9 said:
Συνεχίζω να υποστηρίζω ότι max μέχρι το 2018 η A3 πρέπει να "προσδεθεί" σε κάτι μεγαλύτερο, προσωπικά θέλω -κι έχω εξηγήσει γιατί- IAG, αλλά ας είναι οτιδήποτε μεγαλύτερο που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα αλλά και γενικότερα μικροοικονομικό βάθος σε ένα μακροοικονομικό εφιαλτικό μέλλον όπως προδιαγράφεται...
H A3 δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξει στρατοπεδο..η μαμα LH δεν ξεχναει..τοσο αγωνα εκανε για να την φερει εδω που την εφερε..Τωρα βεβαια εαν πουληθει με το καταλληλο τιμημα εκει θα εχουμε αλλη ιστορια..
 
Δεν νομίζω ότι την Α3 την έφερε μέχρι εδώ η "μαμά" LH. Ότι βοήθησε στα πρώτα στάδια, ναί, όλοι το θυμόμαστε νομίζω και καλώς έπραξαν αμφότερες πλευρές.

KGP":1pke4svt said:
Εγώ λέω "keep walking..."

A3970":1pke4svt said:
Συμφωνώ απολυτα με το οτι θα ταίριαζε στο portfolio της IAG, ... το μελλον της Α3 ειναι σιγουρα ενδιαφερον.
Σίγουρα μπορεί η IAG να φέρει εδώ τη VY όμως ούτε μπορεί να φέρει 40-50 αεροπλάνα με τη μία (εκτός κι αν μιλάμε για χρέπια) ούτε μπορεί να στήσει το δίκτυο της Α3 σε ένα χρόνο. Plus θα έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα - περιορισμένα traffic rights. Φυσικά, υπάρχει το σενάριο απόκτησης της Wizz απ΄την ΙΑG και οι ούγγροι περιμένουν σε βάθος χρόνου της παναγιάς τα 321...

Μπορεί να φαίνεται ακριβότερη επιλογή η εξαγορά της Α3 αλλά αν το καλοσκεφτούμε δεν πρέπει να είναι. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ένα υποθετικό τίμημα αλλά η έτερη επιλογή σημαίνει πέραν των υπολοίπων και ανταγωνισμός με A3, FR αλλά και το ρίσκο η Α3 να καταλήξει σε άλλον μεγάλο παίκτη.

Προσωπικά δεν μου προκαλεί η -τουλάχιστον- φανερή έλλειψη ενδιαφέροντος για εξαγορά της Α3, μιλάμε για μια ελληνική επιχείρηση που επιχειρεί με βάση την Ελλάδα δλδ do not touch. Ωστόσο όπως κι εσύ είπες, δεν έχει καταφέρει και λίγα οπότε ίσως η Α3 θα πρέπει να βγει παραέξω να πλασάρει τον εαυτό της...
 
Επίσης, μια άλλη λύση είναι η εξής: Να προσπαθήσει να αυξήσει τον τουρισμό προς Αθήνα κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών. Οι περισσότερες πτήσεις είναι προς το Βενιζέλο, οπότε αν μπορεί να αυξήσει το ρεύμα τουριστών, θα αυξηθεί και το Load factor. Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν:

Τέσσερις «διεκδικητές» συμμετέχουν στο διαγωνισμό με αντικείμενο την ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού για το διάστημα 2016-2017. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τις Frank & Fame, McCann Athens, MMS (Publicis) και το συνεργατικό σχήμα Τribal DDB/V+Ο. Το υπό ανάθεση έργο έχει προϋπολογισμό 500.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνιακή ομπρέλα ‘‘This is Athens’’. Το διαγωνισμό έχουν προκηρύξει ο Δήμος Αθηναίων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Aegean Airlines -υπό το σχήμα Athens Tourism Partnership- σε συνεργασία με τη Marketing Greece, που εκτελεί χρέη Campaign Manager. Πηγή: Business Today / www.advertising.gr (θα είναι λογικά διαθέσιμο εντός της σήμερον).
 
OA702":h8vzfljd said:
KGP":h8vzfljd said:
Εγώ λέω "keep walking..."
=
dead man keep walking?



παιδες ας ειμαστε και λιγο κυνικοι....

δειτε τον ισολογισμο.... την γενικοτερη εικονα της εταιριας, τι "πρατει", το/στο περιβαλον που "δουλευει" και το .... μελλον....

η "τρεχουσα θεση" της ειναι σαν την οικονομια της κινας....σε πηλινα ποδια

η αγορα ειναι ειτε κοντα (πλησιαζει) ειτε ακριβως πανω στο "ανωτερο" οριο της ανοδου της καμπυλης...


(υποψην το ιδιο ισχυει Ämore or lessÄ και για τα αλλα industries)

αν ο super mario and partners δεν καταφερει να γινει κατι δραστικο μεσομακροπροθεσμα τα πραγματα δεν ειναι καλα γενικοτερα
 
Κυνικοί είμαστε αλλά με τακτ :mrgreen: Τι θές δλδ να βγούμε κ να γράφουμε πρωινιάτικα; Ότι η κατάσταση στη χώρα βαίνει προς ολοκληρωτικό ολοκαύτωμα κι ότι είτε θα βγουν οι καραμπίνες είτε θα μείνουν εδώ μόνο οι λάθροι; Φυσικά, και η γενικότερη φάση στην Ευρώπη δεν είναι καλή και προβλέπεται ακόμη χειρότερη...
 
εγω αναφερομουν ως προς το μελλον της εταιριας.... για αυτο και το πρωτο που "εδειξα" ως αξιο προβληματισμου ηταν ο ισολογισμος της
 
Top