Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το οτι από ζημιές μετά από φόρους ύψους 23,7 εκατ. στο εξάμηνο το γύρισε σε κέρδη 51,2 εκατ. στο εννεάμηνο είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σχεδόν 75 εκατομμύρια καθαρά κέρδη το τρίτο τρίμηνο!
 
Σε αυτό, υποθέτω, πως βοήθησε και το μπαράζ Early Booking, που έβγαζε ανά εβδομάδα για πτήσεις μετά από 4-8 μήνες. Δεν ξέρω, εάν εμφανίζουν σαν έσοδο τους φόρους αεροδρομίων, που εισπράττουν με την έκδοση του εισιτηρίου και αποδίδουν την ημέρα που πετάει ο επιβάτης.

Είναι όμως μια ευοίωνη εξέλιξη, μετά τις ανατροπές στα «Άγονα» και την εδραίωση της Ryanair.
 
Στοιχεία 2016
Μεταφερθέντες επιβάτες 12,5 εκατ. Αύξηση 7,8% από το 2015
Επιβάτες Εξωτερικού 6,75 εκατ +12% από 2015
Επιβάτες Εσωτερικού 5,7 εκατ. +2% από το 2015
Load Factor 77.4% έναντι 76,9% του 2015 χαμηλότερο του 78,3% του 2014 και του 78,7% του 2013.
Κύκλος εργασιών €1,02 δις.
Καθαρά κέρδη €32,2 εκατ. Έναντι €68,4 του 2015

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %bf%ce%b4/
 
Ψάχνεται για στρατηγικές συνεργασίες η Aegean

Εντείνεται η φημολογία για επικείμενο ντιλ της Aegean με κινεζικό όμιλο. Τι λέει σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση της Aegean.
Ως «έμμεση επιβεβαίωση» ερμηνεύουν παράγοντες της ελληνικής αγοράς αερομεταφορών την ανακοίνωση εξέδωσε προ ολίγου η Aegean Airlines με αφορμή δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο βασικοί της μέτοχοι συζητούν με τον κινεζικό όμιλο HNA Hainan τη μεταβίβαση μειοψηφικού πακέτου της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.
http://www.euro2day.gr/news/enterpr...tai-gia-strathgikes-synergasies-h-aegean.html
H Hainan εχει κάνει πολύ μεγάλες εξαγορές, συμπράξεις και επενδύσεις το τελευταίο διάστημα σε όλο το κόσμο. Πολύ πιθανό μου φαίνεται το σενάριο ειδικά αν προσφέρουν ένα καλό premium στην σημερινή τιμή της μετοχής.
 
Ομολογώ ότι θα προτιμούσα την IAG αλλά και το HNA γκρουπ δεν είναι κακό. Δεν ξέρω την μενταλιτέ των κινέζων στις επιχειρηματικές συνεργασίες ωστόσο ιν θίορι που λεμ' και στο χωριό μου μοιάζει καλή περίπτωση. Αεροπορικά, η ΑΤΗ θα μπορούσε να γίνει κόμβος μεταξύ Ευρώπης και Ασίας μέσω της Α3 και των αεροπορικών του HNA (Capital Airlines, Hainan Airlines, Hong Kong Airlines & Virgin Australia) ενώ και στις υποδομές αλλά και στον τουρισμό υπάρχει πεδίο συνεργασίας. Ίδωμεν...
 
<ζημιά μετά από φόρους 1,98 εκατ., έναντι κερδών 14,73 εκατ. το 2015.> Κάτι περίεργο έγινε με την ΟΑ, τι έγινε μέσα σε ένα χρόνο για να έχει τέτοια διαφορά; :?:

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... 75-%ce%b7/
 
Στο τέλος του 2016, το δίκτυο της εταιρείας περιελάμβανε, πέρα από τους 16 προορισμούς των άγονων γραμμών, επιπλέον 20 νέους προορισμούς, αποκλειστικά στο εσωτερικό της χώρας, στα πλαίσια του στρατηγικού ανασχεδιασμού του δικτύου του ομίλου.

Γελάει ο κόσμος. Σε λίγο θα μας πουν πως πληρώνει και μίσθωμα στην Α3 για να χρησιμοποιεί τα 320.

Φαντάζομαι έχασε αρκετά από τα άγονα (που θα γέμιζαν τρύπες σα το 1 μύριο), ενώ σε πολλά άγονα παίζει με άλλο παίχτη που σημαίνει πως αναγκάζεται να μειώσει τιμές (δεν είναι και σα τη Λέρο), τους ζορίζει και λίγο η Ryanair (μην ξεχνάτε πως ήδη η Α3 (ε, συγνώμη η ΟΑ) αποχωρεί άρον-άρον το Σεπτέμβριο).

Μην ανησυχείτε βέβαια, κάτι θα σκεφτούν για να ανεβάσουν τα έσοδα... Έρχονται δύσκολες μέρες :|
 
στοιχεία αφορούν τη χρήση 1/1 με 31/12 του 2016. Στα άγονα ύπηρξαν ανακατατάξεις αν θυμάμαι καλά από 1/10, σε κάποια είχε χάσει την επιδότηση η ΟΑ αλλά της είχαν ανατεθεί και κάποια προσωρινά κι όχι τζάμπα πχ το τρενάκι Ρόδος-κλπκλπ-Λήμνος.

Επίσης, λογιστής δεν είμαι, όμως βλέπω μια πολύ μεγάλη διαφορά στην οικονομική κατάσταση όπου οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις εκτοξεύονται απο 21 το '15 στα 44 εκ. το '16 καθώς και στην αύξηση των υποχρεώσεων πλην τραπεζών από μείωση το '15 σε σχεδόν 20 εκ. για το 2016.

Εικάζω ότι όντως πρέπει να χρεώνει η Α3 την ΟΑ για α/φη ίσως και πληρώματα, επίσης εικάζω ότι στο σημερινό περιβάλλον θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά για παρουσιάσουν λιγότερα έσοδα και κέρδη...
 
Εκτός από το ερώτημα για το πόσο η ΟΑ πληρώνει στην Α3 για την εκτέλεση των δρομολογίων εσωτερικού, υπάρχει και το θέμα των ανταποκρίσεων εσωτερικού που πωλούνται με αριθμό Α3.

Δηλ. εάν εγώ πληρώνω π.χ. 150 Ευρώ για το SKG-ATH-BRU, ποιό ποσό αντιστοιχεί στο SKG-ATH (ΟΑ οp. by A3 sold as A3XXXX) και πού πάνε τα έσοδα / πόσο πληρώνει η Α3 στην ΟΑ για τις θέσεις που πουλάει με αριθμό Α3;

Ούτε εγώ δεν είμαι λογιστής, αλλά υποθέτω ότι εδώ υπάρχουν κάποια περιθώρια για το πώς μοιράζουν τα κέρδη / τις ζημιές εντός του ομίλου…
 
Top