aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.217
- Likes
- 2.481
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Δεν έχει σχέση με την Αιγαίου, μια και πολύ χλωμό τη βλέπω να φτάνει στο Τόκυο αλλά ας το παραθέσω:
TPM (Ticketed Permitted Mileage): o μέγιστος αριθμός μιλίων τα οποία επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης προκειμένου να μεταβεί σε ένα προορισμό, βάσει του ναύλου που έχει πληρώσει
MPM (Maximum Permitted Mileage): Ο μέγιστος αριθμός μιλίων που επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης όταν ο ναύλος προσαυξηθεί από 5% έως και 25%, σε βήματα 5%, ανάλογα με το συνολικό αριθμό μιλίων.
Όταν ένας επιβάτης κινείται ανάμεσα στις περιοχές της ΙΑΤΑ AREA 1 (Βόρειος & Νότιος Αμερική και Γροιλανδία), ΙΑΤΑ AREA 2 (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και ΙΑΤΑ AREA 3 (Ασία, Ωκεανία), ισχύουν ειδικοί όροι ως προς το ποιος ναύλος θα πρέπει να επιλεγεί, ανάλογα με το σε ποια χώρα θα γίνει το transit και πάνω από ποιες περιοχές θα γίνουν οι πτήσεις. Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι η τιμολόγηση ενός ταξιδιού από Αθήνα για Σύδνευ με πτήσεις μέσω ΝΑ Ασίας και η τιμολόγηση του ίδιου σκέλους μέσω της περιοχής 1 (Αμερική). Αυτό είναι ένα "τρανταχτό" παράδειγμα. Ένα άλλο παράδειγμα, είναι η διαφορετική τιμολόγηση των ΙΑΤικών ναύλων στην περίπτωση που ένας επιβάτης πετάει από Φρανκφούρτη για Τόκυο στην περίπτωση που πετάει με την Air Astana μέσω TSE και στην περίπτωση που πετάει με Singapore Airlines μέσω SIN. Αυτά βέβαια είναι πολύ θεωρητικά και παρωχημένα, παρ' όλα αυτά υπάρχουν ακόμα εισιτήρια που για κάποιους λόγους πρέπει να εκδίδονται κατ' αυτόν τον τρόπο. Συνήθως τα Round the World εισιτήρια περιλαμβάνουν ακόμα τέτοιους κανόνες και περιορισμούς.
Αυτά είναι πολύ γενικά παραδείγματα, αλλά καταλαβαίνετε ότι κρατήσεις με περισσότερα του ενός ατόμου δεν μπορούν να έχουν την ίδια πτήση με διαφορετικά booking classes για κάθε επιβάτη.
Ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα με την αγαπημένη σου εταιρεία:
H Air New Zealand πετάει από LON προς AKL με δύο διαφορετικές πτήσεις. Η ΝΖ001 πετάει μέσω LAX ενώ η NZ038 μέσω ΗΚG
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17663
Αν ζητήσεις τιμή από την ΝΖ, παίρνεις την παρακάτω απάντηση:
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17662
Βλέπεις ότι υπάρχουν δύο ναύλοι σε S class με ίδιο fare basis SSWP96 και κόστος. Μόνο που ο ένας έχει διακριτικό (κοίτα στα δεξια) το EH, που σημαίνει ότι ο επιβάτης θα πρέπει να πετάξει πάνω από το Ανατολικό Ημισφαίριο, ενώ ο άλλος έχει διακριτικό το ΑP που σημαίνει ότι ο επιβάτης πρέπει να πετάξει επάνω από Αμερική και Ειρηνικό. Δυστυχώς στο συγκεκριμένο παράδειγμα οι τιμές είναι ίδιες, όμως συνήθως, σε αντίστοιχα παραδείγματα οι τιμές διαφέρουν.
TPM (Ticketed Permitted Mileage): o μέγιστος αριθμός μιλίων τα οποία επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης προκειμένου να μεταβεί σε ένα προορισμό, βάσει του ναύλου που έχει πληρώσει
MPM (Maximum Permitted Mileage): Ο μέγιστος αριθμός μιλίων που επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης όταν ο ναύλος προσαυξηθεί από 5% έως και 25%, σε βήματα 5%, ανάλογα με το συνολικό αριθμό μιλίων.
Όταν ένας επιβάτης κινείται ανάμεσα στις περιοχές της ΙΑΤΑ AREA 1 (Βόρειος & Νότιος Αμερική και Γροιλανδία), ΙΑΤΑ AREA 2 (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και ΙΑΤΑ AREA 3 (Ασία, Ωκεανία), ισχύουν ειδικοί όροι ως προς το ποιος ναύλος θα πρέπει να επιλεγεί, ανάλογα με το σε ποια χώρα θα γίνει το transit και πάνω από ποιες περιοχές θα γίνουν οι πτήσεις. Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι η τιμολόγηση ενός ταξιδιού από Αθήνα για Σύδνευ με πτήσεις μέσω ΝΑ Ασίας και η τιμολόγηση του ίδιου σκέλους μέσω της περιοχής 1 (Αμερική). Αυτό είναι ένα "τρανταχτό" παράδειγμα. Ένα άλλο παράδειγμα, είναι η διαφορετική τιμολόγηση των ΙΑΤικών ναύλων στην περίπτωση που ένας επιβάτης πετάει από Φρανκφούρτη για Τόκυο στην περίπτωση που πετάει με την Air Astana μέσω TSE και στην περίπτωση που πετάει με Singapore Airlines μέσω SIN. Αυτά βέβαια είναι πολύ θεωρητικά και παρωχημένα, παρ' όλα αυτά υπάρχουν ακόμα εισιτήρια που για κάποιους λόγους πρέπει να εκδίδονται κατ' αυτόν τον τρόπο. Συνήθως τα Round the World εισιτήρια περιλαμβάνουν ακόμα τέτοιους κανόνες και περιορισμούς.
Αυτά είναι πολύ γενικά παραδείγματα, αλλά καταλαβαίνετε ότι κρατήσεις με περισσότερα του ενός ατόμου δεν μπορούν να έχουν την ίδια πτήση με διαφορετικά booking classes για κάθε επιβάτη.
Ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα με την αγαπημένη σου εταιρεία:
H Air New Zealand πετάει από LON προς AKL με δύο διαφορετικές πτήσεις. Η ΝΖ001 πετάει μέσω LAX ενώ η NZ038 μέσω ΗΚG
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17663
Αν ζητήσεις τιμή από την ΝΖ, παίρνεις την παρακάτω απάντηση:
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17662
Βλέπεις ότι υπάρχουν δύο ναύλοι σε S class με ίδιο fare basis SSWP96 και κόστος. Μόνο που ο ένας έχει διακριτικό (κοίτα στα δεξια) το EH, που σημαίνει ότι ο επιβάτης θα πρέπει να πετάξει πάνω από το Ανατολικό Ημισφαίριο, ενώ ο άλλος έχει διακριτικό το ΑP που σημαίνει ότι ο επιβάτης πρέπει να πετάξει επάνω από Αμερική και Ειρηνικό. Δυστυχώς στο συγκεκριμένο παράδειγμα οι τιμές είναι ίδιες, όμως συνήθως, σε αντίστοιχα παραδείγματα οι τιμές διαφέρουν.