Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν έχει σχέση με την Αιγαίου, μια και πολύ χλωμό τη βλέπω να φτάνει στο Τόκυο αλλά ας το παραθέσω:

TPM (Ticketed Permitted Mileage): o μέγιστος αριθμός μιλίων τα οποία επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης προκειμένου να μεταβεί σε ένα προορισμό, βάσει του ναύλου που έχει πληρώσει

MPM (Maximum Permitted Mileage): Ο μέγιστος αριθμός μιλίων που επιτρέπεται να διανύσει ένας επιβάτης όταν ο ναύλος προσαυξηθεί από 5% έως και 25%, σε βήματα 5%, ανάλογα με το συνολικό αριθμό μιλίων.

Όταν ένας επιβάτης κινείται ανάμεσα στις περιοχές της ΙΑΤΑ AREA 1 (Βόρειος & Νότιος Αμερική και Γροιλανδία), ΙΑΤΑ AREA 2 (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και ΙΑΤΑ AREA 3 (Ασία, Ωκεανία), ισχύουν ειδικοί όροι ως προς το ποιος ναύλος θα πρέπει να επιλεγεί, ανάλογα με το σε ποια χώρα θα γίνει το transit και πάνω από ποιες περιοχές θα γίνουν οι πτήσεις. Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι η τιμολόγηση ενός ταξιδιού από Αθήνα για Σύδνευ με πτήσεις μέσω ΝΑ Ασίας και η τιμολόγηση του ίδιου σκέλους μέσω της περιοχής 1 (Αμερική). Αυτό είναι ένα "τρανταχτό" παράδειγμα. Ένα άλλο παράδειγμα, είναι η διαφορετική τιμολόγηση των ΙΑΤικών ναύλων στην περίπτωση που ένας επιβάτης πετάει από Φρανκφούρτη για Τόκυο στην περίπτωση που πετάει με την Air Astana μέσω TSE και στην περίπτωση που πετάει με Singapore Airlines μέσω SIN. Αυτά βέβαια είναι πολύ θεωρητικά και παρωχημένα, παρ' όλα αυτά υπάρχουν ακόμα εισιτήρια που για κάποιους λόγους πρέπει να εκδίδονται κατ' αυτόν τον τρόπο. Συνήθως τα Round the World εισιτήρια περιλαμβάνουν ακόμα τέτοιους κανόνες και περιορισμούς.

Αυτά είναι πολύ γενικά παραδείγματα, αλλά καταλαβαίνετε ότι κρατήσεις με περισσότερα του ενός ατόμου δεν μπορούν να έχουν την ίδια πτήση με διαφορετικά booking classes για κάθε επιβάτη.

Ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα με την αγαπημένη σου εταιρεία:

H Air New Zealand πετάει από LON προς AKL με δύο διαφορετικές πτήσεις. Η ΝΖ001 πετάει μέσω LAX ενώ η NZ038 μέσω ΗΚG
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17663


Αν ζητήσεις τιμή από την ΝΖ, παίρνεις την παρακάτω απάντηση:
gallery/image_page.php?album_id=140&image_id=17662

Βλέπεις ότι υπάρχουν δύο ναύλοι σε S class με ίδιο fare basis SSWP96 και κόστος. Μόνο που ο ένας έχει διακριτικό (κοίτα στα δεξια) το EH, που σημαίνει ότι ο επιβάτης θα πρέπει να πετάξει πάνω από το Ανατολικό Ημισφαίριο, ενώ ο άλλος έχει διακριτικό το ΑP που σημαίνει ότι ο επιβάτης πρέπει να πετάξει επάνω από Αμερική και Ειρηνικό. Δυστυχώς στο συγκεκριμένο παράδειγμα οι τιμές είναι ίδιες, όμως συνήθως, σε αντίστοιχα παραδείγματα οι τιμές διαφέρουν.
 
Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή. Ευχαριστώ για την απάντηση.
 
Συμφωνιά με την amadeus και αλλαγή της Aegean στο σύστημα Amadeus Altea. Ήταν μάλλον αναμενόμενο μετά την συνεργασία της Αegean με την Star!

-> http://www.emea.gr/article/75875/%CE%B4 ... adeus.html
 
Τη συγκεκριμένη φήμη την είχα ακούσει εδώ και περίπου δύο μήνες και ήταν μία φυσιολογική εξέλιξη για την διαδικασία ένταξης σε μία συμμαχία με άλλα 25+ μέλη. Eτοιμαστείτε να ξεχάσετε -εκτός των άλλων- το απαράδεκτο on-line booking της ιστοσελίδας τους. Υποθέτω ότι το συμβόλαιο πρέπει να κόστισε αρκετά εκατομμύρια ευρώ. Τη συγκεκριμένη εφαρμογή (ή τις παραλλαγές της) χρησιμοποιούν οι περισσότερες εταιρείες-μέλη της Συμμαχίας:

Lufthansa, SAS, BMI, Austrian Airlines, LOT, Spanair, Adria Airways, Blue1, Croatia Airlines, South African Airways και Egyptair.

Δε θυμάμαι αν η Lufthansa είναι ακόμα μέτοχος της Amadeus, πάντως το Altéa χρησιμοποιείται επίσης και από τις περισσότερες εταιρείες των άλλων δύο συμμαχιών (ας μην ξεχνάμε ότι το σύστημα προϋπήρχε των αερο-συμμαχιών).
 
Διακοπή στην έκδοση εισιτηρίων Aegean το Σάββατο

Προγραμματισμένη αναβάθμιση του συστήματος κρατήσεων.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατικό μας κοινό ότι λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης του συστήματος κρατήσεων από το Σάββατο 30 Ιανουαρίου στις 18:30 έως και την Κυριακή 31 Ιανουαρίου το πρωί, δεν θα μπορούν να πραγματοποιούνται τα παρακάτω:

- Κράτηση και έκδοση εισιτήριων. Δεν θα μπορεί να γίνει κράτηση και έκδοση εισιτηρίων από κανένα σημείο πώλησης της Aegean (τηλεφωνικό κέντρο, internet site, γραφεία αεροδρομίων).
- Web check In και Self Check In. Ο έλεγχος των εισιτηρίων θα πραγματοποιείται μόνο από τα γκισέ των αεροδρομίων.
- Πληροφορίες σχετικά με τις κρατήσεις και τα δρομολόγια. Για πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια της Aegean μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας στην σελίδα http://el.aegeanair.com/Content.aspx?Page=3 ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο (801 11 20 000).

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε προσωρινή αναστάτωση μπορεί να προκληθεί κατά την διάρκεια της αναβάθμισης των του συστήματος κρατήσεων συστημάτων. Για οποιοδήποτε ερώτηση σας παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τηλεφωνικό μας κέντρο στο 801-11-20000 ή 0030210626100.

Με γνώμονα την παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών, η Aegean προχωρά σε περαιτέρω βελτίωση των ηλεκτρονικών συστημάτων της στοχεύοντας έτσι στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή σας.
 
Re: Διακοπή στην έκδοση εισιτηρίων Aegean το Σάββατο

Ναι περνάνε το Amadeus. Πάντως εντύπωση μου κάνει που έκδοση δε μπορεί να γίνει καν από τα δικά τους γραφεία. Αν θυμάμαι καλά, σε άλλες εταιρίες όταν άλλαζαν σύστημα κρατήσεων τουλάχιστον τηλεφωνικά γινόταν.
 
προφανώς αν γινόταν τηλεφωνικά θα μπορούσε να γίνει και απο τα γραφεία.
λόγω ότι η εταιρεία αλλάζει ένα σύστημα κρατήσεων, δεν μπορεί να υπολειτουργεί. Φευγει απο το ένα και πάει στο άλλο.
δεν είναι κάτι το εύκολο και το βρίσκω πολύ λογικό.

υ.γ αλλάζει και τα booking class της!!!
 
Ωχ... δηλαδή πάνε τα απλά 3 Economy Saver Semi kai Flex που ήταν εύκολα και κατανοητά?

Ελπίζω να μην χάσουν την ευελιξία που είχαν στους ναύλους τους... μου έχει τύχει να πρέπει να αλλάξω από τους φθηνούς ναύλους Οικονομικής από Θεσσαλονίκη SKG για Μιλάνο με ανταπόκριση από Αθήνα, τελευταία στιγμή την ημερομηνία επιστροφής αφού είχα ήδη πετάξει το πρώτο σκέλος... δούλεψε χωρίς πρόβλημα η όλη διαδικασία και με καταπληκτικά χαμηλή χρέωση αλλαγής σε περίοδο με κίνηση :great: είναι κάτι που ποτέ δεν θα ξεχάσω όσον αφορά το προϊόν και την εξυπηρέτηση της εταιρείας.
 
Το να αλλάξουν τα booking classes, δεν θα έχει απαραίτητα αποτέλεσμα να αλλάξουν και οι κατηγορίες Saver Semi kai Flex που αναφέρεις.
Πολύ πιθανό όμως είναι να αλλάξουν τα classes που περιλαμβάνονται σε κάθε μία από τις 3 αυτές κατηγορίες.
Για παράδειγμα (απ' ότι φαίνεται) το class V εσωτερικού πιθανώς να πάει από saver σε semi. (αν κρίνουμε από τις αλλαγές στα reward miles που ήδη ανακοινώθηκαν για 28/03/2010)
 
Το V class είναι έτσι κι αλλιώς Semi Flex. Από 28 Μαρτίου τρέπεται σε S.

Αυτό που με προβληματίζει είναι σε ποιον θα μετακυλήσει η Αιγαίου το τεράστιο κόστος που θα έχει η προμήθεια του Amadeus Altéa.
 
Top