zeppelin
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2009
- Μηνύματα
- 131
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων
Γράφω εδώ για την εταιριάρα Aegean που θέλει μπει και σε ομάδες με τη Lufthansa. Για να της μοιάσει βέβαια ούτε λόγος μόνο να χρησιμοποιεί το όνομα της ξέρει..
Ας αρχίσουμε με το περιστατικό:
Εγώ από Αθήνα και η κοπέλα μου από Ηράκλειο θέλουμε να πάμε Λονδίνο με την ίδια πτήση.
Βάζω λοιπόν να δω από Αθήνα για Λονδίνο για την πτήση που θέλουμε να πάρουμε αν έχει 2 εισητήρια με τον ίδιο ναύλο και όντως έχει.
Βάζω Ηράκλειο -> Λονδίνο στον internet explorer και Αθήνα Λονδίνο στον Firefox και προχωράω παράλληλα για να μην υπάρχει χάσιμο χρόνου γιατί η εταιριάρα έχει σύστημα ποιότητας ΑΑΑ (υπό το μηδέν) όπου ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ξέρεις πόσα εισητήρια έχουν μείνει σε κάθε ναύλο (όπως κάνει η lufhansa για να μην πούμε για άλλες που σε αφήνουν παγώνεις το ναύλο). Προφάνως η aegean γουστάρει να στρεσάρει τους πελάτες της και μάλιστα όσο πιο πολύ πετάς με αυτούς τόσο πιο πολύ να στρεσάρεσαι αφού είναι και περίφανοι του συστήματος τους. Βγάζω το εισητήριο από Ηράκλειο -> Λονδίνο και μετά συνεχίζω με το Αθήνα -> Λονδίνο και τσουπ ΠΑΕΙ το εισητήριο που μου έλεγε ότι υπήρχε. Πλέον να πληρώσω άλλα 80€. Λέω ρε τι καντεμιά είναι αυτή συνέβει το απίστευτο εκείνη τη στιγμή να βγάλει κι άλλιως (μιλάμε για 2 Ιανουαρίου 2010). Λέω τι κάνουμε τώρα;;; Κοιτάω και κατά τύχη έχει ίδια τιμή προηγούμενη μέρα (1 Ιαν 2010). Εγώ βέβαια ήθελα να πάμε όλοι όχι μόνη της ούτε μόνος μου μια μέρα πριν κ βασικότερο όλων ήθελα είτε και τα δύο είτε τίποτα!
Πέρνω τηλ στις κρατήσεις μου λένε έχετε δίκιο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ. Ούτε εμείς μπορούμε να βλέπουμε πόσα εισητήρια υπάρχουν για κάθε ναύλο!!!!!!!! [πόσο μάλλον να το βγάλουν στο ίντερνετ λέω εγώ] και τους λέω τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Μου λέει καλέστε στο 2106261700 αλλά από δευτέρα (ήταν αυτό Σάββατο). Μάλιστα τους λέω. Κλείνω για καλό κ για κακό το εισητήριο μου για τις 1 Ιαν 2010 με σκοπό να καλέσω τη Δευτέρα. Στέλνω ένα αναλυτικό email στο τμήμα, καλώ τη δευτέρα το τηλέφωνο μετά από 10 χτυπήματα το σηκώνει μια που με συνδέει με το customer care ή όπως λέγεται το ανύπαρτκο τμήμα και μου βγαίνει τηλεφωνητής. Αφήνω μήνυμα να με καλέσουν. ΤΙΠΟΤΑ
Τα ίδια την επόμενη μέρα πάλι τηλεφωνητής, με καλούν μια φορά στο κινητό δεν το προλαβαίνω (ενώ έχω πει κ για σταθερό) κ ΤΙΠΟΤΑ.
Πέρνω στις κρατήσεις τους λέω τι θα γίνει, καΙ τα email από άλλη φορά μου τα απάντησαν μετά από 2 μήνες. μου λένε ξέρετε είναι μόνο 2 άτομα [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μπράβο ΒΑΣΙΛΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!]
Σήμερα τους ξανακαλώ [έλα μωρέ τι άλλο έχω να κάνω σε τούτη τη ζωή] πάλι 10 χτυπήματα μετά σύνδεση μετά τηλεφωνητής. Σήμερα με κάλουν. Τους λέω την ιστορία και μου λένε "σας καταλαβαίνουμε δεν φταίτε εσείς" άρα τους λέω φταίει το σύστημα κ παρακαλώ να με περάσετε στην άλλη ημερομηνία κ μου λένε "δε φταίει το σύστημα". Άρα δεν φταίει κανείς. ζητώ υπεύθυνο μου λέει δεν υπάρχει άλλος υπεύθυνος. Τους λέω αυτή επομένως είναι η επίσημη πολιτική της εταιρίας να μην σας βρίσκουμε κ μετά να μας λέτε βλάκες. Μου λέει το σύστημα το σύστημα. Της λέω κι εγώ το σύστημα είναι ΘΕΟΣ; Γιατί για ΘΕΟΣ δεν κάνει. Έχω δώσει 300€ (30 πτήσειςχ10 το service fee) τους τελευταίους 12 μήνες σε εσάς γι' αυτό το κωλοσύστημα που δεν υποστηρίζει batch booking εκτός αν είναι νας μας βγάλετε το throuch ckecin παράνομο. Μου λέει όχι όχι αλλά δε γίνεται τίποτα. Δλδ η εταιρία δεν γίνεται να με βάλει στη επιθυμητή πτήση εφόσον δεν είναι ποτέ γεμάτο το αεροπλάνο; Μου λέει όχι. Ενοείται ούτε που με ρώτησε επί της ουσίας τα στοιχεία πτήσης κλπ. Δλδ δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει παρότι έχω πληρώσει. Τους λέω για την Lufthansa ότι σου λέει αριθμούς εισητηρίων που απομένουν κ ότι δεν στρεσάρουν τον πελάτη τους μου λέει μάλιστα.
Αυτή είναι η εταιρία και η εξυπηρέτηση: 2 άτομα που κάνεις 5 μέρες να τους βρεις (άμα σε πάρουν όποτε γουστάρουν) και λένε ναι ναι αλλά. Γι' αυτό θέλω να ζήσει για πάντα η Athens και να ξυπνήσει κ το θηρίο που λέγεται ΟΑ και τότε ίσως καταλάβουν ότι τα 300€ που τους έχω δώσει τελευταία για το service fee τους καλό θα ήταν να τα χρησιμοποιούσαν για το service αλλά κ τι σημαίνει πελάτης.
Έψαξα κ στο ίντερνετ είδα ότι πάντα αυτοί έχουν δίκιο. Η πλάκα (που τους ρώτησα αλλά κ πάλι τπτ δε μου είπαν). Τι θα γινόταν αν ήθελα να πάω πχ Κάιρο που λόγου χάρη έχει 2 φορές τη βδομάδα και δεν είχαν καν διαθεσιμότητα; (δλδ ήταν 2 μετά έγιναν ένα το έβγαζα για την κοπέλα μου κ έφευγε κ μετά δε θα είχε για μένα). Και τι μου είπαν; "όχι πάντα έχουμε εισητήρια!" Όλα αυτά Σεπτ 2009. Ξύπνα MIGogian ξύπνα γιατί εγώ μ' αυτούς δεν ξαναπετάω
Θα έβαζα και τα πλήρη στοιχεία μου, αλλά τους έχω στείλει σε email οπότε τα γνωρίζουν αυτοί που πρέπει να τα γνωρίζουν. Πάλι καλά που ειχα βγάλει εισητήριο για 1 Ιαν και έστω κ αναγκαστικά τις υπόλοιπες μέρες θα είμαστε μαζί. Κιόλα αυτά για να πάμε διακοπές έτσι; Μετά λέμε για skyeurope κ ryanair
Γράφω εδώ για την εταιριάρα Aegean που θέλει μπει και σε ομάδες με τη Lufthansa. Για να της μοιάσει βέβαια ούτε λόγος μόνο να χρησιμοποιεί το όνομα της ξέρει..
Ας αρχίσουμε με το περιστατικό:
Εγώ από Αθήνα και η κοπέλα μου από Ηράκλειο θέλουμε να πάμε Λονδίνο με την ίδια πτήση.
Βάζω λοιπόν να δω από Αθήνα για Λονδίνο για την πτήση που θέλουμε να πάρουμε αν έχει 2 εισητήρια με τον ίδιο ναύλο και όντως έχει.
Βάζω Ηράκλειο -> Λονδίνο στον internet explorer και Αθήνα Λονδίνο στον Firefox και προχωράω παράλληλα για να μην υπάρχει χάσιμο χρόνου γιατί η εταιριάρα έχει σύστημα ποιότητας ΑΑΑ (υπό το μηδέν) όπου ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ξέρεις πόσα εισητήρια έχουν μείνει σε κάθε ναύλο (όπως κάνει η lufhansa για να μην πούμε για άλλες που σε αφήνουν παγώνεις το ναύλο). Προφάνως η aegean γουστάρει να στρεσάρει τους πελάτες της και μάλιστα όσο πιο πολύ πετάς με αυτούς τόσο πιο πολύ να στρεσάρεσαι αφού είναι και περίφανοι του συστήματος τους. Βγάζω το εισητήριο από Ηράκλειο -> Λονδίνο και μετά συνεχίζω με το Αθήνα -> Λονδίνο και τσουπ ΠΑΕΙ το εισητήριο που μου έλεγε ότι υπήρχε. Πλέον να πληρώσω άλλα 80€. Λέω ρε τι καντεμιά είναι αυτή συνέβει το απίστευτο εκείνη τη στιγμή να βγάλει κι άλλιως (μιλάμε για 2 Ιανουαρίου 2010). Λέω τι κάνουμε τώρα;;; Κοιτάω και κατά τύχη έχει ίδια τιμή προηγούμενη μέρα (1 Ιαν 2010). Εγώ βέβαια ήθελα να πάμε όλοι όχι μόνη της ούτε μόνος μου μια μέρα πριν κ βασικότερο όλων ήθελα είτε και τα δύο είτε τίποτα!
Πέρνω τηλ στις κρατήσεις μου λένε έχετε δίκιο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ. Ούτε εμείς μπορούμε να βλέπουμε πόσα εισητήρια υπάρχουν για κάθε ναύλο!!!!!!!! [πόσο μάλλον να το βγάλουν στο ίντερνετ λέω εγώ] και τους λέω τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Μου λέει καλέστε στο 2106261700 αλλά από δευτέρα (ήταν αυτό Σάββατο). Μάλιστα τους λέω. Κλείνω για καλό κ για κακό το εισητήριο μου για τις 1 Ιαν 2010 με σκοπό να καλέσω τη Δευτέρα. Στέλνω ένα αναλυτικό email στο τμήμα, καλώ τη δευτέρα το τηλέφωνο μετά από 10 χτυπήματα το σηκώνει μια που με συνδέει με το customer care ή όπως λέγεται το ανύπαρτκο τμήμα και μου βγαίνει τηλεφωνητής. Αφήνω μήνυμα να με καλέσουν. ΤΙΠΟΤΑ
Τα ίδια την επόμενη μέρα πάλι τηλεφωνητής, με καλούν μια φορά στο κινητό δεν το προλαβαίνω (ενώ έχω πει κ για σταθερό) κ ΤΙΠΟΤΑ.
Πέρνω στις κρατήσεις τους λέω τι θα γίνει, καΙ τα email από άλλη φορά μου τα απάντησαν μετά από 2 μήνες. μου λένε ξέρετε είναι μόνο 2 άτομα [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μπράβο ΒΑΣΙΛΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!]
Σήμερα τους ξανακαλώ [έλα μωρέ τι άλλο έχω να κάνω σε τούτη τη ζωή] πάλι 10 χτυπήματα μετά σύνδεση μετά τηλεφωνητής. Σήμερα με κάλουν. Τους λέω την ιστορία και μου λένε "σας καταλαβαίνουμε δεν φταίτε εσείς" άρα τους λέω φταίει το σύστημα κ παρακαλώ να με περάσετε στην άλλη ημερομηνία κ μου λένε "δε φταίει το σύστημα". Άρα δεν φταίει κανείς. ζητώ υπεύθυνο μου λέει δεν υπάρχει άλλος υπεύθυνος. Τους λέω αυτή επομένως είναι η επίσημη πολιτική της εταιρίας να μην σας βρίσκουμε κ μετά να μας λέτε βλάκες. Μου λέει το σύστημα το σύστημα. Της λέω κι εγώ το σύστημα είναι ΘΕΟΣ; Γιατί για ΘΕΟΣ δεν κάνει. Έχω δώσει 300€ (30 πτήσειςχ10 το service fee) τους τελευταίους 12 μήνες σε εσάς γι' αυτό το κωλοσύστημα που δεν υποστηρίζει batch booking εκτός αν είναι νας μας βγάλετε το throuch ckecin παράνομο. Μου λέει όχι όχι αλλά δε γίνεται τίποτα. Δλδ η εταιρία δεν γίνεται να με βάλει στη επιθυμητή πτήση εφόσον δεν είναι ποτέ γεμάτο το αεροπλάνο; Μου λέει όχι. Ενοείται ούτε που με ρώτησε επί της ουσίας τα στοιχεία πτήσης κλπ. Δλδ δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει παρότι έχω πληρώσει. Τους λέω για την Lufthansa ότι σου λέει αριθμούς εισητηρίων που απομένουν κ ότι δεν στρεσάρουν τον πελάτη τους μου λέει μάλιστα.
Αυτή είναι η εταιρία και η εξυπηρέτηση: 2 άτομα που κάνεις 5 μέρες να τους βρεις (άμα σε πάρουν όποτε γουστάρουν) και λένε ναι ναι αλλά. Γι' αυτό θέλω να ζήσει για πάντα η Athens και να ξυπνήσει κ το θηρίο που λέγεται ΟΑ και τότε ίσως καταλάβουν ότι τα 300€ που τους έχω δώσει τελευταία για το service fee τους καλό θα ήταν να τα χρησιμοποιούσαν για το service αλλά κ τι σημαίνει πελάτης.
Έψαξα κ στο ίντερνετ είδα ότι πάντα αυτοί έχουν δίκιο. Η πλάκα (που τους ρώτησα αλλά κ πάλι τπτ δε μου είπαν). Τι θα γινόταν αν ήθελα να πάω πχ Κάιρο που λόγου χάρη έχει 2 φορές τη βδομάδα και δεν είχαν καν διαθεσιμότητα; (δλδ ήταν 2 μετά έγιναν ένα το έβγαζα για την κοπέλα μου κ έφευγε κ μετά δε θα είχε για μένα). Και τι μου είπαν; "όχι πάντα έχουμε εισητήρια!" Όλα αυτά Σεπτ 2009. Ξύπνα MIGogian ξύπνα γιατί εγώ μ' αυτούς δεν ξαναπετάω
Θα έβαζα και τα πλήρη στοιχεία μου, αλλά τους έχω στείλει σε email οπότε τα γνωρίζουν αυτοί που πρέπει να τα γνωρίζουν. Πάλι καλά που ειχα βγάλει εισητήριο για 1 Ιαν και έστω κ αναγκαστικά τις υπόλοιπες μέρες θα είμαστε μαζί. Κιόλα αυτά για να πάμε διακοπές έτσι; Μετά λέμε για skyeurope κ ryanair