Νέο σύστημα κρατήσεων

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

Γράφω εδώ για την εταιριάρα Aegean που θέλει μπει και σε ομάδες με τη Lufthansa. Για να της μοιάσει βέβαια ούτε λόγος μόνο να χρησιμοποιεί το όνομα της ξέρει..

Ας αρχίσουμε με το περιστατικό:
Εγώ από Αθήνα και η κοπέλα μου από Ηράκλειο θέλουμε να πάμε Λονδίνο με την ίδια πτήση.

Βάζω λοιπόν να δω από Αθήνα για Λονδίνο για την πτήση που θέλουμε να πάρουμε αν έχει 2 εισητήρια με τον ίδιο ναύλο και όντως έχει.

Βάζω Ηράκλειο -> Λονδίνο στον internet explorer και Αθήνα Λονδίνο στον Firefox και προχωράω παράλληλα για να μην υπάρχει χάσιμο χρόνου γιατί η εταιριάρα έχει σύστημα ποιότητας ΑΑΑ (υπό το μηδέν) όπου ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ξέρεις πόσα εισητήρια έχουν μείνει σε κάθε ναύλο (όπως κάνει η lufhansa για να μην πούμε για άλλες που σε αφήνουν παγώνεις το ναύλο). Προφάνως η aegean γουστάρει να στρεσάρει τους πελάτες της και μάλιστα όσο πιο πολύ πετάς με αυτούς τόσο πιο πολύ να στρεσάρεσαι αφού είναι και περίφανοι του συστήματος τους. Βγάζω το εισητήριο από Ηράκλειο -> Λονδίνο και μετά συνεχίζω με το Αθήνα -> Λονδίνο και τσουπ ΠΑΕΙ το εισητήριο που μου έλεγε ότι υπήρχε. Πλέον να πληρώσω άλλα 80€. Λέω ρε τι καντεμιά είναι αυτή συνέβει το απίστευτο εκείνη τη στιγμή να βγάλει κι άλλιως (μιλάμε για 2 Ιανουαρίου 2010). Λέω τι κάνουμε τώρα;;; Κοιτάω και κατά τύχη έχει ίδια τιμή προηγούμενη μέρα (1 Ιαν 2010). Εγώ βέβαια ήθελα να πάμε όλοι όχι μόνη της ούτε μόνος μου μια μέρα πριν κ βασικότερο όλων ήθελα είτε και τα δύο είτε τίποτα!


Πέρνω τηλ στις κρατήσεις μου λένε έχετε δίκιο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ. Ούτε εμείς μπορούμε να βλέπουμε πόσα εισητήρια υπάρχουν για κάθε ναύλο!!!!!!!! [πόσο μάλλον να το βγάλουν στο ίντερνετ λέω εγώ] και τους λέω τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; Μου λέει καλέστε στο 2106261700 αλλά από δευτέρα (ήταν αυτό Σάββατο). Μάλιστα τους λέω. Κλείνω για καλό κ για κακό το εισητήριο μου για τις 1 Ιαν 2010 με σκοπό να καλέσω τη Δευτέρα. Στέλνω ένα αναλυτικό email στο τμήμα, καλώ τη δευτέρα το τηλέφωνο μετά από 10 χτυπήματα το σηκώνει μια που με συνδέει με το customer care ή όπως λέγεται το ανύπαρτκο τμήμα και μου βγαίνει τηλεφωνητής. Αφήνω μήνυμα να με καλέσουν. ΤΙΠΟΤΑ

Τα ίδια την επόμενη μέρα πάλι τηλεφωνητής, με καλούν μια φορά στο κινητό δεν το προλαβαίνω (ενώ έχω πει κ για σταθερό) κ ΤΙΠΟΤΑ.
Πέρνω στις κρατήσεις τους λέω τι θα γίνει, καΙ τα email από άλλη φορά μου τα απάντησαν μετά από 2 μήνες. μου λένε ξέρετε είναι μόνο 2 άτομα [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μπράβο ΒΑΣΙΛΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!]

Σήμερα τους ξανακαλώ [έλα μωρέ τι άλλο έχω να κάνω σε τούτη τη ζωή] πάλι 10 χτυπήματα μετά σύνδεση μετά τηλεφωνητής. Σήμερα με κάλουν. Τους λέω την ιστορία και μου λένε "σας καταλαβαίνουμε δεν φταίτε εσείς" άρα τους λέω φταίει το σύστημα κ παρακαλώ να με περάσετε στην άλλη ημερομηνία κ μου λένε "δε φταίει το σύστημα". Άρα δεν φταίει κανείς. ζητώ υπεύθυνο μου λέει δεν υπάρχει άλλος υπεύθυνος. Τους λέω αυτή επομένως είναι η επίσημη πολιτική της εταιρίας να μην σας βρίσκουμε κ μετά να μας λέτε βλάκες. Μου λέει το σύστημα το σύστημα. Της λέω κι εγώ το σύστημα είναι ΘΕΟΣ; Γιατί για ΘΕΟΣ δεν κάνει. Έχω δώσει 300€ (30 πτήσειςχ10 το service fee) τους τελευταίους 12 μήνες σε εσάς γι' αυτό το κωλοσύστημα που δεν υποστηρίζει batch booking εκτός αν είναι νας μας βγάλετε το throuch ckecin παράνομο. Μου λέει όχι όχι αλλά δε γίνεται τίποτα. Δλδ η εταιρία δεν γίνεται να με βάλει στη επιθυμητή πτήση εφόσον δεν είναι ποτέ γεμάτο το αεροπλάνο; Μου λέει όχι. Ενοείται ούτε που με ρώτησε επί της ουσίας τα στοιχεία πτήσης κλπ. Δλδ δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει παρότι έχω πληρώσει. Τους λέω για την Lufthansa ότι σου λέει αριθμούς εισητηρίων που απομένουν κ ότι δεν στρεσάρουν τον πελάτη τους μου λέει μάλιστα.

Αυτή είναι η εταιρία και η εξυπηρέτηση: 2 άτομα που κάνεις 5 μέρες να τους βρεις (άμα σε πάρουν όποτε γουστάρουν) και λένε ναι ναι αλλά. Γι' αυτό θέλω να ζήσει για πάντα η Athens και να ξυπνήσει κ το θηρίο που λέγεται ΟΑ και τότε ίσως καταλάβουν ότι τα 300€ που τους έχω δώσει τελευταία για το service fee τους καλό θα ήταν να τα χρησιμοποιούσαν για το service αλλά κ τι σημαίνει πελάτης.

Έψαξα κ στο ίντερνετ είδα ότι πάντα αυτοί έχουν δίκιο. Η πλάκα (που τους ρώτησα αλλά κ πάλι τπτ δε μου είπαν). Τι θα γινόταν αν ήθελα να πάω πχ Κάιρο που λόγου χάρη έχει 2 φορές τη βδομάδα και δεν είχαν καν διαθεσιμότητα; (δλδ ήταν 2 μετά έγιναν ένα το έβγαζα για την κοπέλα μου κ έφευγε κ μετά δε θα είχε για μένα). Και τι μου είπαν; "όχι πάντα έχουμε εισητήρια!" Όλα αυτά Σεπτ 2009. Ξύπνα MIGogian ξύπνα γιατί εγώ μ' αυτούς δεν ξαναπετάω

Θα έβαζα και τα πλήρη στοιχεία μου, αλλά τους έχω στείλει σε email οπότε τα γνωρίζουν αυτοί που πρέπει να τα γνωρίζουν. Πάλι καλά που ειχα βγάλει εισητήριο για 1 Ιαν και έστω κ αναγκαστικά τις υπόλοιπες μέρες θα είμαστε μαζί. Κιόλα αυτά για να πάμε διακοπές έτσι; Μετά λέμε για skyeurope κ ryanair
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

zeppelin":1rl7ds8a said:
Δλδ η εταιρία δεν γίνεται να με βάλει στη επιθυμητή πτήση εφόσον δεν είναι ποτέ γεμάτο το αεροπλάνο; Μου λέει όχι. Ενοείται ούτε που με ρώτησε επί της ουσίας τα στοιχεία πτήσης κλπ. Δλδ δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει παρότι έχω πληρώσει.


Αυτό που ζητάς δεν γίνεται διότι πολύ απλά δεν υπήρχε επαρκής διαθεσιμότητα στο συγκεκριμένο booking class. Τους ζητάς να σε βάλουν σε υψηλότερο booking class, ενώ έχεις πληρώσει φθηνότερο. Στην Αιγαίου υπάρχουν 4 διαφορετικά είδη (διαβαθμίσεις) της κατηγορίας Saver και άλλα τόσα στην κατηγορία Semi-Flex και Flex. Κάθε διαβάθμιση διέπεται από ξεχωριστούς κανόνες και όρους ακόμα και αν ανήκει στην ίδια κατηγορία: το V έχει άλλους κανόνες από το Χ, το L ή το H, κι ας ανήκουν όλα στο Semi Flex.

Πάμε λοιπόν το μαθηματάκι από την αρχή (το τόπικ "Νέο Σύστημα Κρατήσεων" φαντάζομαι δεν το είδες). Το σύστημα της Α3 -αλλά και πολλών άλλων εταιρειών- πραγματοποιεί κράτηση μόνο όταν εισαχθεί η κάρτα και γίνει κλικ στο ΟΚ. Το ότι εσύ έβλεπες την ίδια τιμή από δύο διαφορετικούς browsers δε σημαίνει απολύτως τίποτα, διότι πολύ απλά το reservations module της ιστοσελίδας "έβλεπε" την ίδια θέση. Με άλλα λόγια, και από 1002 υπολογιστές/browsers να έβλεπες την ίδια τιμή, δε σήμαινε με τίποτα ότι είχαν κρατηθεί αντίστοιχες θέσεις. Απλά όλοι θα "έβλεπαν" την ίδια θέση.

Τα έχουμε ξαναπεί, ότι το σύστημα της Α3 υστερεί. Είναι μία φθηνή λύση για μικρές εταιρείες (γκουχ γκουχ!), η οποία -θέλω να πιστεύω- ότι στο εγγύς μέλλον θα αντικατασταθεί από κάποια εξελιγμένη εφαρμογή στα πλαίσια της Star Alliance, αφού δε "σηκώνει" και πολλές συνεργασίες με άλλες εταιρείες. Η ίδια η Συμμαχία "συνιστά" το Amadeus.

Μέχρι τότε, καλή δύναμη!

Στο δικό μας σύστημα κρατήσεων βλέπουμε πόσες θέσεις απομένουν σε κάθε κατηγορία, τουλάχιστον τις τελευταίες 4. Άρα λογικά το υποστηρίζει και το σύστημα της Αιγαίου.
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

Ομολογουμένως, συστήματα που δε σε αφήσουν να έχεις on hold τα εισιτήριά σου ενώ "δουλεύεις" για να διαλέξεις και τα υπόλοιπα είναι παντελώς ανεπαρκή. Δηλαδή φαντάσου να θες να κλείσεις Ηράκλειο-Αθήνα-Κάιρο και Κάιρο-Αθήνα-Ηράκλειο πχ με stopover Αθήνα στό πήγαινε και να τελειώσουν τα Αθήνα-Κάιρο ενώ κλείνεις τα Ηράκλειο-Αθήνα.... Εμείς θέλαμε κάποια στιγμή με ορισμένους φίλους να πάμε δε θυμάμαι πού, έστω Βαρκελώνη. Μόνο που άλλος ήταν εδώ, άλλος σε άλλη πόλη, άλλος σε τρίτη πόλη κλπ και μάλιστα ο ένας μπορούσε να έρθει μόνο για 3ήμερο ενώ οι άλλοι θα πηγαίναμε για 5 μέρες. Ε ήταν πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να είμαστε σίγουροι ότι θα καταφέρουμε να κλείσουμε ΟΛΑ τα εισιτήρια όπως θέλαμε...

Ps. ρε παιδιά το σύστημα που έχει η Emirates ξέρει κανείς ποιό είναι; Μόνο εμένα μου φαίνεται άψογο;
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

@aakunz, συμφωνώ. όταν επι τρεις μέρες τους κηνυγάω να τους μιλήσω περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση η εταιρία δε θα κλείσει να μου δώσει άλλο ναύλο αυτή με χάνει από πελάτη το δε σύστημα της είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ. μικρή δεν είναι αλλά στην star alliance άστρο φωτεινό..

για τις θέσεις ΟΧΙ δεν τους βγάζει. βέβαια μπορεί να λένε κ ψέματα. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ 2 άτομα

@menelaos, τόλμησες να μην ζεις αθήνα εσύ ή οι φίλοι σου; κι επειδή πληρώνεις το σκέλος *-Αθήνα τι να λέει; SERVICE FEE forever

α ρε δε θα ρθει η easyjet ATH <> THE τότε να τους δω τους να μην τους πω
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

σχετικα με την διαθεσιμοτητα την ναυλων θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση και να μου πειτε κατα ποσο ισχυει..
Οταν λοιπον κανουμε μια αναζητηση για ενα εισιτηριο μας βγαζει το φθηνοτερο που υπαρχει, οκ μεχρι εδω..
Αυξανοντας σταδιακα τον αριθμο των εισητηριων παρατηρουμε οτι απο καποιο αριθμο εισητριων και μετα ο φθηνοτερος διαθεσιμος ναυλος αυξανεται και ισχυειο ο ιδιος για ολα τα εισητιρια..
π.χ.
για ενα τομο χανια-αθηνα ειναι 16 ευρω, για 2 ατομα τοι διο, για 3 ατομα το ιδιο, στα 4 ατομα η τιμη παει στα 44 ευρω το καθε εισητηριο..
Μπορουμε απο το παραπανω να συμπερανουμε οτι για την συγκεκριμενη πτηση που αναζηταμε υπαρχουν 3 εισιτηρια στα 16 ευρω ενω ο αμεσως επομενος φθηνοτερος ναυλος εναι στα 44 ευρω... Ειναι σωστο το παραπανω συμπερασμα??

Φυσικα ουτε εγω ειμαι "φιλος" του συστηματος κρατησεων της Α3 αλλα αφου αυτο εχουμε ας μαθουμε πως δουλευει...
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

Σωστά. Δεν είναι τεχνικά εφικτό να φτιάξεις ένα PNR (ας το πούμε "κράτηση") στο οποίο περιλαμβάνονται επιβάτες με διαφορετικές τιμές ο καθένας. Αυτό ισχύει για όλες τις αεροπορικές εταιρείες και νομίζω ότι αποτελεί και οδηγία της ΙΑΤΑ. Αν θες να κατοχυρώσεις το χαμηλότερο ναύλο για όσους περισσότερους μπορείς και να μην πληρώσεις και τους 4 στα €44, τότε θα πρέπει να κάνεις χωριστές κρατήσεις: μία κράτηση για 3 άτομα Χ €16 και άλλη μία για 1 άτομο Χ €44.
 
Re: Τραγικές καταστάσεις με το σύστημα κρατήσεων

Χμμμ.... καλά το να μην το κάνουν το κατανοώ.... αλλά οδηγία.... γιατί;
 
αυτά τα πράγματα δίνουν την αίσθηση στον πελάτη τους ότι τον κοροϊδεύουν. Είμαι πληροφορικός. Γιατί να μην βγάζει 3χ χαμήλοτερο ναύλο + 1χ με ψηλότερο αυτόματα; :wall: :wall:
 
Γιατι απλα ΔΕΝ γινεται!Το προγραμμα αυτα δεν ειναι για πληροφορικαριους.Φαντασου ποσα διαφορετικα προγραμματα υπαρχουν, τα οποια πρεπει να μπορουν και να επικοινωνουν μεταξυ τους.Δεν ειναι Windows!Δεν ειναι αυτονομα λειτουργικα συστηματα!Ειναι παρα πολλα ξεχωριστα συστηματα τα οποια πρεπει να μπορουν να εχουν συμβατοτητα το ενα με το αλλο!

Για παραδειγμα...Ενας ταξ.πρακτορας εχει Amadeus, και κανει ενα PNR με μια κρατηση ΟΑ και μια Α3!Πρεπει να επικοινωνει και με το Axs-res της ΟΑ και με το αντιστοιχο της Α3!Ετσι και δεν ειναι αντικειμενοστραφη τα συστηματα, αλλα θυμιζουν πιο πολυ τα προγραμματα της c (ουτε καν c++).Καθε συστημα δηλαδη ειναι μια αλλη γλωσσα προγραμματισμου που πρεπει ομως να επικοινωνει και με ΟΛΕΣ τις αλλες.Αρα πρεπει να ειναι ιδιου επιπεδου.Και μη ξεχναμε ποτε φτιαχτηκαν τα πρωτα συστηματα κρατησεων...

Αρα πριν πεις οτι σε κοροιδευει καποιος, δες το λιγο και απο τη πλευρα ΟΛΩΝ των συστηματων ΟΛΩΝ των εταιριων.Τουλαχιστον οι γενικοι κανονες ετσι ειναι.... :wall:
1 PNR- 1 booking class/segment!
So simple!
 
Όντως δε μου είναι γνωστή καμία εταιρία που να επιτρέπει κάτι τέτοιο σε online κρατήσεις. Ενδεχομένως κάποιες low cost να έχουν τη δυνατότητα "μικτής τιμολόγησης". Η Easyjet π.χ. επιτρέπει μέχρι και 40 άτομα σε ένα PNR και νομίζω ότι σου βγάζει ένα μέσο όρο τιμής από τις διαθέσιμες θέσεις.
Σε αυτό το σημείο το Amadeus έχει μια πιο προχωρημένη λύση: Σου επιτρέπει να χτίσεις ένα PNR με πολλά segments (ακόμα και σε διαφορετικά RBDs) και επιβάτες και μετά να αντιστοιχίσεις στον κάθε επιβάτη το segment. Κλείνοντας το PNR αυτόματα σου κάνει split και δημιουργούνται διαφορετικά για τον καθε επιβάτη.
 
Top