Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Απ' ότι φαίνεται μόλις σήμερα έχουν ανακοινωθεί στα ΜΜΕ τα σχέδια για ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα.

http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/business/525100

Φαντάζομαι ότι σε 2-3 μέρες θα υπάρχουν και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Να υποψιαστώ ότι η συνεργασία CY/OA θα συμπεριλάβει τελικά όλες τις πτήσεις (ακόμα και το ATH-SKG που δεν συμπεριλαμβανόταν μέχρι σήμερα)?
 
Μου κάνει εντύπωση ότι σε περίοδο κρίσης η εταιρία επενδύει σε τόσο κορεσμένα δρομολόγια εσωτερικού.Είμαι πολύ περίεργος να δω τι μέλει γενέσθαι, αν δηλαδή η εταιρία τα κρατήσει ή τα σουτάρει πολύ πρόωρα όπως το ATH-LHR.Εκτός και αν κάποια άλλη ελληνική σταματήσει ή περικόψει και άλλο τα δρομολόγια και η Cyprus καλύπτει το κενό εκ των προτέρων.Φαντάζομαι ή έστω θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για κίνηση στρατηγικής σημασίας, όπου στο άμεσο μέλλον πρόκειται να επιφυλάξει άμεσες ανακατατάξεις στην αγορά.
 
Αφού θέλει να κάνει expansion δεν παει και καμίοα Γερμανία πχBerlin που δεν υπάρχει τίποτα πλην ευκολης η ακομα καλυτερα καμια FRA μπας και πέσουν οι τιμές που ειναι τωρα στο ταβανι?
 
Α! Τι τυχαίο! Και άλλος ανταγωνισμός για τα δρομολόγια εσωτερικού! Εχει πέσει το market share της Aegean και της Olympic, κρίμα... Σίγουρα και τους δυο τους στεναχωρεί ΠΟΛΥ! :cool:
 
Μήπως, λέω εγώ τώρα, με την έναρξη αρκετών πτήσεων εσωτερικού της CY σταματήσει να θεωρείται μονοπώλιο μια ενδεχόμενη συγχώνευση Α3 και ΟΑ? ;)
 
Δεν ειναι φοβερή "συμπτωση" που οι Α3/ΟΑ ανταγωνιστή ψαχναν και ανταγωνιστή δεν βρισκαν,κι ήρθαν "ξαφνικά" οι Κ.Α ως μάννα εξ ουρανού να τις σώσουν(?)..Θαύμα,θαύμα.. :thx:
Αντε να βάλουν του χρόνου και ATH-CHQ/CFU/MJT,SKG-CHQ/JMK/JTR/MJT να ολοκληρωθεί το...κάδρο.. :rolleyes:
 
Τα νοσηρά μυαλά συναντιούνται σε αυτό το φόρουμ, μόνο, μου φαίνεται... :twisted:

Το είχα αναφέρει κι εγώ κάποια στιγμή, αλλά για να το κάνομεν λίγο πιό νοσηρό, πέραν της ΟΑ3 που πλέον θα μπορεί να πάρει άδεια απ' τον Αλμούνια, παίζει κι έπειτα να την πέσει ντεμέκ στη CY που θα πάει άκλαυτη για λουκέτο, και έπειτα από λίγο καιρό, τσούπ να σου το brand στην ΟΑ3.

"Τίμιες" δουλειές αλλά εδώ και καιρό απαραίτητες...

ΥΓ
Μη ξεχνιόμαστε, τα flyblue.gr/.cy/.aero δεν είναι κατοχυρωμένα ακόμη...
 
Δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι του χρόνου! Είναι ήδη αρκετά αυτά που έχουν κάνει οι Κ.Α. και πολύ συντομότερα από τότε θα έχει γίνει το "θαύμα"!
 
Το να επιχειρούν τα αεροπλάνα απο Ηράκλειο,Θεσσαλονική και Ρόδο και να διανηκτερεύεουν εκεί τη νύκτα στοιχίζει πολύ λιγότερο απο το πανάκριβο αεροδρόμιο της Λάρνακας σε μια περιόδο που η κίνηση μειώνεται στη Κυπρό και τα αεροπλάνα θα είχαν πιο χαμηλό utilisation(χρησιμοποίηση).Σε αυτό έρχεται να προστεθεί οτι τα πλήρωμάτα καμπίνας μάλλον θα είναι απο Ελλάδα (δεν θα χρειάζεται η εταιρία να πληρώνει ξενοδοχεία εκτός απο τους πιλότους).


Το Αθήνα-Θεσσαλονική-Αθήνα δεν ήταν κορεσμένο?(και το Λάρνακα-Λονδίνο ήταν κορεσμένο αλλα δεν εμπόδισε τη Α3 να δημιουργήσει βάση στη Λάρνακα..) Και όμως τα αποτελέσματα και οι πληρότητες για αυτό το δρομολόγιο ειναι κατι περισσότερο απο ενθαρυντικά και χωρίς να υπολογίζεται η μεγαλύτερη χρησιμοποίηση των πληρωμάτων και των αεροπλάνων,και η ταυτόχρονη οικονομική ζημιά στην Α3/ΟΑ.


Δεν είναι καθόλου απίθανο να δημιουργηθεί και καποιου είδους συνεργασία με Astra για Γερμανία απο Θεσσ.


Ισως να είναι και όλα ενα σχέδιο συνομωσίας αλλα αν δεν είναι οι Κ.Α. μάλλον τα παίζουν όλα για όλα με αυτή τους την κίνηση.
 
Top