Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Αυτό τώρα πως προκύπτει;
 
Πάντως όσο πάραλογο και αν ακούγεται..πρόκειται για επανέναρξη του δρομολογίου ΑΤΗ-LHR.Αφου και το 1969 τα Trident των Κ.Α. εκτέλουσαν το δρομολόγιο LHR-ATH με τελικό προορισμό τη Λευκωσία.(πολύ πιο πρίν απο τη δημιουργία της Α3 και της Olympic Air.)
 
Μπορούσαν όμως τότε επιβάτες από το Λονδίνο να αποβιβαστούν στην Αθήνα, ή να επιβιβαστούν στην Αθήνα για να πάνε στο Λονδίνο;

Όσον αφορά την ΒΑ, τα Β767 σταδιακά θα περιοριστούν στην Ευρώπη σε ελάχιστους προορισμούς, νομίζω 4 (Αθήνα, Μόσχα, Κωνσταντινούπολη και άλλον ένα που δεν τον θυμάμαι, μέχρι την τελική απόσυρσή τους όταν αντικατασταθούν με Β787). Οπότε και για την Λάρνακα θα χρησιμοποιείται μικρότερο αεροσκάφος, και είναι πολύ πιθανό να γίνει και 2η ημερήσια πτήση.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστή η λειτουργία πτήσης Αθήνας - Λονδίνου από τις Κ.Α., σίγουρα όμως είναι μεγάλο λάθος ο περιορισμός των πτήσεων Λάρνακας -Λονδίνου, καθώς Aegean, British Airways και Monarch είναι ήδη παρούσες και η easyJet μάλλον καραδοκεί...
 
Ναι επιβάτες υπήρχαν και για/απο τους 2 σταθμούς (Λευκωσία,Αθήνα).

Η easy ήδη εκτελεί αν δεν κάνω λάθος Λάρνακα-LGW.
 
Απο τις 18 Μάρτη που έχει επαναρχήσει το δρομολογίο Λάρνακα-Ερμπίλ,έχουν πραγματοποιηθεί 7 πτήσεις(κάθε Κυριακή),και απο ότι ακούγεται με πολύ καλές πληρότητες.

Το ερχόμενο Σάββατο 28/4,αρχίζουν και οι πτήσεις Πάφος-Αγία Πετρούπολη.
 
Επι τη ευκαιρια του επαναλαμβανομενου γαμου CY-ΟΑ
και μιας και ανεφερε και ο φιλος "aakunz" σε αλλο ποστ, οτι η ΟΑ απο χθες ανεβάσε τον επίναυλο ενω η CY οχι ακομα,
Να ρωτησω απο που προκυπτει η διαφορα των 7 EUR (CY Φόροι: 45.64) (OA Φόροι: 38,64) στους φορους των δυο εταιριων?...
 

Attachments

  • ATH-JKH  15-6.jpg
    ATH-JKH 15-6.jpg
    227 KB · Προβολές: 1.081
Βάσει της πολιτικής τιμολόγησης της CY, o επίναυλος καυσίμων καταχωρείται στο πεδίο των φόρων με τον κωδικό YQ. Αντιθέτως, η ΟΑ και η Αιγαίου, ενσωματώνουν τον επίναυλο στο ναύλο με Q-surcharge (εσείς δεν μπορείτε να δείτε το fare breakdown για να το καταλάβετε).

Παρακάτω παραθέτω την τιμολόγηση της ίδιας πτήσης, ανάλογα με την εταιρεία που την διαθέτει. Ο επίναυλος σημειώνεται με κόκκινο:

:arrow: 1. Κυπριακές Αερογραμμές

1.1TEST/PASSENGER
1. CY 1789 L 20JUN JKHATH HS1 0705 0750 O E WE
OPERATED BY OLYMPIC AIR
>FQBBETCCY
P1 TEST/PASSENGER ADT G 12MAY12 * EUR 79.00
JKH CY ATH 52.00 EUR52.00END
FARE EUR52.00 TAX 12.00GR TAX 15.00YQ TOT EUR79.00 (ο επίναυλος υπολογίζεται σαν μέρος του φόρου YQ 11.00+4.00 EUR)
***ADDITIONAL FEES MAY APPLY*SEE>FO1·
S1 FB-LDMCY
BG-20K NB-20JUN NA-20JUN
VALID CY/NONREF/
CHNGS RESTR
T S1/CCY/ET



:arrow: 2. Ολυμπιακή
1.1TEST/PASSENGER
1. OA 761 X 20JUN JKHATH HS1 0705 0750 O E WE

>FQETCOA
P1 TEST/PASSENGER ADT G 15MAY12 * EUR 81.00
JKH OA ATH Q13.00 52.00 EUR65.00END (ο επίναυλος ενσωματώνεται στο ναύλο EUR13.00 + EUR52.00 = EUR65.00)
FARE EUR65.00 TAX 12.00GR TAX 4.00YQ TOT EUR81.00
***ADDITIONAL FEES MAY APPLY*SEE>FO1·
S1 FB-XPROMO
BG-20K NB-20JUN NA-20JUN
T S1/COA/ET [/code]
 
Φιλε "aakunz" μιας κι απο οτι βλεπω εισαι εμπειρος επι του θεματος... να κανω μια αφελης ερωτηση:
Υπαρχει καποιο συγκεκριμενο οικονονικο οφελος προς τις εταιριες σχετικα με την διαφορετικη ενσωματωσης του επιναυλου μεταξυ ναυλου και τελων?..
Για παραδειγμα στην ακυρωση εισητηριου και επιστροφη χρηματων απο τον ναυλο (saver) δεν παιρνεις τιποτα...
και μετα την αφαιρεση των πεναλτυ απο τα (τελη/φοροι) οτι μεινει...
 
Έκλεισα στους γονείς μου με Κυπριακές για ΠΣΚ μέσα στον Ιούνιο για Θεσσαλονίκη,και μου βγήκε 185 ευρώ και τα δύο άτομα.Σε μια αναλυτική παρουσίαση του εισιτηρίου,είδα ότι οι ναύλοι και για τους δύο είναι 40 ευρώ,και τα υπόλοιπα είναι 145 ευρώ σε φόρους και τέλη.Έλεος ρε παιδιά..Τι πράγματα είναι αυτά;Τι πληρώνουμε σε φόρους και τέλη;
Πάντως,την ίδια στιγμής οι γλάροι και οι κύκλοι έπαιζαν από 251 ευρώ μέχρι 300+...
Ωραίος ο ανταγωνισμός! :cool:
 
Μπορείς να δώσεις ακριβές δρομολόγιο με ημερομηνίες και ώρες?
 
Top