Η Α3 έχει τον ίδιο επίναυλο (ή σχεδόν τον ίδιο) με τις Κυπριακές Αερογραμμές, μόνο που η Αιγαίου/ΟΑ τον ενσωματώνει στο ναύλο και όχι στους φόρους ως Q surcharge . Στο παράδειγμα που σας ανέβασα στην προηγούμενη σελίδα, βρείτε το Q13.00 και έχετε μπροστά σας τον επίναυλο! Σαν φόρος YQ στην Αιγαίου σημειώνεται μόνο το επασφάλιστρο!
Στις πλείστες των περιπτώσεων, οι αυξήσεις γίνονται στον επίναυλο. Ο ναύλος που αντιστοιχεί σε κάποιο fare basis παραμένει ίδιος για όλη την περίοδο για την οποία ισχύει, και έχει δημοσιευθεί και κοινοποιηθεί στην ΙΑΤΑ και τις συνεργαζόμενες εταιρείες σε όλον τον κόσμο. Πρόσφατο παράδειγμα είναι η αύξηση που (ταυτόχρονα) έκαναν Αιγαίου και Ολυμπιακή, ανεβάζοντας τον επίναυλο εσωτερικού από τα 11.00 στα 13.00 ευρώ. Την ίδια πρακτική εφαρμόζει το γκρουπ της Lufthansa, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση, ο αυξημένος επίναυλος φαίνεται στο πεδίο YQ των φόρων. Οι δύο ελληνικές εταιρείες τον ενσωματώνουν στο ναύλο και έτσι, δεν φαίνεται στο πεδίο των φόρων, παρά μόνο ως "επασφαλιστρο" (3 ή 4 ευρώ ανά πτήση).
Με τον τρόπο που γίνεται η πώληση των εισιτηρίων, εσάς σας χρειάζεται μόνο το PNR ή ο αριθμός εισιτηρίου και το σύνολο της αξίας. Όσοι δουλεύουν στο ticketing δίνουν περισσότερη σημασία στο πώς είναι "κατασκευασμένος" ο ναύλος (fare construction) επάνω στον οποίο έχει τιμολογηθεί ένα δρομολόγιο.
Πρακτική διαφορά δεν υπάρχει, εκτός πλέον από τις ελάχιστες εταιρείες, που εξακολουθούν να κάνουν refund τον επίναυλο, ως φόρο YQ ή ΥR, στα non-refundable αχρησιμοποίητα εισιτήρια.