Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Το δρομολόγιο ATH-RHO δεν το βλέπω να μακροημερεύει όπως έχει προγραμματιστεί. Με 1 πτήση την ημέρα και σε ώρες που δεν ευνοούν καν τις αυθημερόν -έστω και O/W- μεταβάσεις (για λόγους επαγγελματικούς, υγείας, εκπαιδευτικούς, γραφειοκρατικούς κτλ μιάς και μόνο αυτοί ταξιδεύουν πιά), δεν έχει ψωμί...
 
Απο οτι φαινεται(απο την κατασταση της εταιρειας) δεν θα μακροημερευσει τιποτα οχι μονο το Αθηνα - Ροδος.

OA701":24ivea2r said:
"Τίμιες" δουλειές αλλά εδώ και καιρό απαραίτητες...

"Απαραιτητες" για ποιον ? Για τον Βγενοπουλο και τον Βασιλακη γιατι εμεις δεν βλεπω να εχουμε κανενα κερδος απο ολο αυτο το στημενο παιχνιδι ...

Anyway, περα απο το μεγαλο μπαμ της ειδησης ενδιαφερον βρισκω στις εξης 2 λεπτομερειες :
- Η πτηση Ηρακλειο - Ροδος παρουσιαζεται ανεξαρτητη πια και οχι ως συνεχεια της LCA - HER οπως ηταν τοσα χρονια.
- Το Θεσσαλονικη - Λαρνακα για πρωτη φορα παυει να ειναι τουλαχιστον καθημερινο (οπως συνηθιζοταν το χειμωνα) και γινεται 4 φορες/βδομαδα (Το Λαρνακα - Θεσσαλονικη εμφανιζεται ως 5 φορες/Βδομαδα).

Απο το προγραμμα φαινεται πως οι πτησεις δεν βγαινουν παρα μονο αν σταθμευουν αεροσκαφη σε Θεσσαλονικη και Ηρακλειο. Θα προσλαβει αραγε νεο κοσμο ( και δη Ελληνες ) ή θα χρησιμοποιει τα πληρωματα της Κυπρου ?
 
cabincrew4ever":iwapm6r7 said:
"Απαραιτητες" για ποιον ? Για τον Βγενοπουλο και τον Βασιλακη γιατι εμεις δεν βλεπω να εχουμε κανενα κερδος απο ολο αυτο το στημενο παιχνιδι ...
Απήντησες μόνος σου...

- Η πτηση Ηρακλειο - Ροδος παρουσιαζεται ανεξαρτητη πια και οχι ως συνεχεια της LCA - HER οπως ηταν τοσα χρονια.
Ισχύει αυτό, η Ρόδος πλέον θα βγαίνει ως ATH-RHO-HER(1,3,5,7)/SKG(2,4,6)-RHO-ATH και σαν να θυμάμαι ότι το Α320 που θα εκτελεί ξεκινάει ως LCA-ATH το πρωί και επιστρέφει ως ATH-LCA το βράδυ. To σύστημα της CY δίνει για RHO-LCA καλύτερο connection μέσω ATH, υπάρχει ωστόσο και το HER τις 1,3,5,7 αλλά με 2ωρη αναμονή στον Καζαντζάκη...

Αυτό που δεν έχω τσεκάρει ακόμη είναι αν οι πτήσεις είναι δομημένες έτσι ώστε να προσφέρουν και connection εσωτερικού μέσω ΑΤΗ. Το έχει ψάξει κανείς?
 
Υπάρχουν 2 τινά στην κίνηση της Cyprus Airways:

1) Η διοίκηση είναι τελείως ανίκανη και πιστεύει ότι θα βγάλει χρήματα με το να μπει στην ελληνική αγορά.
2) Παίζεται κάποιο παιχνίδι στο οποίο θα βγουν κερδισμένοι μακροπρόθεσμα οι ΟΑ/Α3.

Νομίζω πως είναι το πρώτο. Εξάλλου οι κινήσεις τους μέχρι τώρα δείχνουν μια αεροπορική εταιρία με έλλειψη μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού, η οποία περιμένει την κρατική ενίσχυση υπό μορφή ΑΜΚ για να συνεχίσει να πετάει.

Άραγε αυτές οι κινήσεις έχουν εγκριθεί από τους νέους "consultants" ?
 
Drits":e5y8vv0p said:
1) Η διοίκηση είναι τελείως ανίκανη και πιστεύει ότι θα βγάλει χρήματα με το να μπει στην ελληνική αγορά.
...
Νομίζω πως είναι το πρώτο.

Εγώ νομίζω γίνεσαι λίγο άδικος. Η συγκεκριμένη διοίκηση ανέλαβε μόλις πριν 1 μήνα περίπου. Θα ήταν άτοπο να τους κρίνουμε από τώρα ανίκανους, μόνο και μόνο επειδή αποφάσισαν να αναπτύξουν το πτητικό τους δίκτυο.
 
Αποτι φαίνεται τα δίνουν όλα για όλα οι Κύπριοι!
Για να δούμε τις δικές μας πως θα απαντήσουν ... Η μια παει να κλείσει και η άλλη ότι πει μαμά lufthansa κάνει. Άραγε τη θα πει ? να την αγοράσουμε εμείς πριν την πάρει η Triple Five (555)?

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Εχεις δικαιο το SKG - LCA στο συστημα κρατησεων το δινει ως 6w. Κακως εμπιστευτηκα τη σελιδα προγραμματος πτησεων.

Drits":il69gbpi said:
1) Η διοίκηση είναι τελείως ανίκανη και πιστεύει ότι θα βγάλει χρήματα με το να μπει στην ελληνική αγορά.
2) Παίζεται κάποιο παιχνίδι στο οποίο θα βγουν κερδισμένοι μακροπρόθεσμα οι ΟΑ/Α3.

Νομίζω πως είναι το πρώτο.

Υπαρχει και μια τριτη πιθανοτητα που ακουει στο ονομα " Ολα τα παραπανω " και εμενα μου φαινεται η πιο λογικη. Ειναι πολλα τα λεφτα Drits ...

OA701":il69gbpi said:
- Η πτηση Ηρακλειο - Ροδος παρουσιαζεται ανεξαρτητη πια και οχι ως συνεχεια της LCA - HER οπως ηταν τοσα χρονια.
Ισχύει αυτό, η Ρόδος πλέον θα βγαίνει ως ATH-RHO-HER(1,3,5,7)/SKG(2,4,6)-RHO-ATH και σαν να θυμάμαι ότι το Α320 που θα εκτελεί ξεκινάει ως LCA-ATH το πρωί και επιστρέφει ως ATH-LCA το βράδυ.

Η βραδινη πτηση Αθηνα - Λαρνακα δεν φαινεται να εμπλεκεται καθολου στα δρομολογια της Ελλαδας. Αν τα βλεπω ολα σωστα φαινεται να εμπλεκονται τρια αεροσκαφη στην ολη υποθεση ως εξης :

1. HER - ATH - LCA (πρωινες πτησεις)
2. LCA - ATH - HER - SKG - HER - ATH - SKG - ATH - SKG
3a. SKG - ATH - SKG - ATH - RHO - HER - RHO - ATH - HER (1,3,5,7)
3b. SKG - ATH - SKG - ATH - RHO - SKG - RHO - ATH - HER (2,4,6)
 
cabincrew4ever":1xdea320 said:
Απο το προγραμμα φαινεται πως οι πτησεις δεν βγαινουν παρα μονο αν σταθμευουν αεροσκαφη σε Θεσσαλονικη και Ηρακλειο. Θα προσλαβει αραγε νεο κοσμο ( και δη Ελληνες ) ή θα χρησιμοποιει τα πληρωματα της Κυπρου ?

Εκει στις κυπριακες ας μας πουν τι πινουν και δεν μας δινουν ... Πηγε πετσοκοψε το πτητικο της εργο στη βαση της (Μιλανο και Βιεννη καπουτ, Ζυριχη και Μοναχο 1w, Παρισι και Αμστερνταμ 3w) για να ερθει να δραστηριοποιηθει σε ενα κορεσμενο δικτυο μιας χρεοκοπημενης χωρας. Ειτε παρει κοσμο νεο ειτε κανει χρηση των πληρωματων της Λαρνακας ενα και το αυτο.
Γιατι εστω οτι :
α) παρει πληρωματα ελληνικα, τοτε :
1. τα πληρωματα της Κυπρου βρισκονται χωρις πτησεις αφου το πτητικο εργο μειωνεται σημαντικα (αρα απολυσεις ?)
2. θα πρεπει να πληρωνει per diem συν στεγαση αναγκαστικα και στα ελληνικα πληρωματα γιατι βασει roster οποια και να ειναι η αρχικη τους βαση μια θα καταληγουν Ηρακλειο, μια Θεσσαλονικη και μια Λαρνακα.
β) κανει χρηση των πληρωματων της Κυπρου, τοτε :
1. βασει προγραμματος θα θελει minimum 4 σετ πληρωματων (μπορει και 6) για διανυκτερευση με τεραστιο κοστος για per diem και ξενοδοχεια.
Υπαρχει καποιος παραγοντας που μου διαφευγει και εχω λαθος σκεπτικο ?
 
Αν πιστεύετε πως οι Κύπριοι θα πάρουν Έλληνες ξεχάστε το!!! Δεν έχετε ιδέα πόσο βυσματα δικά τους ειναι στην αναμονή! Άρα ξεχάστε την μεγαλόνησο δεν ειναι για τα δόντια μας. Και ασε που ξέρουν τη αντίληψη έχουμε για αυτούς. Και εννοώ πως πιστεύουμε πως ειναι πλούσιοι κτλ κτλ. Απλά οι άνθρωποι εκεί κάτω κάνουν δάνεια αλλα τα ξοφλανε, το πως έφτασαν σήμερα εδώ που ειναι επειδή ο Βγενοπουλος τους εξαπάτησε και αγόρασαν ελληνικά ομόλογα οι τράπεζες διαφορετικά σας έλεγα αν είχαν κρίση η όχι.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top