Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

3 A320 based in HER - SKG - RHO .

Cypriot Pilots Geek cabin crew !
 
Το να πιστεύει μια εταιρία στην Ελλάδα (αν φυσικά δεν είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου) αξίζει τουλάχιστον την υπομονή μας/σας και όχι τα γιου χαρίσματα και τα ειρωνικά σχόλια.

Ναι υπάρχει μια τεράστια οικονομική κρίση,μπορείς να κάτσεις σπίτι σου και να τρως ψωμί και ελιά μέχρι να περάσει μπορείς όμως και να βγεις έξω και να προσπαθήσεις για ένα καλύτερο αύριο.Στη περίπτωση της Cyprus,η εταιρία παίζει την ύπαρξη της και την τιμά να το παλεύει όσο μπορεί και όσο την αφήνουν.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Αυτή ειναι η μία αποψη..η άλλη ειναι ότι κινειται σπασμωδικά χωρίς σταθερό πλάνο,κόβει-ράβει,και προσπαθεί να πιαστει (ο πνιγμένος στα χρεη) απτα μαλλιά του..Αν ηταν ΛοΚο θαλεγα εχει πιθανότητες,τωρα σε μια χωρα που οι μισθοι οδευουν προς Βουλγαροποιηση και ολα κλεινουν και καταρρεουν δεν ξερω τι "ψαρια κερδοφορίας" μπορεί να πιασει με ΟΑ3 απεναντι της..
 
Εγω νομιζω θα παει καλα το ενχιριμα , κai πραβο στην Cyprus Air που τολμα . Σκεφτειται μονο ποσα ατομα θα βρουν δουλεια . 1 , 5 , 10 . 20 ? Στες δυσκολες μερες που περνουμε κατι εινε και αφτο . Παντος θα εκπλαγειτε με την Cyprus Airways ! Wait and you will see ! I know !
 
Θα συμφωνήσω με τον spotterakis. Αν δεν υπάρχει κάποιος "δόλιος" σκοπός πίσω από την κίνηση της CY, θεωρώ πολύ λανθασμένο το να ανοίξεις "πόλεμο" με μια εταιρεία που έχει μεγαλύτερη δυναμική (Α3 λόγω κυρίως Star Alliance) σε μια κορεσμένη αγορά. Αν θέλει ντε και καλά να ποντάρει σε νέα δρομολόγια, πιστεύω πως είναι καλύτερα να το κάνει με πτήσεις από Κύπρο προς Ελλάδα παρά με πτήσεις εσωτερικού στην Ελλάδα. Αν άνοιγε μια δεύτερη βάση στο PFO (ή ακόμα και μια θυγατρική Loco με τα 3 Α320 που αναφέρει ο fly4) , που είναι σαφώς φτηνότερο από το LCA, με πτήσεις PFO-ATH (που στο παρελθόν οι πληρότητες ήταν συνεχώς 100%) και μονοπωλιακές πτήσεις με επιβατική κίνηση που βασίζεται σε φοιτητές (IOA, GPA κλπ) θα ήταν πιο λειτουργικό από το να εμπλακεί σε ένα "πόλεμο" τιμών σε μια αγορά που δεν "πουλάει" πλέον.
 
Στο θεμα της θυγατρικης λοκο στην Παφο ειναι αργά..Με την FR εκει πεταξε το πουλακι.Οι Παφιτες φωναζαν χρονια αλλα οι ΚΑ κωφευαν..Τωρα χαιρεται...Δεν ξερω αν μετα τα δρομολόγια εσωτερικου θα συνεφερε με τις τωρινες τιμες και την κριση να δοκιμασει και εξωτερικου στην Ελλάδα..Ειδικα εδω στην SKG που υπαρχουν πολλα κενα..ΒRU,MAN,ARN,LHR κτλ..Αλλα δεν γνωριζε αν θα εβγαζε τα λεφτα της
 
Πολύ Πολύ Στενή Συνεργασία Στα Όρια Της Συγχώνευσης ..... Δεν Είναι Τυχαίο :

1) Στα Δρομολόγια Ανταγωνίζεται Ευθέως Την Α3 και μόνο και η CY καλύπτει κενά τις ΟΑ.
2) Η Cy έχει τα airbus που στην ΟΑ είναι είδος προς εξαφάνιση.
3) Σε πηγαδάκια του χώρου καιρό τώρα γινόταν φήμες για μεγάλη Ελληνική εταιρεία αεροπορική που θα άλλαζε την έδρα της στην Κύπρο (για φορολογικούς λόγους).
4) Το άνοιγμα CY στην Θεσσαλονίκη σε πληρότητες έφερε το παραπάνω από το προσδοκώμενο....

Θα καταθέσω την γνώμη μου βάση αυτών των πληροφοριών που γνωρίζω ........

Η Α3 μπορεί να έχει μειώσει τις συχνότητες κ κλπ αλλά έχει πολύ καλύτερες πληρότητες με τα Airbus από την άλλη η ΟΑ με τα Dashakia δεν τραβάει και πολύ .... Πολύ πιθανόν είναι το ενδεχόμενο συγχώνευσης και η δημιουργία ίσως μια μικρής αμιγώς regional εταιρείας με Dash και τα Airbus να πραγματοποιούν τις ''μεγάλες΄΄ πτήσεις εξωτερικού από Αθήνα και Κύπρο... Φυσικά με έδρα την Κύπρο θα ανασάνει οικονομικά - φορολογικά .....
Διαπίστωσα πρόσφατα ότι στην ΟΑ μπορούν τα ταξιδιωτικά γραφεία να εξυπηρετούνται τηλεφωνικός από τα τηλέφωνα κρατήσεων και όχι από αρμόδιο τμήμα που παλαιότερα είχε την αποκλειστική διαχείριση τούς. Μείωση Κόστους .....
Στην ΟΑ πολλές παραιτήσεις πρόσφατα σε σταθμούς (πέρα από τις απολύσεις). Και φυσικά οι θέσεις αυτές δεν καλύπτονται από άλλα άτομα απλώς τις αρμοδιότητες αυτές τις δίνουν στο υπάρχον προσωπικό ........

Η CY έχει ένα καλό brand name εδώ στην Ελλάδα επομένως θα έχει την υποστήριξη των Ελλήνων και όχι μονό.....(Μην ξεχνάμε και πόσοι Κύπριοι σπουδάζουν στην Ελλάδα)

Δύσκολες Εποχές Για να δούμε....
 
Η Ελλάδα έχει πολλά να δώσει ακόμη και στις Κ.Α ίσως είναι το μεγάλο τους στοίχημα.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
spotterakis":1hoto907 said:
Στο θεμα της θυγατρικης λοκο στην Παφο ειναι αργά..Με την FR εκει πεταξε το πουλακι.

Θα μπορούσε να ιδρύσει μια loco που να μην ανταγωνίζεται τη FR. Να πετά για ATH (κυκλοφορεί ως φήμη εδώ και χρόνια ότι θα το κάνει η U2 αλλά μέχρι στιγμής δεν), ενδεχομένως και για Ρωσία, όπου η Transaero κάνει "πάρτι" (το καλοκαίρι έχει 3-4 πτήσεις τη μέρα με 747!) κλπ.
spotterakis":1hoto907 said:
Οι Παφιτες φωναζαν χρονια αλλα οι ΚΑ κωφευαν..

Βασικά δεν τους ένοιαζε γιατί ελλείψει ανταγωνισμού σε πτήσεις από PFO για ATH, δεν έχανε το κομμάτι της πίτας. Η Λεμεσός εξυπηρετείται εξίσου εύκολα με την LCA άρα δεν υπήρχε λόγος για να συντηρεί της πτήσεις αυτές. Άσε που ο σχεδιασμός τους περιελάμβανε και "repositioning" πτήση PFO-LCA (ή και το ανάποδο) που σήμαινε extra έξοδα. Ακόμα και η Α3, που εκτελούσε το καλοκαίρι του 2009 το PFO-ATH ως εποχιακό, δεν το συνέχισε και το χειμώνα (εικάζω λόγω χαμηλών πληροτήτων). Αν όμως εξυπηρετούσε το δρομολόγιο μια loco, σίγουρα θα άλλαζε το σκηνικό.
 
Ευτυχώς που δεν έκαναν LoCo εταιρεία τόσα χρόνια γιατί θα πλήρωναν οι φορολογούμενοι διπλάσια ποσά σήμερα. Στις μέρες μας με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη μια εταιρεία με 2-3 αεροπλάνα δεν μπορεί να είναι κερδοφόρα εκτός και αν τα αεροπλάνα δεν κάθονται καθόλου στο έδαφος.
Εδώ βλέπουμε Ryanair και Easyjet με σημαντικά ποσά σε fuel hedging για να αντισταθμίσουν το fuel cost, που και πάλι επηρεάζονται αρνητικά τα variable costs τους. Στην περίπτωση των ΚΑ τα αεροπλάνα δε θα μπορούσαν να είναι συνέχεια στον αέρα αν είχαν βάση τη Πάφο γιατί δεν υπάρχει τόση ζήτηση. Ο τουρισμός αλλά και οι φοιτητές που αναφέρατε είναι εποχιακό προϊόν. Ένα δρομολόγιο PFO-ATH για να είναι κερδοφόρο και να το προτιμήσουν οι (καθημερινοί) επιβάτες, θα πρέπει να έχει αρκετές πτήσεις για να επιλέγουν την ώρα που τους ενδιαφέρει. Αν είναι να πετά μια φορά κάθε βράδυ, 200 άτομα να την περιμένουν για να γεμίσει το 320 (και να πάνε Πάφο) δε θα βρει γιατί οι περισσότεροι θα προτιμήσουν να πάνε μέσω LCA. Η Πάφος είναι η μικρότερη πόλη της Κύπρου και το αεροδρόμιο της εξυπηρετεί κυρίως τουρίστες.
Στη Cyprus δυστυχώς λείπει η στρατηγική. Όπως λείπει από όλες τις εταιρείες που ανήκουν στο Δημόσιο γιατί πολύ απλά δεν έχουν στόχους. Όταν οι Διοικήσεις επιλέγονται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις ότι και να λέμε οι εταιρείες θα πηγαίνουν κατά διαόλου.
 
Top