Θα συμφωνήσω με τον spotterakis. Αν δεν υπάρχει κάποιος "δόλιος" σκοπός πίσω από την κίνηση της CY, θεωρώ πολύ λανθασμένο το να ανοίξεις "πόλεμο" με μια εταιρεία που έχει μεγαλύτερη δυναμική (Α3 λόγω κυρίως Star Alliance) σε μια κορεσμένη αγορά. Αν θέλει ντε και καλά να ποντάρει σε νέα δρομολόγια, πιστεύω πως είναι καλύτερα να το κάνει με πτήσεις από Κύπρο προς Ελλάδα παρά με πτήσεις εσωτερικού στην Ελλάδα. Αν άνοιγε μια δεύτερη βάση στο PFO (ή ακόμα και μια θυγατρική Loco με τα 3 Α320 που αναφέρει ο fly4) , που είναι σαφώς φτηνότερο από το LCA, με πτήσεις PFO-ATH (που στο παρελθόν οι πληρότητες ήταν συνεχώς 100%) και μονοπωλιακές πτήσεις με επιβατική κίνηση που βασίζεται σε φοιτητές (IOA, GPA κλπ) θα ήταν πιο λειτουργικό από το να εμπλακεί σε ένα "πόλεμο" τιμών σε μια αγορά που δεν "πουλάει" πλέον.