Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Είναι φιλόδοξη προσπάθεια,αλλά ίσως να υπάρχει κάτι άλλο απο πίσω,μετα το Αθήνα-Θεσαλονική,Αθηνα-Λονδίνο,ίσως σχεδιάζεται μια μικρή βάση στη Αθήνα,με το Ηράκλειο/Ρόδο να ακολουθούν σύντομα.Ισώς αυτή να ήταν και η σωστή κίνηση όταν δημιουργήθηκε η Hellas Jet(ενα νέο άγνωστο όνομα για το επιβατικό κοινό με νεα αεροσκάφη(υψυλής ενοικίασης) με service όμως πολύ πιο πάνω απο τα τότε ελλήνικά δεδομένα,που δεν προσπάθησε ποτέ να ανταγωνιστεί σε εσωτερικά δρομολόγια).
 
Τελικά τι απέγινε η συμφωνία κοινών κωδικών με την ΟΑ?

Απο τι μια δέν έχω δει ανακοίνωση που να την ακυρώνει, απο την άλλη, τα συστήματα κρατήσεων δείχνουν εντελώς το αντίθετο.

Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί σε περίπτωση που η συμφωνία υπήρχε (υπάρχει), θα μπορούσε η ΟΑ να είναι feeder των Κ.Α. στην Αθήνα (ή το πάω πολύ μακριά?) :?:
 
Μα αφού κάνει feeding την Α3..και ίσως αυτός να ειναι ο κύριος λόγος που διακόπηκε η συμφωνία κοινού κωδικού,δεν μπορείς να συνεργάζεσαι πολύ περισσότερο με την Α3 απο τη στιγμή που έχεις συμφωνία με τις Κ.Α..Το άσχημο είναι οτι στις Κ.Α. άργησαν να καταλάβουν τι γίνεται.Πως γίνεται να υπάρχει κοινός κωδικός πτήσεων και να φευγει η ΟΑ απο Λάρνακα 10 λεπτά πριν/μετά απο Κ.Α.?
 
Γιατι απο αλλου ξεκιναει η ΟΑ (ATH) και απο αλλου η CY (LCA)!!!!! ΕΛΕΟΣ πια με τις θεωριες συνωμοσίας! :wall:
Τα Codeshare της ΟΑ-CY ειναι υπο διαπραγματευση μεταξυ των εταιριων! Κατι απολυτα λογικο μιας και η CY ειναι αυτη που αναπροσαρμοζει το δικτυο της και εξ'αιτιας αυτης της αναπροσαρμογης KAI η συμφωνια πρεπει να αναπροσαρμοστει!! Η CY μπηκε σε γραμμη της ΟΑ (ATH-SKG) και σε γραμμη κοινου κωδικου μεταξυ ΟΑ/Α3, η ΟΑ δε μπηκε στα νερα της CY! :wall:
 
gonzo":1vvhpwwj said:
...Ισώς αυτή να ήταν και η σωστή κίνηση όταν δημιουργήθηκε η Hellas Jet(ενα νέο άγνωστο όνομα για το επιβατικό κοινό με νεα αεροσκάφη(υψυλής ενοικίασης) με service όμως πολύ πιο πάνω απο τα τότε ελλήνικά δεδομένα,που δεν προσπάθησε ποτέ να ανταγωνιστεί σε εσωτερικά δρομολόγια)...

Η Hellas Jet όμως τότε δημιουργήθηκε κάτω από τελείως διαφορετικές συνθήκες. Ήταν περισσότερο ένα "όχημα" για να εισέλθουν οι Κ.Α. στην Ελληνική αγορά, πριν το 2004 που η Κύπρος μπήκε στην Ε.Ε., οποότε οι Κ.Α. δεν μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν στην Αθήνα απευθείας. Λίγα χρόνια πριν (γύρω στο 2000) οι Κ.Α. είχαν εκφράσει ενδιαφέρον να αγοράσουν την Ο.Α. ή μέρος των μετοχών της σε ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση. Μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου το ενδιαφέρον για την Ο.Α. έπαψε να υφίσταται, και στράφηκε προς την Axon Airlines του Λιακουνάκου. Τελικά ούτε αυτό έγινε, η Axon έκλεισε και οι Κ.Α. προτίμησαν να δημιουργήσουν μια θυγατρική στην Αθήνα, και έτσι προέκυψε η Hellas Jet.

Το προϊόν που προσέφερε ήταν σίγουρα πολύ υψηλό σε σχέση με τα τότε Ελληνικά δεδομένα, ίσως να ξεπερνούσε ακόμα και την ίδια την Κ.Α.. Όμως τότε οι Κ.Α. είχαν κάνει ένα αδικαιολόγητα μεγάλο άνοιγμα (Α330, πλήρης ανανέωση στόλου Eurocypria με Β737-800, αύξηση στόλου Κ.Α., λειτουργία Hellas Jet) και η Hellas Jet ξεκίνησε σε λάθος οικονομική βάση, με ένα πανάκριβο αεροδρόμιο σαν έδρα, αποκλειστικά με δρομολογημένες πτήσεις προς άλλα ακριβά αεροδρόμια (Λονδίνο Heathrow, Βρυξέλλες, Παρίσι Charles de Gaulle, Ζυρίχη και αργότερα Λονδίνο Gatwick και Manchester). Δεν ενεπλάκησαν βεβαίως καθόλου σε γραμμές που δραστηριοποιείτο η Aegean (Ιταλία, Γερμανία) για να αποφύγουν τον ανταγωνισμό με μια εταιρεία που ήδη έδειχνε τα δόντια της. Όμως έτσι όπως λειτουργούσε, η Hellas Jet αποτελούσε μια ανοιχτή πληγή για τις Κ.Α., και ίσως ήταν η απαρχή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν σήμερα, υπό την έννοια ότι μετά από μερικές καλές χρονιές όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα στα τέλη της δεκαετίας 1990 -αρχές 2000, δεν έβαλαν στην άκρη κάτι για να αντιμετωπίσουν τυχόν δύσκολες καταστάσεις. Η Hellas Jet πωλήθηκε σε 2 "δόσεις" στην Air Miles, και δραστηριοποιήθηκε στις πτήσεις charter, μπόρεσε να κάνει ένα μικρό κέρδος κάποια στιγμή, αλλά ήταν ήδη αργά και τώρα υπάρχει μόνο στα "χαρτιά" (σε αδράνεια).

Από την άλλη, η δημιουργία από την Aegean βάσης στην Κύπρο άλλαξε τα δεδομένα. Είναι όμως το "οφθαλμός αντί οφθαλμού" η ενδεδειγμένη λύση; Η Aegean είναι πλήρες μέλος της Star Alliance και regional partner της Lufthansa. Οι Κ.Α. ναι μεν έχουν συνεργασίες με εταιρείες της SkyTeam, όμως δεν είναι μέλος της. Ουσιαστικά πορεύονται μόνες τους, χωρίς τα προνόμια που μπορεί να επιφέρει η συμμετοχή ως πλήρες μέλος σε μια συμμαχία.

Και με δεδομένα τα οικονομικά προβλήματα στην Ελλάδα - ήδη πολλές Κυπριακές εταιρείες σε άλλους τομείς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν σοβαρά προβλήματα λόγω της Κρίσης - δεν νομίζω ότι ένα άνοιγμα προς την Ελλάδα είναι η καλλίτερη κίνηση, ειδικά όσον αφορά πτήσεις εξωτερικού.
 
NFEEFE":1mxz52po said:
Γιατι απο αλλου ξεκιναει η ΟΑ (ATH) και απο αλλου η CY (LCA)!!!!! ΕΛΕΟΣ πια με τις θεωριες συνωμοσίας! :wall:
Τα Codeshare της ΟΑ-CY ειναι υπο διαπραγματευση μεταξυ των εταιριων! Κατι απολυτα λογικο μιας και η CY ειναι αυτη που αναπροσαρμοζει το δικτυο της και εξ'αιτιας αυτης της αναπροσαρμογης KAI η συμφωνια πρεπει να αναπροσαρμοστει!! Η CY μπηκε σε γραμμη της ΟΑ (ATH-SKG) και σε γραμμη κοινου κωδικου μεταξυ ΟΑ/Α3, η ΟΑ δε μπηκε στα νερα της CY! :wall:

Χμμ...προφανώς δεν ξέρω οτιδήποτε για τη σχέση Κ.Α.-ΟΑ αλλά έχω την περιέργεια αν οι κινήσεις των Κ.Α. γίνονται και μετά από κάποια συνεννόηση με την ΟΑ η οποία (επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα πιο πάνω) θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός feeder των Κ.Α. αρχικά στο ATH-LHR και πιο μετά ποιός ξέρει ίσως AMS, CDG κτλ

Εξάλου και οι δύο εταιρείες έχουν σχέσεις με την KLM και γενικότερα με την Skyteam.
 
Και απο το airlineroute. Tωρα καμια Aegean αν βαλει και δευτερη πτηση για Λονδινο ,τι θα κανουν?

Cyprus Airways continues its expansion in Greek market, with the launch of Athens – London Heathrow service starting 01OCT12. The airline will offer 1 daily flight with Airbus A320/321 aircraft. From the same day, Larnaca – London Heathrow will reduce from 2 to 1 daily.
Schedule:

Athens – London Heathrow
CY690 ATH1830 – 2035LHR 320 236
CY690 ATH1830 – 2035LHR 321 x236

CY691 LHR2200 – 0335+1ATH 320 236
CY691 LHR2200 – 0335+1ATH 321 x236

From 28OCT12, service operates with Airbus A321 on daily basis
 
NFEEFE":2765sgfa said:
Γιατι απο αλλου ξεκιναει η ΟΑ (ATH) και απο αλλου η CY (LCA)!!!!! ΕΛΕΟΣ πια με τις θεωριες συνωμοσίας! :wall:
Τα Codeshare της ΟΑ-CY ειναι υπο διαπραγματευση μεταξυ των εταιριων! Κατι απολυτα λογικο μιας και η CY ειναι αυτη που αναπροσαρμοζει το δικτυο της και εξ'αιτιας αυτης της αναπροσαρμογης KAI η συμφωνια πρεπει να αναπροσαρμοστει!! Η CY μπηκε σε γραμμη της ΟΑ (ATH-SKG) και σε γραμμη κοινου κωδικου μεταξυ ΟΑ/Α3, η ΟΑ δε μπηκε στα νερα της CY! :wall:

Ολα είναι συμπτωματικά(εδώ ο βγενοπουλος και βασιλάκης μαζι βάζουν/βγάζουν λέφτα στον/απο τον παναθηναικό,στα αεροπορικά δεν θα τα βρούνε?).Πως μπορείς να συνεργάζεσαι στο Αθήνα-Λάρνακα και στο Λάρνακα-Αθήνα,οταν προσφέρεις σχεδόν τις ίδιες ώρες με τον ''σύμμαχο'' σου.ΕΛΕΟΣ πια με όσους κάνουν τους κινέζους.(έχουμε ματια και βλέπουμε και υπάρχει και ολοκληρο θέμα γι αυτο).

Ας ελπίσουμε να έχει και STN απο Λάρνακα γιατί ενα λονδίνο την ημέρα δεν νομίζω να είναι αρκετό.
 
Δηλαδη θες να μας πεις οτι το codeshare κοπηκε επειδη η ΟΑ εριξε την CY...
Το οτι επι codeshare η ΟΑ και η CY ειχαν 18.30 πτηση LCA-ATH και οι 2 τις μισες μερες της εβδομαδας μηπως ηταν και αυτο λογω της κακης ΟΑ? :rolleyes:
 
Δηλαδή μπορεί να δούμε 2η καθημερινή πτήση της ΒΑ με α321 ή 2 καθημερινές με α321 και να φύγει το 767? η ακόμα και η aegean ?
 
Top