Κι εγώ βρίσκω λανθασμένη την κίνηση να μπει η Cyprus Airways στην γραμμή Αθήνας - Λονδίνου. Με δεδομένο ότι πλέον δεν υπάρχουν τα Α330, αν υπάρχει μόνο 1 απευθείας πτήση Λάρνακας - Heathrow την ημέρα μιλάμε για maximum 195 (με Α321), δηλαδή λιγότερο από το 1/3 των διαθέσιμων θέσεων που υπήρχαν πριν. Το Λονδίνο μόνο ασήμαντη αγορά δεν είναι, άλλωστε μιλάμε για την πόλη όπου ζει 1 στους 3 Κύπριους, ή αλλιώς στο Λονδίνο υπάρχουν σχεδόν διπλάσιοι Κύπριοι απ' ότι στην Λευκωσία. Η ΒΑ αλλά και οι Αγγλικές charter, με πρώτη και καλλίτερη την Monarch που προσφέρει αρκετά ελκυστικές τιμές από Luton και Gatwick, αλλά και η easyJet, καραδοκούν.
Επίσης εν μέρει οι Κ.Α. πάνε να αναβιώσουν ένα δρομολόγιο που δεν μπόρεσε να σώσει κάποτε την Hellas Jet, η οποία τότε λειτουργούσε σε καλλίτερες εποχές για την Ελληνική οικονομία. Τότε είχε να συναγωνιστεί ουσιαστικά μόνο την ΒΑ και το "πτώμα" της κρατικής Ο.Α. στην γραμμή ATH-LHR, μιας και η Aegean δεν πετούσε ακόμα προς Λονδίνο. Τώρα πλέον οι Έλληνες το σκέφτονται πολύ για ένα ταξίδι στο εξωτερικό.