Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

Εκτός κι αν την κάνει LCA-ATH-LHR
 
το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Ασφαλώς και μπορεί να είναι LCA-ATH-LHR και LHR-ATH-LCA (πρέπει να γυρίσει και στη βάση του το ΑΦ...), χωρίς να σημαίνει ότι καταργείται η direct LCA-LHR.
 
Μακάρι να πάει καλά για να υπάρχει ανταγωνισμός και να έχουμε καλές τιμές. Όπως και να χει όμως μου φαίνεται πολύ πρόχειρος σχεδιασμός ή πολύ μακροπρόθεσμος.
 
Φώτη, πρόκειται για διαφορετικές πτήσεις. Η πτήσh έρχεται από Λάρνακα ως CY336 και αναχωρεί ως CY690. Στην επιστροφή, το αεροπλάνο αναχωρεί από Αθήνα για Λάρνακα, ως CY337 το πρωί, μετά τη διανυκτέρευση. Οι τιμές ξεκινούν από €7,00 ανά διαδρομή + φόρους.

Όντως, το Λάρνακα-Λονδίνο θα γίνεται μία φορά ανά ημέρα. Ωστόσο, δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες από Λάρνακα, να χρησιμοποιούν την Αθήνα ως σημείο μετεπιβίβασης (transfer point) ή στάσης (stopover) και να συνεχίζουν με πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, όπως παρακάτω:

1. CY 336 Y 01OCT LCAATH HS1 1545 1730 O E MO
2. CY 690 Y 01OCT ATHLHR HS1 1830 2035 O E MO
EUR135,51
 
Παρόλο που αυτά που γράφω θα μπορούσανε να πάνε κάτω από το trhead της συνεργασίας Α3/ΟΑ, τα γράφω εδώ γιατί έχουν σχέση με τις Κ.Α., και εξηγούμαι:

1) Με τα νέα δρομολόγια των Κ.Α. από Αθήνα, υπάρχει πιθανότητα να υπάρχει πρόθεση επανάληψης της προσπάθειας συνένωσης Α3/ΟΑ εφόσον υπάρχει και άλλος ανταγωνιστής στην αγορά? Σε τέτοια περίπτωση θα μπορούσε να υπάρξει απόφαση τύπου BA/BMI όπου η εταιρεία είχε την υποχρέωση να δώσει χρονοθυρίδες στους ανταγωνιστές.

2) Με την ανάπτυξη των Κ.Α. σε προορισμούς που δεν εξυπηρετούνται πλέον από την ΟΑ, μήπως ανοίγεται κάποιο παράθυρο συνεργασίας, συγχώνευσης ή ακόμα και εξαγοράς και των δύο από κάποιο στρατηγικό επενδυτή όπως έγινε με την Alitalia και την Air One?
Ήδη οι Κ.Α. ανακοίνωσαν ότι ψάχνουν επενδυτή και (παρόλο που δέν υπάρχει τέτοια εξαγγελία από MIG) έχω την εντύπωση ότι με την "σωστή" τιμή θα μπορούσε να συνενέσει και η MIG για πώληση της Ο.Α.
 
Εύχομαι οι Κυπριακές να αδράξουν την ευκαιρία και για Άμστερνταμ από την Αθήνα. Έτσι και αλλιώς είναι συνεργαζόμενη εταιρεία της KLM.
Άσε την Αιγαίου να κινείται αμυντικά με Μαριούπολη, Καζακστάν και δεν συμμαζεύεται...
 
και αν ηταν κερδοφορο το δρομολογιο για αμστερνταμ γιατι το αφησε η ολυμπιακη? προσωπικα θα προτιμουσα την aegean να μπει σε αυτο το δρομολογιο αν υπαρχουν περιθωρια αναπτυξης του.
 
Ισως οι καλοκαιρινές πτήσεις charter να αποφέρουν περισότερο κέρδος,και η Olympic με αυτό τον αριθμό αεροσκάφων να μην μπορεί να αναλάβει να εκτελεί και το ΑMS και τις charter.

(Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις συνεργασίες μεταξύ Α3,ΟΑ κάτω απο το τραπέζι.Επιβατές transit μέσο ΑΜS είναι απώλεια για την Lufthansa..)

Ενα δρομολόγιο για τις Κ.Α. (κατα την άποψη μου) ΑΤΗ-ΑΜS θα είχε περισσοτερη λογική απο το ΑTH-LHR με ανταγωνισμό πολύ μεγαλύτερο.Φυσικά αξιοσέβαστη η κινηση της εταιρίας να εφαρμώσει μια πιο επιθετική πολιτική.
 
Tι νόημα έχει αλλο ένα ATH-LHR τη στιγμή που ήδη υπαρχουν 3 ΒΑ,3 Α3 και 2 U2LGW? Με τους μισθούς να ετοιμάζονται για νεο πετσόκομα και με νεο φοροξεσκισμα ενόψει,με την κίνηση να πεφτει,πόσα LHR-fares να αντεξει η αγορα; οι παλιές καλες εποχές καπούτ..Οι ΚΑ το ειδαν αντίποινα στης Α3 το LCA-LHR..Με τη διαφορά ότι στην Κυπρο κονταροχτυπιούνται επι ίσοις όροις δεδομενου οτι δεν υπάρχει feeder traffic εσωτερικου και της Μ.Α. δεν ειναι τεράστιο..Στην Αθήνα απτην άλλη η ΒΑ εχει το παγκόσμιο δίκτυο της που την αβαντάρει και η Α3 του εσωτερικού..Η CY τι είχε για να ξεχωρίσει αν το παει p2p?..Eχει μια U2 με 2χ στο Gatwick...Δεν ξέρω πόσο θα αντεξει με τα πανάκριβα τέλη του ΔΑΑ και τα χρυσα του LHR σε μια επερχόμενη ιδιαίτερα δυσκολη εως παγωμενη αγορά το 2012-13..
 
Κι εγώ βρίσκω λανθασμένη την κίνηση να μπει η Cyprus Airways στην γραμμή Αθήνας - Λονδίνου. Με δεδομένο ότι πλέον δεν υπάρχουν τα Α330, αν υπάρχει μόνο 1 απευθείας πτήση Λάρνακας - Heathrow την ημέρα μιλάμε για maximum 195 (με Α321), δηλαδή λιγότερο από το 1/3 των διαθέσιμων θέσεων που υπήρχαν πριν. Το Λονδίνο μόνο ασήμαντη αγορά δεν είναι, άλλωστε μιλάμε για την πόλη όπου ζει 1 στους 3 Κύπριους, ή αλλιώς στο Λονδίνο υπάρχουν σχεδόν διπλάσιοι Κύπριοι απ' ότι στην Λευκωσία. Η ΒΑ αλλά και οι Αγγλικές charter, με πρώτη και καλλίτερη την Monarch που προσφέρει αρκετά ελκυστικές τιμές από Luton και Gatwick, αλλά και η easyJet, καραδοκούν.

Επίσης εν μέρει οι Κ.Α. πάνε να αναβιώσουν ένα δρομολόγιο που δεν μπόρεσε να σώσει κάποτε την Hellas Jet, η οποία τότε λειτουργούσε σε καλλίτερες εποχές για την Ελληνική οικονομία. Τότε είχε να συναγωνιστεί ουσιαστικά μόνο την ΒΑ και το "πτώμα" της κρατικής Ο.Α. στην γραμμή ATH-LHR, μιας και η Aegean δεν πετούσε ακόμα προς Λονδίνο. Τώρα πλέον οι Έλληνες το σκέφτονται πολύ για ένα ταξίδι στο εξωτερικό.
 
Top