Καλησπέρα φίλε anastasiosp.
anastasiosp":i8yqw0rp said:
Έχω απευθυνθεί τόσο στην Aegean όσο και στην Ολυμπιακή.
Ζήσε Μάη μου....
Έχεις σκεφτεί να πας εξωτερικό;
Αν ναι, θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με γνωστές εταιρίες του εξωτερικού, όπως Lufthansa, British, KLM κτλ.
Από προσωπική επικοινωνία με την εταιρία, γνωρίζω πως η SR technics στη Μάλτα θα προσλάβει κόσμο μεταξύ άνοιξης & καλοκαιριού του 2011.
http://www.srtechnics.com/cms/index.asp?TopicID=695
Ξέχνα το 2012 που λέει το site, κάνουν τις προσλήψεις νωρίτερα για να είναι πλήρως έτοιμοι το 2012.
Για στείλε το βιογραφικό σου εδώ:
SR Technics Malta Ltd.
Human Resources Inquiries
Maria Alessia Micallef, HR Assistant
Tel: +356 22 499 121
Email:
mla_employment@srtechnics.com
Η εταιρία έχει πάρει 10ετές συμβόλαιο για συντήρηση των Α320 family της Easyjet, οπότε σαχλές δικαιολογίες περί έλλειψης προϋπηρεσίας δε θα σταθούν εμπόδιο. Αν χρειάζονται κόσμο, τότε απλά σε προσλαμβάνουν και περιμένουν να αποκτήσεις την απαιτούμενη προϋπηρεσία στον τύπο για να σε εκμεταλευτούν μετά όπως θέλουν.
Επίσης έχεις το πλεονέκτημα του Β2.
Τουλάχιστον δεν είναι μακριά η Μάλτα...
anastasiosp":i8yqw0rp said:
4) Πιστοποίηση γνώσης για την ασφάλεια καυσίμων (CDCCL) επίπεδο 1 & 2 (22/11/2010).
5) Παρακολούθηση επαναλαμβανόμενου σεμιναρίου για Ανθρώπινους Παράγοντες (HF) (16/09/2010).
Θεωρώντας βέβαια ότι η σφαιρική γνώση ‘περί αεροπλάνων’ είναι καλή τόσο για να συμπληρώσω τις γνώσεις μου, όσο και για να γίνω καλύτερος μηχανικός, αποφάσισα και πήρα και το πτυχίο του Χειριστή ιδιωτικών αεροσκαφών (PPL).
Μπράβο για τα 4) & 5). Έκανες πολύ καλά που τα πέρασες.
Για το PPL όμως θα έλεγα πως δεν είναι πρέπων να τους το αναφέρεις ως πλεονέκτημα στις γνώσεις σου.
Κάποτε, αν δεν κάνω λάθος, ήταν καλό να το έχεις για να γίνεις ιπτάμενος μηχανικός. Μιλάμε όμως για περασμένες δεκαετίες.
Εύχομαι ό,τι καλύτερο & καλή επιτυχία με τις αιτήσεις σου.