ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ!!!
ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ:
1) E.A.S.A. JAR¨66 πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών Β1,Από 12/08/2008 στην Y.Π.A. και με τις εξής υποκατηγορίες:
(Β1.1) Αεροπλάνα με στροβιλοκινητήρες
(Β1.2) Εμβολοφόρα αεροπλάνα
(Β1.3) Ελικόπτερα με στροβιλοκινητήρες
(Β1.4) Εμβολοφόρα ελικόπτερα
2) Επιτυχία στις εξετάσεις JAR¨66 για το πτυχίου ηλεκτρονικού αεροσκαφών Β2 αλλά απαιτείται 4 μήνες προϋπηρεσία ως βοηθός ηλεκτρονικού για να κολλήσει πάνω στο πτυχίο μου .
3) Απόκτηση τύπου αεροσκάφους από 'SHANNON AEROSPACE' στην ιρλανδία για Β1 και Β2 στα AIRBUS A/318, A/319, A/320, A/321 με τους κινητήρες CFM-56 και V2500 και Πρακτική εξάσκηση (OJT) στον τύπο για Β1 και Β2 στα AIRBUS A/318,A/319, A/320, A/321 και στους κινητήρες CFM-56 και V2500. Αλλά απαιτείται 4 μήνες προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο αεροσκάφος για να κολλήσει πάνω στο πτυχίο μου.
4) Πιστοποίηση γνώσης για την ασφάλεια καυσίμων (CDCCL) επίπεδο 1 & 2 (22/11/2010).
5) Παρακολούθηση επαναλαμβανόμενου σεμιναρίου για Ανθρώπινους Παράγοντες (HF) (16/09/2010).
Θεωρώντας βέβαια ότι η σφαιρική γνώση ‘περί αεροπλάνων’ είναι καλή τόσο για να συμπληρώσω τις γνώσεις μου, όσο και για να γίνω καλύτερος μηχανικός, αποφάσισα και πήρα και το πτυχίο του Χειριστή ιδιωτικών αεροσκαφών (PPL).