Mηχανικός αεροσκαφών

Aγαπητέ dimitris@swiss μάλλον όταν προσλήφθηκες ήταν διαφορετικά τα κριτήρια!
Σου παραθέτω την επίσημη απάντηση της εταιρείας '' In addition you need German knowledge to join in our company. We would sincerely like to take the opportunity to wish you every success in the future.

Your sincerly,

______________
Lea Borer
Intern
HR Interns & Apprentices

Swiss International Air Lines
P.O. Box / BSLLX/DHHRA/LEAB
4002 Basel
Phone: +41 61 582 37 30
E-Mail: lea.borer@swiss.com''

Αρα δεν μπορώ να σε πιστέψω οτι δεν χρειάζονται τα γερμανικά!
 
το να με πιστέψεις ή όχι, πραγματικά δεν μου καίγεται καρφί. Το να ρώτάς, να σου απαντώ και να μην καταλαβαίνεις είναι πάλι δικό σου θέμα.

Αυτό που παραθέτεις είναι από αίτηση για apprentice --->>> μαθητευόμενους, άτομα συνήθως που τους προσφερουν την εκπαίδευση για να βγουν μετα από 3-4 χρονια με Β1/2, οποτε σε ενα άτομο σαν εσένα με μεταπτυχιακό και άλλα πολλά είναι μαλλον άτοπο να σε πάρουν.

A FOUR-YEAR PROGRAMME
The first two years of your four-year course will be devoted to basic training at the MSW in Winterthur, where you will learn such skills as lathing, milling, drilling, grinding and assembly. In the third and fourth years your training will be focused specifically on aircraft maintenance at SR Technics and SWISS at Zurich Airport. The theoretical training at the “Berufsfachschule” (technical high school) will take up 1-2 days a week. Upon completing your four-year apprenticeship you will be awarded an “Eidgenössisches Fähigkeitszeugnis” (Swiss federal certificate of proficiency).

εσυ πρέπει να κοιταξεις για Unlicensed Mechanics / Fitters.

υπάρχουν ατομα απο εδω που έκαναν interview πριν μια εβδομάδα στην LH και απο οσο ξέρω δεν γνώριζαν γερμανικά.
 
Καλησπέρα σας
είμαι καινουργιος στην παρέα σας και εργάζομαι στην ΠΑ μηχανοσυνθέτης.Μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά μου αλλά θέλω να επεκτείνω τους ορίζοντες μου και να προσπαθησω να επιτυχω στο πτυχίο PART 66 χωρίς να έχω αποφασίσει για jet ή propeller.Έχοντας διαβάσει τις σχετικές συζητήσεις σας έχω κάποιες ακόμα απορίες.
1)Αναφέρθηκε οτι κάποια modules δεν απαιτείται να εξεταστούν(1,2,3,4).Σε ποιές περιπτώσεις ισχύει αυτό?
2)Υπάρχει κάπου δημοσιευμένος ο σχετικός Ευρωπα'ι'κός Κανονισμός και μήπως ειναι κάπου δημοσιευμένος στα Ελληνικά?
3)Στις απαιτήσεις ειναι απαραίτητη η πρακτική εμπειρία σε πολιτικού τύπου αεροσκάφη?
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
 
Δυστυχώς δεν προλαβαίνω για περισότερες λεπτομέρειες, αυτά που ρωτάς:

1)Αν την ύλη τους την έχεις διδαχτεί και εξεταστεί σε φορέα τον οποίο αναγνωρίζει η αρμόδια αρχή (ΥΠΑ)
2)http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2003:315:0001:0165:EL:pDF (σελίδα L 315/74)
3)Σε κάποιο βαθμό ναί, ο κανονισμός αναφέρει:
ε) Με επιφύλαξη του στοιχείου α), η πείρα η οποία αποκτήθηκε έξω από το περιβάλλον συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών
γίνεται αποδεκτή εφόσον αυτή η συντήρηση είναι ισοδύναμη με αυτήν που απαιτείται από το παρόν μέρος, όπως ορίζεται
από την αρμόδια αρχή. Ωστόσο, απαιτείται και πρόσθετη πείρα συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών ώστε να διασφαλιστεί η
κατανόηση του περιβάλλοντος συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών


Καλές γιορτές!
 
Καλησπέρα φίλε και χρόνια πολλά.
Στα γρήγορα λοιπόν μερικές παρατηρήσεις & πληροφορίες.
α. Εκτός αν έχεις μεγάλη άκρη στην πολιτική αεροπορία της Ελλάδας, θα σου έλεγα να μείνεις εκεί που είσαι στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας.
Αν σκέφτεσαι για εξωτερικό, τότε αλλάζει το πράγμα.

β.
lefas":3ua7aduh said:
χωρίς να έχω αποφασίσει για jet ή propeller.
Ρωτάς jet ή piston μάλλον. ;)
Αν θέλεις μεγάλα αεροσκάφη, συνήθως με MTOW>=5700kg θα πρέπει να κάνεις το jet
-MODULE 15: GAS TURBINE ENGINE
-MODULE 17: PROPELLER
Αν θέλεις μικρά με MTOW<5700kg τύπου cessna, beechcraft, socata κτλ, κάνεις το piston, δηλαδή αντί του 15 κάνεις το MODULE 16: PISTON ENGINE

γ.
lefas":3ua7aduh said:
1)Αναφέρθηκε οτι κάποια modules δεν απαιτείται να εξεταστούν(1,2,3,4).Σε ποιές περιπτώσεις ισχύει αυτό?
Στις περιπτώσεις που οι σπουδές σου, ΤΕΙ ή ΑΕΙ έχουν σχέση με το αντικείμενο των θεμάτων αυτών. Για παράδειγμα ένας απόφοιτος ΤΕΙ μηχανολογίας μπορεί να γλιτώσει το 1,2. Ένας άλλος που είναι ηλεκτρολογίας μπορεί να γλιτώσει τα 3, 4. Είναι θέμα που γνωμοδοτεί η ΥΠΑ.

δ.
lefas":3ua7aduh said:
2)Υπάρχει κάπου δημοσιευμένος ο σχετικός Ευρωπα'ι'κός Κανονισμός και μήπως ειναι κάπου δημοσιευμένος στα Ελληνικά?
http://www.easa.europa.eu/regulations/regulation-EC-2042-2003.php
Διάλεξε το 4ο τετραγωνάκι "EL"

Για το 3ο ερώτημα συμφωνώ με τον Νόντα.
Ρωτάς και πάλι την ΥΠΑ για επίσημη απάντηση. Στον παραπάνω κανονισμό, υπό το part-66, θα μπορείς να βρεις τις απαντήσεις για τις περισσότερες απορίες σου. Αν και πάλι θέλεις κάτι, εμείς είμαστε εδώ. Υπάρχουν αξιόλογα άτομα εδώ να σου απαντήσουν.


ΥΓ: Τα κεφαλαία είναι copy-paste από τον κανονισμό 2042/2003. :mrgreen:
 
Αγαπητέ lefas , Eπειδή τυγχάνει να είμαι μηχανικός αεροσκαφών στην ΠΑ και μόλις τώρα είμαι στήν διαδικασία μετατροπής του εθνικού πτυχίου ΥΠΑ τύπου ΙΙ σε PART-66 B1 εχω ασχοληθεί λίγο με το θέμα!Ολες οι πληροφορίες που σου δίνονται παραπάνω ειναί σωστές. Για τα Modules που δεν απαιτείται να εξεταστείς είναι το 1 και 2 και αυτά μόνο εάν ο βαθμός του απολυτήριο Λυκείου είναι πάνω από 14 νομίζω!! Για το δεύτερο ερώτημα σου το Link του 737Mech θα σε κατατόπιση πλήρως!! Τώρα όσο αναφορά την πρακτική εμπειρία (προϋπηρεσία) τα πράγματα για αυτούς που έχουν aiforce experience είναι λίγο περίπλοκα, η νομοθεσία της EASA για το παραπάνω experience αναφέρει!!Aircraft maintenance experience gained outside a civil maintenance environment shall be accepted when such maintenance is equivalent to that required by PART-66 as established by the competent authority. Additional experience of civil aircraft maintenance shall, however, be required to ensure understanding of the civil aircraft maintenance environment.Βεβαιώς το να απευθυνθείς στην ΥΠΑ και ζητήσεις λεπτομέρειες δεν θα σου κόστιζε κάτι!!Επίσης μπορείς να διαβάσεις και να δώσεις εξετάσεις για τα 17 η 15 modules και πετυχεις όταν θα πας στην ΥΠΑ στο αρμόδιο γραφείο για να σου εκδώσουν το πτυχίο μάλλον θα σου ζητηθεί προϋπηρεσία!!! Ελπίζω να υπήρξα χρήσιμος και αν έχω αναφέρει κάποιες ανακριβές όποια διόρθωση θα ήταν καλοδεχούμενη!!!! Παντός αγαπητέ lefas ο δρόμος για την απόκτηση του PART-66 B1 πίστεψε με είναι πολύ δύσκολος, και το πεδίο γνώσεων που απαιτείται και η ύλη δεν διδάσκετε σε καμία από τις σχόλες τις ΠΑ!!!
 
@ b737Mech
Νοιώθω αρκετά τυχερός που σε τέτοιους καιρούς έχω τη δυνατότητα να εργάζομαι σε κάτι που μου αρέσει
και δεν σκέφτομαι άμεσα να το παρατήσω

@Laitmer
Εχω καταλάβει οτι το να πετύχεις στις εξετάσεις δεν είναι κάτι εύκολο αλλά είμαι έτοιμος να το προσπαθήσω όσο περισσότερο μπορώ.
Το καλό είναι οτι είμαι ακόμα μικρός για οικογενειακά βάσανα, οπότε έχω όρεξη και χρόνο.Άγνωστο το μέλλον.

Και τώρα δύο τελευταίες ερωτήσεις.
α)Ο χρόνος εκτέλεσης των τεχνικών μου καθηκόντων μπορεί να αναγνωριστεί σαν χρόνος πρακτικής εμπειρίας?Σχετικά με το παρακάτω

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(i) five years of practical maintenance experience on operating aircraft if the applicant has no previous relevant
technical training; or
(ii) three years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of training considered
relevant by the competent authority as a skilled worker, in a technical trade; or
(iii) two years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a Part -147 approved
basic training course

και β) τί γνωρίζετε σχετικά με την εξέταση στην τεχνική αγγλική ορολογία?Εκτός από την ΥΠΑ μπορώ να
εξεταστώ επίσημα σε κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας?

Και πάλι σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.Ήδη μου λύσατε πολύ σημαντικές απορίες.
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους.
 
Φίλε Lefas μια παρένθεση για τα μαθήματα:
B737Mech":3cwuyt6q said:
Αν θέλεις μεγάλα αεροσκάφη, συνήθως με MTOW>=5700kg θα πρέπει να κάνεις το jet
-MODULE 15: GAS TURBINE ENGINE
-MODULE 17: PROPELLER
Αν θέλεις μικρά με MTOW<5700kg τύπου cessna, beechcraft, socata κτλ, κάνεις το piston, δηλαδή αντί του 15 κάνεις το MODULE 16: PISTON ENGINE

Σύμφωνα με την επιλογή σου θα πρέπει να δώσεις και το κατάληλο Module 11. Άλλο για τα μεγάλα α/φη και άλλο για τα μικρά. Αν δεν κάνω λάθος τα ονομάζουν 11Α & 11Β στην ΥΠΑ.
Πάντως πιστεύω πως το καταλληλότερο μέλος για να σου λύσει τις απορίες σου όσον αφορά τις προϋπηρεσίες εκτός πολιτικής αεροπορίας, είναι ο Laitmer.
Είναι συνάδελφός σου, οπότε από όπου πάτησε, θα περάσεις και εσύ.
{Έχει ενδιαφέρον από που έχει πάρει το nickname του} ;)

Καλή χρονιά σε εσένα και σε όλα τα μέλη του φόρουμ.
 
Πάντως από προσωπική εμπειρία, η προυπηρεσία από το C-130 μέτρησε σε έμενα. (11 μήνες από όταν ήμουν φανταρος).....
βέβαια με την ερώτηση στην ΥΠΑ, κάνε και κανενα τάμα...... :hello?:
 
Φίλε lefas...........Αν είσαι ακόμα μικρός και ο διαθέσιμος σου χρόνος είναι αρκετός τότε ξεκίνα δεν έχεις να χάσεις απόλυτος τίποτα, βεβαίως ίσως χρειαστεί να δαπανήσεις και κάποια χρηματικά ποσά!!! :( :(
Τα χρόνια πρακτικής εμπειρίας που θα σου αναγνωριστούν είναι δυο από την ΠΑ και ένα χρόνο από οργανισμό συντηρήσεως αεροσκαφών PART-145 ή PART-M Subpart F δηλαδή με λίγα λόγια από αεροσκάφη πολίτικου νηολογίου!!! Νομίζω όμως ότι ο ένας χρόνος μπορεί να περιοριστεί ανάλογα εάν υπηρετείς σε αεροσκάφη της ΠΑ που βασίζονται σε πολιτικές εκδόσεις όπως τα EMBRAER ή τα C-130 που η πολιτική του έκδοση είναι το L-100 όπως ανέφερε ο φίλος dimitris!!! :great:

Εξέταση στην αγγλική τεχνική ορολογία δεν υπάρχει , οι εξετάσεις όλες διενεργούνται στην αγγλική και από την εμπειρία μου θα έλεγα ότι είναι επίπεδο Proficiency.


Μπορείς να δώσεις εξετάσεις εκτός ΥΠΑ! Η ΕΑΒ το Training Directorate της εταιρίας είναι πιστοποιημένο κατά PART-147 , δες εδώ http://www.part66.gr/, διενεργεί tutorials και εξετάσεις!
 
Top