Καραμήτρος Air
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/07/2014
- Μηνύματα
- 743
- Likes
- 1.019
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Η Hochtief ήταν και είναι κατά βάση μια κατασκευαστική εταιρία, η μεγαλύτερη στη Γερμανία σύμφωνα με το Wiki.
Την πλειοψηφία της πλέον την έχει η Ισπανική grupo ACS (δεν νομίζω πως έχει κάποια σχέση με τα κούριερ) και έχει πάψει να ασχολείται με συμμετοχές σε αεροδρόμια πουλώντας τα στους Καναδούς δασκάλους.
Έχει συμμετάσχει στη κατασκευή και είχε μετοχές του Αμβούργου και του Ντισελντορφ.
Δεν είχε ποτέ της σχέση με την Fraport.
Τώρα το κατά πόσο η πλειοδοσία της Fraport AG- SLENTEL Ltd στο διαγωνισμό είναι αποτέλεσμα Ελληνογερμανικής κυβερνητικής ή άλλου είδους συνωμοσίας δεν το γνωρίζω και θα ήθελα κάτι παραπάνω από υποθέσεις για να το πιστέψω.
Βέβαια οποιοσδήποτε άλλος απο τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους (Μπόμπολας, Μυτιληναίος) και να πλειοδοτούσε πάλι συνωμοσία και μηχανορραφίες θα έβλεπαν πολλοί απο πίσω...
Είναι χαρακτηριστικό της περιοχής μας όμως αυτό βλέπεις...
Η Hochtief ήταν και είναι κατά βάση μια κατασκευαστική εταιρία, η μεγαλύτερη στη Γερμανία σύμφωνα με το Wiki.
Την πλειοψηφία της πλέον την έχει η Ισπανική grupo ACS (δεν νομίζω πως έχει κάποια σχέση με τα κούριερ) και έχει πάψει να ασχολείται με συμμετοχές σε αεροδρόμια πουλώντας τα στους Καναδούς δασκάλους.
Έχει συμμετάσχει στη κατασκευή και είχε μετοχές του Αμβούργου και του Ντισελντορφ.
Δεν είχε ποτέ της σχέση με την Fraport.
Τώρα το κατά πόσο η πλειοδοσία της Fraport AG- SLENTEL Ltd στο διαγωνισμό είναι αποτέλεσμα Ελληνογερμανικής κυβερνητικής ή άλλου είδους συνωμοσίας δεν το γνωρίζω και θα ήθελα κάτι παραπάνω από υποθέσεις για να το πιστέψω.
Βέβαια οποιοσδήποτε άλλος απο τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους (Μπόμπολας, Μυτιληναίος) και να πλειοδοτούσε πάλι συνωμοσία και μηχανορραφίες θα έβλεπαν πολλοί απο πίσω...
Είναι χαρακτηριστικό της περιοχής μας όμως αυτό βλέπεις...