Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εδώ άλλα μας γράφουν.
Φρένο στις ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Οικονομίας, αν και στη λίστα Βαρουφάκη προς τους δανειστές τονίζεται ότι οι ιδιωτικοποιήσεις που είναι σε εξέλιξη θα προχωρήσουν.

Σε ότι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις ο υπουργός Οικονομίας κ. Γιώργος Σταθάκης κατά τη διάρκεια συνάντησης του με δημοσιογράφους, ξεκαθάρισε ότι σε σχέση με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια η υφιστάμενη διαδικασία δεν πρόκειται να συνεχιστεί.


http://www.tribune.gr/economy/news/arti ... omion.html
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μάλλον έχει αρχίσει το παζάρι, τώρα πόσα θα καταφέρουμε να εξοικονομήσουμε προς όφελος του Ελληνικού Δημοσίου; Αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα όταν έχουν τις πλάτες τους καλυμμένες από το Υπουργείο Οικονομίας της Γερμανίας,
<στόχος είναι πρώτον, να εισέλθει ως μέτοχος, με πλειοψηφικό ποσοστό, το ελληνικό δημόσιο και δεύτερον, να μειωθεί ο χρόνος παραχώρησης και συνεπώς να μειωθεί το τίμημα που έχει συμφωνηθεί να καταβάλει η κ/ξ Fraport - Slentel (Κοπελούζος).>

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... romia.html
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μετοχική συμμετοχή Δημοσίου & Μείωση χρόνου παραχώρησης = Συνταγή 1994 για Ελ. Βελ. = Ακριβότερα τέλη
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ότι του φανεί του λωλοΣτεφανή... :stupid:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μετά από αρκετούς μήνες στασιμότητας και αντικρουόμενων σχολίων από την κυβέρνηση, αναμένεται εώς 16 Μαΐου η οριστική συμφωνία. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε για συμμετοχή του δημοσίου στο διοικητικό συμβούλιο του σχήματος (πηγή) ή μείωση του αριθμού των αεροδρομίων σε 7(πηγή).
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η LH Consulting έκανε την έρευνα, έβγαλε τους αριθμούς, τα είπε στη μαμά LH, η οποία με τη σειρά της το κουτσομπόλεψε με τα ξαδέρφια της Fraport κι έτσι όλοι μαζί αποφάσισαν να κάνουν το αυτονόητο και αυτό που εμείς οι ιδιοι αρνούμασταν να κάνουμε τόσα χρόνια με την ηλίθια πρόφαση της δημόσιας περιουσίας...
Τον διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης στα περιφερειακά αεροδρόμια σε βάθος εικοσαετίας προβλέπει εμπιστευτική έκθεση για την αεροπορική πολιτική της Ελλάδας, η οποία αποτέλεσε το «δόλωμα» για την κάθοδο της Fraport στον διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αερολιμένων και εξηγεί εν πολλοίς την οικονομική προσφορά των Γερμανών, η οποία ήταν σχεδόν μισό δισ. ευρώ υψηλότερη σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στη διαδικασία.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει στη "ΒΗΜΑ" ο πάντα έγκυρος Αχιλλέας Χεκίμογλου, οι Γερμανοί της Fraport «σαγηνεύτηκαν» από τις προβολές κίνησης που επεξεργάστηκε ο τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Lufthansa Consulting, η οποία αποτελεί θυγατρική της ομώνυμης αεροπορικής εταιρείας και ως εκ τούτου συνδεόμενο μέρος της εταιρείας διαχείρισης αεροδρομίων της Εσσης, καθώς η Lufthansa διατηρεί ποσοστό 8,5% στη Fraport....

Τα υπόλοιπα στο κάτωθι λινκ
:arrow: http://money-tourism.blogspot.gr/2015/09/40_11.html

Τα 10.000.000 επιβατών που προβλέπονται σε βάθος 20ετίας για τη Ρόδο δεν βγαίνουν ούτε με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις αλλά ούτε και με τις επεκτάσεις που θα γίνουν κάαααααποτε στα απαλοτριωμένα. Εκτός κι αν οι Γερμανοί σκοπεύουν κάθε μέρα να είναι σαν Αυγουστιάτικη Κυριακή ή πάνε και σε αξιοποίηση των Μαριτσών, νομίζω θα χρειαστεί χωροθέτηση νέου α/δ...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Νέα συνέντευξη του Κου Αλεβιζόπουλου στη Ρόδο, δεν ξέρω πιά τι ισχύει και τι όχι και σε αυτή τη χώρα που ζούμε δύσκολα θα μάθουμε. Ξεχωρίζω 2 σημεία που έως τώρα τα αγνοούσα
Το πιο σημαντικότερο όμως είναι ότι προβλέπεται ρητά στην σύμβαση, να αποχωρήσουν από το αεροδρόμιο όλοι οι επιχειρηματίες που απασχολούνται εντός αυτού και να αποζημιωθούν από το ελληνικό δημόσιο, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η ΟΣΥΠΑ. Αφορά δηλαδή τις τρεις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στη Ρόδο στην επίγεια εξυπηρέτηση, στα καταστήματα duty free και σε όλα τα άλλα που λειτουργούν εντός των αεροδρομίων, στις εταιρείες τροφοδοσίας καυσίμων κλπ. Μάλιστα σε κάποιες από αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν συμβάσεις μέχρι το 2019, οι οποίες θα πρέπει να ακυρωθούν και να αποζημιωθούν από την Ελλάδα οι επιχειρηματίες, ενώ έχει επιβληθεί ως υποχρέωση από την Γερμανία.

Ακόμη τονίστηκε ρητά και κατηγορηματικά, ότι τις χρονοθυρίδες (δηλαδή τις ώρες προσγείωσης για τις οποίες πληρώνουν οι εταιρείες) θα τις διαχειρίζονται οι γερμανοί, ενώ προκύπτουν και θέματα εθνικής ασφάλειας, αφού δεν θα υπάρχει έλεγχος του ελληνικού εναέριου χώρου.

Για όποιον έχει χρόνο, υπάρχει και βίδεο...
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article/320276/bi ... nika-xeria
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Τι αλλο θα ακουσουμε!!!! Υπαρχει κινδυνος εθνικης ασφαλειας αφου τον εναεριο χωρο θα τον ελεγχουν οι γερμανοι!!!! Εγω πιστευω οτι αφου θα τον ελεγχουν ξεχασε να πει Υτος ο κυριος οτι θα μας ψεκαζουν κιολας
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Tα σχετικά με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας μου φαίνονται κάπως ανοησίες, εφόσον το κράτος (η ΥΠΑ) διατηρεί τις υπηρεσίες αεροναυτιλίας. Για τα υπόλοιπα υπάρχει ένα θέμα, καθώς αυτή η θρυλική σύμβαση δεν έχει δημοσιοποιηθεί ακόμα. Προφανώς θα μάθουμε όταν εισαχθεί προς συζήτηση στη βουλή, αλλά νομίζω ότι όσο και να φωνάζει ο κυρ Βασίλης το ποτάμι δε γυρίζει πίσω.

Πάντως, με βάση την εμπειρία που έχουμε έως τώρα, προφανώς θα γίνει επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων μεταξύ των φορέων που δραστηριοποιούνται στα αεροδρόμια και του νέου αφεντικού. Δεν είναι δυνατόν οι φορείς να πληρώνουν στη fraport τα ίδια γελοία νοίκια που πληρώνουν στην υπα για παράδειγμα, ειδικά αν βελτιωθεί και το επίπεδο των υποδομών.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

faapilot":6nh6x0mj said:
Τι αλλο θα ακουσουμε!!!! Υπαρχει κινδυνος εθνικης ασφαλειας αφου τον εναεριο χωρο θα τον ελεγχουν οι γερμανοι!!!! Εγω πιστευω οτι αφου θα τον ελεγχουν ξεχασε να πει Υτος ο κυριος οτι θα μας ψεκαζουν κιολας
Λέμε στους εκλογείς αυτό που ικανοποιεί τις ψυχολογικές ανάγκες τους. Στην χώρα αυτή, και ιδίως στους νεότερους, η ορθολογική σκέψη απουσιάζει εδώ και κάτι δεκαετίες.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top