Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ο συγκεκριμένος που τα ειπε όοοοολα αυτα, στην ΥΠΑ ειχε/εχει την ειδικότητα του ξυλουργού. Ναι, σωστα διαβάσατε. Οποτε, τα λεγόμενα του, με τετοιο υπόβαθρο, οποίος τα πάρει στα σοβαρά κακο του κεφαλιού του.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Θα ήθελα να με διαφωτισετε σε ενα πραγμα. Είναι αλήθεια οτι θα πετάξουν ολους τους Ελληνες εξω, που δραστηριοποιούνται στα αεροδρομια και θα τους αποζημιώσουν μέχρι το 2019;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

aris320":irh9zzdz said:
Θα ήθελα να με διαφωτισετε σε ενα πραγμα. Είναι αλήθεια οτι θα πετάξουν ολους τους Ελληνες εξω, που δραστηριοποιούνται στα αεροδρομια και θα τους αποζημιώσουν μέχρι το 2019;
Λογικα δεν γινεται...γιατι θα πρεπει να φτιαχτουν υποδομες πρωτα και να ερθουν μηχανηματα(γεννητριες,καροτσια για τις αποσκευες,τρακτερακια κτλ)τα οποια δεν γινονται απο την μια μερα στην αλλη..Αυτο που μπορουν να κανουν ειναι να αφησουν να ληξουν τα συμβολαια και μετα η επιγεια εξυπηρετηση να γινεται αποκλειστικα απο την Fraport αλλα και παλι δυσκολο το βλεπω..αν μπει η Ε.Ε στην μεση ως προς το θεμα του ανταγωνισμου(οπως με Aegean-Olympic Air πχ)θα τραβηξει πολυ η ιστορια..Παντως μεχρι τωρα την συμβαση παραχωρησης δεν την εχω πετυχει καπου για να την διαβασω..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Κανένας δεν πρόκειται να πεταχτεί έξω (θα πετάξουν έξω και τις εταιρίες καυσίμων; και για ανεφοδιασμό θα πετάγονται Φρανκφούρτη τα αεροπλάνα και θα ξανάρχονται; ) γιατί πολύ απλά 1)δεν έχει λόγο η Fraport να πληρώσει αποζημιώσεις σε τόσες εταιρίες 2) Και να έβαζε "γερμανικές" εταιρίες, τι εργαζόμενους θα έβαζε; Μήπως θα έφερνε από τη Γερμανία; Μήπως θα έβαζε Σύρους πρόσφυγες; Πάλι το ίδιο προσωπικό θα ήταν και 3)μου το έιπε ένα πουλάκι :great: (το οποίο επίσης μου είπε ότι Οκτώβρη αναμένονται επισκέψεις στα περιφερειακά από το εξωτερικό).

Για τις χρονοθυρίδες αμφιβάλλω ότι θα είναι όρος της σύμβασης(χωρίς να ξέρω κάτι παραπάνω), όσο για το ότι δε θα υπάρχει έλεγχος του εναέριου χώρου(!)...τα σχόλια περιττέυουν. Μάλλον ο εν λόγω κύριος φαντάζεται και αντικατάσταση των Α320 με Ju-52 και την ΟΣΥΠΑ σε ρόλο Μικρού Ήρωα.


goodfella":3g7vt8tj said:
Πάντως, με βάση την εμπειρία που έχουμε έως τώρα, προφανώς θα γίνει επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων μεταξύ των φορέων που δραστηριοποιούνται στα αεροδρόμια και του νέου αφεντικού. Δεν είναι δυνατόν οι φορείς να πληρώνουν στη fraport τα ίδια γελοία νοίκια που πληρώνουν στην υπα για παράδειγμα, ειδικά αν βελτιωθεί και το επίπεδο των υποδομών.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα Duty Free αντιτίθενται στην ιδιωτικοποίηση. Επίσης τα γελοία νοίκια είναι πολύ συγκεκριμένα. Υπάρχει γραφείο που πληρώνει..100€/μήνα και υπάρχει κατάστημα που πληρώνει για 3πλάσιο εμβαδόν οριακά κάτω από 10000€/μήνα.

On another note, άρθρο των New York Times(στα αγγλικά) που παραληλίζει την τύχη των αεροδρομίων με την τύχη του όλου προγράμματος/μνημονίου. (και είναι και ο Ιωάννης Καποδίστριας πρώτη μούρη :mrgreen: )
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Συμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, η διαχείριση των χρονοθυριδων (slot coordination) γινεται από ανεξάρτητες αρχές σε κάθε χώρα: ούτε από την ΥΠΑ, ούτε από τα αεροδρόμια, ούτε από τις αεροπορικές εταιρείες.

Επιπλέον το ότι υπάρχουν 2 ή 3 handler σε ελληνικά αεροδρόμια συμβαίνει επίσης λόγω της ευρωπαϊκής νομοθεσίας που απαιτεί ανάλογα με την ετήσια επιβατική κίνηση ενός αεροδρομίου να υπάρχουν περισσότεροι από ένας handler για λόγους ανταγωνισμού.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Συμπληρωματικά, ο κανονισμός που διέπει τα του συντονισμού των αερολιμένων είναι ο 95 του 1993 (ΕΚ95/93) με 5 τροποποιήσεις (τελευταία το 2012) και όπως όλοι οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί αποτελεί και εθνικό δίκαιο. Γενικά μη δίνετε και τόση σημασία στα λεγόμενα του κυρ Βασίλη, μέσα στον ορυμαγδό λέει και μερικά σωστά, αλλά θέλει πολύ φιλτράρισμα για να τα ξετρυπώσεις.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

αναφέρθηκε πιό πάνω περί αποζημιώσεων όσων έχουν σήμερα σύμβαση μισθωσης χώρων κλπ σε αεροδρόμια... Απο όσα έχουν διαρρεύσει απο τη σύμφωνία ( γιατί σύμβαση δεν έχει υπογραφεί μέχρι τώρα) - η συμφωνία παραμένει επτασφράγιστο μυστικό και δεν φαίνεται να ενοχλεί κανέναν - ο νέος Manager εχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί αυτός τις εκμεταλλεύσεις αποο το μηδέν.. δηλαδή να ζητήσει υπογραφή νέας συμφωνίας απο όσους έχουν χώρους , καταστήματα κλπ. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η ΥΠΑ σήμερα σε όσες συμβάσεις κάνει, περιλαμβάνει και όρο που επισημαίνει τέτοια πιθανότητα και στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει αποζημίωση. Αν τεθεί θέμα αποζημίωσης , διακστήρια κλπ, αυτο θα βαρύνει βέβαια το ελληνικό δημόσιο Το ίδιο ισχύει και για το θέμα των πιστοποιήσεων των αεροδρομίων και ότι έξοδα (απαλλωτριώσεις κλπ) χρειάζονται για να παρθούν. Ισως τελικά το έσοδο απο την μακροχρόνια μίσθωση ( ουσιαστικά πώληση) να εξανεμιστεί σε κατι τέτοια και στα ταμεία να μην μείνει απολύτως τίποτα !! Happy now ?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η Fraport ψάχνει ζεστό χρήμα λόγω του αυξημένου ρίσκου της επένδυσης εδώ κι έτσι μάθαμε κι ένα δυο πραγματάκια. Οι εμπορικοί χώροι θα αυξηθούν κατακόρυφα με πιθανές αναδιατάξεις εντός των αερολιμένων καθώς οι γερμανοί θεωρούν ότι σηκώνει πολύ αξιοποίηση αυτό το κομμάτι ενώ υπλογίζουν και σε λελογισμένη αύξηση των επιβατών 2% ετησίως που θα απαιτήσει επιπλέον έργα. ΤΟ θέμα είναι ότι η εταιρεία δεν έχει κάνει άνοιγμα ακόμη στις τοπικές κοινωνίες και κανείς δεν γνωρίζει τα πρώτα σχέδια τους σε τοπικό επίπεδο. Χάνουν τόσο σε ίματζ όσο και σε υποστήριξη όσο συνεχίζουν να μας γράφουν διότι μπορεί η Αθήνα να παραχωρεί αλλά αύριο μεθαύριο με τις τοπικές κοινωνίες θα έχουν να κάνουν, είτε για καλό είτε για κακό...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ολα τα περιφερειακα αεροδρομια της χωρας ειναι μαυρο χαλι....αν θελουν αυτοι οι κυριοι να τα κρατησουν δημοσια τοτε να τα φτιαξουν αλλιως να τα αφησουν σε ιδιωτες οι οποιοι ξερουν τι κανουν και θα τα κανουν πληρως ανταγωνιστικα.Βρεχει μια μερα και ανοιγουν τρυπες στο διαδρομο της ροδου..Ευχομαι οσο το δυνατον γρηγοροτερα να γινουν ιδιωτικα ετσι ωστε να δουλευουν σε αυτα ανθρωποι που ξερουν τι κανουν και οχι τα κομματοσκυλα του καθενος....επιτελους αφιυ το δημοσιο ειναι αχρηστο να εκμεταλλευτει αυτα τα αεροδρομια τοτε ας τα εκμεταλλευτουν ξενοι
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Το πρόβλημα δεν είναι αμιγώς ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Εδω μιλάμε για ένα μονοπώλιο της ΥΠΑ το οποίο απλώς θα πάει σε μια κρατικογενή αλλοδαπή εταιρεία Ανταγωνισμός και άρα κίνητρο για συνεχή βελτίωση μηδέν σήμερα μηδέν και αύριο. Αλλωστε το ποσό που υπάρχει υποχρέωση να επενδυθεί σε κάθε Αεροδρόμιο ειναι απλά καραμέλες
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top