Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

το πώς θα πάνε οι χρεώσεις είναι απλό και υπάρχει σχετική εμπειρία :
διόδια Ρίου- Αντιρρίου ,το 2004 που άνοιξε η γέφυρα , κόστος 7,20
το 2012 μέχρι σήμερα το κόστος 13,20... μέσα σε 8 χρόνια δηλαδή η αύξηση πλησίασε το 100%...
αυτά κάτω απο "αυστηρό" κρατικό έλεγχο, όπως λέει η σύμβαση !!!
Στο Ρίο-Αντίρριο υπάρχουν και τα φέρυ με 6,50 ευρώ και πολλοί τα επιλέγουν για οικονομία, άσχετα αν θέλουν 20 λεπτά να περάσουν..
Ετσι λοιπόν και εμείς θα συνηγορήσουμε στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, δίνοντας στους εαυτούς μας την ευκαιρία να ξαναγνωρίσουμε τη χώρα μας , περνώντας με το ΚΤΕΛ απο την Αρτα, την Αμφιλοχία, το Ρίο (να δούμε και αυτή τη γέφυρα που όλο απο ψηλά τη βλέπαμε), τον υπέροχο δρόμο Πάτρας -Αθήνας και να θυμηθούμε ξανά τη διαδρομή απο τον Κηφισό μέχρι την Ομόνοια !!!

και λυπάμαι ,αλλά δεν "οψόμεθα" , γιατί θα είναι πλέον πολύ αργά και πισωγυρίσματα δεν υπάρχουν, μόνο οι επιπτώσεις. Το "σας τα ελεγα εγώ" νομίζω οτι δεν θα έχει και μεγάλη αξία, όταν θα μετράμε πληγές !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εσείς έχετε και το ΚΤΕΛ επιλογή, εμείς ή αεροπλάνο ή βαπόρι 15 ώρες για Πειραιά :banana:
Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Μιλάμε για μια επένδυση με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια που μας δείχνει και πώς κανονικά θα έπρεπε να είναι οι χρεώσεις αν παρέμεναν κρατικά τα α/δ

Αντί να επικεντρωθούμε στο πώς θα διασφαλίσουμε στα χαρτιά τα συμφέροντά μας αναλωνόμαστε -και μιλάω γενικά- στα ίδια και τα ίδια, διαμαρτυρίες, αφορισμοί, εξ' αποδώ κτλ. Το ζήτημα είναι λεπτό, τα αεροδρόμια είναι κάτι παραπάνω από απλές πύλες εισόδου όμως χορτάσαμε κράτος και δημοσιοϋπαλληλίκι. Ας δούμε και μια άλλη μορφή λειτουργίας επιτελούς και έπειτα καταδικάζουμε...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δεν έχει αναρωτηθεί κανείς που πάνε τα έσοδα των αεροδρομίων? νομίζουν όλοι οτι τα "τρώνε" οι εργαζόμενοι? Ξερετε πως είναι να εχεις αναγκη ενα εξάρτημα των 100-200 ευρώ να κάνεις τη δουλειά σου όπως πρέπει, να θέλει ενα σωρό εγκρίσεις απο την Αθήνα, την ίδια στιγμή να πηγαίνει υπάλληλος και να καταθέτει στην Τραπ. Ελλάδος 100-1500χιλ απο εισπράξεις και να μην έχεις τη δυνατότητα να κρατήσεις κάτι απο αυτά ? τα χρήματα που περισσεύουν -τα κέρδη δηλαδή- ύστερα απο μισθοδοσίες, λειτουργικά και μικροέργα είναι πολλά εκατομύρια, προφανώς με αυτά βουλώνουν άλλες τρύπες ή πάνε για πληρωμές συντάξεων ή οτι άλλο θέλει κανείς. Αν λοιπόν άφηναν μια αυτοδιαχείριση ,ώστε να μπορούν να παρθούν τοπικά οι αποφάσεις, να γίνονται γρήγορα και πιό φτηνά ( ΝΑΙ, πολύ πιό φτηνά όταν έχεις τα λεφτά στο χέρι) , να υπάρχει έλεγχος ( γιατί τώρα ο έλεγχος που γίνει είναι τυπικός και όχι ουσιαστικός) ολα θα δούλευαν καλύτερα !!
Για να προλάβω κάποιους που θα σκεφτούν οτι μπορεί να υπάρξει διαφθορά σε τοπικό επίπεδο, να πώ οτι με τον σημερινό τρόπο σίγουρα υπάρχει και καλύπτεται άνετα... όσοι έχουν ασχοληθεί με προμήθειες και γνωρίζουν τον τρόπο που λειτουργεί το δημόσιο λογιστικό, ξέρουν !!! Αλλωστε διαφθορα υπάρχει και στον ιδιωτικό τομέα ( υπερτιμολογήσεις, πολιτικά παιγνίδια κλπ)
Θα έρθουν, θα κάνουν κάτι με 1 εκ. , θα παρουσιάσουν χαρτιά απο 5 εκ. και όλοι θα είναι ευχαριστημένοι !!!
Οπως και νάχει, θα ηθελα να έβλεπα τους υπέρμαχους των ιδιωτικοποιήσεων να δουλεύουν σε αυτούς που τώρα ευλογούν, να δούμε τους μισθούς και τις συνθήκες εργασίας , κα΄τι που βλέπουμε σήμερα στις εταιρείες που λειτουργούν στα αεροδρόμια ( security, handlers κλπ)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η "αυτοδιαχείριση" των αεροδρομίων από τη τοπική αυτοδιοίκηση είναι ότι χειρότερο μπορεί να τους συμβεί.
Δήμοι και δημοτικές επιχειρήσεις είναι άντρα ρεμούλας, παράνομων προσλήψεων, και σπάταλης εκατομμυρίων.
Αυτό ισχύει σε όλη την Ελλάδα, στη συντριπτική πλειοψηφία των δήμων.
Μακριά και αλάργα από τέτοιες "λύσεις".
Εαν ο δήμαρχος θέλει να βολέψει κάπου τους συγγενείς του και τους ψηφοφόρους του ας τους στείλει στα χωράφια του. Όχι να τους διορίσει από το παράθυρο (εκτός απο λες τις άλλες δημοτικές επιχειρήσεις και διευθύνσεις) και στο αεροδρόμιο ούτε και να φεσώνει ολη τη κοινωνία με δάνεια.
Η επιχειρηματικότητα και το κράτος ΔΕΝ συνδυάζονται!

Στον υπόλοιπο κόσμο το έχουν καταλάβει, εδώ (ειδικά που έχουμε και το χειρότερο συγκριτικά μοντέλο δημόσιας διοίκησης) ακόμα όχι...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καραμήτρος Air":3uyj0uwy said:
Στον υπόλοιπο κόσμο το έχουν καταλάβει, εδώ (ειδικά που έχουμε και το χειρότερο συγκριτικά μοντέλο δημόσιας διοίκησης) ακόμα όχι...

Στον υπόλοιπο κόσμο ενα πολύ μεγάλο ποσοστό αεροδρομίων διαχειρίζονται απο Δήμους ή αποτελούν εταιρείες που ανήκουν σε Δήμους...όχι μόνο μικρά αλλά και μεγάλα αεροδρόμια..
Τωρα ,στη χώρα μας έχουμε - δικάιως βέβαια- ενοχοποιήσει οτι δημόσιο και δημοτικό υπάρχει, αφήνοντας όμως απέξω οτι ιδιωτικό σκάνδαλο βλέπουμε γύρω μας... απο υπερτιμολογήσεις, καταστρατήγηση των εργατικών συμβλασεων, μονοπωλιακά καρτέλ, λαδώματα ( θέλει δύο το ταγκο)..
Το αποτέλεσμα π.χ. να βρίζουμε την παλιά ΟΑ να της καταλογίζουμε ότι στραβό έγινε σε αυτη τη χώρα και να ξεχνάμε οτι ο απόγονός της - το πάρτυ τελείωσε του Βγενόπουλου- με οσα λεφτά έδωσε στο κράτος να την πάρει, πουλήθηκε εύκολα και φτηνά στην ανταγωνίστρια εταιρεία, η οποία πλέον έχει μονοπώλιο, αν και δηλώνει κέρδη και αγοράζει αεροσκάφη απολύει κόσμο, πληρώνει λίγο, διαφημίζει φτηνά εισιτήρια που δεν τα βρίσκεις, κλπ κλπ αλλά για όλα αυτά δεν διαμαρτυρόμαστε γιατί απλά είναι ιδιωτική εταιρεία !!!
Οταν αυξήθηκε η τιμή των διοδίων στη Γέφυρα δεν είδα καμμιά διαδήλωση... σκύψαμε το κεφάλι και πληρώσαμε , έτσι δεν είναι ??
Ας το θυμηθούμε αυτό όταν θα κληθούμε να πληρώσουμε 20-30 ευρώ ( κατι που γίνεται σήμερα απο το Ελ.Βεν) παραπάνω για ενα εισητήριο οταν αυξηθούν οι φόροι υπέρ των ιδιωτων επενδυτών , όσοι έχουν οικογένεια αυτό θα μεταφράζεται σε 60-100 ευροπουλάκια .
Επιτέλους οι υπέρμαχοι των ιδιωτικοποιήσεων ας πούν αν θέλουν αυτοί ή τα παιδιά τους να εργαστούν στις συνθήκες που ήδη υπάρχουν ...αν δεν τις ξέρουν ας ρωτήσουν κανενα εργαζόμενο σε handling , ιδίως όταν αναγκαστικά ψωνίζει απο το Μαρινόπουλο με κουπόνια αντί μέρους του μισθού !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μήπως είναι περισσότερο θέμα προτεραιοτήτων; Ας αποφασίσουμε τι θέλουμε πρώτα! Τρόποι υπάρχουν για να λειτούργει σωστά ένα αεροδρόμιο είτε είναι σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό έλεγχο. Το θέμα είναι θέλουμε να γίνει αυτό ή θέλουμε να ξανακάνουμε μάγκες τους γνωστούς μεγαλοεργολάβους και κουμπαροσυμπέθερους; Η συμμέτοχη του δημοσίου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχει λογική και δίνει άλλη δυναμική. Το ποιος θα ασκεί το management είναι άλλη κουβέντα. Αν δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από την λογική της απατής και του βολέματος δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ακόμα και αν αλλάξουν χέρια τα αεροδρόμια. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα για την υπόθεση του handling και της Α3. Δεν άρεσε σε κανέναν το κρατικό μονοπώλιο στο handling αλλά τώρα που έχει δημιουργηθεί de facto μονοπώλιο σφυρίζουμε όλοι κλέφτικα. Δεν είδαμε καμιά βελτίωση στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Το αντίθετο θα έλεγα. Συν τις άλλης έχουν δημιουργηθεί ομάδες αιχμαλώτων που δουλεύουν 25 ημέρες αλλά πληρώνονται τις 5. Τις άλλες 20 φαγητό στην μαμά και τον μπαμπά. Τέτοια ανάπτυξη να μας λείπει.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu αν και είσαι από τους ελάχιστους κολλημένους που ακόμα πενθούν τη μακαρίτισσα ΟΑ θα σου απαντήσω σε αυτά που γράφεις...

Το Ελληνικό δημόσιο δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα δημόσια του ανεπτυγμένου κόσμου!
Η Ελληνική τοπική αυτοδιοίκηση και οι λειτουργοί της ακόμα λιγότερη σχέση έχουν!
Δεν έχουν καμία κατάρτιση και όρεξη να λειτουργήσουν μια επιχείρηση με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια!

Το μόνο που τους νοιάζει ειναι να φάνε, να προσλάβουν φίλους και συγγενείς, να κλέψουν οτι μπορούν και όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι να κάνουν καταλήψεις εκβιάζοντας την υπόλοιπη κοινωνία για ακόμα περισσότερα λεφτά!
Οχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Ο ιδιώτης αν τα στελέχη του και οι υπάλληλοι του είναι κλέφτες και τεμπέληδες χάνει ο ίδιος, χάνει η τσέπη του.
Όταν δίνει μπαξίσια και γρηγορόσημα είναι επειδή συναλλάσσεται με το Ελληνικό δημόσιο και τους υπαλλήλους του!
Δεν τους τα δίνει απο φιλευσπλαχνία, τους τα στάζει επειδή τα ΑΠΑΙΤΟΥΝ!

Ευτυχώς που βρέθηκε ο Βγενόπουλος και φορτώθηκε της μακαρίτισσα ΟΑ. Γλυτώσαμε εμείς και έφαγε αυτός ολη τη χασούρα.
Αν τώρα εσυ πιστεύεις πως σήμερα πετάει μόνη η Α3 στο Αθήνα Κέρκυρα επειδή έχει επιβληθεί κάποιο ιδιωτικό μονοπώλιο (αλα μακαρίτισσας ΟΑ τη δεκαετία του 80) κούνα λίγο το κεφάλι σου.
Ελεύθερες είναι όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρίες να το ξεκινήσουν και να κονομήσουν!!!

Εκτός αν κρίνουν πως δεν έχει ψωμί και μια Α3 είναι πολύ για τη κίνηση που έχει.
Παρά τον αγώνα των θιασωτών του κρατισμού μπορεί πλέον η οποιαδήποτε εταιρία να ξεκινήσει οτι δρομολόγιο θέλει στην Ελλάδα. Η Ryanair το έκανε, μακάρι να έρθουν και άλλες έτσι και εκτιμήσουν πως υπάρχει επαρκής ζήτηση.

Αυτό που έχει μείνει στη δεκαετία του 80 είναι τα αεροδρόμια.
Καιρός να μπουν στον 21ο αιώνα. Το έχουμε καθυστερήσει ήδη πολύ.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις το επίσημο site της εταιρείας διαχείρισης και λειτουργίας του αεροδρομίου της Κέρκυρας ή οποιοδήποτε άλλου Ελληνικού α/δ που λειτουργεί η ΥΠΑ προκειμένου να λάβω χρηστικές και επικαιροποιημένες πληροφορίες?

Δυστυχώς δεν μπορείς, γιατί εδώ και χρόνια δεν κατάφεραν ούτε οι ίδιοι να αντιλήφθούν και να διαχωρίσουν τις έννοιες operator και regulator.

Kαι αυτό δεν άπτεται ούτε χρημάτων, ούτε εγκρίσεων, παρά οφείλεται στην μονοδιάστατη διοίκηση ανθρώπων που βγαίναν και βγαίνουν από ένα καλούπι(ΣΠΟΑ) με περιορισμένες γνώσεις και δεξιότητες που περιορίζονται στην διαχείριση του airside και μόνο, όταν τα σύγχρονα α/δ απαιτούν πληθώρα επαγγελματιών διαφόρων ειδικοτήτων προκειμένου να ανταποκριθούν στις σημερινές απαιτήσεις.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

λυπάμαι που απο τα γραφόμενα μου συμπέρανες οτι είμαι κρατιστής, κολλημένος και οτι πενθώ την κρατική ΟΑ... διάβασε προσεκτικά την αναφορά μου σε αυτήν και θα καταλάβεις !! Μιλάω για τη σύγκριση και τη συμπεριφορά του κόσμου τότε και τώρα !!! Το " εγώ σας πληρώνω ρεεε" εχει αντικατασταθεί με σκυμμένο κεφάλι... αυτό το κατάλαβες ???
Αν νομίζεις οτι ο ελληνικός ιδιωτικός τομέας είναι αγγελικά πλασμένος και τον διέφθηραν κάποιοι "κακοί" δ.Υ, πλανάσαι οικτρά.. δεν έχεις καμμία εμπειρία με διεξαγωγή διαγωνισμών, φτιαγμένες προσφορές και κόλπα που και ο πιό τίμιος Δ.Υ δεν μπορεί να αποφύγει !!
Οσον αφορά το " κόλλημά μου" με την παλιά ΟΑ, αυτό πές το σε όσους πίστεψαν τον "ευεργέτη" βγενόπουλο και τώρα απολύθηκαν για το καλό της εταιρείας!!!
Φαίνεται πάντως οτι δεν κατέχεις και τόσο το θέμα, αφού αναφέρεσαι στον κύριο ώς κάποιον που έκανε χαρη και έχασε και λεφτά... διάβασε λίγο περί ΟΤΕ, Deutche Telecom , το τίμημα της ΟΑ, την πώληση των slots, των γραφείων στο εξωτερικό και άλλα πολλά για να είσαι πιό προσεκτικός.
Το κεφάλι μου όντως το κουνάω οταν βλέπω τις τιμές των εισιτηρίων που βάζει η Aegean για το Αθήνα- Κέρκυρα ( πιό ακριβό απο το άλλο σκέλος λόγω του φτηνου΄Ελ. Βεν), αφού άλλοι προορισμοί , όπως η Θεσσσαλονίκη , Ηράκλειο που έχει μπεί η Ryanair έχουν αναγκαστικά χαμηλές ανταγωνιστικές τιμές..
Στον 21ο αιώνα έχουν ήδη μπεί πολλοί εργαζόμενοι στα αεροδρόμια, ιδίως όσοι πληρώνονται με κουπόνια.. για αυτό εγώ θέλω να παραμείνω στο '80 αν δεν σε πειράζει !!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top