Hellenic Imperial Airways

Καλά απορώ πραγματικά πως πήραν άδεια να πετάξουν στο JFK!!! Πότε χαλάρωσαν οι κανονισμοί ασφαλείας του αεροδρομίου και θα επιτρέψουν αεροσκάφη B742 ηλικίας 25+ να προσγειωθούν εκεί?
Ή οι Αμερικάνοι έχασαν το μυαλό τους ή Imperial συνεχίζει να μας δουλεύει με τα γνωστά της πλέον πυροτεχνήματα.
Πάντως το γεγονός και μόνο ότι δεν ξεκίνησαν την θερινή περίοδο και θα πάνε για χειμώνα που οι πληρότητες είναι μικρότερες βρωμάει μούφα.

Πως θα βγάλουν ρε λεφτά? Για να πιάσεις το break even με αυτά τα αεροπλάνα (παλαιότητα, ανταλλακτικά, αυξημένη κατανάλωση καυσίμων κτλ.) θες 75% load factor, δηλαδή 330+ επιβάτες ανά δρομολόγιο......ΑΝΤΕ ΓΙΑ, ΑΝΤΕ ΓΙΑ, ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΡΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ.
 
Πως εκφράζεστε έτσι; Γρήγορα ξεχνάτε μου φαίνεται!
α) αφού έχασαν για Χ Ψ λόγους το καλοκαίρι, φυσικά και θα ξεκινήσουν χριστούγενα. άντε μέχρι πρωτοχρονιά. Μετά η γραμμή λογικά Πάπαλα, όπως με Αφρική :thx:
β) αφού όπου νάναι είπαν οτι θα πάρουν τα 777, Μην ξεχνάμε!!
γ) load factor 75%??? Εδώ στο διαφημιστικό έχουν έναν τυπά, 2 ενήλικες, ενα παιδί (μισό εισητήριο), και ένα αρκουδάκι στις χειραποσκευές!

Πάντως συνεχίζει να μας εκπλήττει η εταιρία. Δεν νομίζω να είχα πρόβλημα να πετάξω μαζί τους, αλλά με εντυπωσιάζει το χαοτικό "μοντέλο" διοίκησης :thx:
 
1.Με τί λεφτά θα πάρουν τά 777 που λένε ότι θα πάρουν;και με τί λεφτά θα κάνουν τίς εκπαιδεύσεις τών πληρωμάτων και τού προσωπικού εδάφους;

2.Προφανώς "ήταν να αρχίσουν τον Ιούλιο το ATH-JFK" σημαίνει ότι έλπιζαν ότι θα είχαν τότε "τά" 777 (τα οποία ώς γνωστόν πωλούνται με το κιλό,αλλά μόνον ώς μοντελάκια στην 1/200 από την Herpa).Δέν τούς έχει κάτσει όμως και μάς λένε τώρα ότι θα το ξεκινήσουν τά Χριστούγεννα.Κι'άν δέν τούς κάτση ούτε τότε;

3.Υποθέτω ότι πρώτα βρίσκεις και εξασφαλίζεις το αεροπλάνο και μετά παίρνεις την άδεια γιά να πετάς σε κάποιον νέο προορισμό.Αυτοί οι Αυτοκρατορικοί (δέν τους λέω Imperial-ιστές γιά να μήν παρεξηγηθούνε) πώς πήραν την άδεια προσκομίζοντας ώς "δικαιολογητικό" τό 25χρονο 742 τους;

4.Τό διαφημιστικό δέν έχει και τόση σημασία πόσους επιβάτες παρουσιάζει,σκοπός του ήταν να δείξη το επίπεδο εξυπηρέτησης που (υποτίθεται ότι) παρέχει η εταιρεία-οπότε είτε τέσσερεις επιβάτες φαίνονται στο βιντεάκι είτε εκατόν τέσσερεις,το ίδιο κάνει.....
 
Αρχίσαμε πάλι τις λασπολογίες? :twisted:

Δλδ κανείς δεν συνερίζεται το όραμα της ΗΙΑ? Σε μια εποχή που όλοι συγχωνεύονται και συμμαχιάζονται, η ΗΙΑ ακολουθεί το δικό της ταπεινό μονοπάτι προς την καταξίωση και την οικονομική επιτυχία που τόσο έχει ανάγκη. Ας μην κολλάμε σε technicalities. Α/φη, αδειοδοτήσεις, break even κτλ είναι για τις "κοινές θνητές"...

ΥΓ
Ιδέα! Γιατί δεν παίρνουν κανένα απ' τα ΖΑ001-006 που δεν προοριζόνται για πώληση?
 
Και πείτε ότι τα πήραν τα 777!!! Λέμε τώρα. Πως θα πάνε στο ΑΜΕΡΙΚΑ?
Αν δεν κάνω λάθος για να πάρουν άδεια ETOPS πρέπει να έχουν κάποια χρόνια πτήσεων με αεροσκάφη δικινητήρια.....
Α ξέχασα, η μεγάλη και αυτοκρατορική Imperial έχει τα κονέ για να παρακάμψει και αυτό το θέμα.....ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΑΚΟΜΑ? ΠΟΣΟ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΙΑ Η ΝΟΗΜΟΣΗΝΗ ΜΑΣ?


Καλά πάντως στο εξωτερικό αν οι αρχές μιας χώρας έβλεπαν τέτοιου τύπου Δελτία Τύπου μιας εταιρίας, θα της έπαιρναν την άδεια λειτουργίας πριν καν κρίνουν το εάν είναι αξιόπλοη. Είσαι απλά ακατάλληλος να μεταφέρεις ανθρώπινες ζωές και αυτό φαίνεται από τις ανακοινώσεις σου προς τον τύπο.
 
Aγαπητά μέλη, Τεσπα, εύχομαι καλή τύχη στο 777 και γρήγορα να φέρει κοντά μας την ελληνική ομογένεια με γιαούρτια στα χέρια μπας και δει η εταιρεία μια άσπρη μέρα...

δικά τους
 
Παιδες γνωριζει κανεις πως παει η εταιρεια????Ισχυει οτι αργει να πληρωσει τα πληρωματα? :?:
 
Αργεί διότι περιμένει να έλθη το πλήρωμα τού χρόνου..... :mrgreen:
 
i was working for this airline.. they only operate hajj flights.. the cabin is a mess... nothin intersting. You can say at least that it is safe to fly with.. the best maintenance i ve seen in my life.

αυτό είναι το σχόλιο που άφησε ένας χρηστης του youtube στο παρακάτω video: http://www.youtube.com/watch?v=FdgOsiiE ... re=related

τι να πω πραγματικά χαίρομαι που ακούω πως είναι ασφαλές το να πετάξει κανεις με ένα (προπολεμικό) 747 200 ελληνικής εταιρίας....δεν με πολυενδιαφέρει που είναι χαλια η καμπίνα με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια.
 
Top